quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
verdedigd Marokkaanse herrieschoppers tot het zielige toe.
je weet het verschil tussen spelling en grammatica wel ? :quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:39 schreef Skylark. het volgende:
Ik had zo'n grammaticale misser als 'verdedigd' bij jou niet verwacht.
Nadat ie zelf bekogelt werd met een blik frisdrankquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:44 schreef Kriegel het volgende:
Prem was die mocro's pasgeleden juist spuugzat geworden.
Die lettertjes die soms wel en soms niet aan het einde van een woord moeten (quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:46 schreef Fooliq het volgende:
[..]
je weet het verschil tussen spelling en grammatica wel ? :
Spelling ja. Grammatica heeft met zinsdelen en zo te maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Die lettertjes die soms wel en soms niet aan het einde van een woord moeten (![]()
![]()
![]()
), dat is toch gewoon grammatica.
Dat weet ik ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:46 schreef Fooliq het volgende:
[..]
je weet het verschil tussen spelling en grammatica wel ? :
De stam+t regel is een regel voor de grammatica, niet voor de spelling. Blijf proberen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:49 schreef Fooliq het volgende:
[..]
Spelling ja. Grammatica heeft met zinsdelen en zo te maken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een achterlijke vent is dat zeg.
Hij kan niet discussiëren, heeft onzinnige standpunten, voelt zich om de haverklap gediscrimineerd en verdedigd Marokkaanse herrieschoppers tot het zielige toe.
Voor onwetenden; Prem:
Klacht: zie tt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:11 schreef Biels het volgende:
[..]
De stam+t regel is een regel voor de grammatica, niet voor de spelling. Blijf proberen.
Werkwoorden, tijden en vervoegingen zijn geen grammatica meer? Zit jij op de basisschool ofzo?quote:
Zelfs ik maak foutjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:39 schreef Skylark. het volgende:
Ik had zo'n grammaticale misser als 'verdedigd' bij jou niet verwacht.
En dat heeft ook niet lang geduurd ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet afgelopen jaren, dan had je geweten dat Prem het Marokkanen tuig juist spuugzat is
Aan d'r foto te zien is ze gewoon de dochter van Prem die een conflict met haar vader hier afreageert op Fok!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:47 schreef James.Bond het volgende:
TS is jaloers op Prem omdat ze zelf geen advocaat is
Dat dus!quote:
Hij stemt PVV, dus dat valt wel mee...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
verdedigt Marokkaanse herrieschoppers tot het zielige toe.
Post die foto eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Aan d'r foto te zien is ze gewoon de dochter van Prem die een conflict met haar vader hier afreageert op Fok!
Nou ik vind Prem hier wel een hele irritante zak. Zeer onbeschoft, mensen niet uit laten praten. Hij wil dan een standpunt duidelijk maken maar ik vind dit geen stijl.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef koningdavid het volgende:
Prem
Een van de meest vermakelijke mensen op de televisie. Hij heeft menig duf praatprogramma leuk gemaakt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:36 schreef Regina7 het volgende:
Hij heeft ADHD kan hij ook niks aan doen.
En dus is dat een vrijbrief om zo druk te doen en mensen op onbeschofte wijze te onderbreken? Nee, het is een stukje professionaliteit wat hier om de hoek komt kijken.quote:
Vanwege zijn optreden bij evenementen rond de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Zie OP. Zelf heb ik een stevige afkeer gekregen voor de presentator toen hij bij de President's Night in een religieuze verering van Obama viel, bij diens overwinning moest janken en snikkend vertelde dat dit het begin van de Nieuwe Wereld was. Ik kon toen niet anders dan aan de verering van de Führer denken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:55 schreef Meh7 het volgende:
Waarom zijn het vaak rechtse users die niets moeten hebben van Prem, is dat toeval?
Ik had het eigenlijk niet beter kunnen verwoorden. Het is soms wel zo dat ik zijn mening deel maar de manier waarop hij die mening brengt is verwerpelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:37 schreef devl1nsect het volgende:
Meneer Prem wil graag in de picture staan en uiteindelijk gaat het allemaal OM ZIJN FRUSTATIE. Let maar eens op wanneer hij ergens te gast is of wanneer hij weer een programma maakt. Uiteindelijk is het zijn frust en de ik ik ik ego staat centraal.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:41 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet beter kunnen verwoorden. Het is soms wel zo dat ik zijn mening deel maar de manier waarop hij die mening brengt is verwerpelijk.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:40 schreef J.Herrer het volgende:
Heel leuk maar waar blijft die foto van TS nou
quote:
staat het je niet aan?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Omg zeg me dat dat niet waar is
Ik had zo'n kaasmormel verwacht als die ene met die string![]()
dat het in zijn ogen terecht is maakt me eigenlijk nog niet eens uit. Wat veel vervelender is is dat hij andere mensen niet uit laat praten en zo de discussie kaapt met zijn onzin.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef Robin__ het volgende:
Prem![]()
Prem in dit gesprek![]()
Ken die bart jan verder niet maar ik begrijp niet hoe prem oprecht kan vinden dat het oke is als de publieke omroep twee overduidelijk voor ingenomen presentatoren stuurt. Je doet verslag van verkiezingen in een ander land.. er hoeven hier geen zieltjes gewonnen te worden.
Of je maakt 2 van die programma's, of je maakt 1 objectief programma (en voor de lol kan je dan twee presentatoren kiezen die het met elkaar oneens zijn)
Aan die foto te zien komt ze wel ergens uit die richting jaquote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef wikwakka2 het volgende:
TS begint met haar spelling en slechte beheersing van de Nederlandse taal zelf een beetje op Prem danwel een Marokkaan te lijken.
De meesten spreken Prem zelfs al verkeerd uit.quote:
Geen idee, maar hij stemt (zeer waarschijnlijk) PVV...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:44 schreef Furia het volgende:
[..]
Waarom is hij dan continu de SP aan het promoten?
Noooooes ik typte een d ipv een t. THE HORROR.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef wikwakka2 het volgende:
TS begint met haar spelling en slechte beheersing van de Nederlandse taal zelf een beetje op Prem danwel een Marokkaan te lijken.
Eigen schuld! Met de spellingnazi's op de wacht weet je dat één misstap je dood betekent.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
Noooooes ik typte een d ipv een t. THE HORROR.
Maar het is geen typfout, omdat er aardig wat ruimte tussen de d- en de t-toets zit.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Noooooes ik typte een d ipv een t. THE HORROR.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |