ooewquote:
Fantastisch nummer is dat.quote:
Ik krijg altijd onophoudelijke jeuk aan mn ogen. Heb ooit een keer zo erg gehad dat je gewoon geen wit meer van die oogbol zag. Was allemaal rood. En toen stond ik ook nog op mn toenmalige werk, moet eruit gezien hebbenquote:
Zolang ze er geen kuilen kunnen graven zijn ze er nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:42 schreef Dos37 het volgende:
Ik wou nog naar de mediamarkt maar verwacht eigenlijk een Duitse invasie door 1 mei.
Zo zijn er meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 04:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zie nu net de beelden van die aanslag in Apeldoorn.... Heel erg naar...
Zo is het feestgedrag en uitgelatenheid beter wel beter te begrijpen. Veel mensen waren gewoon niet op de hoogte, terwijl ik hier thuis ermee werd doodgegooid.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:10 schreef Kopbal het volgende:
Eindhoven was wel gezellig
Was de koningin nou aangerden?
Inderdaad, het gaat veel te hard.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:41 schreef Grulez het volgende:
1 mei alweer...
Ik doe niet mee aan zulke onzin.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:10 schreef Breach het volgende:
Uhm, sorry
http://www.nu.nl/internet(...)nslag-apeldoorn.html
Dat is echt zo verschrikkelijk sneuquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:10 schreef Breach het volgende:
Uhm, sorry
http://www.nu.nl/internet(...)nslag-apeldoorn.html
Hahahaha, is dat serieus joh. Hoe triest inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is echt zo verschrikkelijk sneu. Net als dat die dwerg Van Velzen met een rouwband om ging optreden
Wel mooi weer wederomquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:41 schreef Grulez het volgende:
1 mei alweer...
Ik de 30e.quote:
Overal wel, denk ik. Of ik verbeelde het mezelf gewoon...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Rare sfeer gister, in Arnhem.
Ik lees het ook net.quote:
Helemaal niks van gemerkt, in Eindhoven was het 1 groot feest.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Overal wel, denk ik. Of ik verbeelde het mezelf gewoon...
Er was ook zo iemand die "leven jullie nog Amsterdam" zeiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is echt zo verschrikkelijk sneu. Net als dat die dwerg Van Velzen met een rouwband om ging optreden
Omdat er niet elk jaar iemand probeert in te rijden op de koningin, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom spreekt met nog van een incident?
Of onder de minuut stilte met je luchthoorn toeteren. Triest publiek.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er was ook zo iemand die "leven jullie nog Amsterdam" zei.
Mislukte aanslag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:20 schreef Prosac het volgende:
omdat het niet iets is wat wekelijks gebeurd. Ik vind een aanslag overtrokken, het was een eenmansactie van een waarschijnlijk wanhopige vent.
Ach, dat hou je toch. Het is triest maar ik verwachtte ook niet anders op een plek waar meer dan een miljoen mensen bij elkaar komen. Ook in Eindhoven was het bij lange na niet stil trouwens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of onder de minuut stilte met je luchthoorn toeteren. Triest publiek.
Die hebben wel vaker moeite hun bek dicht te houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:27 schreef Kopbal het volgende:
Ook in Eindhoven was het bij lange na niet stil trouwens.
Een minuut stilte houden vind ik zelf ook altijd nutteloos (en zeker op een evenement met 100000 man publiek).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of onder de minuut stilte met je luchthoorn toeteren. Triest publiek.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die hebben wel vaker moeite hun bek dicht te houden.
Zeker als een Ajacied "Kankerboeren" roept.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die hebben wel vaker moeite hun bek dicht te houden.
Een minuut stilte, mits iedereen er gehoor aan geeft, is het meest indrukwekkend vind ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Een minuut stilte houden vind ik zelf ook altijd nutteloos (en zeker op een evenement met 100000 man publiek).
Begrijp me niet verkeerd, je moet mensen eren, maar doe dat niet door een minuut stilte want die zal nooit stil zijn. Als je het doet, doe het dan zoals bijvoorbeeld in Engeland, een minuut lang applaudiseren. Al heb ik het sowieso nooit op die minuut stiltes (al geef ik er natuurlijk wel gehoor aan).
Maar buiten de 4 mei herdenking, heb ik nog nooit een echte stille meegemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een minuut stilte, mits iedereen er gehoor aan geeft, is het meest indrukwekkend vind ik.
Ik wel. sjimzquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar buiten de 4 mei herdenking, heb ik nog nooit een echte stille meegemaakt.
quote:
Ik vaak genoeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar buiten de 4 mei herdenking, heb ik nog nooit een echte stille meegemaakt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef RayMania het volgende:
Ik had vandaag trouwens 'ruzie' met twee bejaarden. Weet nog steeds niet of ik de klootzak was.
Waren Bluezz en golfer in Almere dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef RayMania het volgende:
Ik had vandaag trouwens 'ruzie' met twee bejaarden. Weet nog steeds niet of ik de klootzak was.
quote:
Nee, in Utrecht.quote:
Ik had ze ervoor geduwdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, in Utrecht.
Ik stond in een vrij lange rij, stond al een tijdje te wachten en er was nog één iemand voor mij. Ik moest mijn trein halen, dus langer wachten had ik geen trek in. Komen ineens twee bejaarden kijken op de prijslijst bij de kassa en wurmen zich sneaky tussen diegene voor mij en mij in. Diegene voor mij loopt weg en die twee dozen dringen dus voor. Sorry, maar dan mag je wel rimpels, een gehoorapparaat en een bril hebben, het blijft asociaal om gewoon in een rij van 10 minuten vooraan te gaan staan. Ik zei er dus van wat, bla bla bla, maar heb ze uiteindelijk na wat klappen hun zin gegeven.
Ik had toch gelijk?. En ik miste mijn trein.
Eigenlijk wel jaquote:
Hij zei zeker wel dat Aissati bij de beste 5 spelers van dit seizoen zat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:50 schreef RayMania het volgende:
Ik wilde dat ene oudje nog vragen hoeveel keer hij Arshavin had zien spelen, maar leek me niet verstandig.
Uhm.. Nee.quote:Op maandag 27 april 2009 02:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doves - Kingdom of Rust is dus echt 1000x beter.
Waar ging dat alweer over?quote:
Jij vond hem 1000x maal beter dan Jetstream. Maar ik heb net de hele cd geluisterd en het enige kutnummer op die cd is Kingdom Of Rustquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij vond hem 1000x maal beter dan Jetstream. Maar ik heb net de hele cd geluisterd en het enige kutnummer op die cd is Kingdom Of Rust
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
ik kende alleen Kingdom of Rust van de Doves en meestal vind ik het eerste nummer wat ik van een groep hoor het mooiste.
Nu ik Jetstream weer luister vind ik het weer niet geweldig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Dit was het eerste nummer dat ík van ze hoorde
heheh die is wel mooi idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)stadion_prank_2.html.
Het is vrijdagavondquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
Tsjonge! Ik moet een presentatie voorbereiden, maar ik heb absoluut geen zin.
En ik weet dat als ik het niet doe, dat ik dan gigantisch voor lul sta (nog erger dan normaal).
Zondag komt er toch niets van met het voetballen. En morgen waarschijnlijk ook niet.quote:
Hij heeft wel een coole bril.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:
?quote:
Dat is toevallig, ik ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Toevallig dat je net Manu Chao als ondertitel hebt of ik zie het nu pas en dat ik al de hele dag muziek van hun in mijn hoofd heb.
champions league totoquote:
Welk liedje om precies te zijn?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik ook..
Anyway, ik ga nu maar een slapen.![]()
Daarom sta ik ook voor ja. Je moet gewoon maar 1 tijdvlak gokken.quote:
quote:
Joh lekker batsen die chick. Goeie zaak dat je er heb meegenomen naar je huis, eerst even leeg laten kotsen en dan neuken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:51 schreef Prosac het volgende:
lekker dan. Feestje, een dame heeft zich helemaal naar de tering gezopen. Gaat ze in mijn bed liggen.
wat blijft er voor mij.. naast een kotsmisselijke vrouw liggen die niet mijn vriendin is of de bank die iets te kort is.
Oa deze:quote:
Vertel.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:59 schreef sjimz het volgende:
Ik weet het zeker, sommige mensen zijn echt debiel.
Wees blij dat je de OP niet meer kan lezen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:03 schreef venomsnake het volgende:
Tja. Sommige mensen hebben een beetje vreemde humor zullen we maar zeggen...
Ik wil het niet eens weten..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wees blij dat je de OP niet meer kan lezen.
Elcalcio blog?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:21 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Deze 3 mannen gaan de klus klaren.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over de holocaust
Ging even lekker de holocaust ontkennen, als grap.
quote:sezten, 48 uur voor je solidariteitsactie.
Daar ga je veel plezier aan belevenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:28 schreef venomsnake het volgende:
Als het goed is wordt vanmiddag mijn nieuwe telefoon bezorgd (Iphone 3g)
') Wat een debieltje is het ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over de holocaust
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:43 schreef Rots het volgende:
[..]
Joh lekker batsen die chick. Goeie zaak dat je er heb meegenomen naar je huis, eerst even leeg laten kotsen en dan neuken.
Had jij niet een vriendin?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Was gewoon feestje bij mij thuis. Ben er wel bij in bed gekropen (fuck dat, het is mijn bed), maar verder viel er weinig mee aan te vangen hoor.![]()
dus dan was het geen vreemdgaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:20 schreef Prosac het volgende:
Ja, maar die zit momenteel in een andere regiocode
en het was toch haar zus.![]()
Die zin insuinueert dat je daar later pas achter kwamquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:20 schreef Prosac het volgende:
Ja, maar die zit momenteel in een andere regiocode
en het was toch haar zus.![]()
Neu, ondanks mijn drank inname wist ik dat nog wel hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Die zin insuinueert dat je daar later pas achter kwam
Zo zijn er dus wel meer: Forum banmeldtopic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over de holocaust
En wat doe ik, het vertellen aan wildvreemden op Fok!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gast, dat zijn van die mogelijkheden die je niet vaak meemaakt.
Dat vind ik dus jammer, ik ben heel benieuwd wat voor schrijffouten erin hebben gestaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wees blij dat je de OP niet meer kan lezen.
Heuj ik ook. En King of the Bongo, Politik Kills en Tristeza Maleza.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oa deze:
Vanavond Real Madrid - Barcelona![]()
.
Erg goed nummer is dat.quote:
Dat klinkt érg goed. Kende ze eigenlijk alleen van de Bongo-song.quote:
En meteen weer +- 140 euro aan kleding gespendeerdquote:
Me gustas tu ken je ook, 100% zeker.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat klinkt érg goed. Kende ze eigenlijk alleen van de Bongo-song.
Jepquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Me gustas tu ken je ook, 100% zeker.
200KM hier vandaan, thank godquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
wtf ik durf niet meer naar buiten
quote:
Echt alle scholen etc gesloten in Mexico omdat er 1200 besmettingen zijn op de 20 miljoen mensen, ja hallo hé. En mensen die in Amsterdam al met mondkapjes rond lopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:52 schreef Prosac het volgende:
Bovendien is het virus toch al airborne, gezien de gevallen bij mensen die niet in Mexico zijn geweest of in aanraking met geinfecteerden.
Hoeveelste eigen goal?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:07 schreef Kopbal het volgende:
Lekker BBQ straks
2-2 gelijk gespeeld vanmiddag, wel terecht. 1 gescoord, m'n 7e goal van het seizoen... als rechtsback.
Dat over een kopbal was te raden, corners zeker?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De nulste.
Wel de vijfde.. jawel.. kopbal.
Jep, en vrije trappen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat over een kopbal was te raden, corners zeker?
Er zijn momenteel nog minder mensen dood dan bij een normale griepgolf.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Echt alle scholen etc gesloten in Mexico omdat er 1200 besmettingen zijn op de 20 miljoen mensen, ja hallo hé. En mensen die in Amsterdam al met mondkapjes rond lopen!!!!!11
Kan ik me voorstellenquote:
Oeee, Corona's. Alleen moet ik dan wel geld hebbenquote:
Uhm, dan snap je de ernst van het virus niet echt denk ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Echt alle scholen etc gesloten in Mexico omdat er 1200 besmettingen zijn op de 20 miljoen mensen, ja hallo hé. En mensen die in Amsterdam al met mondkapjes rond lopen!!!!!11
I don't get it..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef Houniet het volgende:
Kerel tijdens de wintersport ging het erop![]()
!
Woon jij in Aalten?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
wtf ik durf niet meer naar buiten
Daar moet ik mij bij aansluiten, vandaag ook een paar weggetikt heerlijk in het zonnetje.quote:
prosac iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die zit zwaar aan de dope geloof ik, of moet eraan.
Overloper. Veel plezier in je nieuwe huis. Schiet je nog wat foto's?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:05 schreef Suijk het volgende:
Meeste zooi vandaag verhuisd naar m'n nieuwe huis. We zijn officieel geen stadsgenoten meer, Ray.
Foto's heb ik al wel, maar moet dat allemaal nog uitzoeken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Overloper. Veel plezier in je nieuwe huis. Schiet je nog wat foto's?.
Hoe doe je het met je werk? Werk je nog steeds in Almere en ga je met de auto heen en weer?
160 hierquote:
Het drinken van Corona's.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:05 schreef Rots het volgende:
Woon jij in Aalten?Daar liggen mijn rootz jeweettoch.
quote:
Kun je dan in een ander filiaal werken in Amsterdam, of is dat een compleet andere baan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Foto's heb ik al wel, maar moet dat allemaal nog uitzoeken.
Tot aan de zomer werk ik nog in Almere, dan in Amsterdam. Ga niet in de file staan 's morgens dus pak de trein wel.
Now I doquote:
Die mama was zat jongenquote:
Paar maten van me hadden met Koninginnedag een, van de drank, kotsende oma gezienquote:
Whehe ik heb ook een halve liter Heineken op vandaag. En corona's.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:14 schreef Aanvoerder het volgende:
3 coronaatjes gekocht en twee halve liters Heineken.
Was het toevallig Bea nadat ze terug was gekomen uit Apfelkorn?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Paar maten van me hadden met Koninginnedag een, van de drank, kotsende oma gezien
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Paar maten van me hadden met Koninginnedag een, van de drank, kotsende oma gezien
Wonen jullie in Spanje ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef Rots het volgende:
[..]
Whehe ik heb ook een halve liter Heineken op vandaag. En corona's.![]()
Zo maar weer de zon in, genieten.
Andere locatie inderdaad. Ga het wel missen om gewoon op de fiets naar m'n werk te kunnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je dan in een ander filiaal werken in Amsterdam, of is dat een compleet andere baan?
Maar we waren al gedegradeerd en vandaag verloren met 2-4. Daar moet toch op gedronken worden?quote:
Bierelftallenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar we waren al gedegradeerd en vandaag verloren met 2-4. Daar moet toch op gedronken worden?
quote:
Goed bezig, jezelf profileren met C'tjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:47 schreef Breach het volgende:
Jullie met je Corona. Ik weet nu al dat ik die vannacht met mn zatte hoofd in de kroeg ga bestellen
Playa Stylequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goed bezig, jezelf profileren met C'tjes.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, je moet juist niet opvallen als player.quote:
Allemaal psychisch.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
[..]![]()
Denk dat je in onze groep dan eerder als homo wordt afgeschilderd
Inderdaad, ze zijn vast allemaal jaloers op mijquote:
Paar weken terug zat ik ze ook te bestellen in de kroeg. Leuk mokkel begon ineens tegen mij te ouwehoeren: 'lekker biertje'.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Paar weken terug zat ik ze ook te bestellen in de kroeg. Leuk mokkel begon ineens tegen mij te ouwehoeren: 'lekker biertje'.
Maar denk maar niet dat deze arme jongen haar een flesje aanboodt.
Dat heb je goed, ze zag dat je met geld aan het strooien was. Daar wilde ze van profiteren. Opzouten ermee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Paar weken terug zat ik ze ook te bestellen in de kroeg. Leuk mokkel begon ineens tegen mij te ouwehoeren: 'lekker biertje'.
Maar denk maar niet dat deze arme jongen haar een flesje aanboodt.
Degene die met een baco ten tonele komt heeft wel een imago-probleempje jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:56 schreef Houniet het volgende:
Dus mensen die wat anders drinken in jouw groep zijn homo?
Bacoboys in tha house jweet!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Degene die met een baco ten tonele komt heeft wel een imago-probleempje ja
Maar er zijn ook geheelonthouders hoor. Die alleen tijdens speciale gelegenheden whiskey drinken en dan vervolgens urenlang onopoudelijk kotsen. Mooi vermaak is dat altijd
Oef, in Praag stikt het van de golddiggers. Loop maar eens rond @ KU Lounge, M1 Lounge, DC1, River Boat, Cloud 9, Bombay, etc.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat heb je goed, ze zag dat je met geld aan het strooien was. Daar wilde ze van profiteren. Opzouten ermee.
Ja dat is logisch, dat is hier ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:00 schreef Breach het volgende:
Nee, maar over het algemeen is het óf bier óf cola. En duurdere drankjes is fine, maar dan ga je het ook zelf maar halen. Tenslotte is het merendeel maar arme student
Je kan ze er zo uitpikken, mooi is dat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oef, in Praag stikt het van de golddiggers. Loop maar eens rond @ KU Lounge, M1 Lounge, DC1, River Boat, Cloud 9, Bombay, etc.
Owh.. dan is dat in de loop der jaren steeds mis ging zeker?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, je moet juist niet opvallen als player.
Ghehe, ik en mijn beste vriend gaan altijd even samen aan de wandel gedurende een stapavond. Zijn onze vriendinnen danwel rest van de groep ons een uurtje kwijt. Gaan we even Corona's hakken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:00 schreef Breach het volgende:
Nee, maar over het algemeen is het óf bier óf cola. En duurdere drankjes is fine, maar dan ga je het ook zelf maar halen. Tenslotte is het merendeel maar arme student
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Owh.. dan is dat in de loop der jaren steeds mis ging zeker?
Begin van de middag was het kut. Vanaf 4/5 is het heerlijk weer. Blauwe lucht nu hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Wonen jullie in Spanje ofzoHier is het echt bijna de hele middag/avond al bewolkt. Op een enkele zonnestraal na.
Nah, daar ga ik wel overheen. Maar ja, wat wil je als je tijdens het EK 3 pitchers (excl. het morsen als je het rambezopen inschenkt) in je eentje in 2 uur naar binnen werkt. Wat was ik ziek die nacht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb 1 keer van alcohol gekotst. 9 januari 1998. Gelukkig was het niet in mijn keuken, maar in die van wildvreemde mensen.
Hoe is het afgelopen met die chick dan? Nog wat mee gedaan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bij mij en mijn playa style bedoel ik.
Nou hielp mijn "bezet" profiel ook niet trouwens.
Dit EK heb ik zoooo veel gezopen. Onafgebroken. En elke dag naar werk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah, daar ga ik wel overheen. Maar ja, wat wil je als je tijdens het EK 3 pitchers (excl. het morsen als je het rambezopen inschenkt) in je eentje in 2 uur naar binnen werkt. Wat was ik ziek die nacht.
En vanwege die busstakingen toen, moest ik de volgende ochtend al om half 7 mn bed uit omdat ik anders niet bij de bespreking van mn concept afstudeerverslag kon zijn op school.
Het is leuk, tot je een naam krijgt. Dan is het gauw afgelopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bij mij en mijn playa style bedoel ik.
Nou hielp mijn "bezet" profiel ook niet trouwens.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:04 schreef Breach het volgende:
[..]
En vanwege die busstakingen toen, moest ik de volgende ochtend al om half 7 mn bed uit omdat ik anders niet bij de bespreking van mn concept afstudeerverslag kon zijn op school.
Daar had ik wel redelijk last van op m'n werk op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het is leuk, tot je een naam krijgt. Dan is het gauw afgelopen.
Ja dat was ook echt geen beste ervaring voor deze jongen, in een soort van coma in de gang liggen. En je pa je wakker proberen te schudden, wat niet lukt, om vervolgens helemaal opgevouwen daar de nacht dan maar door te brengenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dit EK heb ik zoooo veel gezopen. Onafgebroken. En elke dag naar werk.2 weken doodziek geweest, haha. En toch door blijven zuipen.
Ik bedoel eigenlijk dat ik dus heul geen player ben.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het is leuk, tot je een naam krijgt. Dan is het gauw afgelopen.
Ik formuleerde het op algemene basis mijnheer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik dus heul geen player ben.
Inderdaad, gossipqueensquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daar had ik wel redelijk last van op m'n werk op een gegeven moment.Dat was best irritant ja. Ook omdat de helft niet waar was.
Op een of andere manier begint bij mij de ellende altijd pas als ik in mn bed lig. Zelfs nog de helderheid om mn tandjes te poetsen enzo. Maar als ik dan 5 minuten lig, dan voel ik mezelf een partij beroerd worden. En dan weet je het al. Binnen 10 minuten is het dan vaak wel prijs. Gelukkig komt het niet al te vaak voorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kots gemiddeld 1x per jaar. Meestal als ik vergeet dat je ook goed moet eten voor het drinken.![]()
Ik word door vrienden altijd herinnert aan mijn afstudeerdag. 10:00 presentatie, 11:00 stiekem berichtje van docent dat het wel goed zat. 11:30 de kroeg in, 7:00 thuis.![]()
Midden op de Grote Markt van Groningen staan kotsen terwijl lui weddenschapjes aflegden of ik nog een keer ging. Man, ik was in compleet delerium, maar oh zo blij. Volgens mijn huisgenoot heb ik alleen maar gelachen en geroepen "afgestudeerd baby!"
![]()
Dat ga ik nog een keer doen als ik dit jaar weer afstudeer.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:07 schreef Breach het volgende:
[..]
in een soort van coma in de gang liggen. En je pa je wakker proberen te schudden, wat niet lukt, om vervolgens helemaal opgevouwen daar de nacht dan maar door te brengen
Bij mij andersom. Meestal bij het uitkomen van een kroeg. Warm/koud verschil. Lam zuipen in een kroeg en dan verkassen is voor mij funest. Op bed liggen is dan vaak de beste remedie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Op een of andere manier begint bij mij de ellende altijd pas als ik in mn bed lig. Zelfs nog de helderheid om mn tandjes te poetsen enzo. Maar als ik dan 5 minuten lig, dan voel ik mezelf een partij beroerd worden. En dan weet je het al. Binnen 10 minuten is het dan vaak wel prijs. Gelukkig komt het niet al te vaak voor
Nu heb ik ook wel sommige dingen niet handig aangepakt. Met 2 collega's tegelijk daten. Besluiten dat ik de 1 leuker vind dan de ander. Die ander die is er verdrietig van en gaat wat drinken met die ene om haar relaas te doen. Tsja, dat voel je de bui al hangen.quote:
Herkenbaar. Alleen was mijn presentatie om 9:30, was het om 10:15 een 8 als cijfer, 13:00 op het terras en compleet naar de tering door al het bier en goldstrikequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:07 schreef Prosac het volgende:
Ik word door vrienden altijd herinnert aan mijn afstudeerdag. 10:00 presentatie, 11:00 stiekem berichtje van docent dat het wel goed zat. 11:30 de kroeg in, 7:00 thuis.![]()
Midden op de Grote Markt van Groningen staan kotsen terwijl lui weddenschapjes aflegden of ik nog een keer ging. Man, ik was in compleet delerium, maar oh zo blij. Volgens mijn huisgenoot heb ik alleen maar gelachen en geroepen "afgestudeerd baby!"
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:07 schreef Prosac het volgende:
Man, ik was in compleet delerium, maar oh zo blij. Volgens mijn huisgenoot heb ik alleen maar gelachen en geroepen "afgestudeerd baby!"
Laat ik even voor de serieuze noot zorgen... Op dat moment is je lichaam ook het meest zwak he. Je kunt makkelijk een hartstilstand krijgen door die warm/koud wisseling.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bij mij andersom. Meestal bij het uitkomen van een kroeg. Warm/koud verschil. Lam zuipen in een kroeg en dan verkassen is voor mij funest. Op bed liggen is dan vaak de beste remedie.
Prachtig. Ik heb er een keer twee dames uit een vriendengroep gehad, op een avondquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nu heb ik ook wel sommige dingen niet handig aangepakt. Met 2 collega's tegelijk daten. Besluiten dat ik de 1 leuker vind dan de ander. Die ander die is er verdrietig van en gaat wat drinken met die ene om haar relaas te doen. Tsja, dat voel je de bui al hangen.
Ik vond van niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach ja, doe je maar één keer hè, afstuderen.
Ja, ik heb nog een minuut of 20 om mezelf te douchen en weg te wezen, kutzooi ;Dquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:15 schreef Aanvoerder het volgende:
De mooie verhalen komen weer naar boven op zaterdagavond.
Haha, ik wel vaker dat zit wel in de dubbele cijfersquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb 1 keer van alcohol gekotst. 9 januari 1998. Gelukkig was het niet in mijn keuken, maar in die van wildvreemde mensen.
Ik denk dat ik net aan één hand niet meer genoeg hebquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Haha, ik wel vaker dat zit wel in de dubbele cijfers
1 van de wazigste momenten in Praag was dat ik per toeval wat Fransen tegenkwam en met hun mee op pad ging. De hele avond lopen zeggen hoe irritant in Frans vind en het niet zo heb op Franse mensen. Stond ik op een gegeven moment met een leuke Franse chick te zoenen en daarna waren we aan het discussieren over zoenen en haar beste vriendin die achter me stond. Ik weet niet meer hoe het kwam, maar ineens zeg ik "let me try it out". Ik draai me om en pak die vriendin van haar ook vol op d'r bek.quote:
quote:
Mooi toch.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:15 schreef Aanvoerder het volgende:
De mooie verhalen komen weer naar boven op zaterdagavond.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
1 van de wazigste momenten in Praag was dat ik per toeval wat Fransen tegenkwam en met hun mee op pad ging. De hele avond lopen zeggen hoe irritant in Frans vind en het niet zo heb op Franse mensen. Stond ik op een gegeven moment met een leuke Franse chick te zoenen en daarna waren we aan het discussieren over zoenen en haar beste vriendin die achter me stond. Ik weet niet meer hoe het kwam, maar ineens zeg ik "let me try it out". Ik draai me om en pak die vriendin van haar ook vol op d'r bek.![]()
Uiteindelijk vonden ze het beide niet erg. Alleen jammer dat ze om 06:00 al moesten vliegen, anders had ik ze nog wel m'n vlindercollectie laten zien.
What the, is het al begonnenquote:
20:00 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |