Klinkt goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:57 schreef Dementor het volgende:
Speeltijd is echt voorbij in The Bunker, ze gaan het dit weekend enorm zwaar krijgen.
dat was het plan toch al ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef Pl0x het volgende:
Mensen STEM VOOR RENATE!
Kan ze langer zitten en Meer depri worden
Je gaat op je knieen voor Renate?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
@ Dementor: Is het al bekend hoe laat de exit is, morgen?
Dan kan ik er rekening mee houden in mijn planning.![]()
De loodgieterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef NrTH het volgende:
Wat is dat lawaai?
Iemand postte eerder vandaag al dat het voor het groepsproces leuker is als Bobby moet vertrekken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef Espabilado het volgende:
Als ze er in blijft dan wordt het wel rellen daar.. je merkt dat ze er van uit gaan dat ze weggaat dus ze houden zich in...
Maar als ze dan ineens blijft dan VALT DE BOM
en dan wordt het van het weekend ook nog ZWAAR!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:21 schreef Espabilado het volgende:
Als ze er in blijft dan wordt het wel rellen daar.. je merkt dat ze er van uit gaan dat ze weggaat dus ze houden zich in...
Maar als ze dan ineens blijft dan VALT DE BOM
Is ook logisch, hij kan met iedereen goed, dus ze hebben geen enkele reden om aan te nemen dat hij niet populair is bij de streamers, hij is iig wel populair bij de bewoners.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iemand postte eerder vandaag al dat het voor het groepsproces leuker is als Bobby moet vertrekken.
Omdat niemand verwacht dat deze communicatief vaardige jongeman die ook wel redelijk in de groep ligt, moet vertrekken..
Daarom zou het wel een leuk bommetje zijn als hij vertrekt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ook logisch, hij kan met iedereen goed, dus ze hebben geen enkele reden om aan te nemen dat hij niet populair is bij de streamers, hij is iig wel populair bij de bewoners.
zonde van je credits ... ze gaat tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef Pl0x het volgende:
Mensen STEM VOOR RENATE!
Kan ze langer zitten en Meer depri worden
Daarbij heb ik ook geen zin om tegen een shagerijnige kop te kijkenquote:
ze zit er nog in om zo 2500 te besparen voor de anderen ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarbij heb ik ook geen zin om tegen een shagerijnige kop te kijken
En dan denkt ze dat ze goed bezig isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als zij er niet uitgestemd wordt dan krijgt ze vast zoveel zelfvertrouwen dat ze blijven wil.
Echt niet! Ze heeft gezegd dat, als ze niet weggestemd wordt, ze gewoon blijft. Wel wil ze dan alle sigaretten van de niet-rokers. Wat een akelig wijf is het toch.quote:
Ik heb sterk het idee dat als ze er niet uitgestemd wordt ze besluit te blijvenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:34 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zit er nog in om zo 2500 te besparen voor de anderen ...
als iedereen haar erin wil houden ben je zaterdag 2 spelers kwijt + 2500 van de prijs ...
dat wordt dan in 1 minuut weer teniet gedaan door Jeroenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als zij er niet uitgestemd wordt dan krijgt ze vast zoveel zelfvertrouwen dat ze blijven wil.
Dat loop ik al 2 dagen te zeggen ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iemand postte eerder vandaag al dat het voor het groepsproces leuker is als Bobby moet vertrekken.
Omdat niemand verwacht dat deze communicatief vaardige jongeman die ook wel redelijk in de groep ligt, moet vertrekken..
?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
Toch voel ik me flink genaait. Betaal ik 7,95 om mee te doen, blijken de streams gratis en kan ik nu niet meer stemmen.
Ik wil gewoon mee kunnen stemmenquote:
De kijker beslist. We vragen gewoon een dagduel aan waar twee bewoners niet meer mogen praten, Renate en Pim (zijn stem missen we ook niet echt) dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef NrTH het volgende:
Ik ben voor het martelen van Renate, maar moet dat nou echt met een week langer blijven?
Weet niet of ik een week lang naar die zeug kijken en luisteren nog wel trek.
Oh! Dus nog onder voorwaarden ook. Mevrouw moet gesmeekt wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet! Ze heeft gezegd dat, als ze niet weggestemd wordt, ze gewoon blijft. Wel wil ze dan alle sigaretten van de niet-rokers. Wat een akelig wijf is het toch.![]()
*knikt*quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
Toch voel ik me flink genaait. Betaal ik 7,95 om mee te doen, blijken de streams gratis en kan ik nu niet meer stemmen.
En nee, ik ben niet van plan meer uit te geven![]()
Ze kunnen zich nu al niet meer inhouden, pesten dr nu vol achter dr rug om.. zelfs Eline doet een beetje mee...quote:
daarom STEM OP RENATE!!,quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:43 schreef Rainesz het volgende:
Whaha,serieus als Renate blijft is er echt oorlog
Ik voel het. Awesome!
ja nou vuil is het ja ... Renate heeft der piepelemientje gewassen met de bak waar ze ook hun brooddeeg inknedenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:43 schreef logicc123 het volgende:
renate is weg?, iedereen met vuil over dr praten.
grappig ja, maar ze zeiden dus, ze dweilt de vloer met de zelfde bak waarin ze het brood kneden, of ben ik nou gek.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef snetje het volgende:
[..]
ja nou vuil is het ja ... Renate heeft der piepelemientje gewassen met de bak waar ze ook hun brooddeeg inkneden![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat zeiden zequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:45 schreef logicc123 het volgende:
[..]
grappig ja, maar ze zeiden dus, ze dweilt de vloer met de zelfde bak waarin ze het brood kneden, of ben ik nou gek.
Zeg me dat het niet waar is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef snetje het volgende:
ja nou vuil is het ja ... Renate heeft der piepelemientje gewassen met de bak waar ze ook hun brooddeeg inkneden![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg me dat dit niet waar isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik betaal de streams en 2 keer ¤ 11,25 voor credits.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
beide ... Bobby kon zich er nog wel overheen zetten dat de vloer er ook mee werd gedweild .... maar haar piempelientje ging hem te ver ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet waar is.Het ging toch over de vloer?
Edit: Ja dus.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
Wat was die link voor 10 minuten emailadres?
Rijke stinkerdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik betaal de streams en 2 keer ¤ 11,25 voor credits.
30 euro heb ik wel over voor de Bunker.
maar waarom voel je je dan genaaidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
spoel es 10 minuten terug voor een filmpje .... met titel de WasDweilKneedBak van Renatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
Wat was die link voor 10 minuten emailadres?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:48 schreef snetje het volgende:
[..]
beide ... Bobby kon zich er nog wel overheen zetten dat de vloer er ook mee werd gedweild .... maar haar piempelientje ging hem te ver ...
Omdat ik dacht mee te kunnen doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar waarom voel je je dan genaaidJe krijgt toch het product waarvoor je betaald hebt? En nee, ik geef ook niet meer uit dan die 5 gratis credits
ik heb dat enkel genomen in combinatie met de mogelijkheid *gratis* polletjes in te vullen en boodschappies te kiezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar waarom voel je je dan genaaidJe krijgt toch het product waarvoor je betaald hebt? En nee, ik geef ook niet meer uit dan die 5 gratis credits
Zelfs Jeroen staat nog onder Renatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef Espabilado het volgende:
Renate staat nu 81 stemmen voor op Bobby
Maar je hebt toch betaald? Of heb je geen zin/geld om credits te kopen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
Omdat ik dacht mee te kunnen doen
Maar het probleem is al opgelost![]()
Ja, dat is idd slordigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat mijn credits ineens pleitos waren bij de duelopdracht was enorm fijn daar er niet bij stond dat het wat koste!
wat grappig in het dagboek van jeroen is dat hij zegt ik kan het met eline, bobby, pim en eline vindenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:53 schreef beequeen het volgende:
Peter dacht dat hij snel ruzie zou krijgen met Jeroen, 100%.komt dat me even bekend voor.
MAAR.... ik heb echt niet veel centjes over einde maand... (begin ook niet) om zo maar credits constant bij te kopen. En ze dan ook nog onzinnig te besteden..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is idd slordig![]()
Maar goed, 't gaat maar om ¤ 1.50
7,95 meer ga ik niet uitgevenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar je hebt toch betaald? Of heb je geen zin/geld om credits te kopen?
Probleem is alleen dat ze de IP's van de streamkijkers waarschijnlijk helemaal niet te zien krijgen. Ze zien wat er op hun site komt ja, maar die stream komt voor zover ik weet rechtstreeks van KPN-Media. Dus heb je die hele bunkersite niet nodig om "zwart" te kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]zo jammerlijk dat dat mogelijk is... zelfde geldt voor gratis kijken... dacht dat ze dat wel pronto zouden fixen
Goed te doen denk ik door ipv 1 ip toe te laten het zo te doen dat je per IP maar 1 account kan gebruiken.
De uitspraak was ook van Peter, niet van Jeroen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:57 schreef Dottey het volgende:
wat grappig in het dagboek van jeroen is dat hij zegt ik kan het met eline, bobby, pim en eline vinden
renate vindt hij tien keer niets en ranzig.
Peter wordt helemaal niet genoemd in zijn dagboekie
pss op fok post ik ook zat gratis pollsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
7,95 meer ga ik niet uitgeven
maak nu wel gewoon steeds een ander account aan als ik wil stemmen voor een poll.
moet zo maar dan
en drm kan je ook naar andere pc's toe sturen en dan alsnog kijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:00 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ze de IP's van de streamkijkers waarschijnlijk helemaal niet te zien krijgen. Ze zien wat er op hun site komt ja, maar die stream komt voor zover ik weet rechtstreeks van KPN-Media. Dus heb je die hele bunkersite niet nodig om "zwart" te kijken.
Het is wel te fixen hoor.. Gebruik bv MS-DRM net als DGK. Maar ik heb zo'n vermoeden dat de prijs dan navenant stijgt en je het aantal helpdesk medewerkers wel mag vertienvoudigen voor de mensen bij wie de DRM technische problemen oplevert.
Dat ben ik wel met je eens, maar ja, we moeten offers brengen hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef Melin het volgende:
En TOCH klopt het niet dat Bobby het veld moet ruimen om die stinkdoos erin te houden
andere IP dan ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
7,95 meer ga ik niet uitgeven
maak nu wel gewoon steeds een ander account aan als ik wil stemmen voor een poll.
moet zo maar dan
Volgens mij was de gespreksstof 3 minuten na binnenkomst al op bij Pimquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Pim heeft gisteren in zijn dagboek gemeld dat de gespreksstof op was.
Dus vandaar.
Als dat nodig is, geen probleem. Maar is niet nodig volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |