Daarom zou het wel een leuk bommetje zijn als hij vertrekt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ook logisch, hij kan met iedereen goed, dus ze hebben geen enkele reden om aan te nemen dat hij niet populair is bij de streamers, hij is iig wel populair bij de bewoners.
zonde van je credits ... ze gaat tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef Pl0x het volgende:
Mensen STEM VOOR RENATE!
Kan ze langer zitten en Meer depri worden
Daarbij heb ik ook geen zin om tegen een shagerijnige kop te kijkenquote:
ze zit er nog in om zo 2500 te besparen voor de anderen ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarbij heb ik ook geen zin om tegen een shagerijnige kop te kijken
En dan denkt ze dat ze goed bezig isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als zij er niet uitgestemd wordt dan krijgt ze vast zoveel zelfvertrouwen dat ze blijven wil.
Echt niet! Ze heeft gezegd dat, als ze niet weggestemd wordt, ze gewoon blijft. Wel wil ze dan alle sigaretten van de niet-rokers. Wat een akelig wijf is het toch.quote:
Ik heb sterk het idee dat als ze er niet uitgestemd wordt ze besluit te blijvenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:34 schreef snetje het volgende:
[..]
ze zit er nog in om zo 2500 te besparen voor de anderen ...
als iedereen haar erin wil houden ben je zaterdag 2 spelers kwijt + 2500 van de prijs ...
dat wordt dan in 1 minuut weer teniet gedaan door Jeroenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als zij er niet uitgestemd wordt dan krijgt ze vast zoveel zelfvertrouwen dat ze blijven wil.
Dat loop ik al 2 dagen te zeggen ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iemand postte eerder vandaag al dat het voor het groepsproces leuker is als Bobby moet vertrekken.
Omdat niemand verwacht dat deze communicatief vaardige jongeman die ook wel redelijk in de groep ligt, moet vertrekken..
?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
Toch voel ik me flink genaait. Betaal ik 7,95 om mee te doen, blijken de streams gratis en kan ik nu niet meer stemmen.
Ik wil gewoon mee kunnen stemmenquote:
De kijker beslist. We vragen gewoon een dagduel aan waar twee bewoners niet meer mogen praten, Renate en Pim (zijn stem missen we ook niet echt) dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef NrTH het volgende:
Ik ben voor het martelen van Renate, maar moet dat nou echt met een week langer blijven?
Weet niet of ik een week lang naar die zeug kijken en luisteren nog wel trek.
Oh! Dus nog onder voorwaarden ook. Mevrouw moet gesmeekt wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet! Ze heeft gezegd dat, als ze niet weggestemd wordt, ze gewoon blijft. Wel wil ze dan alle sigaretten van de niet-rokers. Wat een akelig wijf is het toch.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |