een neger op de snelweg?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef jna het volgende:
ik ging trouwens wel meteen de eerste les de snelweg op
Van de snelweg jaquote:
lame.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Tot nu toe bij iedereen (die ik spreek er over) zowiezo de eerste 10 min
ik zou wel een tussentijdse toets nemen, daar heb ik toen veel aan gehad. Aantal lessen, tjah..kan ik weinig over zeggen, verschilt heel erg per persoonquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:57 schreef Puala het volgende:
http://goedkooprijbewijs.nl/hmtl%20files/prijzen.html
Welk pakket raden jullie aan? Of heeft niemand tips?
Aantal lessen weet ik ook niet. Dat wilde ik met hem gaan overleggen straks. Misschien kan hij dat na de eerste 1 of 2 lessen zelf wel inschatten of iets.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef jna het volgende:
[..]
ik zou wel een tussentijdse toets nemen, daar heb ik toen veel aan gehad. Aantal lesse, tjah..kan ik weinig over zeggen, verschilt heel erg per persoon
Ik mocht bij mij eerste les wel gelijk schakelen enzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:53 schreef jna het volgende:
overigens kan het ook zo zijn dat je instructeur de eerste les(sen) gewoon voor je schakelt enzo
sowieso omdat je dan je speciale verrichtingen kunt doen zodat je je daar in ieder geval geen zorgen meer om hoeft te maken bij je echte examen. En die examinator bij m'n TTT kwam toch met tips waar ik wat aan had bij m'n echte afrijden. Weet je toch beter waar die examinatoren nou specifiek op lettenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Aantal lessen weet ik ook niet. Dat wilde ik met hem gaan overleggen straks. Misschien kan hij dat na de eerste 1 of 2 lessen zelf wel inschatten of iets.
Die TTT twijfelde ik nogal over. Waarom zeg jij ja?
mja.. die tips krijg je ook als je zakt. Maar wat als hij zegt dat het allemaal zo goed ging, dat je als het een gewoon examen was, dat je geslaagd was. Daarom heb ik het dus niet gedaan. Dan doe ik nog wel een keer examenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
sowieso omdat je dan je speciale verrichtingen kunt doen zodat je je daar in ieder geval geen zorgen meer om hoeft te maken bij je echte examen. En die examinator bij m'n TTT kwam toch met tips waar ik wat aan had bij m'n echte afrijden. Weet je toch beter waar die examinatoren nou specifiek op letten
Olie verversen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:05 schreef jna het volgende:
overigens had ik wel een enorme lul toen bij m'n TTT. ging ie vragen hoeveel kleppen die auto voor me haden daarna me een soort van uitlachen dat ik niks van auto's weet
Weet ik veel, ik ben blij dat ik weet hoe ik m;'n olie moet verversen
Punt is wel dat je meer betaalt als je zakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. die tips krijg je ook als je zakt. Maar wat als hij zegt dat het allemaal zo goed ging, dat je als het een gewoon examen was, dat je geslaagd was. Daarom heb ik het dus niet gedaan. Dan doe ik nog wel een keer examen
vroeg zelfsquote:
dat wel, maar dat risico wilde ik wel nemen. Als je de lessen en het 2e examen qua kosten bij elkaar optelt, is dat net zoveel of misschien wel duurderderquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Punt is wel dat je meer betaalt als je zakt.
huh? Doen eens een vertalingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:23 schreef denB het volgende:
Hele dag al zon op mn gezicht terwijl ik achter mn bureau zit met een boek voor mn gezicht
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Tot nu toe bij iedereen (die ik spreek er over) zowiezo de eerste 10 min
quote:Het is SOWIESO!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:57 schreef Puala het volgende:
http://goedkooprijbewijs.nl/hmtl%20files/prijzen.html
Welk pakket raden jullie aan? Of heeft niemand tips?
ja of 10 minuten extra om te laten zien dat je wel degelijk kunt rijden en de eerste 10 minuten gewoon beetje zenuwachtig was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
TTT was bij mij nog niet echt van toepassing, maar er werd wel gezegd dat het makkelijker is om alles in 1 te hebben. Als je 30 minuten in totaal moet rijden, waarvan 10 minuten speciale verrichtingen, dan heb je nog maar 20 minuten "echte" rijtijd..
Als je dan een TTT doet, heb je alsnog 30 minuten rijtijd, en dus 10 extra minuten om fouten te kunnen maken..
ik denk dat iedereen het gewoon voor zichzelf moet bepalenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:28 schreef jna het volgende:
[..]
ja of 10 minuten extra om te laten zien dat je wel degelijk kunt rijden en de eerste 10 minuten gewoon beetje zenuwachtig was.
Hoeft niet per definitie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
TTT was bij mij nog niet echt van toepassing, maar er werd wel gezegd dat het makkelijker is om alles in 1 te hebben. Als je 30 minuten in totaal moet rijden, waarvan 10 minuten speciale verrichtingen, dan heb je nog maar 20 minuten "echte" rijtijd..
Als je dan een TTT doet, heb je alsnog 30 minuten rijtijd, en dus 10 extra minuten om fouten te kunnen maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |