Jammer van z'n vorm, schiet het wel op?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze mid nog ff aangeschaft voor 985k, omdat ik vanavond mn twee beste mids moet missen.
Nu moet ik alleen nog ff beslissen of ik gag PICcen of MOTSen....ik loop slechts een paar goals achter op directe promotie naar V, en als ik vanavond win, moet ik die goals wel hebben ingehaald...hoop ik...
En anders moet ik volgende week nog een P/D spelen
quote:Nederland, Amsterdam, IX.140
Competitie
# 3 in IX.140
Het team is de laatste 4 officiële duels ongeslagen. Hiervan werden de laatste 4 gewonnen.
Het schiet zeker op, met zn conditie en passenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer van z'n vorm, schiet het wel op?
Haha, die losers doen bijna 3 maanden over een topic waar Hattrick wordt voorbijgestreefd.. Cursus SC kunnen ze wel hebben van sommige hierquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
Gelukkig hebben die falers van Managerzone eindelijk hun topic vol, gaat die tenminste uit mn AT
4-0quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hou op inderdaad
Het is weer afgrijselijk om te zien
Je mag die tekst in je signature ook wel weghalenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
4-0. Soms vind ik het niet erg dat ik sinds dit seizoen geen seizonskaart meer heb (
) anders was ik aldoor nog veel gefrustreerder
Het spel is op FOK! niet zo populair als Hattrick. Maar dat maakt ze nog geen losers.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:50 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Haha, die losers doen bijna 3 maanden over een topic waar Hattrick wordt voorbijgestreefd.. Cursus SC kunnen ze wel hebben van sommige hier
Hij past het elk seizoen weer aan. Hij kan er nu alvast 2010 neerzetten.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag die tekst in je signature ook wel weghalen
Mên, wat een kwelling weer dit seizoen. Die hele verdediging is toch te sneu om waar te zijn, 41 goals tegen en dat worden er volgende week nog 3 of 4 meer. Joepie, ik heb een kaartje voor die wedstrijd.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
4-0. Soms vind ik het niet erg dat ik sinds dit seizoen geen seizoenskaart meer heb (
) anders was ik aldoor nog veel gefrustreerder.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij past het elk seizoen weer aan. Hij kan er nu alvast 2010 neerzetten.
Hier stond eerst wat anders.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:25 schreef Psychonikeo het volgende:
kunnen die wedstrijden niet vast beginnen, dan kan ik zo weer naar bed
btw, ik heb hem niet opgezegd door de prestaties van de afgelopen jaren hoor (ben geen az-erquote:Op zondag 3 mei 2009 17:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mên, wat een kwelling weer dit seizoen. Die hele verdediging is toch te sneu om waar te zijn, 41 goals tegen en dat worden er volgende week nog 3 of 4 meer. Joepie, ik heb een kaartje voor die wedstrijd..
Simpel: men koopt zequote:Op zondag 3 mei 2009 17:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
En ook komend seizoen gaan de prijzen voor de kaarten wer omhoog (heb ik elk jaar nog mee gemaakt) hoe kunnen ze dat ooit verantwoorden
quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Marten Bottema.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Mjah, Jaap Stam was ook niet zo geweldig. Hoe hij weg ging was ook triest. Het is gewoon allemaal té wisselvallig, in principe staat er een prima elftal vind ik. Allemaal hebben ze al laten zien het wel te kunnen, maar nooit gedurende een langere periode. Misschien door ervaring, misschien door andere mentale aspecten.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
btw, ik heb hem niet opgezegd door de prestaties van de afgelopen jaren hoor (ben geen az-er). Maar door privé dingen ben ik er mee gestopt
En die verdediging, zelfs met japie stam gingen er veel in. We moeten eerder wat doen aan het feit dat we iedere keer op cruciale momenten belangrijke spelers verkopen.
En dat jeroentje slop dan weer iedere keer bij de presentatie van de jaarcijfers op de beurs vol trots verteld dat we door de verkoop van spelers weer winst gemaakt hebben.
Ehm, jeroentje, read my lips: als je structureel wint en de CL speelt verdien je veel meer.
En ook komend seizoen gaan de prijzen voor de kaarten wer omhoog (heb ik elk jaar nog mee gemaakt) hoe kunnen ze dat ooit verantwoorden
Dan is het effect toch minder.. Nog even en dan verdwijnt tie hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 17:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wakker?
Eerder hysterisch... Misschien even in een linkje zetten...
Ja, ik mag morgen ook weer. Ik dusquote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef rompompom het volgende:
Ik mag morgen weer een youthfriendly regelen, gegadigden?
klinkt plausibelquote:
Ik mag morgen ook weerquote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef rompompom het volgende:
Ik mag morgen weer een youthfriendly regelen, gegadigden?
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Possie. Ik mag morgen ook weer. Als je weer tegen me wilt spelen, dan laat maar wat weten.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:41 schreef elby1988 het volgende:
Iemand nog supporter nodig? Zit hier met 4 ongebruikte supporterslotjes
Altijdquote:Op zondag 3 mei 2009 18:41 schreef elby1988 het volgende:
Iemand nog supporter nodig? Zit hier met 4 ongebruikte supporterslotjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |