Ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Nog 3 van de 4 kasten moeten leeg en weer opnieuw ingeruimd en uitgezocht worden.. dus nee.
[..]
Heb jij tips om te starten met lopen?
Bes slim, maar ook saaiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef denB het volgende:
* denB houdt zich er buiten!
Not touching this!
25% klinkt wel aardigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Nog 3 van de 4 kasten moeten leeg en weer opnieuw ingeruimd en uitgezocht worden.. dus nee.
Evy!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
Download dit schema en de bijbehorende podcast (kan 'm evt wel online gooien voor je) en ga beginnen.
Let wel op dat je fatsoenlijke schoenen gebruikt, anders ga je stuk.
mannenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat voor jou en jouw vrienden geld. Ik praat gewoon over mijn gevoel en als ik ergens problemen mee heb uit ik dat. Geloof dat er zat kerels zijn die dat niet kunnen.
Ik heb problemen met mijn knieën, daar nog tips voor?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
Download dit schema en de bijbehorende podcast (kan 'm evt wel online gooien voor je) en ga beginnen.
Let wel op dat je fatsoenlijke schoenen gebruikt, anders ga je stuk.
Haha, mij ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Evy!!
Die kan mijn zelfs aan het hardlopen zetten![]()
![]()
Ja, goeie schoenen kopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb problemen met mijn knieën, daar nog tips voor?
En die podcast mag uiteraard wel online hoor
Punt is dat ik al best veel fiets en dat meer niet echt in te plannen is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, goeie schoenen kopen.
Niet te hard gaan lopen, gewoon rustig opbouwen. (zo is het schema ook opgebouwd)
Maar echt, koop goeie schoenen
In jouw geval zou ik liever nog gaat fietsen ipv hardlopen.
Het gaat ook niet om gevoelens uiten, dat doen mannen namelijk niet.quote:
Ik kan best goed mijn gevoelens uiten.. Dat is het hele punt niet. Het gaat erom dat als een vrouw bijvoorbeeld vraagt "maakt dit truitje mij dik", dat een man gewoon geen goed antwoord kan geven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat voor jou en jouw vrienden geld. Ik praat gewoon over mijn gevoel en als ik ergens problemen mee heb uit ik dat. Geloof dat er zat kerels zijn die dat niet kunnen.
Dan fiets je niet effectief genoeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Punt is dat ik al best veel fiets en dat meer niet echt in te plannen is.
Wil meer afvallen en met dat gefiets komt er niets van
Echt ik herken mezelf niet in dit soort dingenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan best goed mijn gevoelens uiten.. Dat is het hele punt niet. Het gaat erom dat als een vrouw bijvoorbeeld vraagt "maakt dit truitje mij dik", dat een man gewoon geen goed antwoord kan geven.
En maar ouwehoeren als je dan tóch een antwoord geeft..
Dat dacht ik ook gelijk hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Evy!!
Die kan mijn zelfs aan het hardlopen zetten![]()
![]()
Dat van de schoenen weet ik. Heb hier best goeie sportschoenen staan. Wilde eerst gewoon kijken of het me lukt om mezelf te motiveren en of ik het dan ook nog redelijk red om het in te plannen. Zo ja, dan ritsel ik wel een keer duurdere schoenen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan fiets je niet effectief genoeg.
Je kan best hardlopen met relatief slechte knieen maar je moet niet op je allstars naar buiten gaan, dan sloop je ze alleen maar harder en geloof mij, dat wil je niet.
idem hier hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, mij ook.
En mij aan het hardlopen krijgen is een wonder.
dan zeg ik al niets meerquote:
of ziek zijn. Dat zijn we nooit, maar als we het zijn is het heul ergquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om gevoelens uiten, dat doen mannen namelijk niet.
Tenzij kater. Dat uiten we wel.
Het gaat gewoon om alledaagse dingen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:41 schreef eer-ik het volgende:
http://www.fiets-fit.nl/Default.aspx?tabid=315
Ik deed vroeger altijd actief fietsen. Duinen, down-hill, Ardennen cruisen enzo. Tot ik mn fiets brak tegen een boom met down-hillquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan fiets je niet effectief genoeg.
Je kan best hardlopen met relatief slechte knieen maar je moet niet op je allstars naar buiten gaan, dan sloop je ze alleen maar harder en geloof mij, dat wil je niet.
And pigs flyquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Echt ik herken mezelf niet in dit soort dingen
Je moet het allemaal zelf weten maar k zou niet gaan voor 'best goeie' schoenen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat van de schoenen weet ik. Heb hier best goeie sportschoenen staan. Wilde eerst gewoon kijken of het me lukt om mezelf te motiveren en of ik het dan ook nog redelijk red om het in te plannen. Zo ja, dan ritsel ik wel een keer duurdere schoenen.
Nice, leuke hobby is dat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:42 schreef denB het volgende:
[..]
Ik deed vroeger altijd actief fietsen. Duinen, down-hill, Ardennen cruisen enzo. Tot ik mn fiets brak tegen een boom met down-hill
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice, leuke hobby is dat.
Tegen bomen aanrijden altijd wat minder, dat moet ik toegeven.
Het komt wel goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet het allemaal zelf weten maar k zou niet gaan voor 'best goeie' schoenen.
't is het me allemaal niet waard om m'n knieen te vernachelen.
Niets hoorquote:
zal ze lerenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
dude, tegen een vrouw zeggen dat ze moet afvallen...![]()
![]()
![]()
m'n eerste les zat ik ook trillend achter het stuurquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:48 schreef Puala het volgende:
Zo bellen om een afspraak te maken voor rijles. Zit nu al haast met het zweet in mijn handen
Laatst hier de oprit (200 meter) afgereden. Hij sloeg maar 3 keer afquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef jna het volgende:
[..]
m'n eerste les zat ik ook trillend achter het stuur
jullie hebben een oprit van 200 meterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Laatst hier de oprit (200 meter) afgereden. Hij sloeg maar 3 keer af
duidelijkquote:
Ik wist niet eens dat ik rijles had toen er op mijn verjaardag werd aangebeldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef jna het volgende:
[..]
m'n eerste les zat ik ook trillend achter het stuur
eerst stuk hoefde ik alleen te sturenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:53 schreef jna het volgende:
overigens kan het ook zo zijn dat je instructeur de eerste les(sen) gewoon voor je schakelt enzo
Dat is vaak zo jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:53 schreef jna het volgende:
overigens kan het ook zo zijn dat je instructeur de eerste les(sen) gewoon voor je schakelt enzo
Same herequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:48 schreef eer-ik het volgende:
rijden
zo simpel, maar ik vind het echt leuk altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |