quote:Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef Belana het volgende:
nou, soms is drama heel leuk, ik keek vanavond naar American idol en Adam Lambert deed weer een heerlijk dramatische uitvoering
man wat kan die gozer zingen![]()
Wie?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef Belana het volgende:
nou, soms is drama heel leuk, ik keek vanavond naar American idol en Adam Lambert deed weer een heerlijk dramatische uitvoering
man wat kan die gozer zingen![]()
Bel mij de volgende keer maar, ik heb nog een rubberen hamerquote:Op donderdag 30 april 2009 21:18 schreef Dakota het volgende:
oi dat kan natuurlijk ook!
wit schilderen met roze met witte stippenzitje!
eerst maar eens schuren.
vriendlief had een splinter hoor, DRAMA! moest met alcohol en naald.. wilde nog net niet onder narcose
Idemquote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Wie?
*terug onder steen kruipt*
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:33 schreef Dakota het volgende:
ik ben awesom-o, ik laat me niet bangmaken door een knorretjesgriepje
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Wie?
*terug onder steen kruipt*
quote:Broedgegevens
Maanden april tot juli - één tot twee legsels - vijf tot twaalf roodgestippelde, witte eieren - broedtijd : 13-14 dagen, door het vrouwtje - vliegvlug : 18-20 dagen; één tot twee weken later zelfstandig
ze zijn zo schattig..quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef Memmel het volgende:
Koot, sinds je AWESOM-O bent, durf je echt veel meer! Zoals topics openen!![]()
Ik ga mijn aangeschafte hobbelpaard zwart/wit maken! Spullen zijn in huis, schuurmachine ook bij paps geleend. Nu alleen nog zin krijgen om te beginnen!
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Chell het volgende:
Ik moest nog aan jullie denken in Ierland![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Chell het volgende:
[ afbeelding ]
maakt niet uit.. ik ben gek op poezen..quote:Op donderdag 30 april 2009 22:07 schreef Linda2205 het volgende:
Ik kan geen foto maken Vicky...je ziet alleen maar 2 paar oogjes, haha! En het zijn geen baby's meer helaas..Poes nr 1 was al van vriendlief voor dat ik er was (maar in Zweden kon die d'r niet meenemen) en poessie nr 2 is een baby van nr 1 maar ondertussen ook alweer een jaar oud... Als ze morgen niet meer bang zijn dan ga ik wel met het foto-toestel achter ze aan![]()
Enne...ik heb Koninginnedag best gemist dit jaar. Maar toen ik las wat er allemaal aan de hand was, was ik toch blij dat ik er ver vanaf zat. Heftig hoor..
't zijn net kinderenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:12 schreef Linda2205 het volgende:
Dr is er net 1 met heel veel moeite onder de bank vandaan gekropen. De ander komt geloof ik ook zo, die kan niet zo goed zonder zn moeder. Liep ook een partij zielig te doen toen mams al onder de bank zat en hij d'r niet kon vinden
ach ja joh, vaak is 't toch veel volgendjaarweerindeverkoop-materiaal. dit jaar kozen piet & anna: een robot, een skateboard, van die wieltjes voor onder je schoenen, een opblaas spiderman-hamer, een knikkerspel, een furby, een beertjequote:Op donderdag 30 april 2009 22:10 schreef Sugar het volgende:
Ik heb dit jaar echt nauwelijks gescoord op de vrijmarkt.![]()
Ach, misschien maar beter ook!
Nee, die lijken dus hier te wonen. Ze woont echt letterlijk 3 straten verderop en dus komt ze heen en weer om ze uit te laten.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:16 schreef bixister het volgende:
gefeliciteerd BE!en de hondjes? zijn die met 'r mee?
Je hebt er toch zeker wel een meegenomen voor me he? Zeg ja? Ja?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Chell het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Je hebt er toch zeker wel een meegenomen voor me he? Zeg ja? Ja?![]()
ik heb het ontvangen!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:55 schreef Reinhilde het volgende:
lady_wrb en rijstebuiltje, hebben jullie mijn pm met recept ontvangen? en al gemaakt? ben benieuwd!
als in, niet geslapen?quote:
rewimo waar is er een rommelmarkt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:50 schreef Rewimo het volgende:
BE, gefeliciteerd met je ex-buuv![]()
Ik heb vannacht juist beter geslapen dan de afgelopen nachtenVandaag is hier dus een feestdag (1 mei) en we gaan voor de verandering maar eens naar een rommelmarkt straks
quote:
In Uedem, een paar kilometer hiervandaanquote:
het rare vind ik dat hij zelf aangegeven moet hebben dat het een aanslag op het koningklijk huis was.. maar 1. wat wilde hij in hemelsnaam beginnen met zijn brakke autootje tegen die bus? en 2. hersendood was hij toch volgens het nieuws?.. lijkt me apart dat ze er een 'zinnig'woord uit hebben gekregen in zijn toestand op dat moment.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:51 schreef Webkim het volgende:
Nou, die bestuurder van gister is ook overleden.
Jeetje zeg, ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij allemaal.
kan dat hersendood niet opgetreden zijn tijdens de operatiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:17 schreef Dakota het volgende:
[..]
het rare vind ik dat hij zelf aangegeven moet hebben dat het een aanslag op het koningklijk huis was.. maar 1. wat wilde hij in hemelsnaam beginnen met zijn brakke autootje tegen die bus? en 2. hersendood was hij toch volgens het nieuws?.. lijkt me apart dat ze er een 'zinnig'woord uit hebben gekregen in zijn toestand op dat moment.
Die verklaring heeft hij afgegeven tegen de agenten bij de auto, toen hij er nog in zat dus. Net na de aanslag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:27 schreef Ynske het volgende:
kan dat hersendood niet opgetreden zijn tijdens de operatie
ja dat weet ik maar dakota haalt aan dat "2. hersendood was hij toch volgens het nieuws?.. lijkt me apart dat ze er een 'zinnig'woord uit hebben gekregen in zijn toestand op dat moment."quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die verklaring heeft hij afgegeven tegen de agenten bij de auto, toen hij er nog in zat dus. Net na de aanslag.
okquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Ja mijn idee was dus om dat te bevestigenDie verklaring was er al meteen, toen was hij dus nog aanspreekbaar.
Hier ook koorts, keelpijn en hoofdpijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:57 schreef E.T. het volgende:
Mag ik me ook aansluiten bij het slecht slapen clubje? Mijn lichaam besloot gisteravond ziek te gaan wordenKop vol watten en snot, algeheel *bleh*, koortsig..
Nee, ik ben niemand tegengekomen die in Mexico is geweest (of er moet iemand in de supermarkt hebben rondgelopen).. dus ik maak me geen zorgenGewoon vervelend.
Nee, nee, nee, blijf jij maar gewoon even hierquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef Chell het volgende:
Als jullie mijn ticket betalen, wil ik best even terug naar Ierland hoor
I'm with you. Ik twijfel aan hoeveel zinnigs hij echt nog verklaard kan hebben voordat ie buiten westen raakte. Hij zal ongetwijfeld iets gezegd hebben waaruit dit opgemaakt kon worden, maar het woord "verklaring" geeft een gek beeld. Ik denk zelf aan "shit, gemist"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:58 schreef Dakota het volgende:
ik weet dat hij die verklaring gelijk heeft afgegeven..maar het is toch raar dat iemand in zo'n toestand iets zinnigs kan zeggen en vervolgens hersendood is?
en na een operatie hersendood zou kunnen..maar dat geeft al aan hoe erg het dus VOOR de operatie was. Ik twijfel niet aan een aanslag..meer aan zijn verstand voor de aanslag..zoals ik al zei..hij met zn autootje vs. bus
Toch geen Mexicaanse fok!griep?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Fok!griep blijkbaar hier, beterschap allemaal!
Ik dacht dat je er nu al wel mee klaar was!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef Stout het volgende:
Veel plezier ! Wij gaan zo 300 enveloppen vullen met kleingeldZe wilden enveloppen, nou dan krijgen ze enveloppen
ik heb eerst wat andere zaken gedaan....zoals bijv de magnetron naar de reparateur gebracht, boodschappen gedaan, kinderen vermaakt en zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er nu al wel mee klaar was!![]()
(2,5 uur geleden meldde je dat ook al nl)
ligt denk ik aan de drukte. gelukkig heb ik het nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Pinq klinkt leuk!
De wasmachine is sinds gisteren ineens stuk.De draaiknop doet het niet meer. Dus vanmiddag naar de stad, er zit gelukkig nog garantie op. Hoe lang zou dat gaan duren voordat hij het weer doet?!
Lastig hoor, niet kunnen wassen!
Maar dan kunnen we ook nog bij Action langs, das dan wel weer leuk.
dusch... in de snelligheid las ik Pinquit-met-babyquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn weer uitgerommeldChristan blij met een (goednieuw) miniskateboard, een Pokemonboek (Duits) en een pinguin-met-baby
Ik een stel boeken en qltel cd's. Zometeen maar lekker de tuin in!
Haha, hier hetzelfdequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou wachten tot de groene bak weer leeg is dan kunnen we weer verder
Nee, da's qltelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:10 schreef Stout het volgende:
Rewimo : klinkt heerlijk ! En pinguins..das merijn !!
Ik ben er in ieder geval met Tomas en Yaraquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:18 schreef texelonia het volgende:
Wie heeft er al plannen voor bevrijdingsdag? Iemand zin om mee te gaan naar bevrijdingsfestival in Utrecht? Pinquit, ga jij toevallig ook weer?
Vorig jaar met Noah vond ik het zo leuk! Veel leuke dingen voor kinderen, speeltuin enzo, zweefmolen, geitjes
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dusch... in de snelligheid las ik Pinquit-met-baby![]()
en daarvoor al dat verhaal over pilootmens in uniform enzoik dacht al zozo, die laat er geen gras over groeien
hihi, t kon toch? Een leuk Iers souvenirquote:
OH stel je voorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hihi, t kon toch? Een leuk Iers souvenireen meisjes-Max!
![]()
en dan koop ik wel zo'n pakje voor je als Chell gepost had
Ca.ra
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef pinquit het volgende:
[..]
OH stel je voor![]()
een mooi iers souvenir is dat
een mooi bruin meisjesmaxje
![]()
nu heb ik spijt
![]()
t had best gekund, in t vliegtuigtoiletwhahahahaha nee ieuw.
[moedermodus]quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:07 schreef Popples het volgende:
ik heb net mijn hand verbrand inc. pols.alles lag door de hele keuken heen en ik heb volgens mij nog nooit zo hoog gesprongen
dus hebben we net maar eten gehaald.
heb ik ook gedaan, ik stond toch aan bij de kraanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:52 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
[moedermodus]
Wel goed koelen he...
[/moedermodus]
zal ik een liedje zingen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:57 schreef Popples het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, ik stond toch aan bij de kraan![]()
ik verveel me
zing het dan goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:19 schreef pinquit het volgende:
hoooooooooofd
schouders, knie en teen
knie en teen.
hoooooooóóóófd
schouders, knie en teen
knie en teen!
oren
ogen
neusje en mond puntje van je neus
hOOÓOOFD
schouders, knie en teen
KNIE EN TEEN!
*weg*quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:19 schreef pinquit het volgende:
hoooooooooofd
schouders, knie en teen
knie en teen.
hoooooooóóóófd
schouders, knie en teen
knie en teen!
oren
ogen
neusje en mond
hOOÓOOFD
schouders, knie en teen
KNIE EN TEEN!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi![]()
gnooooorfik verveel me ook
zal em zo weer weghalen hoor
Ik kan m'n tenen helemaal niet meer aanrakentenzij ik zit en moeilijk doe, maar ge snapt wa'k bedoel, non?
nee, doe es een foto-reportagequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:38 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik kan m'n tenen helemaal niet meer aanrakentenzij ik zit en moeilijk doe, maar ge snapt wa'k bedoel, non?
wat was wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:09 schreef pinquit het volgende:
wat was dat?
zal ff in me pm zoeken en dan stuur ik m doorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:18 schreef miss_sly het volgende:
wat is daarvan het recept? Ik wil ook lekker bakken
computer staat nu uit. word morgen pas. misschien dat miss m door kan sturenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:42 schreef Popples het volgende:
klinkt goed vicky, nu heb ik ook zin.mag ik het recept ook?
huup niet te veel nadenken
kun je dan niet jouw portie uit opperdepop zeg maar daarna nog opleuken? Schepje sambal dr door of een handje lente-uit in fijne ringetjes ofzo? Scheutje soyasaus of maggi zelfs?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:46 schreef Webkim het volgende:
Simon's kat is cool!![]()
![]()
En verder heb ik zin in pizza. Of iets met heet. Een curry ofzo. Heb net weer laffe hap gegeten, want als F 's avonds werkt een ik met Thomas mee uit Opperdepop. Lekker zoutloos enzo.
ik heb de koptelefoon maar opgezet en hoop dat ik backstage kan kijken.. maar volgens mij is het onwijs druk op de site..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook niet, Vicky, maar schaap gelukkig ook niet. Ik heb dus Nova opstaan, voor de balans, zeg maar
trainingsbroek aan, lekkere trui aan en gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef huuphuup het volgende:
Ja zit ik ook aan te denken Vickmaar ik ben net helemaal in handdoeken gewikkeld enzo, en dan moet k me weer aankleden *zucht*
![]()
Ik kijk wel, als het straks nog niet weg is ga k wel even een uurtje door het park lopen ofzo hier.
Oh en Sugar deze moet je ook zien, die heeft ook hip spul! En nu stop ikHabadie
britains got talent?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef pinquit het volgende:
ik heb zojuist ontdekt dat ik mr bean kan nadoenwaar moet het heen met mij?
en jullie krijgen de groetjes van ska
naar youtube natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:55 schreef pinquit het volgende:
ik heb zojuist ontdekt dat ik mr bean kan nadoenwaar moet het heen met mij?
en jullie krijgen de groetjes van ska
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
naar youtube natuurlijken daarna een linkje voor ons!
![]()
verjaardag Koot!quote:
ik ook.. 110 voor een tas, in geen 110 jaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:06 schreef Dakota het volgende:
ik ben vast een echte nederlander
mogguhquote:
Doe zoals ik: ik heb net de trapkast geleegd, opgeruimd, gestofzuigd, gepoetst en heringerichtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben net in bad geweest maar heb na 3 minuten de stop er al weer uitgetrokkenkreeg het kei benauwd en k vond er niks meer aan
ik voel me echt enorm rusteloos. Als ik niet zwanger was geweest had ik nu mn hardloopschoenen aangedaan
![]()
zozo das actief zo op dit tijdstip..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Doe zoals ik: ik heb net de trapkast geleegd, opgeruimd, gestofzuigd, gepoetst en heringericht![]()
en hij was weer LEKKERRRRRquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:46 schreef Reinhilde het volgende:
Wat leuk dat iedereen mijn applecrumble aan het maken is/was/gaat!![]()
Ja belachelijk hčquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
zozo das actief zo op dit tijdstip..
mocht je je vervelen.. je mag best de ramen komen zemen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
je slaapt nog heul nie!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:15 schreef Reinhilde het volgende:
Memmel, ga ik voor je regelen!
Morgen. Nu lekker tukken! Weltrusten allemaal!
Geen partyservice toch maar?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef Memmel het volgende:
Oh mag ik mezelf de stomme rund award toekennen? Ik geef ruiterlijk toe dat ik vandaag bij IKEA ben geweest om bordjes en glazen te kopen voor de receptie van mijn broer bij ons.
Dusss.....na een half uur in de rij voor de kassa te hebben gestaan was de man voor ons aan de beurt. En die ging 3622,40 met briefjes van 50 afrekenen.....die handmatig gecheckt/gedubbelcheckt moesten worden. Met een stagiaire ofzo achter de kassa...
Rij je ook naar de postbus ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:03 schreef Rewimo het volgende:
Christan heeft straks een voetbalwedstrijd en ik ga mijn moeder van de trein halen om half 11, die komt een dagje winkelen hier in DLD
quote:
Hihi... Timo heeft niet een superlange brief geschreven hoor, een echte kinderbrief, maar wel leuk en hij wil dolgraag meer schrijven..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]Ben benieuwd (maar ik moet natuurlijk tot vanavond wachten als Christan hem openmaakt
)
Christan is ook meer van de korte brieven maar ik denk wel dat hij terug zal schrijven (ga er wel metquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:14 schreef Stout het volgende:
Hihi... Timo heeft niet een superlange brief geschreven hoor, een echte kinderbrief, maar wel leuk en hij wil dolgraag meer schrijven..
u neemt de woorden uit mijn mond, maar het idee vasthouden tot vanavond kan vast geen kwaadquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:30 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Popples is barbecueėn niet wat vroeg nu?
Dat is dan weer waarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:40 schreef Stout het volgende:
[..]
u neemt de woorden uit mijn mond, maar het idee vasthouden tot vanavond kan vast geen kwaad
als de rook omhoog waait niet.... maar t ruikt natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is dan weer waar
Ik wil ook wel
Zouden de onderburen boos worden als we gaan barbecueėn op het balkon?
ja maar ik wil nu niet maar vanavond bbq maar ik wil dat dat ding inelkaar gezet word en als ik zo kijk word dat vast volgend jaar. maar dan pleur ik dat ding(70 kg) op de aanhanger en lever ik hem persoonlijk bij mijn ouders af onder de mom hier bekijk het maarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:30 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Popples is barbecueėn niet wat vroeg nu?
wat een piepzakquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:59 schreef freecell het volgende:
TARA wil pas barbecueėn als we een tuin hebben
Ga jij nog vissen vandaag ?quote:
wil je mn mei tai lenenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:09 schreef Reinhilde het volgende:
smogges!
Wij gaan zo naar de Japanse tuin in Clingendael!![]()
Fijne dag allemaal!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:36 schreef miss_sly het volgende:
Stokstaartjes
Wij hadden op een van onze vakantieadressen in Zuid-Afrika een stokstaartje als huisdierZo'n schattig beestje, Mengi. Heeft zelfs bij me op schoot gezeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |