Zou volgende de verhalen zo'n 6 kilo lichter moeten zijn. Overigens krijgt Massa dit chassis in Monaco.quote:
Kijk eens naar het gat tussen de fabrieksteams en de privateers (beginnende bij Red Bull).quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:26 schreef bodylotion het volgende:
om even een idee te geven hoe het zat met de budgetten vorig jaar:
[..]
te bedenken dat 40m pond maar $60.16m is![]()
Toch ben ik pessimistisch. Als ze het derde team kunnen worden achter Red Bull en Brawn GP hebben ze al een flinke sprong gemaakt. Laat staan mee doen voor de overwinningen.quote:Kimi Raikkonen is eager to return to winning ways in Formula 1, over a year after scoring his last grand prix victory.
The Ferrari driver dominated last year's Spanish Grand Prix at Barcelona, but has since then endured a drought, not having stepped on the top of the podium in 18 races.
"It's a bit more than a year ago that I won my last Formula 1 race," said Raikkonen. "At Barcelona in 2008 I had my best weekend with Ferrari: pole position, victory and fastest race lap.
"Since then I came very close several times - I'm thinking of Magny-Cours, Montreal and Spa – but for one reason or the other I could never make it. Having said that, a driver never loses the lust for winning and I want to have that feeling again as soon as possible."
The Maranello squad has had a torrid start to the 2009 season, having scored just three points in four races.
Ferrari, however, is introducing major upgrades for this weekend's race in Spain, hoping to take a significant step forward.
Test driver Marc Gene tested the evolution of the F60 car at Vairano last weekend, and the tem was left encouraged by the results.
The car included a double-decker diffuser and a lighter chassis among other changes.
"I really liked hearing from the team that the new aerodynamic package's first signs are positive," Raikkonen added. "It will be really interesting taking the car out during Friday's free practice sessions.
"We drove on this track back in March this year, but it's always really difficult to understand from the tests, who's really strong in the field. Furthermore many cars have changed quite a lot since then.
"With the new aerodynamic package we'll have more downforce compared to the first four races, but also almost all of the others will show up with some updates. We'll see who has done better work."
Waarom denk je dat teams als Ferrari en BMW tegen de voorgestelde budgetcap zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Kijk eens naar het gat tussen de fabrieksteams en de privateers (beginnende bij Red Bull).
Ik sanp dat hun budgetten hoger zijn. Maar eerlijk gezegd vallen de budgetten van de privateers me wat tegenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat teams als Ferrari en BMW tegen de voorgestelde budgetcap zijn?
bron?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:28 schreef wimderon het volgende:
Het winner take all van volgend jaar gaat nu weer niet door, als er uberhaupt al opnieuw sprake van is geweest
quote:
quote:Points will count next season...
Now you see it, now you don't. The unpopular 'winner takes all' scoring system has now been erased from the 2010 sporting regulations.
After the recent World Motor Sport Council meeting, the FIA published the rules for next year, and Article 6.1 of the sporting regulations said the drivers title 'will be awarded to the driver who has been classified first in the greatest number of races'.
The governing body tried to introduce Bernie Ecclestone's favoured system this year, but the late change was vetoed by the Formula One Teams' Association.
It seems that the Article 6.1 inclusion of 30 April was simply a mistake.
The article now explains that the drivers' title 'will be awarded to the driver who has scored the highest number of points'.
E.A. © CAPSIS International
Source: GMM
Ik ben het wel met je eens dat Eikelstein een oude knar is maar hij heeft natuurlijk wel heel veel voor F1 betekend en staat aan de basis van het succes en is dus niet een geval van een oude knar uit het zakenleven die even komt besturen, Mosley trouwens ook niet, zit ook enorm lang in de F1. Maar dat zij met z'n tweetjes teveel macht hebben ben ik wel met je eens, er zou wat meer overlegd moeten worden met de constructeurs voor ze met allerllei nieuwe regeltjes komen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 06:44 schreef Meike26 het volgende:
Soms... nee...vaak...verlang ik naar een tijd waarin Bernie Eikelensteen geen machtspositie/zeggenschap heeft over de F1 en de FIA opgefrist is met jonge honden, geen oude knarretjes die vanuit het zakenleven even hun carriere afronden in de autosport. Zoals gezegd, lijkt de FIA niet alleen op de FIFA omdat er toevallig een "F'je" mist...er zijn wel meer overeenkomsten.
Die races komen gewoon op TV in Thailand, ga naar een pub of bar en je kan het zienquote:Op maandag 11 mei 2009 13:24 schreef kepler het volgende:
Ik heb de races van China en Spanje gemist, omdat ik op het moment in het buitenland zit. Ik zit nu in Thailand waar ze meestal een snelle internetverbinding hebben.
Weet iemand waar ik die races kan downloaden, echter niet als torrent (die staan hier meestal niet geinstalleerd). Streamen mag ook
Alvast bedankt!
daar heeft ie nou natuurlijk weinig meer aanquote:Op maandag 11 mei 2009 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die races komen gewoon op TV in Thailand, ga naar een pub of bar en je kan het zien
Hahahaquote:Op maandag 11 mei 2009 18:26 schreef FriescheHengst het volgende:
Button: "De concurrentie mist consistentie"
Volgens mij is hun concurrentie heel consistent. Consistent te langzaam.
Dat klopt, maar tijdens de race van China liep ik bij de Angkor Wat en bij de race van Spanje was de stroom uitgevallen in Laosquote:Op maandag 11 mei 2009 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die races komen gewoon op TV in Thailand, ga naar een pub of bar en je kan het zien
Niet zo raar. Brawn heeft al dik een jaar kunnen testen, en kunnen ontwikkelen. Grote teams waren vorig jaar nog druk in het kampioenschap strijdende. Die hebben de tijd niet gehad de vele veranderingen goed door te kunnen voeren, helemaal niet nu er ook nog eens een test-verbod is. Bij de grote teams zit je nu gewoon testen te kijken tijdens wedstrijden. Erg oneerlijk als je het mij vraagt. En door het test-verbod kunnen de teams die vorig jaar nog hard streden om de titel niet op tijd aansluiten op de al dik een jaar testende en ontwikkelende teams. Aan de ene kant maakt dit het seizoen interessant, aan de andere kant wel erg oneerlijk. Het is ook af te lezen aan de stand van het kampioenschap. Als dit te lang duurt is het hele jaar naar de knoppen, en is het een erg oneerlijk seizoen geweest. Daar mogen we de FIA voor bedanken, want die weten echt niet meer waar ze mee bezig zijnquote:
duurt nog wel even voordat ik terug ben in NL, sterker nog dan is het volgende seizoen alweer begonnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:18 schreef Atreidez het volgende:
Anders kijk je ze toch als je terug bent in NL.. Je kan nu ook nog steeds races uit de jaren 80 downloaden, dus ze staan vast nog wel online dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |