Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
motorrijden is gaaf hoorquote:
ow, ik zit trouwens aan de jägermeisterquote:
Ook toch wel lekker, af en toe...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, ik zit trouwens aan de jägermeister
Meteen de mooiste plaatsen in Twente genoemd!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nijverdal in je Username en Almelo in je UI
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Meteen de mooiste plaatsen in Twente genoemd!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
net als Justin te laat met in de koelkast leggen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Goed idee.
* Marko legt een biertje in de vriezer
Je vergeet Enschedequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
quote:
we've got a Pquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
Je weet precies de juiste dingen te zeggen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we've got a P
we've got a L
we've got a A
we've got a Y
we've got a E
we've got a R
we've got a PLAYER
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
net als Justin te laat met in de koelkast leggen?
wie is dat dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja ik leer snel blijkbaar van the master
owquote:
ik-goa-hen, ik vond het ook gezellig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
dat zegt mij ook niksquote:
goede zaakquote:
wat 'n popi-jopi-rock oniequote:
het klonk in 1e instantie niet erg spannend.quote:
quote:
wat is mastodon dan?quote:
beetje rockquote:
Amerikaanse progressive/sludge metalband. Laat je niet afschrikken door het feit dat ze Amerikaans zijn, want ze maken echt goede muziek.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat is mastodon dan?
dat vind ik ook wel gaaf.
al waren het de zonen van adolf hitler.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Amerikaanse progressive/sludge metalband. Laat je niet afschrikken door het feit dat ze Amerikaans zijn, want ze maken echt goede muziek.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vind het leuk geweest voor vandaag. Ik duik me nest in
Trustenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vind het leuk geweest voor vandaag. Ik duik me nest in
wanneer ben je voor het laatst geweest dan?quote:
ik gok ergens een half jaar geleden..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer ben je voor het laatst geweest dan?
de OP is een keer (of 3) veranderd ja
toen hadden we inderdaad een andere OPquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik gok ergens een half jaar geleden..
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:51 schreef rulerofdeath het volgende:
ik goa voort ook wa 'n moal noar bed hen
weet ik nog nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toen hadden we inderdaad een andere OP
kom je nu wat vaker terug?
We gaan het meemaken, al is cue af en toe hier eerder geweest een dagje om vervolgens weer maanden spoorloos te verdwijnen, net zoals skippy eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het is weer ochtend!
Allemaal nieuwe mensen hier (of die ik niet ken) olé
Peterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:51 schreef Rumille het volgende:
Goedenmiddag allen. 4-3 gewonnen van Den Ham2 goals gescoord, 1 penalty (de 2-1) en een fabuleuze solo (1-1) die ik toch met jullie wil delen. Ik sta ongeveer op de middenstip en de keeper schiet de bal uit. Ik neem hem aan met een man in m'n rug en tik hem wat (voor mij) rechts naar voren. Vervolgens maak ik op volle snelheid een bocht, om de man heen en ga verder. Vervolgens kap ik de 1e man uit (T5), daarna de 2e man (T3) en tik de bal tussen T2 en T4. Vervolgens heb ik 4 man om me heen, maar sta ik ook al oog in oog met de keeper. Ik doe 1 schijntrap, zie de keeper naar mijn rechterkant duiken en schiet met mijn slechte linkervoet voorbij de keeper.
Wat een fabuleuze solo. Ook ter illustratie:
[ afbeelding ]
En de penalty schoot ik zeer beheersd binnen.
Wie van de gebroeders v.d. Kerkhof deed dat ook altijd?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:51 schreef Rumille het volgende:
Goedenmiddag allen. 4-3 gewonnen van Den Ham2 goals gescoord, 1 penalty (de 2-1) en een fabuleuze solo (1-1) die ik toch met jullie wil delen. Ik sta ongeveer op de middenstip en de keeper schiet de bal uit. Ik neem hem aan met een man in m'n rug en tik hem wat (voor mij) rechts naar voren. Vervolgens maak ik op volle snelheid een bocht, om de man heen en ga verder. Vervolgens kap ik de 1e man uit (T5), daarna de 2e man (T3) en tik de bal tussen T2 en T4. Vervolgens heb ik 4 man om me heen, maar sta ik ook al oog in oog met de keeper. Ik doe 1 schijntrap, zie de keeper naar mijn rechterkant duiken en schiet met mijn slechte linkervoet voorbij de keeper.
Wat een fabuleuze solo. Ook ter illustratie:
[ afbeelding ]
En de penalty schoot ik zeer beheersd binnen.
Neuquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
ahaa oké. Dus het resultaat wordt hier gepost? Mooi mooi!
* Chr1st1aan gaat douchen
Pfff ik heb je toch al gezien dus dat maakt geen verschil voor mij danquote:
Henrike it isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
Norich![]()
Wat was je naam ook alweer?
En ik heb net naar Twente A1 tegen Feyenoord A1 gekeken. Ik wist dat Ajax A1 kampioen kon worden, maar die hebben verloren van PSV, waardoor Feyenoord kampioen werd die gewonnen heeft met 1-3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |