*knikt*quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
Toch voel ik me flink genaait. Betaal ik 7,95 om mee te doen, blijken de streams gratis en kan ik nu niet meer stemmen.
En nee, ik ben niet van plan meer uit te geven![]()
Ze kunnen zich nu al niet meer inhouden, pesten dr nu vol achter dr rug om.. zelfs Eline doet een beetje mee...quote:
daarom STEM OP RENATE!!,quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:43 schreef Rainesz het volgende:
Whaha,serieus als Renate blijft is er echt oorlog
Ik voel het. Awesome!
ja nou vuil is het ja ... Renate heeft der piepelemientje gewassen met de bak waar ze ook hun brooddeeg inknedenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:43 schreef logicc123 het volgende:
renate is weg?, iedereen met vuil over dr praten.
grappig ja, maar ze zeiden dus, ze dweilt de vloer met de zelfde bak waarin ze het brood kneden, of ben ik nou gek.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef snetje het volgende:
[..]
ja nou vuil is het ja ... Renate heeft der piepelemientje gewassen met de bak waar ze ook hun brooddeeg inkneden![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat zeiden zequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:45 schreef logicc123 het volgende:
[..]
grappig ja, maar ze zeiden dus, ze dweilt de vloer met de zelfde bak waarin ze het brood kneden, of ben ik nou gek.
Zeg me dat het niet waar is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef snetje het volgende:
ja nou vuil is het ja ... Renate heeft der piepelemientje gewassen met de bak waar ze ook hun brooddeeg inkneden![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg me dat dit niet waar isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik betaal de streams en 2 keer ¤ 11,25 voor credits.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
Toch voel ik me flink genaait. Betaal ik 7,95 om mee te doen, blijken de streams gratis en kan ik nu niet meer stemmen.
beide ... Bobby kon zich er nog wel overheen zetten dat de vloer er ook mee werd gedweild .... maar haar piempelientje ging hem te ver ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet waar is.Het ging toch over de vloer?
Edit: Ja dus.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
Wat was die link voor 10 minuten emailadres?
Rijke stinkerdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik betaal de streams en 2 keer ¤ 11,25 voor credits.
30 euro heb ik wel over voor de Bunker.
maar waarom voel je je dan genaaidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
spoel es 10 minuten terug voor een filmpje .... met titel de WasDweilKneedBak van Renatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
Wat was die link voor 10 minuten emailadres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |