quote:Op maandag 4 mei 2009 14:05 schreef Thrawn het volgende:
Aangezien Euros niet wil achterblijven bij de rest van roeiend Nederland hebben we nu ook een blessure. Vanmiddag zien we wel hoe erg het nu echt is.
Tip: beetje meefietsen met ploegen en proberen je coachskills te upgraden is ook leuk en goed voor je eigen roeien. Verder sterkte met je tijd vullen!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh hij kon mij garanderen dat het nog een weekje of 2 gingen duren.
Nou, tijd om de bordspelletjes maar uit de kast te gaan halen ofzo
Ach, is weer goed voor je studie!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bellah je skiffsessie zag er leuk uit hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef Bellah het volgende:
Oeps. Deze dus...
Ik heb inmiddels n ergometerfilmpje van mezelf, leuk om te bekijken... Coach zei 'woh, t ziet eruit als 2.30'.. Maar ik ging veel sneller
Hoi Elisequote:Op maandag 4 mei 2009 09:49 schreef Pluizel het volgende:
[..]
He MartenIk had je al gespot hoor, vroeg me af wanneer het lampje bij jou zou gaan branden
Zag laatst een foto van je in het foto-album van nlroei, je hebt wel weer spierballen gekregen zeg!
D_A.. Okeanos had nog naar Triton gebeld voor mij als mogelijke invaller.. Was dat voor jou in de plaats (en dus 2 weken) of is het iets voor langere tijd?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nah ik ben nog 2-3 weken stukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
D_A.. Okeanos had nog naar Triton gebeld voor mij als mogelijke invaller.. Was dat voor jou in de plaats (en dus 2 weken) of is het iets voor langere tijd?
Tja, ik wordt uiteraard aankomend weekend al nieuweling , dus daarna is de okinokkie 8+ ook geen optie meerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah ik ben nog 2-3 weken stuk
Andere kerel nog 3-5 weken.
Dus tsja langer is relatief natuurlijk, al was je kans om beginneling af te worden wel groter geworden
Haha! Ik zag jullie ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef AHappelstroop het volgende:
Bellah je skiffsessie zag er leuk uit hoorNog beetje moeite met uitpikken maarja; verder prima techniek!
Kijk dit is waar we naar zoeken! Goede babbels in ieder geval, nu nog knallen dit weekend!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Tja, ik wordt uiteraard aankomend weekend al nieuweling , dus daarna is de okinokkie 8+ ook geen optie meer
Rivaal, rivaal.. we starten in hetzelfde veld jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:51 schreef Bellah het volgende:
[..]
Haha! Ik zag jullie ookMoest onvrijwillig wel even denken aan appelstroop. Was trouwens m'n tweede keer..
Kluup, ben je dan nu rivaal van je eigen ploeg?
Blaablaablaaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Tja, ik wordt uiteraard aankomend weekend al nieuweling , dus daarna is de okinokkie 8+ ook geen optie meer
Ach, ik hoop eigenlijk dat we dit weekend geen Beginneling af worden want dan heb ik er zo weinig aan. Doe op de ARR maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef Kluupkluup het volgende:
Haha, nee.. Heb er zin in dit weekend!
We zien wel of het potentie heeft.
Jups! ARR - ARB - Martini - KHB - NSRF.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:05 schreef AHappelstroop het volgende:
ZRB is poepwedstrijd om Beginneling af te wordenBeter indd op ARR! (dat is volgende toch?)
Vorig jaar was het nog de Boekel de Nerée Regatta...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef cryforhelp het volgende:
Sinds wanneer heet de randstad opeens de ARR?
En waarom noemen we het niet gewoon BBW2 (BosBaanWedstrijd 2)?
Natuurlijk roei ik zelf ook nog! Ik zit in de dames clubdubbelvierquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:51 schreef AHappelstroop het volgende:
[..]
Hoi Elise
Ben je nog beetje actief in de roeiwereld of houd je het alleen bij een forum?
xje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |