quote:Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef Belana het volgende:
nou, soms is drama heel leuk, ik keek vanavond naar American idol en Adam Lambert deed weer een heerlijk dramatische uitvoering
man wat kan die gozer zingen![]()
Wie?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef Belana het volgende:
nou, soms is drama heel leuk, ik keek vanavond naar American idol en Adam Lambert deed weer een heerlijk dramatische uitvoering
man wat kan die gozer zingen![]()
Bel mij de volgende keer maar, ik heb nog een rubberen hamerquote:Op donderdag 30 april 2009 21:18 schreef Dakota het volgende:
oi dat kan natuurlijk ook!
wit schilderen met roze met witte stippenzitje!
eerst maar eens schuren.
vriendlief had een splinter hoor, DRAMA! moest met alcohol en naald.. wilde nog net niet onder narcose
Idemquote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Wie?
*terug onder steen kruipt*
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:33 schreef Dakota het volgende:
ik ben awesom-o, ik laat me niet bangmaken door een knorretjesgriepje
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Wie?
*terug onder steen kruipt*
quote:Broedgegevens
Maanden april tot juli - één tot twee legsels - vijf tot twaalf roodgestippelde, witte eieren - broedtijd : 13-14 dagen, door het vrouwtje - vliegvlug : 18-20 dagen; één tot twee weken later zelfstandig
ze zijn zo schattig..quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef Memmel het volgende:
Koot, sinds je AWESOM-O bent, durf je echt veel meer! Zoals topics openen!![]()
Ik ga mijn aangeschafte hobbelpaard zwart/wit maken! Spullen zijn in huis, schuurmachine ook bij paps geleend. Nu alleen nog zin krijgen om te beginnen!
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Chell het volgende:
Ik moest nog aan jullie denken in Ierland![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Chell het volgende:
[ afbeelding ]
maakt niet uit.. ik ben gek op poezen..quote:Op donderdag 30 april 2009 22:07 schreef Linda2205 het volgende:
Ik kan geen foto maken Vicky...je ziet alleen maar 2 paar oogjes, haha! En het zijn geen baby's meer helaas..Poes nr 1 was al van vriendlief voor dat ik er was (maar in Zweden kon die d'r niet meenemen) en poessie nr 2 is een baby van nr 1 maar ondertussen ook alweer een jaar oud... Als ze morgen niet meer bang zijn dan ga ik wel met het foto-toestel achter ze aan![]()
Enne...ik heb Koninginnedag best gemist dit jaar. Maar toen ik las wat er allemaal aan de hand was, was ik toch blij dat ik er ver vanaf zat. Heftig hoor..
't zijn net kinderenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:12 schreef Linda2205 het volgende:
Dr is er net 1 met heel veel moeite onder de bank vandaan gekropen. De ander komt geloof ik ook zo, die kan niet zo goed zonder zn moeder. Liep ook een partij zielig te doen toen mams al onder de bank zat en hij d'r niet kon vinden
ach ja joh, vaak is 't toch veel volgendjaarweerindeverkoop-materiaal. dit jaar kozen piet & anna: een robot, een skateboard, van die wieltjes voor onder je schoenen, een opblaas spiderman-hamer, een knikkerspel, een furby, een beertjequote:Op donderdag 30 april 2009 22:10 schreef Sugar het volgende:
Ik heb dit jaar echt nauwelijks gescoord op de vrijmarkt.![]()
Ach, misschien maar beter ook!
Nee, die lijken dus hier te wonen. Ze woont echt letterlijk 3 straten verderop en dus komt ze heen en weer om ze uit te laten.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:16 schreef bixister het volgende:
gefeliciteerd BE!en de hondjes? zijn die met 'r mee?
Je hebt er toch zeker wel een meegenomen voor me he? Zeg ja? Ja?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Chell het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Je hebt er toch zeker wel een meegenomen voor me he? Zeg ja? Ja?![]()
ik heb het ontvangen!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:55 schreef Reinhilde het volgende:
lady_wrb en rijstebuiltje, hebben jullie mijn pm met recept ontvangen? en al gemaakt? ben benieuwd!
als in, niet geslapen?quote:
rewimo waar is er een rommelmarkt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:50 schreef Rewimo het volgende:
BE, gefeliciteerd met je ex-buuv![]()
Ik heb vannacht juist beter geslapen dan de afgelopen nachtenVandaag is hier dus een feestdag (1 mei) en we gaan voor de verandering maar eens naar een rommelmarkt straks
quote:
In Uedem, een paar kilometer hiervandaanquote:
het rare vind ik dat hij zelf aangegeven moet hebben dat het een aanslag op het koningklijk huis was.. maar 1. wat wilde hij in hemelsnaam beginnen met zijn brakke autootje tegen die bus? en 2. hersendood was hij toch volgens het nieuws?.. lijkt me apart dat ze er een 'zinnig'woord uit hebben gekregen in zijn toestand op dat moment.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:51 schreef Webkim het volgende:
Nou, die bestuurder van gister is ook overleden.
Jeetje zeg, ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij allemaal.
kan dat hersendood niet opgetreden zijn tijdens de operatiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:17 schreef Dakota het volgende:
[..]
het rare vind ik dat hij zelf aangegeven moet hebben dat het een aanslag op het koningklijk huis was.. maar 1. wat wilde hij in hemelsnaam beginnen met zijn brakke autootje tegen die bus? en 2. hersendood was hij toch volgens het nieuws?.. lijkt me apart dat ze er een 'zinnig'woord uit hebben gekregen in zijn toestand op dat moment.
Die verklaring heeft hij afgegeven tegen de agenten bij de auto, toen hij er nog in zat dus. Net na de aanslag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:27 schreef Ynske het volgende:
kan dat hersendood niet opgetreden zijn tijdens de operatie
ja dat weet ik maar dakota haalt aan dat "2. hersendood was hij toch volgens het nieuws?.. lijkt me apart dat ze er een 'zinnig'woord uit hebben gekregen in zijn toestand op dat moment."quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die verklaring heeft hij afgegeven tegen de agenten bij de auto, toen hij er nog in zat dus. Net na de aanslag.
okquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Ja mijn idee was dus om dat te bevestigenDie verklaring was er al meteen, toen was hij dus nog aanspreekbaar.
Hier ook koorts, keelpijn en hoofdpijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:57 schreef E.T. het volgende:
Mag ik me ook aansluiten bij het slecht slapen clubje? Mijn lichaam besloot gisteravond ziek te gaan wordenKop vol watten en snot, algeheel *bleh*, koortsig..
Nee, ik ben niemand tegengekomen die in Mexico is geweest (of er moet iemand in de supermarkt hebben rondgelopen).. dus ik maak me geen zorgenGewoon vervelend.
Nee, nee, nee, blijf jij maar gewoon even hierquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef Chell het volgende:
Als jullie mijn ticket betalen, wil ik best even terug naar Ierland hoor
I'm with you. Ik twijfel aan hoeveel zinnigs hij echt nog verklaard kan hebben voordat ie buiten westen raakte. Hij zal ongetwijfeld iets gezegd hebben waaruit dit opgemaakt kon worden, maar het woord "verklaring" geeft een gek beeld. Ik denk zelf aan "shit, gemist"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:58 schreef Dakota het volgende:
ik weet dat hij die verklaring gelijk heeft afgegeven..maar het is toch raar dat iemand in zo'n toestand iets zinnigs kan zeggen en vervolgens hersendood is?
en na een operatie hersendood zou kunnen..maar dat geeft al aan hoe erg het dus VOOR de operatie was. Ik twijfel niet aan een aanslag..meer aan zijn verstand voor de aanslag..zoals ik al zei..hij met zn autootje vs. bus
Toch geen Mexicaanse fok!griep?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Fok!griep blijkbaar hier, beterschap allemaal!
Ik dacht dat je er nu al wel mee klaar was!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:01 schreef Stout het volgende:
Veel plezier ! Wij gaan zo 300 enveloppen vullen met kleingeldZe wilden enveloppen, nou dan krijgen ze enveloppen
ik heb eerst wat andere zaken gedaan....zoals bijv de magnetron naar de reparateur gebracht, boodschappen gedaan, kinderen vermaakt en zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er nu al wel mee klaar was!![]()
(2,5 uur geleden meldde je dat ook al nl)
ligt denk ik aan de drukte. gelukkig heb ik het nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Pinq klinkt leuk!
De wasmachine is sinds gisteren ineens stuk.De draaiknop doet het niet meer. Dus vanmiddag naar de stad, er zit gelukkig nog garantie op. Hoe lang zou dat gaan duren voordat hij het weer doet?!
Lastig hoor, niet kunnen wassen!
Maar dan kunnen we ook nog bij Action langs, das dan wel weer leuk.
dusch... in de snelligheid las ik Pinquit-met-babyquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn weer uitgerommeldChristan blij met een (goednieuw) miniskateboard, een Pokemonboek (Duits) en een pinguin-met-baby
Ik een stel boeken en qltel cd's. Zometeen maar lekker de tuin in!
Haha, hier hetzelfdequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou wachten tot de groene bak weer leeg is dan kunnen we weer verder
Nee, da's qltelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:10 schreef Stout het volgende:
Rewimo : klinkt heerlijk ! En pinguins..das merijn !!
Ik ben er in ieder geval met Tomas en Yaraquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:18 schreef texelonia het volgende:
Wie heeft er al plannen voor bevrijdingsdag? Iemand zin om mee te gaan naar bevrijdingsfestival in Utrecht? Pinquit, ga jij toevallig ook weer?
Vorig jaar met Noah vond ik het zo leuk! Veel leuke dingen voor kinderen, speeltuin enzo, zweefmolen, geitjes
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dusch... in de snelligheid las ik Pinquit-met-baby![]()
en daarvoor al dat verhaal over pilootmens in uniform enzoik dacht al zozo, die laat er geen gras over groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |