abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61881050
Prem is het zat.... loopt over van de sp naar de pvv ( wilders )

http://www.geenstijl.nl/archives/images/PREM.html
  woensdag 24 september 2008 @ 17:08:46 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_61881069
Ach, Prem wil ook effe een statement maken, ik geloof er geen ruk van.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_61881327
Als Prem, Ratelband, Georgina Verbaan etc zulke uitspraken doen is er meestal reclame nodig voor een nieuw programma o.i.d.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_61881334
HIj heeft wel gelijk. Ben het helemaal met hem eens. Heb het vaak voor marokannen opgenomen als vrienden van me riepen dat ze alle marokanen een hekel hebben en dat een goede marokaan zich eerst moest bewijzen. Vond het absurt en gevaarlijk.
Maar ik zie en hoor toch steeds vaker weer over de marokanen.
Ik snap ook niet waarom de ouders hun kinderen niet eens goed opvoeden.
Ik wil alles behalve een rascist zijn, maar het gaat wel helemaal verkeerd.
Xbox Live: koenpijl
pi_61881339
ach dat veel Marokanen een probleem zijn in de samenleving dat ontkend niemand.

maar of de oplossingen van Wilders effect hebben is natuurlijk een tweede.
  woensdag 24 september 2008 @ 17:25:37 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_61881469
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:20 schreef koemleit het volgende:
ach dat veel Marokanen een probleem zijn in de samenleving dat ontkend niemand.

maar of de oplossingen van Wilders effect hebben is natuurlijk een tweede.
Prem denkt ook niet dat Wilders de oplossing is. Maar het kan lekker opluchten om op Wilders te stemmen als een stelletje van dat Marokkaanse tuig de dag ervoor je auto hebben gemolesteerd.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 24 september 2008 @ 17:28:39 #7
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61881537
Prem is een aandachtsgeile mongool. Dit biedt hem weer 5 minuten extra aandacht...
  woensdag 24 september 2008 @ 17:32:40 #8
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_61881639
Beetje zwak dat er wel voorwaarden aanzitten. Hij moet wel eerst 1 dag voor de verkiezingen gepest worden door jongeren van Marokkaanse komaf. Zeg dan gewoon dat je het met Wilders eens bent, en dat je PVV stemt.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_61882137
Opzich snap ik het punt wel dat hij wil maken. Ik heb jarenlang SP gestemd, maar ik weet niet meer waar op te stemmen. Ik stoor me ook gigantisch aan tuig dat zich stelselmatig misdraagt en er met flut strafjes vanaf komen.
Ik vind mensen flink straffen die zich stelselmatig misdragen niet eens een rechts standpunt, maar dat is het schijnbaar wel geworden. Ik vind de laconieke houding van vooral links in deze best storend en bijna asociaal. Dat kan je de mensen die zich wel gedragen toch niet aandoen?
Niet dat ik Wilders ga stemmen, maar ik begrijp Prem wel.
  woensdag 24 september 2008 @ 20:09:59 #10
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_61885620
Zelfs Prem, beroeps-allochtoon, heeft nu ook een bloedhekel aan Marokkanen. Wij rechtse autochtonen lachen ons een kriek.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  woensdag 24 september 2008 @ 20:41:54 #11
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_61886464
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:09 schreef ES57 het volgende:
Zelfs Prem, beroeps-allochtoon, heeft nu ook een bloedhekel aan Marokkanen. Wij rechtse autochtonen lachen ons een kriek.
Wij linkse ook hoor. In mijn verbeelding zie ik hem al lopen met een witte puntmuts op....
(al schreeuwend: HELP HELP, ik word racist... )
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_61886828
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:09 schreef ES57 het volgende:
Wij Liberale Nederlands ook.
Ben je als Surinamer die voor de onafhankelijkheid naar Nederland kwam trouwens allochtoon.
3 x links is ook rechts
  woensdag 24 september 2008 @ 21:30:06 #13
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_61888173
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:52 schreef GoAwaYn00b het volgende:

[..]

Ben je als Surinamer die voor de onafhankelijkheid naar Nederland kwam trouwens allochtoon.
Prem gedraagt zich nou niet bepaald als een autochtoon (lees rustige Nederlander)
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_61890481
Als journalist is het makkelijk scoren met Marokkanen of wilders.
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
John F. Kennedy
pi_61892322
Ik was altijd al fan van Prem, dit neemt me nog meer voor hem in.
pi_61892967
Ik heb zowel een hindoestaanse surinamer als een islamitische Marokkaan op mijn werk en het is me vaker opgevallen dat er culturele spanningen zijn tussen deze mensen, zou het meetellen?

Ik denk dat Prem het niet al te letterlijk bedoelt, maar dat hij vooral is afgestapt van het cultuurrelativisme en slappehapbeleid. Ik heb zijn tv ook wel eens gezien. Dan gaat hij naar zo'n achterbuurt en praat met iedereen. Hij is open, maar kritisch naar iedereen. Uiteindelijk wordt hij vaak uitgescholden of zelfs aangevallen door jongeren, doorgaans marokkaans. Geen reden om een 'racist' te worden, maar wel om de problemen te erkennen die er gewoon zijn en die vragen om iets anders dan buurthuizen, nog meer sociale voorzieningen en een slecht werkende politie die af ten toe komt kijken of er geen jointjes gerookt worden
pi_61898337
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik was altijd al fan van Prem, dit neemt me nog meer voor hem in.
ik vind hem nog steeds zeer irritant maar hier heeft hij een punt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_61898704
Prem is top.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 25 september 2008 @ 13:07:09 #19
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61902052
Denk dat Prem hiermee vooral een bepaald denkpatroon wat (waarschijnlijk) bij veel mensen bezig is wilt omschrijven. Ik merk het zelf ook dat ik hoe langer hoe meer een hekel aan bepaalde bevolkingsgroepen krijg, zo erg dat er bij voorbaat al een flink negatief beeld is wat doorbroken moet worden wil ik zo iemand nog positief kunnen zien.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_61902315
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:20 schreef koen_pijl het volgende:
HIj heeft wel gelijk. Ben het helemaal met hem eens. Heb het vaak voor marokannen opgenomen als vrienden van me riepen dat ze alle marokanen een hekel hebben en dat een goede marokaan zich eerst moest bewijzen. Vond het absurt en gevaarlijk.
Maar ik zie en hoor toch steeds vaker weer over de marokanen.
Ik snap ook niet waarom de ouders hun kinderen niet eens goed opvoeden.
Ik wil alles behalve een rascist zijn, maar het gaat wel helemaal verkeerd.
Komt doordat die jeugd op hun 12e de straat word opgetrapt, en het zelf uit mogen zoeken.
“Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.”
"There isn't any crisis. It's simply a crisis of ignorance."
  donderdag 25 september 2008 @ 14:57:33 #21
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61905339
Ach, beide partijen zijn veruit het populairst onder laag-opgeleid klootjesvolk. Veel roepen, weinig nadenken, dat is wel iets voor Prem.
pi_61905417
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:57 schreef Wheelgunner het volgende:
Ach, beide partijen zijn veruit het populairst onder laag-opgeleid klootjesvolk. Veel roepen, weinig nadenken, dat is wel iets voor Prem.

Ik ken aan de andere kant ook hoogopgeleide mensen die maar wat roepen en een bagger algemene kennis van zaken hebben. Opleiding hoeft dus niet alles te zeggen.
  donderdag 25 september 2008 @ 15:03:17 #23
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61905536
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef kriele het volgende:

[..]

Ik ken aan de andere kant ook hoogopgeleide mensen die maar wat roepen en een bagger algemene kennis van zaken hebben. Opleiding hoeft dus niet alles te zeggen.
Ach, zeker niet altijd, maar ik generaliseer graag op opleidingsniveau.
pi_61907203
Inderdaad, want onder de hoogopgeleiden heb je ook veel domme, naïeve en wereldvreemde mensen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61907300
Hoe minder er wordt opgetreden tegen reljeugd (waaronder veel Marokkanen) des te meer ontevreden kiezers lopen over naar de PVV. Het is de democratie die zijn werk doet. De Nederlandse bevolking snapt gewoon niet dat er zo soft wordt opgetreden en wil niet dat tuig de baas is op straat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')