quote:Op maandag 4 mei 2009 14:05 schreef Thrawn het volgende:
Aangezien Euros niet wil achterblijven bij de rest van roeiend Nederland hebben we nu ook een blessure. Vanmiddag zien we wel hoe erg het nu echt is.
Tip: beetje meefietsen met ploegen en proberen je coachskills te upgraden is ook leuk en goed voor je eigen roeien. Verder sterkte met je tijd vullen!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh hij kon mij garanderen dat het nog een weekje of 2 gingen duren.
Nou, tijd om de bordspelletjes maar uit de kast te gaan halen ofzo
Ach, is weer goed voor je studie!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bellah je skiffsessie zag er leuk uit hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:09 schreef Bellah het volgende:
Oeps. Deze dus...
Ik heb inmiddels n ergometerfilmpje van mezelf, leuk om te bekijken... Coach zei 'woh, t ziet eruit als 2.30'.. Maar ik ging veel sneller
Hoi Elisequote:Op maandag 4 mei 2009 09:49 schreef Pluizel het volgende:
[..]
He MartenIk had je al gespot hoor, vroeg me af wanneer het lampje bij jou zou gaan branden
Zag laatst een foto van je in het foto-album van nlroei, je hebt wel weer spierballen gekregen zeg!
D_A.. Okeanos had nog naar Triton gebeld voor mij als mogelijke invaller.. Was dat voor jou in de plaats (en dus 2 weken) of is het iets voor langere tijd?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nah ik ben nog 2-3 weken stukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
D_A.. Okeanos had nog naar Triton gebeld voor mij als mogelijke invaller.. Was dat voor jou in de plaats (en dus 2 weken) of is het iets voor langere tijd?
Tja, ik wordt uiteraard aankomend weekend al nieuweling , dus daarna is de okinokkie 8+ ook geen optie meerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah ik ben nog 2-3 weken stuk
Andere kerel nog 3-5 weken.
Dus tsja langer is relatief natuurlijk, al was je kans om beginneling af te worden wel groter geworden
Haha! Ik zag jullie ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:48 schreef AHappelstroop het volgende:
Bellah je skiffsessie zag er leuk uit hoorNog beetje moeite met uitpikken maarja; verder prima techniek!
Kijk dit is waar we naar zoeken! Goede babbels in ieder geval, nu nog knallen dit weekend!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Tja, ik wordt uiteraard aankomend weekend al nieuweling , dus daarna is de okinokkie 8+ ook geen optie meer
Rivaal, rivaal.. we starten in hetzelfde veld jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:51 schreef Bellah het volgende:
[..]
Haha! Ik zag jullie ookMoest onvrijwillig wel even denken aan appelstroop. Was trouwens m'n tweede keer..
Kluup, ben je dan nu rivaal van je eigen ploeg?
Blaablaablaaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Tja, ik wordt uiteraard aankomend weekend al nieuweling , dus daarna is de okinokkie 8+ ook geen optie meer
Ach, ik hoop eigenlijk dat we dit weekend geen Beginneling af worden want dan heb ik er zo weinig aan. Doe op de ARR maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef Kluupkluup het volgende:
Haha, nee.. Heb er zin in dit weekend!
We zien wel of het potentie heeft.
Jups! ARR - ARB - Martini - KHB - NSRF.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:05 schreef AHappelstroop het volgende:
ZRB is poepwedstrijd om Beginneling af te wordenBeter indd op ARR! (dat is volgende toch?)
Vorig jaar was het nog de Boekel de Nerée Regatta...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef cryforhelp het volgende:
Sinds wanneer heet de randstad opeens de ARR?
En waarom noemen we het niet gewoon BBW2 (BosBaanWedstrijd 2)?
Natuurlijk roei ik zelf ook nog! Ik zit in de dames clubdubbelvierquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:51 schreef AHappelstroop het volgende:
[..]
Hoi Elise
Ben je nog beetje actief in de roeiwereld of houd je het alleen bij een forum?
xje
Dat klopt niet helemaal. Het is nu de Van Oord Winterwedstrijden sinds twee jaar. Zelfde gevalletje als de RR vorig jaar...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:46 schreef cryforhelp het volgende:
De WW zijn ook al minimaal 5 jaar als winterwedstrijden bekend, is dus ook ooit goed gekomen.
Hoe gaat dat precies?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:13 schreef Pikhoofd het volgende:
vorig jaar waren die timetrials ook. Is wel vreemd, maar wel geinig
Volgens mij is hij vorig jaar niet omgegaan, maar in zijn 1e jaar (2 jaar gelee). Toen al na 18km! Blijft een dikke vette actie, Ringvaart skiffen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:52 schreef Delnooz het volgende:
Sjobber was vorig jaar wel omgegaan, 15km voor het einde oid. Maar hij heeft 'm toen wel uitgevaren
Ja, was ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:33 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ik heb Sjobber volgens mij over de finish zien gaan (donkerblauwe boot, gele bladen en hij voer door richting Proteus). Het zag eruit of hij het heel zwaar heeft gehad, maar hij heeft het gehaald.
Gefeliciteerd Sjobber!
Hulde voor het uitvaren dan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Ja, was ikDie pimp-ass (overigens) paarse (door onze bootsman gemaakte) boot ligt nu bij Proteus tot en met de PEil.
Even in het kort: De kaag was onverantwoord.
Zijn meerdere boten omgegaan. Aantal skiffjes en wat tweetjes. Ook een acht van Gyas is door midden gebroken inderdaad. En 36 boten hebben de finish niet weten te halen...
Golven waren daar zo hoog, dat het gewoon over je boordrand heenstroomde. En zo nu en dan waren gewoon beide riggers onder water. Uiteraard is ook de hele boot volgelopen, maar skiffjes blijven in principe wel gewoon drijven en dus kan je doorroeien![]()
Oke, was de Ringvaart zwaar? Ja, onnoemelijk. Qua weer is het lang geleden dat het zo zwaar was. Niet alleen de Kaag was gewoon gekkenwerk, maar ook 70km lang volle tegenwind. Eerste 25km in 1:52.08 gedaan, maar mijn totaal tijd kwam op 11u en een beetje. Denk dat dat genoeg zegt ook over het 2de gedeelte van de race. Kwam nauwelijks boven de 10.5km/u meer en sommige stukken had je het gewoon al moeilijk om de 8km/u te halen.
Overigens, was er ook een gozer van Skadi (die 30 sec. voor mij over de finish kwam) en die was bij de start al omgeslagen. Maar toch uitgevaren.
Ik weet niet, maar normaal is de Ringvaart toch gewoon een lekker stukje roeien, maar daar was nu geen sprake van. Het plezier ontbrak hem daarom ook.
Hé overloperquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:56 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hoe gaat dat precies?
Ploeg in baan 1 wordt weggestart, dan baan 2, baan 3, baan 4, baan 1, baan 2 etc.. met telkens 10 seconden ertussen, waardoor je dus zo'n 40 seconden hebt om klaar te liggen?
Ja. 2km is de standaard afstand. op de olympische spelen en WK's/EK's worden alleen 2k's gevaren..quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:27 schreef renzell het volgende:
Hier een vraag van een leek. Klopt het dat 2 kilometer zo'n beetje DE standaard afstand is bij het roeien? Natuurlijk zullen er ook andere afstanden geroeid worden, maar als ik kijk naar de uitlsagen van de Olympische spelen ed, zie ik (voor dames) tijden tussen de 7 en 8 minuten staan. Gaat dat dan over de 2?
Dank u, deskundigen.![]()
Roeien (ergoen) in de sportschool is wel iets anders dan bij een roeivereniging.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:33 schreef renzell het volgende:
Ah, oké. Dank je wel! Ik heb geen idee dus, of er ook zoiets bestaat als lange afstandroeien, op een WK.
Ik ben gewoon aan het roeien in de sportschool, en wilde weten hoe ik het deed.![]()
Zaterdag het allereerste veld voor alle N4+ roeiers en coaches... (en dat zijn er veel op Fok)quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Bellah het volgende:
Die hartslag is ook voor iedereen verschillend, als ik op 155 ga zitten haal ik de 2.30 nog niet eens. In de sportschool kijken naar mensen die ergometeren vind ik ook vermakelijk op z'n tijd...
En idd, ik hoor allemaal bizarre starttijden over dit weekend. Wat een feest
Voor de brug nog even gekeken hoe hard ik hem nog kreeg... maar toen die nog geen 14km/u aangaf heb ik dat maar uit mijn hoofd gezetquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:31 schreef nogeenmaarten het volgende:
Echt super dat je hem hebt uitgevaren, zelfs met deze omstandigheden Sjobber!
Maar ik had mijn vriendin gezegd dat je met een eindsprint van minimaal 20,4 km/h!!! over de streep zou komen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |