abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69248951
quote:
En niet vergeten dat bijtanken niet verboden mag worden.
Dat was er toch al door of heb ik iets gemist?
Voor zover ik weet is iedereen het daar mee eens toch?

Ik hoor er iig niemand meer over
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:07:31 #252
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_69249131
Volgens mij is dat er inderdaad al door... ik ben er faliekant tegen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_69254000
Ondertussen probeer ik, op deze vrije dag, via Justin.tv de vrije trainingen te volgen. Ik heb helaas Digitenne en dus geen BBC. Maar daar wordt de ene na de andere stream geblokt. Geen beeld meer, dus.
Maar ondertussen is Hamilton echt supersnel geweest.
  donderdag 21 mei 2009 @ 10:56:13 #254
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_69254022
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:55 schreef FriescheHengst het volgende:
Ondertussen probeer ik, op deze vrije dag, via Justin.tv de vrije trainingen te volgen. Ik heb helaas Digitenne en dus geen BBC. Maar daar wordt de ene na de andere stream geblokt. Geen beeld meer, dus.
Maar ondertussen is Hamilton echt supersnel geweest.

effe weghalen weer

[ Bericht 14% gewijzigd door Schunckelstar op 21-05-2009 11:03:11 ]
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_69254116
Thanx! Haal maar weer weg, ik denk niet dat de stream-owner het op prijs stelt
pi_69254123
Waarom niet?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_69254183
Dat las ik in de chat. "Please keep this a secret!" De FIA-jongens halen alle F1-streams off-line.
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:03:33 #258
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_69254202
ik heb hem al weggehaald
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_69254359
Toppie! Mensen die dus F1 willen kijken kunnen Schunckelstar of mij PM-en.
pi_69254451
Zou iemand mij de link kunnen toesturen op lockiepv@hotmail.com?
pretty please? ;-)
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:15:21 #261
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_69254541
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:12 schreef mosselvrouw het volgende:
Zou iemand mij de link kunnen toesturen op lockiepv@hotmail.com?
pretty please? ;-)
You got mail
Drugs are good mkay?
pi_69254818
Je kan natuurlijk ook gewoon naar t topic over de race gaan, ipv nieuwtjestopic
Where facts are few, experts are many.
pi_69264051
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:07 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij is dat er inderdaad al door... ik ben er faliekant tegen .
Ik ben voor!

Nu zijn alle drie (bij een twee stopper) stints hetzelfde omdat de wagens in deze drie stints dezelfde balans hebben. Zonder bijtanken verschilt de balans van een volle wagen met een lichte wagen wat meer en wordt het lastiger om de wagen voor alle omstandigheden af te stellen. Zo kan het zijn dat een coureur zijn wagen beter heeft afgestemd op een volle wagen en een andere op een lichte wagen. Daar waar de een aan het begin uitloopt zal de ander aan het eind terugkomen en worden de races dus aan het eind spannender, waar ze dat nu vaak niet zijn. En de races van voor '94 vond ik nou niet minder dan de races van de afgelopen jaren.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:13:37 #264
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_69274454
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 16:38 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik ben voor!

Nu zijn alle drie (bij een twee stopper) stints hetzelfde omdat de wagens in deze drie stints dezelfde balans hebben. Zonder bijtanken verschilt de balans van een volle wagen met een lichte wagen wat meer en wordt het lastiger om de wagen voor alle omstandigheden af te stellen. Zo kan het zijn dat een coureur zijn wagen beter heeft afgestemd op een volle wagen en een andere op een lichte wagen. Daar waar de een aan het begin uitloopt zal de ander aan het eind terugkomen en worden de races dus aan het eind spannender, waar ze dat nu vaak niet zijn. En de races van voor '94 vond ik nou niet minder dan de races van de afgelopen jaren.
Mwoah. Ik ben tegen. Ik zeg: 4-stop Magny-Cours door Michael. De briljante strateeg: Ross Brawn.
In het seizoen dat de bandenwissel verboten was, verloor Kimi voor McLaren.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_69275594
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:47 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik schrik vooral hiervan, aangezien ik dat niet wist:
[..]

Zie je: het FIA = Ferrari was dus ergens toch waar...
Nou op dit moment is het meer FIA != Ferrari

Die twee liggen echt niet op een lijn en zoals het er nu uit ziet en alles zo door gaat is het volgend jaar niet een ferrari. Dus als de stelling ooit al eens iets van waarheid beval kan dat nu wel de prullemand in.
pi_69275960
quote:
Max en Bernie Buitenspel??
Door Olav Mol, donderdag 21 mei om 12 09

De geruchten zijn er.

Het is een gekkenhuis rondom de beslissingen van de FIA en de uitspraak van de rechter in het nadeel van Ferrari.
Wat wel boven is gekomen dat Ferrari dus een vetorecht heeft als het gaat om technische veranderingen.

Dat hebben ze in de directe meeting met de FOTA en FIA niet gebruikt en daardoor heeft de rechter ze in het ongelijk gesteld. Nu schijnt het zo te zijn dat de teams, FOTA dus, los willen van Bernie en daarmee ook Mosley buitenspel zetten. Als zij niet inschrijven voor het FIA F1 kampioenschap van 2010 is dat ook het enige wat ze missen. De naam Formula 1, en de buitenlandse vertalingen daarvan, zijn van Bernie. Maar als de huidige teams daar niet voor inschrijven is het niets waard.

Sleutel is of ze de race in Monaco op hun kalender kunnen krijgen en Ferrari aan hun kant kunnen krijgen. De fans gaan wel volgen veronderstellen ze, zijn hebben dan immers de auto's , de namen, de circuits en de rijders. Het grootste vraagstuk van de laatste jaren is altijd al geweest; Wie volgt Bernie op?. De teams lijken nu die vraag voor te willen zijn door los te breken.

Als ze een serie opzetten hoeft die niet per se een officieel FIA kampioenschap te zijn. Als zij aantonen dat ze een goede organisatiestructuur hebben en veilige auto's, en dat kunnen ze, moet FIA de serie sactioneren. Dat is al het geval bij GP2, dat geen officieel FIA kampioenschap is. De naam GP1 doet reeds de ronde.
Al met al een hoop politiek getrut om de macht.

grtz
Olav
Bron: Olav zelf

Ik ben benieuwd
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_69279458
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:44 schreef Giem het volgende:

[..]

Nou op dit moment is het meer FIA != Ferrari

Die twee liggen echt niet op een lijn en zoals het er nu uit ziet en alles zo door gaat is het volgend jaar niet een ferrari. Dus als de stelling ooit al eens iets van waarheid beval kan dat nu wel de prullemand in.
Daarom zei ik ook 'was' ergens waar.

Dat ze elkaar nu in de haren vliegen, is obvious
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:51:17 #268
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_69279526
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 16:38 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik ben voor!

Nu zijn alle drie (bij een twee stopper) stints hetzelfde omdat de wagens in deze drie stints dezelfde balans hebben. Zonder bijtanken verschilt de balans van een volle wagen met een lichte wagen wat meer en wordt het lastiger om de wagen voor alle omstandigheden af te stellen. Zo kan het zijn dat een coureur zijn wagen beter heeft afgestemd op een volle wagen en een andere op een lichte wagen. Daar waar de een aan het begin uitloopt zal de ander aan het eind terugkomen en worden de races dus aan het eind spannender, waar ze dat nu vaak niet zijn. En de races van voor '94 vond ik nou niet minder dan de races van de afgelopen jaren.
Ja, voor 1994 kon je nog inhalen met een F1 auto. De tijden zijn inmiddels veranderd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_69282461
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Bron: Olav zelf

Ik ben benieuwd
Las vandaag ook in het AD dat een paar teams al aan Olav hebben gevraagd hoeveel ze precies voor de F1-rechten betalen. En wat ze eventueel bereid zijn te betalen. Kortom, het verbaasd me weinig als we komende week de aankondiging krijgen dat de teams hun eigen serie gaan oprichten.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 08:55:25 #270
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_69282492
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 08:53 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Las vandaag ook in het AD dat een paar teams al aan Olav hebben gevraagd hoeveel ze precies voor de F1-rechten betalen. En wat ze eventueel bereid zijn te betalen. Kortom, het verbaasd me weinig als we komende week de aankondiging krijgen dat de teams hun eigen serie gaan oprichten.
dat zou ik toch eigenlijk wel zeer matig vinden...
een splitsing zou voor alle partijen niet goed zijn.
ik denk (of mischien eigenlijk vooral hoop ) dat het uiteindelijk allemaal wel met een sisser afloopt
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_69282602
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 08:55 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

dat zou ik toch eigenlijk wel zeer matig vinden...
een splitsing zou voor alle partijen niet goed zijn.
ik denk (of mischien eigenlijk vooral hoop ) dat het uiteindelijk allemaal wel met een sisser afloopt
Misschien wel. Maar de teams hebben ook genoeg van Ecclestone die zo'n 50% van het geld toe-eigent en de vele regelwijzigingen van de afgelopen jaren. Dus het gaat misschien wel dieper dan alleen de budgetcap en de two-tier regels.

Verder las ik al ergens een gerucht dat Mercedes Brawn GP en Force India probeert mee te krijgen, dus ik begin steeds meer twijfelen of er wel een goede afloop komt. Wat ook al een hint is, is dat Williams voorlopig de enige is van de huidige teams die al getekend heeft. Dus een splitsing is wat mij betreft een zeer reële mogelijkheid.
pi_69282803
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 08:53 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Las vandaag ook in het AD dat een paar teams al aan Olav hebben gevraagd hoeveel ze precies voor de F1-rechten betalen. En wat ze eventueel bereid zijn te betalen. Kortom, het verbaasd me weinig als we komende week de aankondiging krijgen dat de teams hun eigen serie gaan oprichten.
Dat hebben ze een aantal jaar geleden al eerder geprobeerd, omdat ze het niet eens waren met de verdeling van de TV-gelden. Toen was het Ferrari die de boel opblies omdat ze werden omgekocht door Ecclestone met 80 miljoen euro om maar het nieuwe Concorde Agreement te tekenen. Daardoor zijn de anderen ook maar overgestapt. En nu zou Ferrari weer een nieuwe serie willen opstarten, omdat ze het niet eens zijn met de (hoogte van) de budgetcap? En dan wordt Ferrari straks weer omgekocht?

Verder zou zo'n serie half zo populair zijn als de F1 nu (en de F1 ook) , en zou het weer jaren duren voordat een van beide series de oorspronkelijke populariteit terug heeft gewonnen als dat al ooit gebeurt. een splitsing is slecht voor iedereen. Beter is het om tot een compromis te komen willen ze überhaupt overleven. Geen kostenbesparing is niet goed voor de F1, een splitsing is niet goed voor beide series.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_69284169
Het draaide idd om geld en toen werden ze omgekocht. Nu draait het niet om geld, en Ferrari is de grootste tegenstander van de cap op dit moment (ze roepen iig het hardst in de media). Overigens denk ik dat er weinig bestaandsrecht is voor een klasse die F1 heet, maar met teams zoals USgp, Lola en iSport rijdt Die klasse is ook voor de nieuwe deelnemers weinig interessant meer als de grote namen er niet omheen rijden.

Ik denk dat het best realistisch is dat er een andere klassenaam komt met het grote deel van de huidige teams, die dan gewoon via FIA regels rijden. De ultieme actie om Bernie buitenspel te zetten en de bemoeizucht van de FIA over de regelementen af te kappen. Dat er dan een jaar of 2 overheen gaat eer dat het allemaal op rolletjes loopt lijkt me logisch, maar ik denk echt niet dat het gaat zoals in de champcar/IRL splitsing.
Where facts are few, experts are many.
pi_69284789
Zoals ik al vaker heb gezegd, het gebrul van een tandenloze leeuw. Straks bindt iedereen weer in en gaan we vrolijk verder. Deden ze maar eens wat.
pi_69287112
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:32 schreef Atreidez het volgende:
Het draaide idd om geld en toen werden ze omgekocht. Nu draait het niet om geld, en Ferrari is de grootste tegenstander van de cap op dit moment (ze roepen iig het hardst in de media). Overigens denk ik dat er weinig bestaandsrecht is voor een klasse die F1 heet, maar met teams zoals USgp, Lola en iSport rijdt Die klasse is ook voor de nieuwe deelnemers weinig interessant meer als de grote namen er niet omheen rijden.

Ik denk dat het best realistisch is dat er een andere klassenaam komt met het grote deel van de huidige teams, die dan gewoon via FIA regels rijden. De ultieme actie om Bernie buitenspel te zetten en de bemoeizucht van de FIA over de regelementen af te kappen. Dat er dan een jaar of 2 overheen gaat eer dat het allemaal op rolletjes loopt lijkt me logisch, maar ik denk echt niet dat het gaat zoals in de champcar/IRL splitsing.
Het gaat nog steeds om geld, want wat is de budgetcap anders. Het gaat erom hoeveel geld de teams mogen besteden en nergens anders over.

En wat het bestaansrecht van de F1 betreft, van de vijf teams die een break zouden willen (Ferrari, Renault, Toyota, Red Bull en STR) was alleen Ferrari 10 jaar geleden actief in de F1. Had de F1 toen geen bestaansrecht? Telden teams als Benetton, Jordan, Stewart, Prost en Arrows toen niet mee??

Williams, Force India en ook BMW hebben al aangegeven in de F1 te willen blijven, en Mercedes hoopt op een compromis, zodat iedereen in de F1 blijft.

Verder zullen de teams die vertrekken een flinke rechtszaak aan de broek krijgen van Ecclestone, want volgens het Concorde Agreement hebben ze een contract die ze tot 2012 aan de F1 bindt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')