Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
motorrijden is gaaf hoorquote:
ow, ik zit trouwens aan de jägermeisterquote:
Ook toch wel lekker, af en toe...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, ik zit trouwens aan de jägermeister
Meteen de mooiste plaatsen in Twente genoemd!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nijverdal in je Username en Almelo in je UI
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Meteen de mooiste plaatsen in Twente genoemd!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
net als Justin te laat met in de koelkast leggen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Goed idee.
* Marko legt een biertje in de vriezer
Je vergeet Enschedequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
quote:
we've got a Pquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
Je weet precies de juiste dingen te zeggen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we've got a P
we've got a L
we've got a A
we've got a Y
we've got a E
we've got a R
we've got a PLAYER
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
net als Justin te laat met in de koelkast leggen?
wie is dat dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja ik leer snel blijkbaar van the master
owquote:
ik-goa-hen, ik vond het ook gezellig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
dat zegt mij ook niksquote:
goede zaakquote:
wat 'n popi-jopi-rock oniequote:
het klonk in 1e instantie niet erg spannend.quote:
quote:
wat is mastodon dan?quote:
beetje rockquote:
Amerikaanse progressive/sludge metalband. Laat je niet afschrikken door het feit dat ze Amerikaans zijn, want ze maken echt goede muziek.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat is mastodon dan?
dat vind ik ook wel gaaf.
al waren het de zonen van adolf hitler.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Amerikaanse progressive/sludge metalband. Laat je niet afschrikken door het feit dat ze Amerikaans zijn, want ze maken echt goede muziek.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vind het leuk geweest voor vandaag. Ik duik me nest in
Trustenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vind het leuk geweest voor vandaag. Ik duik me nest in
wanneer ben je voor het laatst geweest dan?quote:
ik gok ergens een half jaar geleden..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer ben je voor het laatst geweest dan?
de OP is een keer (of 3) veranderd ja
toen hadden we inderdaad een andere OPquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik gok ergens een half jaar geleden..
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:51 schreef rulerofdeath het volgende:
ik goa voort ook wa 'n moal noar bed hen
weet ik nog nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toen hadden we inderdaad een andere OP
kom je nu wat vaker terug?
We gaan het meemaken, al is cue af en toe hier eerder geweest een dagje om vervolgens weer maanden spoorloos te verdwijnen, net zoals skippy eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het is weer ochtend!
Allemaal nieuwe mensen hier (of die ik niet ken) olé
Peterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:51 schreef Rumille het volgende:
Goedenmiddag allen. 4-3 gewonnen van Den Ham2 goals gescoord, 1 penalty (de 2-1) en een fabuleuze solo (1-1) die ik toch met jullie wil delen. Ik sta ongeveer op de middenstip en de keeper schiet de bal uit. Ik neem hem aan met een man in m'n rug en tik hem wat (voor mij) rechts naar voren. Vervolgens maak ik op volle snelheid een bocht, om de man heen en ga verder. Vervolgens kap ik de 1e man uit (T5), daarna de 2e man (T3) en tik de bal tussen T2 en T4. Vervolgens heb ik 4 man om me heen, maar sta ik ook al oog in oog met de keeper. Ik doe 1 schijntrap, zie de keeper naar mijn rechterkant duiken en schiet met mijn slechte linkervoet voorbij de keeper.
Wat een fabuleuze solo. Ook ter illustratie:
[ afbeelding ]
En de penalty schoot ik zeer beheersd binnen.
Wie van de gebroeders v.d. Kerkhof deed dat ook altijd?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:51 schreef Rumille het volgende:
Goedenmiddag allen. 4-3 gewonnen van Den Ham2 goals gescoord, 1 penalty (de 2-1) en een fabuleuze solo (1-1) die ik toch met jullie wil delen. Ik sta ongeveer op de middenstip en de keeper schiet de bal uit. Ik neem hem aan met een man in m'n rug en tik hem wat (voor mij) rechts naar voren. Vervolgens maak ik op volle snelheid een bocht, om de man heen en ga verder. Vervolgens kap ik de 1e man uit (T5), daarna de 2e man (T3) en tik de bal tussen T2 en T4. Vervolgens heb ik 4 man om me heen, maar sta ik ook al oog in oog met de keeper. Ik doe 1 schijntrap, zie de keeper naar mijn rechterkant duiken en schiet met mijn slechte linkervoet voorbij de keeper.
Wat een fabuleuze solo. Ook ter illustratie:
[ afbeelding ]
En de penalty schoot ik zeer beheersd binnen.
Neuquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
ahaa oké. Dus het resultaat wordt hier gepost? Mooi mooi!
* Chr1st1aan gaat douchen
Pfff ik heb je toch al gezien dus dat maakt geen verschil voor mij danquote:
Henrike it isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
Norich![]()
Wat was je naam ook alweer?
En ik heb net naar Twente A1 tegen Feyenoord A1 gekeken. Ik wist dat Ajax A1 kampioen kon worden, maar die hebben verloren van PSV, waardoor Feyenoord kampioen werd die gewonnen heeft met 1-3.
Aah okquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:17 schreef norich het volgende:
[..]
Henrike it is
Feyenoord kampioen, das nooit goed
Uh nou eigenlijk ben ik ook niet voor Ajaxquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Aah ok
Feyenoord zuigt! Jij bent ook voor Ajax he?
quote:
Wát? En ik dacht dat we gezellige nieuwe mensen hier haddenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:25 schreef norich het volgende:
[..]
Uh nou eigenlijk ben ik ook niet voor Ajax
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
[..]
Wát? En ik dacht dat we gezellige nieuwe mensen hier hadden
Ook hoiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
[..]
Wát? En ik dacht dat we gezellige nieuwe mensen hier hadden
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ook hoi!, mensen zonder ajax achtergrond zijn over het algemeen gezelliger
.
dan moet je maar heel gezellig naar Enschede toe om te kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:22 schreef Fems het volgende:
Ik wil naar de bekerfinale!
Maar mn jongenlief kon geen jaarkaart voor mij regelen.
Nee, dan wordt het gewoon thuis, volgende dag 1e examenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet je maar heel gezellig naar Enschede toe om te kijken
Nou.... dat is een verdomd goed plan!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet je, ik vind dat alle vrouwelijke ToF'ers naaktfoto's moeten sturen om te beslissen wie de lekkerste is
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet je, ik vind dat alle vrouwelijke ToF'ers naaktfoto's moeten sturen om te beslissen wie de lekkerste is
Heb jij nou wat over voor je mede ToFfers? Ben jij geen team player?quote:
Haha,quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niemand met niemand
Bob en Famsiebamsie doen alsof (Bob iig) en de rest leukt t topic op
Dude...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al zou ik alle vrouwen hier wel een veeg willen geven
Dankje, wist niet dat dat P2P gedoe nog steeds was, dacht dat alles al via Justin gingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
Aaah ok
* Chr1st1aan gaat Barcelona - Real Madrid kijken olé
* Chr1st1aan voor wie ook wilt, zoek een goede link http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=37551&part=sports
Glory hunterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:22 schreef Fems het volgende:
Ik wil naar de bekerfinale!
Maar mn jongenlief kon geen jaarkaart voor mij regelen.
Heb jij eigenlijk kaarten voor de finale?quote:
yehquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk kaarten voor de finale?
* Mdrop Wordt gek van zn buurman die nog steeds zn radio aan heeft staan met uiterst teleurstellende piraten muziek.
Oke, ik dus ook en er staat NS5 op, kan ik dan sowieso niet met een bus en ben ik verplicht tot die saaie klote treinen of wat?quote:
Neuh, ik ventileer mn meningquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dude...
Je begint een beetje kansloos te worden
Inderdaad? Ok is goed, zoek ik wel een andere fokvriendinnetje hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha,
Inderdaad, ik ken alleen remco in het echt. Maar ide zou ik niet aan kunnen wijzen.
Inderdaad dat ik niemand behalve dinges persoonlijk ken!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Inderdaad? Ok is goed, zoek ik wel een andere fokvriendinnetje hoor
Justin zei dat ik alleen doe alsof ik wat met jou hebquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Inderdaad dat ik niemand behalve dinges persoonlijk ken!
nee, nee, ja, neequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wát een wedstrijd was dat, als je van voetbal houdt...en je hebt dát gemist..je moet je schamen hehe.
Jij bent meer van de euh...multimedia achtige dingen?quote:
Lekker winkelen met jongensquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij bent meer van de euh...multimedia achtige dingen?
Winkelen...sowieso al een beetje fout voor een kerel!quote:
Je weet toch dat ik het over Bob had he?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Winkelen...sowieso al een beetje fout voor een kerel!
Maarja, dat komt misschien nog met de leeftijd
Ik nu euh, V for Vendeta ofzoiets.quote:
Absoluut!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het over Bob had he?
Welke? Der Untergang zeker? Of The Rise of Evil (of zoiets) ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:15 schreef Fems het volgende:
Ik kijk nu een film over hitler
Maar toch wel doorbetaald gekregen neem ik aan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:22 schreef Rikketik het volgende:
Ik ook net. Na tien uur eindelijk klaar met werken, was er een foutje in het alarmsysteem.Heeft nog een goed half uur geduurd voordat het opgelost was. En dat is best lang als je eigenlijk al thuis had kunnen zijn!
yeah, en volgens mij zit je dan zselfs bij mij in de trein. Je kan wel met de bus. Maar dan moet je met iemand ruilen, en bewijs van ruil, in combinatie met kopieën van id en seizoenskaarten meenemenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, ik dus ook en er staat NS5 op, kan ik dan sowieso niet met een bus en ben ik verplicht tot die saaie klote treinen of wat?
Ik ben oud, en versleten... genoeg gezopen de afgelopen dagen hehe.quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar toch wel doorbetaald gekregen neem ik aan?
Koninginnenacht en de nacht ervoor hehe.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:31 schreef norich het volgende:
Met koninginnedag helemaal losgegaan ?
Ik ga niet zo heel vaak uit. Ik moet geld sparen voor m'n kamer
En voetbal kijken is ook leuk natuurlijk.
Wel vaak 's nachts jaquote:Op zondag 3 mei 2009 00:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
Jij bent ook alleen maar snachts online of niet?
Ik ga slapen, wel weer genoeg voor vandaag.
Nee Ajax moet eraanquote:Op zondag 3 mei 2009 00:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
Sparta moet eraan !
Ik heb er alleen van gehoord, niks van gezien. Schijnt echt Barça op oorlogssterkte te zijn geweestquote:Op zondag 3 mei 2009 12:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
Zo nog ff lekker schijten , fitness en dan VOETBAL!!!
Jammer dat ze gisteren geen pot hadden, nu komen alle wedstrijden gelijk erop,....
En na gisteren Real - Barca gezien te hebben gaat het alleen maar tegenvallen hehe, wát een pot.
film gekeken bij m'n vriendin.quote:
Volle polle lijkt me ook nog steeds stom!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
film gekeken bij m'n vriendin.
er was niemand van de kameraden die naar volle polle gingen
hoezo dat?quote:
hee Sanquote:
Dat is toch altijd zo'n schuimparty?quote:
Ah moet je getroost worden?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
* Chr1st1aan schandalig..dat dit kan in Rotterdam
De kleur meer rood, de namen onder elkaar, en misschien niet alles als plaatje, maar alleen de banners?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:42 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop had niks te doen en heeft iets aan de OP gedaan, iemand opmerkingen of toevoegingen of moeten we hem gewoon helemaal schrappen?
[ link | afbeelding ]
Aardig toch dat hij aan je denktquote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
En lamzak_ steekt me ook nog de gek aan door te bellen vanuit het stadion... wegdrukken die eikel
Vorig seizoen kon ik ook al zo'n mooi ontvangst van hem verwachten op school, dit had ik eigenlijk wel verwacht hehe.quote:
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fansquote:Op zondag 3 mei 2009 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We kwamen zowel de heen als terugweg de AZ fan's tegen
Au dat deed pijn zegquote:Op zondag 3 mei 2009 20:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zegt iemand die hier loopt te klagen over z'n penvriendinnetje en niets doet.
Aaaah, puppeke tochquote:Op zondag 3 mei 2009 17:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
Bah ik word alleen maar meer sacherijnig van die samenvattingen verdomme
Ik ga iets anders doen, sjongejongejonge
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Vorig seizoen kon ik ook al zo'n mooi ontvangst van hem verwachten op school, dit had ik eigenlijk wel verwacht hehe.
Nou gefeliciteerd Timo/de rest, met je uitschakeling voor de CL die er ongetwijfeld aankomt
omdat ik even hier wat postte en daarna niet meerquote:
Foeiquote:Op zondag 3 mei 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
omdat ik even hier wat postte en daarna niet meer
Há, jij ook weer hierquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaah, puppeke tochIk had het je voorspeld he... maar je wilde niet luisteren.
quote:
Hey Bob! wat een toevalquote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ha CG, wat gezellig dat je er weer eens bent
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey Bob! wat een toeval![]()
Hoe gaat het met jou dan?
Als je gewoon 'goed' zegt, dan kom je er makkelij kvanaf hequote:
heyyyyyquote:
wat heeft ie gedaan?quote:
Ik dacht, laat ik maar even de jaloerze kip spelen, zoals bob altijd doet!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wat heeft ie gedaan?
Klinkt wel ernstig
ik schrok alquote:Op zondag 3 mei 2009 22:17 schreef Fems het volgende:
Ik dacht, laat ik maar even de jaloerze kip spelen, zoals bob altijd doet!
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
Oehhh GTST taferelen ?
Bob, Kan ik je nog vertrouwen?
- Het was één misstap Fems..ik heb er spijt van en je weet he!
Maar Bob, het deed wel pijn
- Vertel je verhaal maar!
Bob, Ik ben zwang * BOEM*
- Neeeeeee CueGirllie wat heb je gedaan? Zomaar Fems neerschieten.
Wij zijn gtst gewend hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedenk je maar eens in hoe het is om dat eruit te persenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wat een lelijke baby, klein lichaam dikke kop met muts opf
dat zeg ik:quote:Op zondag 3 mei 2009 22:45 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mhoa, tis net een gemiddelde keutel die ik eruit raus hoor
Maar het geluk en warm gevoel dat je van zo'n kind krijgtquote:
Van die drol bedoel jequote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar het geluk en warm gevoel dat je van zo'n kind krijgt
Oohja, fuck dat kind...niet letterlijk he! Krijg je problemen van heb ik gelezenquote:
je moet kinderen gewoon uit je buurt houden, minimaal een kilometer.. probleem opgelostquote:Op zondag 3 mei 2009 22:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
Oohja, fuck dat kind...niet letterlijk he! Krijg je problemen van heb ik gelezen
Kun jij uitleggen hoe vrouwen denken? Ze willen dat je ze leert kennen, maar doen de ene keer afstandelijk en de andere keer niet etc. ...vertel het me
Mhoa sommigen zijn best leukquote:Op zondag 3 mei 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je moet kinderen gewoon uit je buurt houden, minimaal een kilometer.. probleem opgelost
Ik kan je hoogstens uitleggen hoe ik zelf denk. Je weet toch dat elke vrouw verschillent denkt
Ik heb het niet zo met vrouwenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mhoa sommigen zijn best leuk
Verschillend? Ja ze zijn allemaal onbegrijpbaarLeg eens uit dan hehe
Denk (weet) meer dat ze zich moeilijk open kan stellen, lastig lastig lastigquote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met vrouwenmaar een enkeling is leuk.
![]()
In mijn geval zou afstandelijkheid niet goed zijn, slecht teken.
Maarja wie weet wil die vrouw 'hard to get' spelendan ben je de klos.
oeeh vertel!!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wacht even, hij en vrouwen?![]()
Hier klopt iets niet
Heb je hem ook weer, mijn anaalvingerendefuckbuddyquote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wacht even, hij en vrouwen?![]()
Hier klopt iets niet
Dan nog.. moet ze niet te moeilijk doen. Veels te veel gezeur krijg je dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Chr1st1aan het volgende:
Denk (weet) meer dat ze zich moeilijk open kan stellen, lastig lastig lastig
Hard to get doen we niet aan![]()
En waar was jij al die tijd dan dat je opeens spontaan terug bent?
Dat bedoel ik dus..quote:Op zondag 3 mei 2009 23:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer, mijn anaalvingerendefuckbuddy
quote:
Ik snap hem alquote:Op zondag 3 mei 2009 23:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer, mijn anaalvingerendefuckbuddy
Help? blijkbaar geef je het zelf aan te willen, anders val je niet onder fuckbuddyquote:
Wij hebben een zeer kortstondig, maar verdomd hete topic gehad een week geleden ofzo.quote:
Geilquote:Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wij hebben een zeer kortstondig, maar verdomd hete topic gehad een week geleden ofzo.
Stiekem is Marko een SM homo
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Help? blijkbaar geef je het zelf aan te willen, anders val je niet onder fuckbuddy
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wij hebben een zeer kortstondig, maar verdomd hete topic gehad een week geleden ofzo.
Stiekem is Marko een SM homo
Hoe noem jij het dan? slavernij?quote:
Hij noemt mij nu een homo terwijl hij diegene was die wel wou slikkenquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hij noemt mij nu een homo terwijl hij diegene was die wel wou slikken
Mij boeit het niet, vind het wel jammer dat ik het gemist hebquote:Op zondag 3 mei 2009 23:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hij noemt mij nu een homo terwijl hij diegene was die wel wou slikken
JAJA snel je post editten he! Ik heb het wel gezien!quote:
Hoe ik kwam in zijn mond?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mij boeit het niet, vind het wel jammer dat ik het gemist heb
Wie in wiens mond kwamquote:Op zondag 3 mei 2009 23:14 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hoe ik kwam in zijn mond?
Jij bent ook wa kinky of nie
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dit word een raar gesprek zo hehehe.
Marko, waarom zeg je niet gewoon dat we een relatie hebben?
Omslachtig? heel direct hoor hehequote:Op zondag 3 mei 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is fok, .. en daarin moet alles altijd heel omslachtig
quote:
uhm..:quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
Marko, waarom zeg je niet gewoon dat we een relatie hebben?
Je moet hier áltijd quoten anders krijg je misverstandenquote:
quote:
Ben ik niet uitgenodigd?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik dacht dat we gingen trouwen bij 't Bölke in Enschede?
Aah kappe nuquote:Op zondag 3 mei 2009 23:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
ow die ene ongequote zin van mij zorgde voor alle verwarring?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je moet hier áltijd quoten anders krijg je misverstanden
ik wil ook komenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
quote:
Naakt!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik wil ook komen
is er nog een kledingvoorschrift?
quote:
We kennen je nog niet he, je bent nieuw enzo hehequote:
Dat is inderdaad balen voor jequote:Op zondag 3 mei 2009 23:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb niet het multitasktalent dat vrouwen schijnen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |