Whehe ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
joehoe als reactie op mijn homo-post?
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat kerels zo makkelijk zijn?
doodsimpel als je het vergelijkt met vrouwenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:24 schreef Puala het volgende:
[..]
ze blijven leuk die vrouwen inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe ja.
En: vrouwen zijn veel moeilijker, me dunkt.
Maar toch:
Als je een halve vrouw had opgezocht had je 'm half begrepen denk ik?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker een halve vrouw opgezocht, want ik snap zo af en toe geen hol van me vriend.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze blijven leuk die paula's inderdaad
Ja snap de helft ongeveerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je een halve vrouw had opgezocht had je 'm half begrepen denk ik?
zelfs kijken is in sommige gevallen al voldoendequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:27 schreef eer-ik het volgende:
Mannen snappen elkaar eigenlijk altijd wel.
We kunnen zelfs gewoon naar elkaar grommen (mits kater) en dan snapt elke man nog steeds wat je bedoelt.
Grrmm. = bier.
Grmmmmm! = chick
Absoluut.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zelfs kijken is in sommige gevallen al voldoende
verveel je je?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:30 schreef Puala het volgende:
Er zitten hier best veel mensen die hardlopen toch?
*present.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:30 schreef Puala het volgende:
Er zitten hier best veel mensen die hardlopen toch?
Ja dus. Mijn vrienden en ik begrijpen elkaar zonder al teveel woorden. Wij zitten op hetzelfde niveau.. Een vrouw zegt niet wat ze denkt maar doet naar hoe ze zich voelt, en verwacht dat de man de rebus oplost om het mysterie hoe de vrouw zich voelt te achterhalen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Nog 3 van de 4 kasten moeten leeg en weer opnieuw ingeruimd en uitgezocht worden.. dus nee.quote:
Heb jij tips om te starten met lopen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Ik geloof dat dat voor jou en jouw vrienden geld. Ik praat gewoon over mijn gevoel en als ik ergens problemen mee heb uit ik dat. Geloof dat er zat kerels zijn die dat niet kunnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja dus. Mijn vrienden en ik begrijpen elkaar zonder al teveel woorden. Wij zitten op hetzelfde niveau.. Een vrouw zegt niet wat ze denkt maar doet naar hoe ze zich voelt, en verwacht dat de man de rebus oplost om het mysterie hoe de vrouw zich voelt te achterhalen..
Als vrouwen nou eens een keertje niet om de hete brei heendraaien, maar zeggen hoe ze zich voelen, scheelt het een hoop gezeik..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |