Dat vind ik dus jammer, ik ben heel benieuwd wat voor schrijffouten erin hebben gestaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wees blij dat je de OP niet meer kan lezen.
Heuj ik ook. En King of the Bongo, Politik Kills en Tristeza Maleza.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oa deze:
Vanavond Real Madrid - Barcelona![]()
.
Erg goed nummer is dat.quote:
Dat klinkt érg goed. Kende ze eigenlijk alleen van de Bongo-song.quote:
En meteen weer +- 140 euro aan kleding gespendeerdquote:
Me gustas tu ken je ook, 100% zeker.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat klinkt érg goed. Kende ze eigenlijk alleen van de Bongo-song.
Jepquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Me gustas tu ken je ook, 100% zeker.
200KM hier vandaan, thank godquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
wtf ik durf niet meer naar buiten
quote:
Echt alle scholen etc gesloten in Mexico omdat er 1200 besmettingen zijn op de 20 miljoen mensen, ja hallo hé. En mensen die in Amsterdam al met mondkapjes rond lopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:52 schreef Prosac het volgende:
Bovendien is het virus toch al airborne, gezien de gevallen bij mensen die niet in Mexico zijn geweest of in aanraking met geinfecteerden.
Hoeveelste eigen goal?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:07 schreef Kopbal het volgende:
Lekker BBQ straks
2-2 gelijk gespeeld vanmiddag, wel terecht. 1 gescoord, m'n 7e goal van het seizoen... als rechtsback.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |