Prem denkt ook niet dat Wilders de oplossing is. Maar het kan lekker opluchten om op Wilders te stemmen als een stelletje van dat Marokkaanse tuig de dag ervoor je auto hebben gemolesteerd.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:20 schreef koemleit het volgende:
ach dat veel Marokanen een probleem zijn in de samenleving dat ontkend niemand.
maar of de oplossingen van Wilders effect hebben is natuurlijk een tweede.
Wij linkse ook hoor. In mijn verbeelding zie ik hem al lopen met een witte puntmuts op....quote:Op woensdag 24 september 2008 20:09 schreef ES57 het volgende:
Zelfs Prem, beroeps-allochtoon, heeft nu ook een bloedhekel aan Marokkanen. Wij rechtse autochtonen lachen ons een kriek.
Wij Liberale Nederlands ook.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:09 schreef ES57 het volgende:
Zelfs Prem, beroeps-allochtoon, heeft nu ook een bloedhekel aan Marokkanen. Wij rechtse autochtonen lachen ons een kriek.
Prem gedraagt zich nou niet bepaald als een autochtoon (lees rustige Nederlander)quote:Op woensdag 24 september 2008 20:52 schreef GoAwaYn00b het volgende:
[..]
Ben je als Surinamer die voor de onafhankelijkheid naar Nederland kwam trouwens allochtoon.
ik vind hem nog steeds zeer irritant maar hier heeft hij een puntquote:Op woensdag 24 september 2008 23:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik was altijd al fan van Prem, dit neemt me nog meer voor hem in.
Komt doordat die jeugd op hun 12e de straat word opgetrapt, en het zelf uit mogen zoeken.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:20 schreef koen_pijl het volgende:
HIj heeft wel gelijk. Ben het helemaal met hem eens. Heb het vaak voor marokannen opgenomen als vrienden van me riepen dat ze alle marokanen een hekel hebben en dat een goede marokaan zich eerst moest bewijzen. Vond het absurt en gevaarlijk.
Maar ik zie en hoor toch steeds vaker weer over de marokanen.
Ik snap ook niet waarom de ouders hun kinderen niet eens goed opvoeden.
Ik wil alles behalve een rascist zijn, maar het gaat wel helemaal verkeerd.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:57 schreef Wheelgunner het volgende:
Ach, beide partijen zijn veruit het populairst onder laag-opgeleid klootjesvolk. Veel roepen, weinig nadenken, dat is wel iets voor Prem.
Ach, zeker niet altijd, maar ik generaliseer graag op opleidingsniveau.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik ken aan de andere kant ook hoogopgeleide mensen die maar wat roepen en een bagger algemene kennis van zaken hebben. Opleiding hoeft dus niet alles te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |