Nee, niks lachen. Je laat ze allemaal dingen doen die ze samenbinden in plaats van dat ze wrevel krijgen jegens elkaar.quote:
Dat menu-idee laat je toch niet los he?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:18 schreef Dottey het volgende:
dan vervolgens het menu volgens mijn opdracht
Jawelquote:
jaquote:
Ik heb al 20 minuten niets interessants te melden idd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:20 schreef Dottey het volgende:
2.18 h we hebben weer een stukje dat past ...
beetje saai verslag..
2.19H bobby doet nog een poging vaag te rekenen.
Welnee, met zijn achten aan het zelfde puzzeltje werken levert eerder een conflict op.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niks lachen. Je laat ze allemaal dingen doen die ze samenbinden in plaats van dat ze wrevel krijgen jegens elkaar.![]()
Hier had je beter (volgens mij hè) vier groepen kunnen maken met vier puzzels. Degene die de puzzel het eerste af heeft krijgt een vijfgangen, de tweede een viergangen, etc.
Echt strijd levert het weer niet op nee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niks lachen. Je laat ze allemaal dingen doen die ze samenbinden in plaats van dat ze wrevel krijgen jegens elkaar.![]()
Hier had je beter (volgens mij hè) vier groepen kunnen maken met vier puzzels. Degene die de puzzel het eerste af heeft krijgt een vijfgangen, de tweede een viergangen, etc.
zijn daar alle (zogenaamde) gratis 5 credits vanaf ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor die liefhebbers, er zijn tot nu toe 13092 credits vergeven aan de deelnemers, negatief en positief bij elkaar opgeteld.
de keuze van de puzzel is perfect genoeg om dat voor elkaar te krijgenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welnee, met zijn achten aan het zelfde puzzeltje werken levert eerder een conflict op.
nope want dat geeft dus veeeeeeeeeeel wrijving...quote:
Volgens mij ben je nog opquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:17 schreef Espabilado het volgende:
[..]
An sich wel leuk, maar beetje onder de verwachting die geschept werd. Maja zoals ik al zei is het nou eenmaal geen eiland waar je ze kan laten zwemmen en duiken naar sleutels e.d.Dus ja, leuk bedacht, geinig om te zien, maar niet iets om speciaal voor op te blijven
dat kan niet want dan zou je toch moeten uitrekenen wat iedereen heeft gestemd met die vijf credits.. NIET HAALBAAR denk ik zoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:22 schreef snetje het volgende:
[..]
zijn daar alle (zogenaamde) gratis 5 credits vanaf ?
Nee, die zitten daar natuurlijk bij in. Ik kan niet weten hoeveel streamers er zijn en hoeveel ze al van die vijf verbruikt hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:22 schreef snetje het volgende:
[..]
zijn daar alle (zogenaamde) gratis 5 credits vanaf ?
Die smoes heb ik nog niet gehoord van de week .quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso zijn. Laat m'n bed uit vandaag enzo.
Vandaag nogquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welnee, met zijn achten aan het zelfde puzzeltje werken levert eerder een conflict op.
Pim begint er sinds deze avond steeds meer in te komen ja, tof!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:26 schreef Dottey het volgende:
pim heeft zijn stempel gedrukt..
bobby en jeroen wilde hem peren met een stel kaarten en pim zet ze aan het werk!!!!!
goed bezig..
peter hoor ik al een poosje niets meer zeggen. behalve uhuh.. neeej.. *zwijg*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |