Er komen nog kaarten vrij via de normale weg, dus Marktplaats zou ik als laatste uitproberen. En jah, ik heb ook een kaartje teveel, maar probeer dat toch echt eerst te slijten aan vrienden en bekendenquote:
Absoluutquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef Tasha het volgende:
Er komen nog kaarten vrij via de normale weg, dus Marktplaats zou ik als laatste uitproberen.
Yupquote:En jah, ik heb ook een kaartje teveel, maar probeer dat toch echt eerst te slijten aan vrienden en bekenden
Mijn F5 heeft het zwaar...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:32 schreef Tasha het volgende:
Gelet op het feit dat vele tickets ongeldig gemaakt gaan worden, zou ik een F5-abbo nemen op Eventim
quote:Het spijt ons, maar er is een fout opgetreden!
* Fout bij ticketreservering. De kaarten kunnen momenteel niet worden gereserveerd. Probeer het later opnieuw a.u.b.
Beste klant!
Tot onze spijt heeft er zich een storing voorgedaan en konden wij uw transactie niet afronden. Log eerst met de aan u opgestuurde inloggegevens in bij Mijn Eventim op Eventim.nl om te kijken of uw bestelling goed is verwerkt. Klik hier om terug te keren naar Livenation.nl.
Op de site staat dan ook dat je je moet aanmelden voor de mailinglist, dan krijg je dus bericht. Maarja...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:49 schreef Junkie het volgende:
[..]
Mijn F5 heeft het zwaar...
Maar helaas kom ik niet verder dan dit.
[..]
Bron: natte vinger?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als je het mij vraagt zijn er echt minstens 5000 kaarten illegaal opgekocht.
Gelet op het groot aantal sites wat de organisatie op de korrel heeft, zou dit aantal me nog niks verbazen ookquote:
quote:
http://twitter.com/hoxhaquote:
Ik heb een leven.quote:
Het lijkt me duidelijk het tweede....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:09 schreef Junkie het volgende:
Als ik de tweets van dat Geenstijl ventje lees, komen er zeker nog 600 vrij omdat ze die hebben weggooid.
[..]
[..]
http://twitter.com/hoxha
Of is dit weer een kansloze manier van aandacht trekken van GS?
Is wel zo maar dat betekent dat het volgend jaar al in Maart uitverkoopt, dan moet het dat jaar daarna nog sneller etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:36 schreef vogelkooi het volgende:
Ach ja, als je geen kaartje hebt dan heb je verkeerde prioriteiten gesteld.
Lowlands is elke jaar en je kan nu al geld op zij zetten voor volgend jaar, of het jaar daar na. Had je voor deze LL ook kunnen doen.
No offence maar vind dat als je echt naar lowlands wil dan moet je eerder je kaartjes halen.
Engelse festivals zijn ook vaak direct uitverkocht op de dag dat de voorverkoop begint.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Is wel zo maar dat betekent dat het volgend jaar al in Maart uitverkoopt, dan moet het dat jaar daarna nog sneller etc.
Ik heb ook een paar vrienden die twijfelden of ze meegingen, maar nu kunnen ze niet meer kiezen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:56 schreef MOETIG het volgende:
Ondanks vele waarschuwingen dat men snel moest zijn met kaartjes kopen, heeft er toch 1 vriend naast de pot gepiest...
Dus lieve mensen: wie er nog 1 over heeft, weet me te vinden
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo dan. M'n hele groep heeft net afgelopen week een kaartje gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |