quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
verdedigd Marokkaanse herrieschoppers tot het zielige toe.
je weet het verschil tussen spelling en grammatica wel ? :quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:39 schreef Skylark. het volgende:
Ik had zo'n grammaticale misser als 'verdedigd' bij jou niet verwacht.
Nadat ie zelf bekogelt werd met een blik frisdrankquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:44 schreef Kriegel het volgende:
Prem was die mocro's pasgeleden juist spuugzat geworden.
Die lettertjes die soms wel en soms niet aan het einde van een woord moeten (quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:46 schreef Fooliq het volgende:
[..]
je weet het verschil tussen spelling en grammatica wel ? :
Spelling ja. Grammatica heeft met zinsdelen en zo te maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Die lettertjes die soms wel en soms niet aan het einde van een woord moeten (![]()
![]()
![]()
), dat is toch gewoon grammatica.
Dat weet ik ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:46 schreef Fooliq het volgende:
[..]
je weet het verschil tussen spelling en grammatica wel ? :
De stam+t regel is een regel voor de grammatica, niet voor de spelling. Blijf proberen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:49 schreef Fooliq het volgende:
[..]
Spelling ja. Grammatica heeft met zinsdelen en zo te maken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een achterlijke vent is dat zeg.
Hij kan niet discussiėren, heeft onzinnige standpunten, voelt zich om de haverklap gediscrimineerd en verdedigd Marokkaanse herrieschoppers tot het zielige toe.
Voor onwetenden; Prem:
Klacht: zie tt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:11 schreef Biels het volgende:
[..]
De stam+t regel is een regel voor de grammatica, niet voor de spelling. Blijf proberen.
Werkwoorden, tijden en vervoegingen zijn geen grammatica meer? Zit jij op de basisschool ofzo?quote:
Zelfs ik maak foutjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:39 schreef Skylark. het volgende:
Ik had zo'n grammaticale misser als 'verdedigd' bij jou niet verwacht.
En dat heeft ook niet lang geduurd ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet afgelopen jaren, dan had je geweten dat Prem het Marokkanen tuig juist spuugzat is
Aan d'r foto te zien is ze gewoon de dochter van Prem die een conflict met haar vader hier afreageert op Fok!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:47 schreef James.Bond het volgende:
TS is jaloers op Prem omdat ze zelf geen advocaat is
Dat dus!quote:
Hij stemt PVV, dus dat valt wel mee...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
verdedigt Marokkaanse herrieschoppers tot het zielige toe.
Post die foto eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Aan d'r foto te zien is ze gewoon de dochter van Prem die een conflict met haar vader hier afreageert op Fok!
Nou ik vind Prem hier wel een hele irritante zak. Zeer onbeschoft, mensen niet uit laten praten. Hij wil dan een standpunt duidelijk maken maar ik vind dit geen stijl.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef koningdavid het volgende:
Prem
Een van de meest vermakelijke mensen op de televisie. Hij heeft menig duf praatprogramma leuk gemaakt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:36 schreef Regina7 het volgende:
Hij heeft ADHD kan hij ook niks aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |