Nice, leuke hobby is dat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:42 schreef denB het volgende:
[..]
Ik deed vroeger altijd actief fietsen. Duinen, down-hill, Ardennen cruisen enzo. Tot ik mn fiets brak tegen een boom met down-hill
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice, leuke hobby is dat.
Tegen bomen aanrijden altijd wat minder, dat moet ik toegeven.
Het komt wel goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet het allemaal zelf weten maar k zou niet gaan voor 'best goeie' schoenen.
't is het me allemaal niet waard om m'n knieen te vernachelen.
Niets hoorquote:
zal ze lerenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
dude, tegen een vrouw zeggen dat ze moet afvallen...![]()
![]()
![]()
m'n eerste les zat ik ook trillend achter het stuurquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:48 schreef Puala het volgende:
Zo bellen om een afspraak te maken voor rijles. Zit nu al haast met het zweet in mijn handen
Laatst hier de oprit (200 meter) afgereden. Hij sloeg maar 3 keer afquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef jna het volgende:
[..]
m'n eerste les zat ik ook trillend achter het stuur
jullie hebben een oprit van 200 meterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Laatst hier de oprit (200 meter) afgereden. Hij sloeg maar 3 keer af
duidelijkquote:
Ik wist niet eens dat ik rijles had toen er op mijn verjaardag werd aangebeldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:49 schreef jna het volgende:
[..]
m'n eerste les zat ik ook trillend achter het stuur
eerst stuk hoefde ik alleen te sturenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:53 schreef jna het volgende:
overigens kan het ook zo zijn dat je instructeur de eerste les(sen) gewoon voor je schakelt enzo
Dat is vaak zo jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:53 schreef jna het volgende:
overigens kan het ook zo zijn dat je instructeur de eerste les(sen) gewoon voor je schakelt enzo
Same herequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:48 schreef eer-ik het volgende:
rijden
zo simpel, maar ik vind het echt leuk altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |