Ik dus niet, dus ik zou maar zorgen dat je wintquote:Op zondag 3 mei 2009 15:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk het ook!I
k werd er net ff aan herinnerd dat sommige ploegen met opzet verliezen, omdat ze niet willen promoveren
Als je nu de titel misloopt, ben je mijnquote:Op zondag 3 mei 2009 18:55 schreef elby1988 het volgende:
Pff...
Mijn tegenstander van vanavond bood me aan me te laten winnen (het is voor mij bij een winst zekerheid van het kampioenschap.. )
Ik kon het niet over mijn hard verkrijgen en hem gezegd dat hij gewoon vol moet spelen.. heb nu al spijt
Niet wat mij betreft. Grote klasse juist, ik zou zo ook niet willen winnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als je nu de titel misloopt, ben je mijnvan het seizoen
Dat is ook zo, maar ik denk dat er wel 10 sec spijt zal zijn als ik straks verliesquote:Op zondag 3 mei 2009 18:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet wat mij betreft. Grote klasse juist, ik zou zo ook niet willen winnen.
d of t blijft lasdig.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:59 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik denk dat er wel 10 sec spijt zal zijn als ik straks verlies
Ach, aan 1 punt genoeg, moet zeer zeker te doen zijn. Doelsaldo (+50 tegen +30) Zal hij niet redden!
Edit: Wat een ongelooflijke typo in mijn vorige bericht.. Schandalig..
Ja, maar of m'n middenveld goed genoeg is...hij heeft een redelijk en ik een maitg.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel zal meevallen. Als je genoeg kansen creëert, dan vliegt er vanzelf wel eentje in.
Dan wordt het al wat moeilijker ja. Wat heb je de eerste wedstrijd gemaakt?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, maar of m'n middenveld goed genoeg is...hij heeft een redelijk en ik een maitg.
1-0 gewonnen op 1 februari met deze stats:quote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan wordt het al wat moeilijker ja. Wat heb je de eerste wedstrijd gemaakt?
Nope.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
Btw
In HO kun je een predictie zien van je hatstats in totaal. Is er misschien ook ergens een overzicht van hatstats per linie of zelfs sublinie?
Je kan het zelf berekenen aan de hand van de voorspelde rating van bijvoorbeeld je middenveld.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
Btw
In HO kun je een predictie zien van je hatstats in totaal. Is er misschien ook ergens een overzicht van hatstats per linie of zelfs sublinie?
Succes!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:10 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb denk ik de vetste eindfase ooit![]()
Ik heb een achterstand van 3 punten op de nummer 6, ARC. Op doelsaldo heb ik 1 doelpunt achterstand. Vanavond kan ik dus nog handhaven, maar dan moet ik winnen, tegen... ARC![]()
Als ik vanavond met 1-0 win, handhaaf ik. Speel ik gelijk, of verlies ik, dan degradeer ik. Mijn spannendste Hattrick avond ooit
Komt goedquote:Op zondag 3 mei 2009 18:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je mag pas op 7-5... Maar ik daag je wel uit tegen die tijd.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:41 schreef elby1988 het volgende:
Iemand nog supporter nodig? Zit hier met 4 ongebruikte supporterslotjes
quote:
Dit was ooit een matig keep uit mn eigen jeugd. Toch lekker om zulke jonkies weer op de TL te zien.quote:Jelmer van der Gouw (185273449)
Je kan het berekenenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
Btw
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:16 schreef GeneraalUli het volgende:
OMFG.
IPV een middenvelder heb ik een speler als aanvaller ingesteld. Speel nu 3-4-3 ipv 3-5-2
quote:
Netjes... ben je ook topscoorder?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
En ik heb mn 100 doelpunten.
101 zelfs inmiddels. Nog twee en geen goals van hem en mn GD is zelfs +100
inm is t 0-3 voor mijquote:In de 2e minuut werd het 0-1 toen DEO-speler Maurits Brozius door de centrale verdediging glipte en de bal over de keeper stiftte.
In the pocket dus!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Yep één spits staat een doelpunt voor en de andere gelijk met de zijne.
En echt goed schrijven kan die ook nietquote:Op zondag 3 mei 2009 21:38 schreef elby1988 het volgende:
Oja,, Er zit even iemand persberichten te spammen bij mij in de competitie...
Hij mist hier een daar een puntje..quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En echt goed schrijven kan die ook niet
Morgen...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:55 schreef foetre het volgende:
Kampioen is nog spannend geworden concurrent had ook 31 punten
Wanneer word de PD duel bekend?want ik zit onder de grens
Waarom laatste wedstrijd PICcen als je toch geen P/D duel speelt?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:00 schreef borisz het volgende:
1-7 PIC gewonnen.
2de geworden, volgend seizoen VIII.
Teamgeest wat omhoog krijgenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:01 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Waarom laatste wedstrijd PICcen als je toch geen P/D duel speelt?
Op naar de VIIIquote:Het seizoen is ten einde, de nummer twee kreeg in de slotwedstrijd in eigen huis met 0-8 op de broek. Wat een seizoen! Wat is er allemaal bereikt?
*Eerste geworden zonder een punt te verspelen
*Hatstats uit en thuis records van respectievelijk 143 en 162 hatstats en dat na precies twee seizoenen
*104 goals gescoord en 3 geïncasseerd, wat een saldo van +101 betekent!
*in de top 20 gestaan van alle 16384 IX-ers die Hattrick in Nederland rijk is
*Op de valreep toch nog topscoorder van de competitie geworden
*Alle geplande aan- en verkopen ruimschoots kunnen financieren
Voor volgend seizoen kan nog weinig zinnigs gezegd worden, we zullen moeten afwachten wat de tegenstand gaat worden. Zeker is echter volgend seizoen het stadion uitgebreid moet gaan worden. Over eventuele aan- en verkopen en doelstellingen kan nog niets losgelaten worden.
Idd ben benieuwd naar de tegenstander.Is het een thuisduel voor het lagerspelende team?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:01 schreef Flappekz het volgende:
Ik wil helemaal niet wachten tot morgen....kan HT die grens in het laatste weekend niet eerder dan maandagmorgen bekend maken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |