Zeg, ga je moeder vergezellen met je gekat. Ik pas.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. want het valt niet op van zwart-wit opeens naar iets kleurrijks
wtf?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg, ga je moeder vergezellen met je gekat. Ik pas.
aan mijn ogen mankeert niets. Maar deze is veel beterquote:
Dat bedoel ik. En dan ben ik aan het katten?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aan mijn ogen mankeert niets. Maar deze is veel beter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHIAUWWWWW
Jawel, je keek.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:58 schreef jna het volgende:
[..]ik snapte de betekenis wel.. alleen het waarom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHIAUWWWWW![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. want het valt niet op van zwart-wit opeens naar iets kleurrijks --><--
Ik snap de reden wel, ben ik nu fout?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik snapte de betekenis wel.. alleen het waarom niet
Snap jij vrouwen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:11 schreef denB het volgende:
[..]
[..]
Ik snap de reden wel, ben ik nu fout?
Je gebruikte de verkeerde smiley, krijg je een totaal anderbeeld van je txt!
De eerste die dat doet moet nog geboren worden. Een hetero wel te verstaan..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Snap jij vrouwen?
Maar die smiley is toch niet vervelend bedoeld?
Ik bedoelde gewoon dat het erg duidelijk was dat hij veranderd was. Dat dat in 1 oogopslag te zien is zeg maar..
Het is dat mannen zulke afgrijselijk wezens waren, anders werd ik homo
zo zinloos inderdaad.. dan snap je vrouwen en dan ben je homo. Dan heb je dat toch juist niet nodigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De eerste die dat doet moet nog geboren worden. Een hetero wel te verstaan..
joehoe als reactie op mijn homo-post?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:22 schreef eer-ik het volgende:
joehoe!
zon weg
ik eerder weggegaan van werk om even lekker te bakken, is ie weg als ik thuiskom
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |