Amerikaanse progressive/sludge metalband. Laat je niet afschrikken door het feit dat ze Amerikaans zijn, want ze maken echt goede muziek.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat is mastodon dan?
dat vind ik ook wel gaaf.
al waren het de zonen van adolf hitler.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Amerikaanse progressive/sludge metalband. Laat je niet afschrikken door het feit dat ze Amerikaans zijn, want ze maken echt goede muziek.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vind het leuk geweest voor vandaag. Ik duik me nest in
Trustenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vind het leuk geweest voor vandaag. Ik duik me nest in
wanneer ben je voor het laatst geweest dan?quote:
ik gok ergens een half jaar geleden..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer ben je voor het laatst geweest dan?
de OP is een keer (of 3) veranderd ja
toen hadden we inderdaad een andere OPquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik gok ergens een half jaar geleden..
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:51 schreef rulerofdeath het volgende:
ik goa voort ook wa 'n moal noar bed hen
weet ik nog nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toen hadden we inderdaad een andere OP
kom je nu wat vaker terug?
We gaan het meemaken, al is cue af en toe hier eerder geweest een dagje om vervolgens weer maanden spoorloos te verdwijnen, net zoals skippy eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het is weer ochtend!
Allemaal nieuwe mensen hier (of die ik niet ken) olé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |