Licht dat dan maar eens toequote:
Hoe heeft het eigenlijk zo ver kunnen komen dat die kwast überhaupt op tv is gekomen en dan ook nog tot overmaat van ramp in een redelijk kwaliteitsprogramma als de DWDD blijft terug komen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:47 schreef devl1nsect het volgende:
Die gast zingt zo vals als een kraai en kan niet eens echt gitaar spelen. Prutser.
EN HIJ IS ZO LEUK LIVE! DAN KRIJGT HIJ HET PUBLIEK MEE ENZO!!!1!!
Ja, DJ Tiesto kan dat ook. Wil dan niet zeggen dat je met een muziek grootheid als Bob Dylan vergeleken moet worden.
Meer een entertainer. En dat zijn de clini clowns ook.
Hu-morquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:18 schreef BluesRebel het volgende:
Ik overwoog gisteravond toen ik DWDD zag om dit topic te openen.. Wat een waardeloos stuk stront. Vooral toen hij die hoge ´Aaaaaaaah´ ging doen..... WAT VALS!
Weg ermee!
Nee,quote:Op zondag 3 mei 2009 00:27 schreef Heathen. het volgende:
Ik raad hem aan. Serieus, alles wat in dwdd te zien is werkt op de een of andere manier niet. Maar op dat album klinkt het echt lekker.
Onzin uitkramen laat ik aan jou over.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:06 schreef n0r het volgende:
Bob Dylan = koning![]()
&Blonchi, misschien moet je het daadwerkelijk eens luisteren voordat je dat soort onzin uitkraamt
Tiesto.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:47 schreef devl1nsect het volgende:
Die gast zingt zo vals als een kraai en kan niet eens echt gitaar spelen. Prutser.
EN HIJ IS ZO LEUK LIVE! DAN KRIJGT HIJ HET PUBLIEK MEE ENZO!!!1!!
Ja, DJ Tiesto kan dat ook. Wil dan niet zeggen dat je met een muziek grootheid als Bob Dylan vergeleken moet worden.
Meer een entertainer. En dat zijn de clini clowns ook.
Jij snapt het héle principe van rockmuziekquote:Op zondag 3 mei 2009 02:33 schreef blonchi het volgende:
[..]
Onzin uitkramen laat ik aan jou over.
Dylan kón en kán niet zingen. Dus moet hij gewoon z'n bakkes houden. Hij is baanbrekend geweest in de popmuziek. Ben ik het mee eens. Maar veel betere performers dan dhr. Dylan zelf hebben zijn muziek pas draaglijk gemaakt.
Maar goed, beste dorpshippie, onder het genot van welk geestverruimend middel dan ook, word je vanzelf minder kritisch en gaan je zintuigen anders functioneren.
En dan dat omhoog gevallen, door links Amsterdam geknuffelde, naïeve blonde kind: Die kan dus óók niet zingen. Geef hem een rol als Lennert Nijgh en leg hem in hemelsnaam het zwijgen op.
![]()
ZIngt die dan ?quote:Op zondag 3 mei 2009 09:54 schreef guapo het volgende:
Dat is toch die gozer die vals zingt?
Ja klopt. Maar hij had het toen over zichzelf.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:01 schreef Mister1977 het volgende:
Theo Maassen had het volgens mij ooit over een voetballer die een kruising was tussen Maradonna en Van Aerle. De voetballer had de conditie van Maradonna en de techniek van Van Aerle.
Dylan is een geweldig artiest hoor, maar kom op.. Je kan niet zeggen dat die gast een zuivere stem heeft. maar dat ie dan meteen zn smoel moet houden, klopt natuurlijk niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:06 schreef n0r het volgende:
Bob Dylan = koning![]()
&Blonchi, misschien moet je het daadwerkelijk eens luisteren voordat je dat soort onzin uitkraamt
Jij snapt het hele principe van conclusies trekkenquote:Op zondag 3 mei 2009 08:07 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Jij snapt het héle principe van rockmuziek
Tuurlijk moet hij ongepunt de grond in worden getrapt. En hard.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar hij had het toen over zichzelf.
Verder vind ik 'm wel oke. Niet heel bijzonder, maar hij hoeft niet zo hard de grond ingetrapt te worden als in dit topic gebeurd.
Idd. als je dan toch moet kiezen, kun je beter naar Dylan luisteren.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef Votz het volgende:
Toen ik hem voor het eerst zag, vroeg ik me af onder welke brug hebben ze deze gast vandaan geplukt. Ik zou hem meteen tien euro geven om zijn gezicht dicht te houden.
Nederlandse Bob Dylan my ass. Deze kameel is nog enigszins om aan te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
Inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:40 schreef devl1nsect het volgende:
Ligt het aan mij of komt hij nou over alsof hij niet helemaal zuiver is. Het lijkt mij een autist.
Iedereen kan zingen, de een wat beter dan de ander. Dylan's stem was niet kraakhelder, maar wel prachtig. Hij hoeft dan ook niet zijn bakkes te houdenquote:Op zondag 3 mei 2009 02:33 schreef blonchi het volgende:
[..]
Onzin uitkramen laat ik aan jou over.
Dylan kón en kán niet zingen. Dus moet hij gewoon z'n bakkes houden. Hij is baanbrekend geweest in de popmuziek. Ben ik het mee eens. Maar veel betere performers dan dhr. Dylan zelf hebben zijn muziek pas draaglijk gemaakt.
Maar goed, beste dorpshippie, onder het genot van welk geestverruimend middel dan ook, word je vanzelf minder kritisch en gaan je zintuigen anders functioneren.
En dan dat omhoog gevallen, door links Amsterdam geknuffelde, naïeve blonde kind: Die kan dus óók niet zingen. Geef hem een rol als Lennert Nijgh en leg hem in hemelsnaam het zwijgen op.
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 00:06 schreef n0r het volgende:
Niet altijd even zuiver, maar wel mooiquote:Op zondag 3 mei 2009 11:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dylan is een geweldig artiest hoor, maar kom op.. Je kan niet zeggen dat die gast een zuivere stem heeft. maar dat ie dan meteen zn smoel moet houden, klopt natuurlijk niet.
De hele rockmuziek uit die generatie bestaat bij de gratie van het vals spelen en zingen. En dan moet dat bij Bob Dylan in een keer hinderlijk zijn?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef blonchi het volgende:
[..]
Tuurlijk moet hij ongepunt de grond in worden getrapt. En hard.
Hij heeft er immers voor gekozen om te gaan performen.
Zijn gezang klinkt als een anaal genomen slijptol (ook niet altijd klankvast, naar men zegt)
Laat hem schrijven voor iemand anders. Of dat hij desnoods dichtbundels gaat maken.
DJ Armin van Buuren heeft een nieuwe remix gemaakt. Moet je die niet beluisteren?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:47 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
De hele rockmuziek uit die generatie bestaat bij de gratie van het vals spelen en zingen. En dan moet dat bij Bob Dylan in een keer hinderlijk zijn?
Oh shit, wallofdolls zijn artiesten top 100 bestaat uit alleen maar valse kraaienquote:Op maandag 4 mei 2009 12:04 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
DJ Armin van Buuren heeft een nieuwe remix gemaakt. Moet je die niet beluisteren?
Ow, voordat ik de reactie met 'Armin van Buuren' posste, had ik ff je top 100 moeten doornemen?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:40 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Oh shit, wallofdolls zijn artiesten top 100 bestaat uit alleen maar valse kraaien
Jezus, alsof je niet mag toegeven dat er binnen jouw muzieksmaak vals gezongen wordt.
Conclusie:
Lucky Fonz is tof want hij zingt vals
slotje
Nee hoor, ik wilde alleen maar zeggen dat je iets ook goed kunt vinden als iets niet binnen de technische norm valt. En ik vond het zodoende n beetje een suffe conclusie.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:47 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ow, voordat ik de reactie met 'Armin van Buuren' posste, had ik ff je top 100 moeten doornemen?![]()
Die zwerver op Utrecht Centraal met zijn gitaartje, is tof. Want hij zingt vals.![]()
Ik hoop dat er binnenkort een band wordt begonnen met de naam LUCKY FONZ I & II die dan wel weten hoe ze moeten rocken en zingen.
Ik kan een violist niet goed vinden als hij/ zij permanent het instrument niet beheerst + daarbij zingt en niet zuiver.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:50 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde alleen maar zeggen dat je iets ook goed kunt vinden als iets niet binnen de technische norm valt. En ik vond het zodoende n beetje een suffe conclusie.
Dat is nog niet zo erg, maar hij komt steeds terug!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:55 schreef defibrillator het volgende:
Wtf? die dude kan echt niet zingen, wat doet hij op tv?
Geef mij dan maar James Taylor. Die zingt tenminste ook nog goed.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:17 schreef Fascination het volgende:
Sowieso al die singer-songwriters met hun pingelgitaartje.Nee het is niet diepzinnig of gevoelig.
Bob Dylan.
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:58 schreef blonchi het volgende:
[..]
Geef mij dan maar James Taylor. Die zingt tenminste ook nog goed.
quote:
Tof, ik zocht nog een betere reden om te gaan drinken vanavond.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:00 schreef borisz het volgende:
Schop, gelukkig voor de laatste keer bij DWDD.
Dit ook, Bob Dylan is Godquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef blckbb het volgende:
Bob Dylan vergelijken met een hollander met mondharmonica..
Troubadour?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Blij dat het weer voorbij is, de verschrikkelijke, jeukopwekkende kleinkunstelarij van die atonale ADD-troubadour...
Touren? Je bedoeld als een bedelaar smerige café 's af, om dan te moeten betalen om op te mogen treden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:17 schreef Comedylocal het volgende:
Hij gaat op tour in Amerika, laat hem daar maar blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |