abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68745329
Als mijn vader in nazi-kleren tezamen met hoeren in een video verschijnt ging ik ook een berg drugs scoren
pi_68745834
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:18 schreef Trystar het volgende:

[..]


Zou volgende de verhalen zo'n 6 kilo lichter moeten zijn. Overigens krijgt Massa dit chassis in Monaco.
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:52:00 #103
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_68749000
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:26 schreef bodylotion het volgende:
om even een idee te geven hoe het zat met de budgetten vorig jaar:
[..]

te bedenken dat 40m pond maar $60.16m is
Kijk eens naar het gat tussen de fabrieksteams en de privateers (beginnende bij Red Bull).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_68754976
Volgens mij krijgen beide ferrari coureurs het lichtere chassis en de andere aero updates:

quote Autosport.com
quote:
Kimi Raikkonen is eager to return to winning ways in Formula 1, over a year after scoring his last grand prix victory.

The Ferrari driver dominated last year's Spanish Grand Prix at Barcelona, but has since then endured a drought, not having stepped on the top of the podium in 18 races.

"It's a bit more than a year ago that I won my last Formula 1 race," said Raikkonen. "At Barcelona in 2008 I had my best weekend with Ferrari: pole position, victory and fastest race lap.

"Since then I came very close several times - I'm thinking of Magny-Cours, Montreal and Spa – but for one reason or the other I could never make it. Having said that, a driver never loses the lust for winning and I want to have that feeling again as soon as possible."

The Maranello squad has had a torrid start to the 2009 season, having scored just three points in four races.


Ferrari, however, is introducing major upgrades for this weekend's race in Spain, hoping to take a significant step forward.

Test driver Marc Gene tested the evolution of the F60 car at Vairano last weekend, and the tem was left encouraged by the results.

The car included a double-decker diffuser and a lighter chassis among other changes.


"I really liked hearing from the team that the new aerodynamic package's first signs are positive," Raikkonen added. "It will be really interesting taking the car out during Friday's free practice sessions.

"We drove on this track back in March this year, but it's always really difficult to understand from the tests, who's really strong in the field. Furthermore many cars have changed quite a lot since then.

"With the new aerodynamic package we'll have more downforce compared to the first four races, but also almost all of the others will show up with some updates. We'll see who has done better work."
Toch ben ik pessimistisch. Als ze het derde team kunnen worden achter Red Bull en Brawn GP hebben ze al een flinke sprong gemaakt. Laat staan mee doen voor de overwinningen.

Edit

Las net het Ferrari topic met een artikel waarin staat dat het lichtere chassis alleen door Raikkonen wordt gebruikt in Barcelona. Dus ik zat fout.


[ Bericht 3% gewijzigd door RobinC op 07-05-2009 01:14:15 ]
Kijk op mijn website voor interessante artikelen. http://www.robinchung.com/
------------------------
Of koop mijn boek Tegenlicht. Het perfecte boek voor de zomer! http://www.bol.com/nl/p/b(...)006549846/index.html
pi_68763903
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef sanger het volgende:

[..]

Kijk eens naar het gat tussen de fabrieksteams en de privateers (beginnende bij Red Bull).
Waarom denk je dat teams als Ferrari en BMW tegen de voorgestelde budgetcap zijn?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:18:16 #106
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_68765047
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:44 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Waarom denk je dat teams als Ferrari en BMW tegen de voorgestelde budgetcap zijn?
Ik sanp dat hun budgetten hoger zijn. Maar eerlijk gezegd vallen de budgetten van de privateers me wat tegen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_68817857
Het winner take all van volgend jaar gaat nu weer niet door, als er uberhaupt al opnieuw sprake van is geweest
pi_68818775
God god god, wat zijn ze toch aant eikelen daar zeg
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68821179
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:28 schreef wimderon het volgende:
Het winner take all van volgend jaar gaat nu weer niet door, als er uberhaupt al opnieuw sprake van is geweest
bron?
Where facts are few, experts are many.
pi_68821518
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:03 schreef Atreidez het volgende:

[..]

bron?
quote:
Points will count next season...

Now you see it, now you don't. The unpopular 'winner takes all' scoring system has now been erased from the 2010 sporting regulations.

After the recent World Motor Sport Council meeting, the FIA published the rules for next year, and Article 6.1 of the sporting regulations said the drivers title 'will be awarded to the driver who has been classified first in the greatest number of races'.

The governing body tried to introduce Bernie Ecclestone's favoured system this year, but the late change was vetoed by the Formula One Teams' Association.

It seems that the Article 6.1 inclusion of 30 April was simply a mistake.
The article now explains that the drivers' title 'will be awarded to the driver who has scored the highest number of points'.

E.A. © CAPSIS International
Source: GMM
pi_68834870
Soms... nee...vaak...verlang ik naar een tijd waarin Bernie Eikelensteen geen machtspositie/zeggenschap heeft over de F1 en de FIA opgefrist is met jonge honden, geen oude knarretjes die vanuit het zakenleven even hun carriere afronden in de autosport. Zoals gezegd, lijkt de FIA niet alleen op de FIFA omdat er toevallig een "F'je" mist...er zijn wel meer overeenkomsten.
pi_68835505
Ligt de baas van de FIFA ook in echtscheiding dan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:14:49 #113
131800 Tarado
capô de fusca
pi_68837079
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 06:44 schreef Meike26 het volgende:
Soms... nee...vaak...verlang ik naar een tijd waarin Bernie Eikelensteen geen machtspositie/zeggenschap heeft over de F1 en de FIA opgefrist is met jonge honden, geen oude knarretjes die vanuit het zakenleven even hun carriere afronden in de autosport. Zoals gezegd, lijkt de FIA niet alleen op de FIFA omdat er toevallig een "F'je" mist...er zijn wel meer overeenkomsten.
Ik ben het wel met je eens dat Eikelstein een oude knar is maar hij heeft natuurlijk wel heel veel voor F1 betekend en staat aan de basis van het succes en is dus niet een geval van een oude knar uit het zakenleven die even komt besturen, Mosley trouwens ook niet, zit ook enorm lang in de F1. Maar dat zij met z'n tweetjes teveel macht hebben ben ik wel met je eens, er zou wat meer overlegd moeten worden met de constructeurs voor ze met allerllei nieuwe regeltjes komen.
pi_68858470
@Tarado, ik doel ook niet specifiek op Mosley en Eikelensteen, maar ik denk dat, als je de werknemerslijst van de FIA doorneemt, bijna 60% misschien wel 70% daarvan 50+ is.
  maandag 11 mei 2009 @ 13:24:25 #115
34586 kepler
No bounce, no play
pi_68902426
Ik heb de races van China en Spanje gemist, omdat ik op het moment in het buitenland zit. Ik zit nu in Thailand waar ze meestal een snelle internetverbinding hebben.

Weet iemand waar ik die races kan downloaden, echter niet als torrent (die staan hier meestal niet geinstalleerd). Streamen mag ook

Alvast bedankt!
The line is a dot to you!
  maandag 11 mei 2009 @ 14:51:59 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_68905713
quote:
Op maandag 11 mei 2009 13:24 schreef kepler het volgende:
Ik heb de races van China en Spanje gemist, omdat ik op het moment in het buitenland zit. Ik zit nu in Thailand waar ze meestal een snelle internetverbinding hebben.

Weet iemand waar ik die races kan downloaden, echter niet als torrent (die staan hier meestal niet geinstalleerd). Streamen mag ook

Alvast bedankt!
Die races komen gewoon op TV in Thailand, ga naar een pub of bar en je kan het zien
pi_68912910
En anders daags erna even op FTD kijken
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 11 mei 2009 @ 18:20:12 #118
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_68913009
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die races komen gewoon op TV in Thailand, ga naar een pub of bar en je kan het zien
daar heeft ie nou natuurlijk weinig meer aan
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_68913210
Button: "De concurrentie mist consistentie"
Volgens mij is hun concurrentie heel consistent. Consistent te langzaam.
pi_68918611
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:26 schreef FriescheHengst het volgende:
Button: "De concurrentie mist consistentie"
Volgens mij is hun concurrentie heel consistent. Consistent te langzaam.
Hahaha

Nee ze gaan steeds stuk..
  dinsdag 12 mei 2009 @ 05:40:54 #121
34586 kepler
No bounce, no play
pi_68927958
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die races komen gewoon op TV in Thailand, ga naar een pub of bar en je kan het zien
Dat klopt, maar tijdens de race van China liep ik bij de Angkor Wat en bij de race van Spanje was de stroom uitgevallen in Laos

@Voss, wat bedoel je met FTD?
The line is a dot to you!
pi_68928263
google er maar eens op.

Programmaatje waarmee je makkelijk in usenet kan zoeken.
Voor een aar euro's heb je al een payserver, waarmee je met gemakt tot posts van 120 dagen geleden nog kan downloaden. Er zijn ook gratis servers, maar die doen het minder goed om het zo maar te zeggen.

FTD is gratis, Quickpar (om bestanden te repareren) is gratis, winrar om ze uit te pakken ook en voor het downloaden zijn ook gratis alternatieven, bv alt.binz.

Payserver gebruik ik zelf Eweka, 7,50 per maand, geen abbo etc. Maar daar zijn er ook genoeg van.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68931151
Anders kijk je ze toch als je terug bent in NL.. Je kan nu ook nog steeds races uit de jaren 80 downloaden, dus ze staan vast nog wel online dan
Where facts are few, experts are many.
pi_68934945
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:05 schreef Giem het volgende:

[..]

Hahaha

Nee ze gaan steeds stuk..
Niet zo raar. Brawn heeft al dik een jaar kunnen testen, en kunnen ontwikkelen. Grote teams waren vorig jaar nog druk in het kampioenschap strijdende. Die hebben de tijd niet gehad de vele veranderingen goed door te kunnen voeren, helemaal niet nu er ook nog eens een test-verbod is. Bij de grote teams zit je nu gewoon testen te kijken tijdens wedstrijden. Erg oneerlijk als je het mij vraagt. En door het test-verbod kunnen de teams die vorig jaar nog hard streden om de titel niet op tijd aansluiten op de al dik een jaar testende en ontwikkelende teams. Aan de ene kant maakt dit het seizoen interessant, aan de andere kant wel erg oneerlijk. Het is ook af te lezen aan de stand van het kampioenschap. Als dit te lang duurt is het hele jaar naar de knoppen, en is het een erg oneerlijk seizoen geweest. Daar mogen we de FIA voor bedanken, want die weten echt niet meer waar ze mee bezig zijn
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:24:38 #125
34586 kepler
No bounce, no play
pi_68935071
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:18 schreef Atreidez het volgende:
Anders kijk je ze toch als je terug bent in NL.. Je kan nu ook nog steeds races uit de jaren 80 downloaden, dus ze staan vast nog wel online dan
duurt nog wel even voordat ik terug ben in NL, sterker nog dan is het volgende seizoen alweer begonnen

Binnenkort ben ik als het goed is wel aan het werk in Australie, dan ga ik het daar proberen te downloaden. Ik heb nu een torrent lopen, maar dat duurt nog 9 uur

Bedankt voor de hulp iig!
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')