Die mama was zat jongenquote:
Paar maten van me hadden met Koninginnedag een, van de drank, kotsende oma gezienquote:
Whehe ik heb ook een halve liter Heineken op vandaag. En corona's.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:14 schreef Aanvoerder het volgende:
3 coronaatjes gekocht en twee halve liters Heineken.
Was het toevallig Bea nadat ze terug was gekomen uit Apfelkorn?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Paar maten van me hadden met Koninginnedag een, van de drank, kotsende oma gezien
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Paar maten van me hadden met Koninginnedag een, van de drank, kotsende oma gezien
Wonen jullie in Spanje ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef Rots het volgende:
[..]
Whehe ik heb ook een halve liter Heineken op vandaag. En corona's.![]()
Zo maar weer de zon in, genieten.
Andere locatie inderdaad. Ga het wel missen om gewoon op de fiets naar m'n werk te kunnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je dan in een ander filiaal werken in Amsterdam, of is dat een compleet andere baan?
Maar we waren al gedegradeerd en vandaag verloren met 2-4. Daar moet toch op gedronken worden?quote:
Bierelftallenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar we waren al gedegradeerd en vandaag verloren met 2-4. Daar moet toch op gedronken worden?
quote:
Goed bezig, jezelf profileren met C'tjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:47 schreef Breach het volgende:
Jullie met je Corona. Ik weet nu al dat ik die vannacht met mn zatte hoofd in de kroeg ga bestellen
Playa Stylequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goed bezig, jezelf profileren met C'tjes.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, je moet juist niet opvallen als player.quote:
Allemaal psychisch.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
[..]![]()
Denk dat je in onze groep dan eerder als homo wordt afgeschilderd
Inderdaad, ze zijn vast allemaal jaloers op mijquote:
Paar weken terug zat ik ze ook te bestellen in de kroeg. Leuk mokkel begon ineens tegen mij te ouwehoeren: 'lekker biertje'.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Paar weken terug zat ik ze ook te bestellen in de kroeg. Leuk mokkel begon ineens tegen mij te ouwehoeren: 'lekker biertje'.
Maar denk maar niet dat deze arme jongen haar een flesje aanboodt.
Dat heb je goed, ze zag dat je met geld aan het strooien was. Daar wilde ze van profiteren. Opzouten ermee.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Paar weken terug zat ik ze ook te bestellen in de kroeg. Leuk mokkel begon ineens tegen mij te ouwehoeren: 'lekker biertje'.
Maar denk maar niet dat deze arme jongen haar een flesje aanboodt.
Degene die met een baco ten tonele komt heeft wel een imago-probleempje jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:56 schreef Houniet het volgende:
Dus mensen die wat anders drinken in jouw groep zijn homo?
Bacoboys in tha house jweet!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Degene die met een baco ten tonele komt heeft wel een imago-probleempje ja
Maar er zijn ook geheelonthouders hoor. Die alleen tijdens speciale gelegenheden whiskey drinken en dan vervolgens urenlang onopoudelijk kotsen. Mooi vermaak is dat altijd
Oef, in Praag stikt het van de golddiggers. Loop maar eens rond @ KU Lounge, M1 Lounge, DC1, River Boat, Cloud 9, Bombay, etc.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat heb je goed, ze zag dat je met geld aan het strooien was. Daar wilde ze van profiteren. Opzouten ermee.
Ja dat is logisch, dat is hier ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:00 schreef Breach het volgende:
Nee, maar over het algemeen is het óf bier óf cola. En duurdere drankjes is fine, maar dan ga je het ook zelf maar halen. Tenslotte is het merendeel maar arme student
Je kan ze er zo uitpikken, mooi is dat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oef, in Praag stikt het van de golddiggers. Loop maar eens rond @ KU Lounge, M1 Lounge, DC1, River Boat, Cloud 9, Bombay, etc.
Owh.. dan is dat in de loop der jaren steeds mis ging zeker?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, je moet juist niet opvallen als player.
Ghehe, ik en mijn beste vriend gaan altijd even samen aan de wandel gedurende een stapavond. Zijn onze vriendinnen danwel rest van de groep ons een uurtje kwijt. Gaan we even Corona's hakken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:00 schreef Breach het volgende:
Nee, maar over het algemeen is het óf bier óf cola. En duurdere drankjes is fine, maar dan ga je het ook zelf maar halen. Tenslotte is het merendeel maar arme student
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Owh.. dan is dat in de loop der jaren steeds mis ging zeker?
Begin van de middag was het kut. Vanaf 4/5 is het heerlijk weer. Blauwe lucht nu hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Wonen jullie in Spanje ofzoHier is het echt bijna de hele middag/avond al bewolkt. Op een enkele zonnestraal na.
Nah, daar ga ik wel overheen. Maar ja, wat wil je als je tijdens het EK 3 pitchers (excl. het morsen als je het rambezopen inschenkt) in je eentje in 2 uur naar binnen werkt. Wat was ik ziek die nacht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb 1 keer van alcohol gekotst. 9 januari 1998. Gelukkig was het niet in mijn keuken, maar in die van wildvreemde mensen.
Hoe is het afgelopen met die chick dan? Nog wat mee gedaan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bij mij en mijn playa style bedoel ik.
Nou hielp mijn "bezet" profiel ook niet trouwens.
Dit EK heb ik zoooo veel gezopen. Onafgebroken. En elke dag naar werk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah, daar ga ik wel overheen. Maar ja, wat wil je als je tijdens het EK 3 pitchers (excl. het morsen als je het rambezopen inschenkt) in je eentje in 2 uur naar binnen werkt. Wat was ik ziek die nacht.
En vanwege die busstakingen toen, moest ik de volgende ochtend al om half 7 mn bed uit omdat ik anders niet bij de bespreking van mn concept afstudeerverslag kon zijn op school.
Het is leuk, tot je een naam krijgt. Dan is het gauw afgelopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bij mij en mijn playa style bedoel ik.
Nou hielp mijn "bezet" profiel ook niet trouwens.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:04 schreef Breach het volgende:
[..]
En vanwege die busstakingen toen, moest ik de volgende ochtend al om half 7 mn bed uit omdat ik anders niet bij de bespreking van mn concept afstudeerverslag kon zijn op school.
Daar had ik wel redelijk last van op m'n werk op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het is leuk, tot je een naam krijgt. Dan is het gauw afgelopen.
Ja dat was ook echt geen beste ervaring voor deze jongen, in een soort van coma in de gang liggen. En je pa je wakker proberen te schudden, wat niet lukt, om vervolgens helemaal opgevouwen daar de nacht dan maar door te brengenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dit EK heb ik zoooo veel gezopen. Onafgebroken. En elke dag naar werk.2 weken doodziek geweest, haha. En toch door blijven zuipen.
Ik bedoel eigenlijk dat ik dus heul geen player ben.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het is leuk, tot je een naam krijgt. Dan is het gauw afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |