ooewquote:
Fantastisch nummer is dat.quote:
Ik krijg altijd onophoudelijke jeuk aan mn ogen. Heb ooit een keer zo erg gehad dat je gewoon geen wit meer van die oogbol zag. Was allemaal rood. En toen stond ik ook nog op mn toenmalige werk, moet eruit gezien hebbenquote:
Zolang ze er geen kuilen kunnen graven zijn ze er nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:42 schreef Dos37 het volgende:
Ik wou nog naar de mediamarkt maar verwacht eigenlijk een Duitse invasie door 1 mei.
Zo zijn er meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 04:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zie nu net de beelden van die aanslag in Apeldoorn.... Heel erg naar...
Zo is het feestgedrag en uitgelatenheid beter wel beter te begrijpen. Veel mensen waren gewoon niet op de hoogte, terwijl ik hier thuis ermee werd doodgegooid.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:10 schreef Kopbal het volgende:
Eindhoven was wel gezellig
Was de koningin nou aangerden?
Inderdaad, het gaat veel te hard.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:41 schreef Grulez het volgende:
1 mei alweer...
Ik doe niet mee aan zulke onzin.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:10 schreef Breach het volgende:
Uhm, sorry
http://www.nu.nl/internet(...)nslag-apeldoorn.html
Dat is echt zo verschrikkelijk sneuquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:10 schreef Breach het volgende:
Uhm, sorry
http://www.nu.nl/internet(...)nslag-apeldoorn.html
Hahahaha, is dat serieus joh. Hoe triest inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is echt zo verschrikkelijk sneu. Net als dat die dwerg Van Velzen met een rouwband om ging optreden
Wel mooi weer wederomquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:41 schreef Grulez het volgende:
1 mei alweer...
Ik de 30e.quote:
Overal wel, denk ik. Of ik verbeelde het mezelf gewoon...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Rare sfeer gister, in Arnhem.
Ik lees het ook net.quote:
Helemaal niks van gemerkt, in Eindhoven was het 1 groot feest.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Overal wel, denk ik. Of ik verbeelde het mezelf gewoon...
Er was ook zo iemand die "leven jullie nog Amsterdam" zeiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is echt zo verschrikkelijk sneu. Net als dat die dwerg Van Velzen met een rouwband om ging optreden
Omdat er niet elk jaar iemand probeert in te rijden op de koningin, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom spreekt met nog van een incident?
Of onder de minuut stilte met je luchthoorn toeteren. Triest publiek.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er was ook zo iemand die "leven jullie nog Amsterdam" zei.
Mislukte aanslag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:20 schreef Prosac het volgende:
omdat het niet iets is wat wekelijks gebeurd. Ik vind een aanslag overtrokken, het was een eenmansactie van een waarschijnlijk wanhopige vent.
Ach, dat hou je toch. Het is triest maar ik verwachtte ook niet anders op een plek waar meer dan een miljoen mensen bij elkaar komen. Ook in Eindhoven was het bij lange na niet stil trouwens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of onder de minuut stilte met je luchthoorn toeteren. Triest publiek.
Die hebben wel vaker moeite hun bek dicht te houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:27 schreef Kopbal het volgende:
Ook in Eindhoven was het bij lange na niet stil trouwens.
Een minuut stilte houden vind ik zelf ook altijd nutteloos (en zeker op een evenement met 100000 man publiek).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of onder de minuut stilte met je luchthoorn toeteren. Triest publiek.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die hebben wel vaker moeite hun bek dicht te houden.
Zeker als een Ajacied "Kankerboeren" roept.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die hebben wel vaker moeite hun bek dicht te houden.
Een minuut stilte, mits iedereen er gehoor aan geeft, is het meest indrukwekkend vind ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Een minuut stilte houden vind ik zelf ook altijd nutteloos (en zeker op een evenement met 100000 man publiek).
Begrijp me niet verkeerd, je moet mensen eren, maar doe dat niet door een minuut stilte want die zal nooit stil zijn. Als je het doet, doe het dan zoals bijvoorbeeld in Engeland, een minuut lang applaudiseren. Al heb ik het sowieso nooit op die minuut stiltes (al geef ik er natuurlijk wel gehoor aan).
Maar buiten de 4 mei herdenking, heb ik nog nooit een echte stille meegemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een minuut stilte, mits iedereen er gehoor aan geeft, is het meest indrukwekkend vind ik.
Ik wel. sjimzquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar buiten de 4 mei herdenking, heb ik nog nooit een echte stille meegemaakt.
quote:
Ik vaak genoeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar buiten de 4 mei herdenking, heb ik nog nooit een echte stille meegemaakt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef RayMania het volgende:
Ik had vandaag trouwens 'ruzie' met twee bejaarden. Weet nog steeds niet of ik de klootzak was.
Waren Bluezz en golfer in Almere dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef RayMania het volgende:
Ik had vandaag trouwens 'ruzie' met twee bejaarden. Weet nog steeds niet of ik de klootzak was.
quote:
Nee, in Utrecht.quote:
Ik had ze ervoor geduwdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, in Utrecht.
Ik stond in een vrij lange rij, stond al een tijdje te wachten en er was nog één iemand voor mij. Ik moest mijn trein halen, dus langer wachten had ik geen trek in. Komen ineens twee bejaarden kijken op de prijslijst bij de kassa en wurmen zich sneaky tussen diegene voor mij en mij in. Diegene voor mij loopt weg en die twee dozen dringen dus voor. Sorry, maar dan mag je wel rimpels, een gehoorapparaat en een bril hebben, het blijft asociaal om gewoon in een rij van 10 minuten vooraan te gaan staan. Ik zei er dus van wat, bla bla bla, maar heb ze uiteindelijk na wat klappen hun zin gegeven.
Ik had toch gelijk?. En ik miste mijn trein.
Eigenlijk wel jaquote:
Hij zei zeker wel dat Aissati bij de beste 5 spelers van dit seizoen zat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:50 schreef RayMania het volgende:
Ik wilde dat ene oudje nog vragen hoeveel keer hij Arshavin had zien spelen, maar leek me niet verstandig.
Uhm.. Nee.quote:Op maandag 27 april 2009 02:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doves - Kingdom of Rust is dus echt 1000x beter.
Waar ging dat alweer over?quote:
Jij vond hem 1000x maal beter dan Jetstream. Maar ik heb net de hele cd geluisterd en het enige kutnummer op die cd is Kingdom Of Rustquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij vond hem 1000x maal beter dan Jetstream. Maar ik heb net de hele cd geluisterd en het enige kutnummer op die cd is Kingdom Of Rust
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
ik kende alleen Kingdom of Rust van de Doves en meestal vind ik het eerste nummer wat ik van een groep hoor het mooiste.
Nu ik Jetstream weer luister vind ik het weer niet geweldig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Dit was het eerste nummer dat ík van ze hoorde
heheh die is wel mooi idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)stadion_prank_2.html.
Het is vrijdagavondquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:26 schreef RayMania het volgende:
Tsjonge! Ik moet een presentatie voorbereiden, maar ik heb absoluut geen zin.
En ik weet dat als ik het niet doe, dat ik dan gigantisch voor lul sta (nog erger dan normaal).
Zondag komt er toch niets van met het voetballen. En morgen waarschijnlijk ook niet.quote:
Hij heeft wel een coole bril.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |