abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68540013
speel aan!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68540023
i did it
wanna rub mah puppeh?!
pi_68540036
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 april 2009 @ 21:20:32 #4
24188 Belana
kloon van belana
pi_68540045
ik stem voor wit met roze met witte stippen zitje

BE, goeie tip, die zijn altijd welkom! morgen halen
man, dit is echt het moeilijkste wat ik ooit gedaan heb hoor
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 april 2009 @ 21:22:54 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68540114
O, over die griep: er gaan elk jaar 2000 mensen in NL dood aan griep. Dus ja... het zullen er misschien een paar extra worden maar paniek is niet nodig lijkt me.

Ik heb mijn eerste les gegeven Ik heb besloten dat ik het geld mooi kan gebruiken voor Christans gitaarlessen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_68540120
Goed zo Koot!
pi_68540188
komt vast helemaal goed Belaan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68540196
Leuk Rewimo
Fake it till you make it...
  donderdag 30 april 2009 @ 21:27:02 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68540253
Die TT!
Het leek mij juist wel een loffelijk streven om eens zo min mogelijk drama te hebben.

Oh, en ik vergeet nog steeds iets. Chell! WB!
pi_68540287
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:19 schreef Dakota het volgende:
i did it
Go you

En go Belana! Pffrtt stoppen met roken is stom.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 30 april 2009 @ 21:29:23 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_68540315
nou, soms is drama heel leuk, ik keek vanavond naar American idol en Adam Lambert deed weer een heerlijk dramatische uitvoering
man wat kan die gozer zingen
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 april 2009 @ 21:29:52 #12
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68540330
Jaaaaaa chell was der weer uit het ierse!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68540360
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef Belana het volgende:
nou, soms is drama heel leuk, ik keek vanavond naar American idol en Adam Lambert deed weer een heerlijk dramatische uitvoering
wanna rub mah puppeh?!
pi_68540384
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef Belana het volgende:
Wie?
*terug onder steen kruipt*
Saartje
pi_68540401
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:18 schreef Dakota het volgende:
oi dat kan natuurlijk ook!

wit schilderen met roze met witte stippenzitje!
eerst maar eens schuren.
vriendlief had een splinter hoor, DRAMA! moest met alcohol en naald.. wilde nog net niet onder narcose
Bel mij de volgende keer maar, ik heb nog een rubberen hamer

Wat die griep betreft, ik merk dat hoe dichter bij het komt , hoe minder panisch ik eigenlijk reageer.
We zullen wel zien, we hebben hier elk jaar griep en ook daaraan gaan veel mensen met een zwakke gezondheid aan dood. Ik val wel door mijn astma/chronische bronchitis in de linke groep maar ik ga er ook vanuit dat ik het gewoon niet krijg. Ik ken geen mexicanen, ga er niet mee om dus ik kan ook niet besmet worden.
* Stout steekt dr kop weer lekker in het zand
pi_68540465
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Wie?
*terug onder steen kruipt*
Idem

En koot: ik heb lidocaine in huis
Hoe genant is dat
pi_68540468
ik ben awesom-o, ik laat me niet bangmaken door een knorretjesgriepje
wanna rub mah puppeh?!
pi_68540508
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:33 schreef Dakota het volgende:
ik ben awesom-o, ik laat me niet bangmaken door een knorretjesgriepje

linkje was niet echt nodig wat mij betreft
  Moderator donderdag 30 april 2009 @ 21:35:32 #19
5428 crew  miss_sly
pi_68540517
Perenijsje als toetje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68540572
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:35 schreef miss_sly het volgende:
Perenijsje als toetje
Hier een nep=cornetto
pi_68540587
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:35 schreef miss_sly het volgende:
Perenijsje als toetje

ik heb de laatste stoopwafel naar binnen gewerkt
ik wil echt niet meer op de weegschaal bij de vk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68540618
ik thuis ook niet en dan ben ik niet eens zwanger (nee gewoon dik )
  donderdag 30 april 2009 @ 21:40:28 #23
24188 Belana
kloon van belana
pi_68540649
Weegschaal
pi_68540684
weegschaal thus is al een heeeeeeele tijd buiten gebruik batterij is leeg en ik heb geen zin om een nieuwe te kopen

volgens mij hebben wij een nestje koolmeesjes op het balkon
We hebben een nestkastje hangen en er vliegt steeds een koolmeesje in en uit met eten in zijn bekkie. Er zit een kier in het nestkastje en daar kan ik nestmateriaal zien, ik hoor, als het ene koolmeesje eruit is, steeds trippelen en soms heel zacht piepen
quote:
Broedgegevens
Maanden april tot juli - één tot twee legsels - vijf tot twaalf roodgestippelde, witte eieren - broedtijd : 13-14 dagen, door het vrouwtje - vliegvlug : 18-20 dagen; één tot twee weken later zelfstandig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 april 2009 @ 21:45:02 #26
24188 Belana
kloon van belana
pi_68540802
wij gaan loempia eten
je moet wat
straks weer op de crosstrainert
stormy waters...
sailin'
pi_68540867
Koolmeesies
pi_68540930
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:46 schreef freecell het volgende:
Koolmeesies
ze zijn zo schattig..

als ik op het balkon sta gaat ie het hok niet binnen maar zodra ik binnen sta zit ie er meteen in.
Schrok me vanmiddag het lazerus... ik was ff op het balkon, scheert ie zo voor mijn gezicht het hok uit..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 april 2009 @ 21:50:31 #29
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68540985
Koot, sinds je AWESOM-O bent, durf je echt veel meer! Zoals topics openen!

Ik ga mijn aangeschafte hobbelpaard zwart/wit maken! Spullen zijn in huis, schuurmachine ook bij paps geleend. Nu alleen nog zin krijgen om te beginnen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 30 april 2009 @ 21:53:37 #30
95752 crew  Chell
Kluns
pi_68541092
Ik moest nog aan jullie denken in Ierland

pi_68541099
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef Memmel het volgende:
Koot, sinds je AWESOM-O bent, durf je echt veel meer! Zoals topics openen!

Ik ga mijn aangeschafte hobbelpaard zwart/wit maken! Spullen zijn in huis, schuurmachine ook bij paps geleend. Nu alleen nog zin krijgen om te beginnen!

jaaaaa

enne ik moet t spul nog in huis halen..misschien doe ik wel whitewash ipv helemaal wit lakken.
en ik moet nog een kussentje fabriceren..dat wordt lastig zonder naaimachine (dan maar met de hand, ben ik weer een avondje stil
wanna rub mah puppeh?!
pi_68541126
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Chell het volgende:

[ afbeelding ]
ooooooooh

(al heb ik vandaag 6 kledingstukken met stippels gekocht)
wanna rub mah puppeh?!
pi_68541247
Hier ook een nest koolmeesjes, ze zijn nu duidelijk ouder dan 9 dagen want ze piepen keihard als pap of mam met voer komt En in de heg zit mama merel heel driftig te broeden Paps zit op wacht in de boom en levert voer aan mams.
pi_68541327
Ik lees niks, kom alleen even heel aso m'n eigen verhaal doen!

Wij hebben poessies! Ze zouden al heel lang komen, maar ze woonde nog steeds bij schoonmams en nu zijn ze er eindelijk...Maar ze zitten al wel de hele dag met zn 2en onder de bank verstopt. Dat komt vast nog wel goed. Hoorde net beweging uit die hoek...
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 april 2009 @ 22:01:06 #35
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68541355
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Chell het volgende:

[ afbeelding ]

Hier zou je toch spontaan weer van gaan rammelen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_68541387
leuk Linda!!
foto
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68541413
wat leuk, als die aangeschafte hobbelpaarden! wij hebben er ook nog wel een op zolder staan trouwens, iemand die nog interesse heeft? helemaal niet aan gedacht om die mee te nemen vandaag. net als 't opblaasbabybootje van nijntje dat ik net nog tegen kwam op zolder.

ah, en het gaat weer over eten. ik heb vandaag twee oranjetompoezen op en we hebben nog geMacd ook... dat wordt stevig 'balansen' morgen!

vreselijk wat er gebeurd is vanmiddag. wat een krankzinnige actie. wat zou zo iemand nou toch gedreven hebben?
onze koninginnedag was evengoed nog erg gezellig & feestelijk, alle afgelastingen ten spijt. het met al (nou ja de helft van) je ouwe zooi op een kleedje op de rommelmarkt staan was wel een grappige ervaring, al heb ik 't gevoel dat we bijna net zoveel mee terugnamen als je alle aangeschafte troep bekijkt. dus veel winst hebben we niet gemaakt, maar toch voor een kleine 50 euro verkocht , waarvan we een deel dus meteen weer opgegeten hebben bij de McDonald's vanavond.

[ Bericht 3% gewijzigd door bixister op 30-04-2009 22:10:37 ]
pi_68541450
Wij schrokken ook erg. Zaten net tv te kijken. Ik dacht echt wtf? Zie ik dat nou goed.
Maar we zijn wel de stad in gegaan. Vooral ook omdat Kim er naar uit keek. En het was wel gezellig en nog wat dingen gescoord. En druk.

En de wasmachine is stuk. Grrrrrrr!
pi_68541480
Poezels!
pi_68541585
Ik kan geen foto maken Vicky...je ziet alleen maar 2 paar oogjes, haha! En het zijn geen baby's meer helaas..Poes nr 1 was al van vriendlief voor dat ik er was (maar in Zweden kon die d'r niet meenemen) en poessie nr 2 is een baby van nr 1 maar ondertussen ook alweer een jaar oud... Als ze morgen niet meer bang zijn dan ga ik wel met het foto-toestel achter ze aan

Enne...ik heb Koninginnedag best gemist dit jaar. Maar toen ik las wat er allemaal aan de hand was, was ik toch blij dat ik er ver vanaf zat. Heftig hoor..
Lotte!
Noah!
pi_68541648
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:07 schreef Linda2205 het volgende:
Ik kan geen foto maken Vicky...je ziet alleen maar 2 paar oogjes, haha! En het zijn geen baby's meer helaas..Poes nr 1 was al van vriendlief voor dat ik er was (maar in Zweden kon die d'r niet meenemen) en poessie nr 2 is een baby van nr 1 maar ondertussen ook alweer een jaar oud... Als ze morgen niet meer bang zijn dan ga ik wel met het foto-toestel achter ze aan

Enne...ik heb Koninginnedag best gemist dit jaar. Maar toen ik las wat er allemaal aan de hand was, was ik toch blij dat ik er ver vanaf zat. Heftig hoor..
maakt niet uit.. ik ben gek op poezen..
zou er ook wel eentje willen maar helaas M. is allergisch
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 april 2009 @ 22:10:43 #42
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68541678
Ik heb dit jaar echt nauwelijks gescoord op de vrijmarkt. Ach, misschien maar beter ook!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_68541736
Dr is er net 1 met heel veel moeite onder de bank vandaan gekropen. De ander komt geloof ik ook zo, die kan niet zo goed zonder zn moeder. Liep ook een partij zielig te doen toen mams al onder de bank zat en hij d'r niet kon vinden
Lotte!
Noah!
pi_68541822
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:12 schreef Linda2205 het volgende:
Dr is er net 1 met heel veel moeite onder de bank vandaan gekropen. De ander komt geloof ik ook zo, die kan niet zo goed zonder zn moeder. Liep ook een partij zielig te doen toen mams al onder de bank zat en hij d'r niet kon vinden
't zijn net kinderen

Ik ga lekker mijn beje in.. Afgelopen nacht was al heel erg gezellig.. halverwege de nacht ben ik in Ambers bed gaan slapen... Morgen met mijn mams naar de Makro.. wasmiddel is op, is lastig wassen zo

Trusten!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68541833
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:10 schreef Sugar het volgende:
Ik heb dit jaar echt nauwelijks gescoord op de vrijmarkt. Ach, misschien maar beter ook!
ach ja joh, vaak is 't toch veel volgendjaarweerindeverkoop-materiaal. dit jaar kozen piet & anna: een robot, een skateboard, van die wieltjes voor onder je schoenen, een opblaas spiderman-hamer, een knikkerspel, een furby, een beertje een paar smurfen, boekjes.

leuk linda, ik hoop dat ze zich snel thuis voelen!
  donderdag 30 april 2009 @ 22:14:55 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68541842
Oh, en ik heb ook nog nieuws! Althans, zo is het niet, voor hun is het ongetwijfeld heel naar, maar mijn zeurende buurvrouw is weg! Ze zijn uit elkaar en zij woont ergens anders.
Afgelopen weekend en de hele week al steeds haar auto hier op de oprit van de poort en dan volgooien met zooi en weer weg, maar ze kwam wel nog steeds de hondjes uitlaten enzo.
Toen haar auto 's nachts niet meer hier. En toen ook nog haar fiets weg en vanmiddag reed ik stomtoevallig langs haar nieuwe huis. Ik herkende haar auto en ook haar fiets stond tegen de gevel. *sherlock-mode uit*

Stiekem ben ik wel een beetje opgelucht, want volgens mij was zij de zeurpiet van de 2, hij is niet zo moeilik.
Ben wel benieuwd of ze het huis nu gaan verkopen of niet...
pi_68541920
gefeliciteerd BE! en de hondjes? zijn die met 'r mee?
pi_68541945
geen zuerende buuf meer BE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 april 2009 @ 22:20:42 #49
24188 Belana
kloon van belana
pi_68542060
woeiiii BE das goed nieuws want van zeurende buren word je niet vrolijk en zij kon er wat van!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 april 2009 @ 22:24:06 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68542177
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:16 schreef bixister het volgende:
gefeliciteerd BE! en de hondjes? zijn die met 'r mee?
Nee, die lijken dus hier te wonen. Ze woont echt letterlijk 3 straten verderop en dus komt ze heen en weer om ze uit te laten.
Zij woont nu in een piepklein huisje, dus mss geen ruimte voor ze?
En ik vermoed dat ze mss vooralsnog ook hier haar massagepraktijkruimte nog houdt om haar klanten nog te doen. Hoewel ik niet het idee heb dat het echt storm loopt, maar in haar nieuwe huisje is volgens mij geen plek voor een aparte massage-kamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')