Wel vaak 's nachts jaquote:Op zondag 3 mei 2009 00:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
Jij bent ook alleen maar snachts online of niet?
Ik ga slapen, wel weer genoeg voor vandaag.
Nee Ajax moet eraanquote:Op zondag 3 mei 2009 00:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
Sparta moet eraan !
Ik heb er alleen van gehoord, niks van gezien. Schijnt echt Barça op oorlogssterkte te zijn geweestquote:Op zondag 3 mei 2009 12:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
Zo nog ff lekker schijten , fitness en dan VOETBAL!!!
Jammer dat ze gisteren geen pot hadden, nu komen alle wedstrijden gelijk erop,....
En na gisteren Real - Barca gezien te hebben gaat het alleen maar tegenvallen hehe, wát een pot.
film gekeken bij m'n vriendin.quote:
Volle polle lijkt me ook nog steeds stom!quote:Op zondag 3 mei 2009 13:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
film gekeken bij m'n vriendin.
er was niemand van de kameraden die naar volle polle gingen
hoezo dat?quote:
hee Sanquote:
Dat is toch altijd zo'n schuimparty?quote:
Ah moet je getroost worden?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
* Chr1st1aan schandalig..dat dit kan in Rotterdam
De kleur meer rood, de namen onder elkaar, en misschien niet alles als plaatje, maar alleen de banners?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:42 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop had niks te doen en heeft iets aan de OP gedaan, iemand opmerkingen of toevoegingen of moeten we hem gewoon helemaal schrappen?
[ link | afbeelding ]
Aardig toch dat hij aan je denktquote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
En lamzak_ steekt me ook nog de gek aan door te bellen vanuit het stadion... wegdrukken die eikel
Vorig seizoen kon ik ook al zo'n mooi ontvangst van hem verwachten op school, dit had ik eigenlijk wel verwacht hehe.quote:
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fansquote:Op zondag 3 mei 2009 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We kwamen zowel de heen als terugweg de AZ fan's tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |