quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
Wat was die link voor 10 minuten emailadres?
Rijke stinkerdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik betaal de streams en 2 keer ¤ 11,25 voor credits.
30 euro heb ik wel over voor de Bunker.
maar waarom voel je je dan genaaidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
Toch voel ik me flink genaait. Betaal ik 7,95 om mee te doen, blijken de streams gratis en kan ik nu niet meer stemmen.
En nee, ik ben niet van plan meer uit te geven![]()
spoel es 10 minuten terug voor een filmpje .... met titel de WasDweilKneedBak van Renatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
Wat was die link voor 10 minuten emailadres?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:48 schreef snetje het volgende:
[..]
beide ... Bobby kon zich er nog wel overheen zetten dat de vloer er ook mee werd gedweild .... maar haar piempelientje ging hem te ver ...
Omdat ik dacht mee te kunnen doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar waarom voel je je dan genaaidJe krijgt toch het product waarvoor je betaald hebt? En nee, ik geef ook niet meer uit dan die 5 gratis credits
ik heb dat enkel genomen in combinatie met de mogelijkheid *gratis* polletjes in te vullen en boodschappies te kiezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar waarom voel je je dan genaaidJe krijgt toch het product waarvoor je betaald hebt? En nee, ik geef ook niet meer uit dan die 5 gratis credits
Zelfs Jeroen staat nog onder Renatequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef Espabilado het volgende:
Renate staat nu 81 stemmen voor op Bobby
Maar je hebt toch betaald? Of heb je geen zin/geld om credits te kopen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
Omdat ik dacht mee te kunnen doen
Maar het probleem is al opgelost![]()
Ja, dat is idd slordigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat mijn credits ineens pleitos waren bij de duelopdracht was enorm fijn daar er niet bij stond dat het wat koste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |