Voor jou nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:22 schreef Lyzio het volgende:
Het woord 'ouwe' hoef niet perse een negatieve betekenis te hebbenEn 21 is zoveel beter dan 16!
Goed puntquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor jou niet
Nou ik zou de middelbare nog wel eens over willen doen hoor. Wat een geniale tijd was dat. En dan mag ik weer legaal met 16 jarige dingen uitspoken enzo ipv all1 maar mogen kijken omdat je anders in de bak komt
Blegh ik ook, en dit keer zou ik het dan wel perfect doen. Damn wat is het eigenlijk makkelijk om daar dik cumlaude te gaan en NIET met Grieks en Latijn te stoppen. Ik heb gefaald:(quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor jou niet
Nou ik zou de middelbare nog wel eens over willen doen hoor. Wat een geniale tijd was dat. En dan mag ik weer legaal met 16 jarige dingen uitspoken enzo ipv all1 maar mogen kijken omdat je anders in de bak komt
lekkere shoarmaburger opquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor jou niet
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja duh dan is iedereen oud jij komt net uit de luiers.
ik had frikandellenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga m'n spruiten maar eens opzetten..
quote:Test aangeboden speler
Je hebt deze week al een jeugdspeler gepromoveerd.
quote:
Hier 17, 16 en 16j9d oud, maar 3 keer bagger zoals het lijkt:quote:Op zondag 3 mei 2009 02:18 schreef rompompom het volgende:
Wéér drie 17 jarigen door m'n scouts, oprotten met die bende!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Transfervergelijking is ongeveer 3 ton
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
quote:I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Jeremias Mesker and is 15 years old.
Without any further training, this player will remain with poor Winger. Coach this player right and he will reach his potential of solid Scoring before you know it!
Do we sign him, boss?
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond de allesbeslissende pot... een gelijkspel volstaat voor handhaving... ik ben benieuwd!
Deze mid nog ff aangeschaft voor 985k, omdat ik vanavond mn twee beste mids moet missen.quote:Manuel Sánchez [playerid=48772811]
32 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 11-08-2009
Geboren in: España
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 03-05-2009 (14/38), )
Total Skill Index (TSI): 42 260
Loon: 39012¤/week inclusief een 20% bonu (32 510 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: uitstekend
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
idemquote:Op zondag 3 mei 2009 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond de allesbeslissende pot... een gelijkspel volstaat voor handhaving... ik ben benieuwd!
Vanavond de allesbeslissende pot... een gelijkspel volstaat voor handhaving kampioenschap ... ik ben benieuwd!
Die zit bij mij wel goed denk ikquote:Op zondag 3 mei 2009 13:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Geen spannende pot, maar voor het eergevoel wel even de winning streak behouden. Oh en met 4 doelpunten 100x gescoord dit seizoen, en ohja, de topscorertitel ligt nog binnen handbereik voor twee van mn spitsen, zij het dat ze op achterstand staan.
1 2 | 2. Albert-Jan Sneekes vuurwerkknallers 9 |
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:34 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Die zit bij mij wel goed denk ik
[ code verwijderd ]
Nog maar eens :'(quote:Op zondag 3 mei 2009 13:38 schreef GotC het volgende:
[..]
:') Moet lukken!
Word bij mij nog lastig, sta op gedeelde 1e plek met 10 doelpunten :{
1 2 3 4 5 6 7 | 1. Ignaz de Poel Twan the Man 16 2. Jay Howe FC Mattheus Eugenius 15 3. Toni López FC Mattheus Eugenius 15 4. Usievalad Liuko FC Mattheus Eugenius 12 5. Tommi Noordermeer FC Mattheus Eugenius 11 6. Oskar Zoer FC Mattheus Eugenius 10 |
1 2 3 4 5 6 7 | [*]2. Pé Lansink SC Zuid-Holland 10 [*]3. Raymond Veldhuis Scottish Peanuts 9 [*]4. Ton van Heeze forumsport 17 7 [*]5. Niek Holverda Scottish Peanuts 7 [*]6. Reitze Zwier RKC Limburg 7 [*]7. Fokke Finnema D.O.S. Utrecht 7 |
Krijg je een doelpuntrijke wedstrijd? Ik wrsch niet en het is ook nog eens tegen het team van die nummer 1 op de lijst. Die een ijzersterke verdediging heeft.quote:
Erg zuur ja, maar je komt hem vast wel voorbij. Je moet tegen hem, gewoon de 0 houdenquote:
Zijn verdediging valt opzich wel mee... redelijk centrale verdediging kan je nog wel doorheen komen. Een aanval op de vleugels lukt ook welquote:Op zondag 3 mei 2009 13:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Krijg je een doelpuntrijke wedstrijd? Ik wrsch niet en het is ook nog eens tegen het team van die nummer 1 op de lijst. Die een ijzersterke verdediging heeft.
Mijn middenveld is wel wat zwakker dan vorige week. Vorige week ben ik voor het hatstats record gegaan. Een voorzichtige predictie van mijn kant betekent een middenveld van zo'n 50 hatstats, en ms dat ik er nog wel wat aan sleutel om wat meer aanval te krijgen, daar hij toch slechts 25 hatstats op het middenveld haalt.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:51 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Erg zuur ja, maar je komt hem vast wel voorbij. Je moet tegen hem, gewoon de 0 houden
Hij zal geen kans krijgen met zijn middenveld tegen de jouwe
[..]
Zijn verdediging valt opzich wel mee... redelijk centrale verdediging kan je nog wel doorheen komen. Een aanval op de vleugels lukt ook wel
Wordt wel een nulletje of 4
Geen idee.. maarja, het is wéér tegen een bot, en heb net wedstrijd van t seizoen ingesteld, dus ik verwacht minstens 10 doelpunten van mijn kantquote:Op zondag 3 mei 2009 13:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Krijg je een doelpuntrijke wedstrijd? Ik wrsch niet en het is ook nog eens tegen het team van die nummer 1 op de lijst. Die een ijzersterke verdediging heeft.
Heb je vorige week dan voor je hatstats wedstrijd van het seizoen gespeeld tegen een bot ?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mijn middenveld is wel wat zwakker dan vorige week. Vorige week ben ik voor het hatstats record gegaan. Een voorzichtige predictie van mijn kant betekent een middenveld van zo'n 50 hatstats, en ms dat ik er nog wel wat aan sleutel om wat meer aanval te krijgen, daar hij toch slechts 25 hatstats op het middenveld haalt.
Vanavond de allesbeslissende pot... een gelijkspel volstaat voor promotie... een overwinning voor het kampioenschap... ik ben benieuwd! Bij verlies ben ik huilende derde, letterlijk en figuurlijk!!
Jaquote:Op zondag 3 mei 2009 14:04 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Heb je vorige week dan voor je hatstats wedstrijd van het seizoen gespeeld tegen een bot ?
Denk ook wel dat ik win, maar wil natuurlijk even mijn persoonlijke doelen verwezenlijken, dat betekende dat ik in de top 20 van alle IX-ers wilde komen, dat is vorige week mbv MOTS nét aan gelukt. Dat betekent deze week dat ik alsnog topscorer wil worden en de 100 goals wil halenquote:Nja, winnen doe je wel lijkt me. Ik heb ook een team in mijn elftal (de nr.2) die heeft redelijk/uitstekend/redeijk verdediging. Heb 2 keer van hem verloren (mijn enige verlies partijen) maar laatste weken verliest hij met bosjes.. Zijn toch mensen die scoren tegen zijn verdediging blijkbaar.
Kans is er genoeg dus
Prachtig dat je zo kan gaan spelen.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
JaWas mijn laatste thuiswedstrijd
![]()
[..]
Denk ook wel dat ik win, maar wil natuurlijk even mijn persoonlijke doelen verwezenlijken, dat betekende dat ik in de top 20 van alle IX-ers wilde komen, dat is vorige week mbv MOTS nét aan gelukt. Dat betekent deze week dat ik alsnog topscorer wil worden en de 100 goals wil halen![]()
Ik hou dezelfde opstelling als vorige week aan, alleen gaat mijn gedeelde topscorer er weer in, ipv mijn aankoop die net iets beter is, tevens zet ik mijn twee IM's als offensive.
Met een verdediging alleen red je het ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:39 schreef DeHovenier het volgende:
Wat een verdediging heeft die gast waar ik vanavond tegen moet
[ afbeelding ]
En hij staat 7e
Het zouden mijn ratings kunnen zijn, al is mijn team iets meer in balansquote:Op zondag 3 mei 2009 14:39 schreef DeHovenier het volgende:
Wat een verdediging heeft die gast waar ik vanavond tegen moet
[ afbeelding ]
En hij staat 7e
Moeilijk om tegen te scoren, maar hij staat ook slechts vijfde, want scoort zelf ook nauwelijks!quote:Rechterverdediging wonderbaarlijk (hoog)
Centrale verdediging bovennatuurlijk (zeer hoog)
Linkerverdediging uitmuntend (zeer hoog)
Succes!!quote:
Ik denk dat dat wel zal meevallen. Als je genoeg kansen creëert, dan vliegt er vanzelf wel eentje in.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb niks te vrezen van z'n aanval idd. Maarja, ik kan zelf niet scoren
Ik denk echt dat je aan een overwinning genoeg hebt!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Thanks
Alleen jammer dat directe promotie pas morgen bekend is
Ik denk het ook!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je aan een overwinning genoeg hebt!maar daar heb jij verder niks aan!
Jammer van z'n vorm, schiet het wel op?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze mid nog ff aangeschaft voor 985k, omdat ik vanavond mn twee beste mids moet missen.
Nu moet ik alleen nog ff beslissen of ik gag PICcen of MOTSen....ik loop slechts een paar goals achter op directe promotie naar V, en als ik vanavond win, moet ik die goals wel hebben ingehaald...hoop ik...
En anders moet ik volgende week nog een P/D spelen
quote:Nederland, Amsterdam, IX.140
Competitie
# 3 in IX.140
Het team is de laatste 4 officiële duels ongeslagen. Hiervan werden de laatste 4 gewonnen.
Het schiet zeker op, met zn conditie en passenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer van z'n vorm, schiet het wel op?
Haha, die losers doen bijna 3 maanden over een topic waar Hattrick wordt voorbijgestreefd.. Cursus SC kunnen ze wel hebben van sommige hierquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
Gelukkig hebben die falers van Managerzone eindelijk hun topic vol, gaat die tenminste uit mn AT
4-0quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hou op inderdaad
Het is weer afgrijselijk om te zien
Je mag die tekst in je signature ook wel weghalenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
4-0. Soms vind ik het niet erg dat ik sinds dit seizoen geen seizonskaart meer heb (
) anders was ik aldoor nog veel gefrustreerder
Het spel is op FOK! niet zo populair als Hattrick. Maar dat maakt ze nog geen losers.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:50 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Haha, die losers doen bijna 3 maanden over een topic waar Hattrick wordt voorbijgestreefd.. Cursus SC kunnen ze wel hebben van sommige hier
Hij past het elk seizoen weer aan. Hij kan er nu alvast 2010 neerzetten.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag die tekst in je signature ook wel weghalen
Mên, wat een kwelling weer dit seizoen. Die hele verdediging is toch te sneu om waar te zijn, 41 goals tegen en dat worden er volgende week nog 3 of 4 meer. Joepie, ik heb een kaartje voor die wedstrijd.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
4-0. Soms vind ik het niet erg dat ik sinds dit seizoen geen seizoenskaart meer heb (
) anders was ik aldoor nog veel gefrustreerder.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij past het elk seizoen weer aan. Hij kan er nu alvast 2010 neerzetten.
Hier stond eerst wat anders.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:25 schreef Psychonikeo het volgende:
kunnen die wedstrijden niet vast beginnen, dan kan ik zo weer naar bed
btw, ik heb hem niet opgezegd door de prestaties van de afgelopen jaren hoor (ben geen az-erquote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mên, wat een kwelling weer dit seizoen. Die hele verdediging is toch te sneu om waar te zijn, 41 goals tegen en dat worden er volgende week nog 3 of 4 meer. Joepie, ik heb een kaartje voor die wedstrijd..
Simpel: men koopt zequote:Op zondag 3 mei 2009 17:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
En ook komend seizoen gaan de prijzen voor de kaarten wer omhoog (heb ik elk jaar nog mee gemaakt) hoe kunnen ze dat ooit verantwoorden
quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Marten Bottema.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Mjah, Jaap Stam was ook niet zo geweldig. Hoe hij weg ging was ook triest. Het is gewoon allemaal té wisselvallig, in principe staat er een prima elftal vind ik. Allemaal hebben ze al laten zien het wel te kunnen, maar nooit gedurende een langere periode. Misschien door ervaring, misschien door andere mentale aspecten.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
btw, ik heb hem niet opgezegd door de prestaties van de afgelopen jaren hoor (ben geen az-er). Maar door privé dingen ben ik er mee gestopt
En die verdediging, zelfs met japie stam gingen er veel in. We moeten eerder wat doen aan het feit dat we iedere keer op cruciale momenten belangrijke spelers verkopen.
En dat jeroentje slop dan weer iedere keer bij de presentatie van de jaarcijfers op de beurs vol trots verteld dat we door de verkoop van spelers weer winst gemaakt hebben.
Ehm, jeroentje, read my lips: als je structureel wint en de CL speelt verdien je veel meer.
En ook komend seizoen gaan de prijzen voor de kaarten wer omhoog (heb ik elk jaar nog mee gemaakt) hoe kunnen ze dat ooit verantwoorden
Dan is het effect toch minder.. Nog even en dan verdwijnt tie hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wakker?
Eerder hysterisch... Misschien even in een linkje zetten...
Ja, ik mag morgen ook weer. Ik dusquote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef rompompom het volgende:
Ik mag morgen weer een youthfriendly regelen, gegadigden?
klinkt plausibelquote:
Ik mag morgen ook weerquote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef rompompom het volgende:
Ik mag morgen weer een youthfriendly regelen, gegadigden?
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Possie. Ik mag morgen ook weer. Als je weer tegen me wilt spelen, dan laat maar wat weten.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:41 schreef elby1988 het volgende:
Iemand nog supporter nodig? Zit hier met 4 ongebruikte supporterslotjes
Altijdquote:Op zondag 3 mei 2009 18:41 schreef elby1988 het volgende:
Iemand nog supporter nodig? Zit hier met 4 ongebruikte supporterslotjes
Ik dus niet, dus ik zou maar zorgen dat je wintquote:Op zondag 3 mei 2009 15:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk het ook!I
k werd er net ff aan herinnerd dat sommige ploegen met opzet verliezen, omdat ze niet willen promoveren
Als je nu de titel misloopt, ben je mijnquote:Op zondag 3 mei 2009 18:55 schreef elby1988 het volgende:
Pff...
Mijn tegenstander van vanavond bood me aan me te laten winnen (het is voor mij bij een winst zekerheid van het kampioenschap.. )
Ik kon het niet over mijn hard verkrijgen en hem gezegd dat hij gewoon vol moet spelen.. heb nu al spijt
Niet wat mij betreft. Grote klasse juist, ik zou zo ook niet willen winnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je nu de titel misloopt, ben je mijnvan het seizoen
Dat is ook zo, maar ik denk dat er wel 10 sec spijt zal zijn als ik straks verliesquote:Op zondag 3 mei 2009 18:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet wat mij betreft. Grote klasse juist, ik zou zo ook niet willen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |