Chuck Norris word al bruin van een TL-buis.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:44 schreef Fha het volgende:
[..]
De zon je goddelijke lichaam laten bruinen?
Leanne, schatjequote:
Ja nouja dat is zijn probleemquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Chuck Norris word al bruin van een TL-buis.
Mogen tbs'ers tegenwoordig al met weekendverlof?quote:
Die eet ik nu in aardbei!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef DaMart het volgende:
* DaMart eet een perenijsje.
Iemand die mee wil eten?.
Nee, deze dag kan ik niet als leuk bestempelen. Nou ja, het slopen met hamer van kasten, bedden en nog meer meuk is dan nog een lichtpuntje te noemen, het lucht wel op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Ik kan me voorstellen dat het even lekker is om dingen te slopen. Even met geweld de emoties eruit gooien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, deze dag kan ik niet als leuk bestempelen. Nou ja, het slopen met hamer van kasten, bedden en nog meer meuk is dan nog een lichtpuntje te noemen, het lucht wel op.
hoi DMquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het even lekker is om dingen te slopen. Even met geweld de emoties eruit gooien.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mogen tbs'ers tegenwoordig al met weekendverlof?
Leannequote:
Om mijn oma heb ik nog geen seconde gehuild of willen huilen of zo, eigenlijk best ernstig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het even lekker is om dingen te slopen. Even met geweld de emoties eruit gooien.
Tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om mijn oma heb ik nog geen seconde gehuild of willen huilen of zo, eigenlijk best ernstig.
Maar het gaat op dit moment niet zeo heel lekker met andere dingen ook nog.
Morgen flikker ik in ieder geval 3 bankstellen van het balkon....
Slopen werkt sowieso altijd wel goed op welke frustraties of andere negatieve emoties ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om mijn oma heb ik nog geen seconde gehuild of willen huilen of zo, eigenlijk best ernstig.
Maar het gaat op dit moment niet zeo heel lekker met andere dingen ook nog.
Morgen flikker ik in ieder geval 3 bankstellen van het balkon....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |