d of t blijft lasdig.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:59 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik denk dat er wel 10 sec spijt zal zijn als ik straks verlies
Ach, aan 1 punt genoeg, moet zeer zeker te doen zijn. Doelsaldo (+50 tegen +30) Zal hij niet redden!
Edit: Wat een ongelooflijke typo in mijn vorige bericht.. Schandalig..
Ja, maar of m'n middenveld goed genoeg is...hij heeft een redelijk en ik een maitg.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel zal meevallen. Als je genoeg kansen creëert, dan vliegt er vanzelf wel eentje in.
Dan wordt het al wat moeilijker ja. Wat heb je de eerste wedstrijd gemaakt?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, maar of m'n middenveld goed genoeg is...hij heeft een redelijk en ik een maitg.
1-0 gewonnen op 1 februari met deze stats:quote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan wordt het al wat moeilijker ja. Wat heb je de eerste wedstrijd gemaakt?
Nope.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
Btw
In HO kun je een predictie zien van je hatstats in totaal. Is er misschien ook ergens een overzicht van hatstats per linie of zelfs sublinie?
Je kan het zelf berekenen aan de hand van de voorspelde rating van bijvoorbeeld je middenveld.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
Btw
In HO kun je een predictie zien van je hatstats in totaal. Is er misschien ook ergens een overzicht van hatstats per linie of zelfs sublinie?
Succes!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:10 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb denk ik de vetste eindfase ooit![]()
Ik heb een achterstand van 3 punten op de nummer 6, ARC. Op doelsaldo heb ik 1 doelpunt achterstand. Vanavond kan ik dus nog handhaven, maar dan moet ik winnen, tegen... ARC![]()
Als ik vanavond met 1-0 win, handhaaf ik. Speel ik gelijk, of verlies ik, dan degradeer ik. Mijn spannendste Hattrick avond ooit
Komt goedquote:Op zondag 3 mei 2009 18:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je mag pas op 7-5... Maar ik daag je wel uit tegen die tijd.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:41 schreef elby1988 het volgende:
Iemand nog supporter nodig? Zit hier met 4 ongebruikte supporterslotjes
quote:
Dit was ooit een matig keep uit mn eigen jeugd. Toch lekker om zulke jonkies weer op de TL te zien.quote:Jelmer van der Gouw (185273449)
Je kan het berekenenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
Btw
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:16 schreef GeneraalUli het volgende:
OMFG.
IPV een middenvelder heb ik een speler als aanvaller ingesteld. Speel nu 3-4-3 ipv 3-5-2
quote:
Netjes... ben je ook topscoorder?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
En ik heb mn 100 doelpunten.
101 zelfs inmiddels. Nog twee en geen goals van hem en mn GD is zelfs +100
inm is t 0-3 voor mijquote:In de 2e minuut werd het 0-1 toen DEO-speler Maurits Brozius door de centrale verdediging glipte en de bal over de keeper stiftte.
In the pocket dus!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Yep één spits staat een doelpunt voor en de andere gelijk met de zijne.
En echt goed schrijven kan die ook nietquote:Op zondag 3 mei 2009 21:38 schreef elby1988 het volgende:
Oja,, Er zit even iemand persberichten te spammen bij mij in de competitie...
Hij mist hier een daar een puntje..quote:Op zondag 3 mei 2009 21:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En echt goed schrijven kan die ook niet
Morgen...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:55 schreef foetre het volgende:
Kampioen is nog spannend geworden concurrent had ook 31 punten
Wanneer word de PD duel bekend?want ik zit onder de grens
Waarom laatste wedstrijd PICcen als je toch geen P/D duel speelt?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:00 schreef borisz het volgende:
1-7 PIC gewonnen.
2de geworden, volgend seizoen VIII.
Teamgeest wat omhoog krijgenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:01 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Waarom laatste wedstrijd PICcen als je toch geen P/D duel speelt?
Op naar de VIIIquote:Het seizoen is ten einde, de nummer twee kreeg in de slotwedstrijd in eigen huis met 0-8 op de broek. Wat een seizoen! Wat is er allemaal bereikt?
*Eerste geworden zonder een punt te verspelen
*Hatstats uit en thuis records van respectievelijk 143 en 162 hatstats en dat na precies twee seizoenen
*104 goals gescoord en 3 geïncasseerd, wat een saldo van +101 betekent!
*in de top 20 gestaan van alle 16384 IX-ers die Hattrick in Nederland rijk is
*Op de valreep toch nog topscoorder van de competitie geworden
*Alle geplande aan- en verkopen ruimschoots kunnen financieren
Voor volgend seizoen kan nog weinig zinnigs gezegd worden, we zullen moeten afwachten wat de tegenstand gaat worden. Zeker is echter volgend seizoen het stadion uitgebreid moet gaan worden. Over eventuele aan- en verkopen en doelstellingen kan nog niets losgelaten worden.
Idd ben benieuwd naar de tegenstander.Is het een thuisduel voor het lagerspelende team?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:01 schreef Flappekz het volgende:
Ik wil helemaal niet wachten tot morgen....kan HT die grens in het laatste weekend niet eerder dan maandagmorgen bekend maken??
Speelt degradant niet thuis?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd ben benieuwd naar de tegenstander.Is het een thuisduel voor het lagerspelende team?
Geen ideequote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd ben benieuwd naar de tegenstander.Is het een thuisduel voor het lagerspelende team?
Denk het ook wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen ideeAls het goed is, hoef ik geen wedstrijd te spelen. Tot vandaag zat ik maar net onder de grens
Bij mij is hetzelfde gebeurd met de seizoensverwachting.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mn TS is Murderous, overigens zijn mn season expectations nu ineens veranderd![]()
![]()
Van
We have to fight to stay up
naar
We belong in the top 4
Ach je jeugd heeft iig gewonnenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Godverkut.... gedegradeerd door een 0-1 thuis nederlaag... ondanks betere hatstats 217 tegen 209![]()
![]()
Mijn spits werd er in de 25e minuut afgestrapt en uiteindelijk in de 77e minuut een goal tegen...
Dan haal je gemiddeld zo'n 215-225 hatstats en dan degradeer je gewoon
Ach ja... ik heb 5 leuke trainees die eraan zitten te komen... er kan dus flink verkocht wordenquote:
Jammer van zn leeftijd maar verkopen doe ik m wel denk ik.quote:Anton Groenestein (243600381)
18 jaar en 55 dagen, volgende verjaardag: 29-06-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 03-05-2009 (14/38), )
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 290 ¤/week
Waarschuwingen: Gele en rode kaarten worden niet getoond tijdens de wedstrijd.
Fysiek: Eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden.
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Bel Yannick Waasdorp
| Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Harm-Jan Berendsen is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Scoren.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Twijfel geval maar ik heb al teveel vleugel talentjes dus een trainings plek zit er niet in voor m en met zn 16 is ie al oud zat. Niet dus.quote:Bel Sebastian Bouwmans
| Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Timothy Voetelink.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Vleugelspel wordt!
Hij is een natuurtalent in de lucht, en dat voordeel kan hij zowel aanvallend als in de verdediging gebruiken.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Terzake. De kandidaat van deze week is 17 jaar en heet Samuel Weijns.
Deze speler is matig in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Jammer Gijs_.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:48 schreef Gijs_ het volgende:
Huilende derde it is![]()
![]()
Godver, dat wordt nog een seizoen VII... onterecht verliezen en derde worden, leuk spel!!![]()
Maar we gaan gewoon door, omdat het hier zo gezellig is!
Ik ben toch eerste geworden waarschijnlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik geloof dat ik wel weer een sprong heb gemaakt in de Gouden Schoen.
Edit: Gijs![]()
Ach, achteraf praten is makkelijk! Als ik vorige week van tevoren had geweten dat hij een tactische blunder zou maken was het idd niet nodig geweest! Vandaag was ik licht in het voordeel, een gelijkspel was rechtvaardiger geweest!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jammer Gijs_.
Achteraf toch maar geen MOTS moeten spelen vorige week?
Klopt. Maar ik wilde toch weten hoe je er over dacht.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, achteraf praten is makkelijk! Als ik vorige week van tevoren had geweten dat hij een tactische blunder zou maken was het idd niet nodig geweest! Vandaag was ik licht in het voordeel, een gelijkspel was rechtvaardiger geweest!
Ik heb 26,5 punt, dus ben jou idd niet voorbij geschoten, maar toch een lekkere sprongquote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben toch eerste geworden waarschijnlijk.
Tsja, vooraf gezien leek het noodzakelijk vorige week MOTS te spelen, maar als hij dan 3-5-2 countert...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wilde toch weten hoe je er over dacht.
Morgen komt de volledige uitslag, en dan is de 2e award bekend van dit seizoen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb 26,5 punt, dus ben jou idd niet voorbij geschoten, maar toch een lekkere sprong
Morgenvroeg, op alltid.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wanneer en waar kan ik mijn nieuwe divisie scouten?
Rond middernacht staat ie er al.quote:
Dacht dat ie al binnen was voor jequote:Op zondag 3 mei 2009 23:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Morgen komt de volledige uitslag, en dan is de 2e award bekend van dit seizoen.
1 2 3 4 5 6 7 | Team Played Goals Points 1. Peggysneggy 78 262 - 142 152 2. luciarno 77 208 - 147 125 3. De Kamikaze 55 118 - 102 84 4. FC Mattheus Eugeniu 28 173 - 22 76 5. FC Kipstuk 38 133 - 73 75 |
De stats van mijn P/D tegenstander zien er goed uit. Met een mooie MOTS moet ik hem van de mat kunnen spelen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Scud en Nico hebben een p/d in hun wedstrijdenlijst staan.. ikke niet![]()
Nouja, volgend seizoen billenkoek in V dus
Om het positief af te sluiten: KAMPIOENÙH OLÉ, OLÉ!!
Oh wacht, +7 voor m'n spits Massari
Daar helpt Vullie wel bijquote:Op maandag 4 mei 2009 00:20 schreef Flappekz het volgende:
Hoera, blijkbaar ook direct gepromoveerd
Dit wordt ook voor mij een seizoen asswhooping in V
Hehe, en anders gewoon lekker je spelers beter laten worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ben nog een essay aan het schrijven, maar ben tegelijkertijd even aan het wachten wat mijn competitie volgend jaar mij gaat brengen. Handhaving is bij voorbaat al mijn doel, maar eens kijken of er een zeer zwakke VIII in het verschiet ligt.
Dat sowieso!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hehe, en anders gewoon lekker je spelers beter laten worden.
Ik ga duidelijk voor optie 2quote:Op maandag 4 mei 2009 00:48 schreef GotC het volgende:
Ik zit erover na te denken om m'n teamnaam te veranderen.. 2 opties van de opties (na een paar biertjes/Jillz)
ITTMVHIWVVH
Was it as good for you as it was for me?
In Tegenstelling Tot Mijn Vent, Houd Ik Wel Van Vet Hard?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:48 schreef GotC het volgende:
Ik zit erover na te denken om m'n teamnaam te veranderen.. 2 opties van de opties (na een paar biertjes/Jillz)
ITTMVHIWVVH
Was it as good for you as it was for me?
Dat had ook gekund jaquote:Op maandag 4 mei 2009 00:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In Tegenstelling Tot Mijn Vent, Houd Ik Wel Van Vet Hard?
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In Tegenstelling Tot Mijn Vent, Houd Ik Wel Van Vet Hard?
Wat houdt optie 1 dan in?quote:
Alleen daarom ga ik dus duidelijk voor optie 2quote:Op maandag 4 mei 2009 00:53 schreef GotC het volgende:
[..]!
In Tegenstelling Tot Mijn Vriend Heb Ik Wel Verstand Van Hattrick, verzonnen door Vullie
Hij staat al erg lang op 95%quote:Op maandag 4 mei 2009 00:56 schreef Flappekz het volgende:
Alltid is volgens mij bijna zover....ben erg benieuwd in welke poule ik ga komen
Wat je zegt, ik wou het ff snel checken, maar het wordt zo weer nachtwerkquote:
Morgen niet vrij?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wat je zegt, ik wou het ff snel checken, maar het wordt zo weer nachtwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |