Neuh, ik ventileer mn meningquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dude...
Je begint een beetje kansloos te worden
Inderdaad? Ok is goed, zoek ik wel een andere fokvriendinnetje hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha,
Inderdaad, ik ken alleen remco in het echt. Maar ide zou ik niet aan kunnen wijzen.
Inderdaad dat ik niemand behalve dinges persoonlijk ken!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Inderdaad? Ok is goed, zoek ik wel een andere fokvriendinnetje hoor
Justin zei dat ik alleen doe alsof ik wat met jou hebquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Inderdaad dat ik niemand behalve dinges persoonlijk ken!
nee, nee, ja, neequote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wát een wedstrijd was dat, als je van voetbal houdt...en je hebt dát gemist..je moet je schamen hehe.
Jij bent meer van de euh...multimedia achtige dingen?quote:
Lekker winkelen met jongensquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij bent meer van de euh...multimedia achtige dingen?
Winkelen...sowieso al een beetje fout voor een kerel!quote:
Je weet toch dat ik het over Bob had he?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Winkelen...sowieso al een beetje fout voor een kerel!
Maarja, dat komt misschien nog met de leeftijd
Ik nu euh, V for Vendeta ofzoiets.quote:
Absoluut!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het over Bob had he?
Welke? Der Untergang zeker? Of The Rise of Evil (of zoiets) ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:15 schreef Fems het volgende:
Ik kijk nu een film over hitler
Maar toch wel doorbetaald gekregen neem ik aan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:22 schreef Rikketik het volgende:
Ik ook net. Na tien uur eindelijk klaar met werken, was er een foutje in het alarmsysteem.Heeft nog een goed half uur geduurd voordat het opgelost was. En dat is best lang als je eigenlijk al thuis had kunnen zijn!
yeah, en volgens mij zit je dan zselfs bij mij in de trein. Je kan wel met de bus. Maar dan moet je met iemand ruilen, en bewijs van ruil, in combinatie met kopieën van id en seizoenskaarten meenemenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, ik dus ook en er staat NS5 op, kan ik dan sowieso niet met een bus en ben ik verplicht tot die saaie klote treinen of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |