Zure krent! Je wou maar al te graag nog eens 21 zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja duh dan is iedereen oud jij komt net uit de luiers.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zure krent! Je wou maar al te graag nog eens 21 zijn
Voor jou nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:22 schreef Lyzio het volgende:
Het woord 'ouwe' hoef niet perse een negatieve betekenis te hebbenEn 21 is zoveel beter dan 16!
Goed puntquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor jou niet
Nou ik zou de middelbare nog wel eens over willen doen hoor. Wat een geniale tijd was dat. En dan mag ik weer legaal met 16 jarige dingen uitspoken enzo ipv all1 maar mogen kijken omdat je anders in de bak komt
Blegh ik ook, en dit keer zou ik het dan wel perfect doen. Damn wat is het eigenlijk makkelijk om daar dik cumlaude te gaan en NIET met Grieks en Latijn te stoppen. Ik heb gefaald:(quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor jou niet
Nou ik zou de middelbare nog wel eens over willen doen hoor. Wat een geniale tijd was dat. En dan mag ik weer legaal met 16 jarige dingen uitspoken enzo ipv all1 maar mogen kijken omdat je anders in de bak komt
lekkere shoarmaburger opquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor jou niet
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja duh dan is iedereen oud jij komt net uit de luiers.
ik had frikandellenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga m'n spruiten maar eens opzetten..
quote:Test aangeboden speler
Je hebt deze week al een jeugdspeler gepromoveerd.
quote:
Hier 17, 16 en 16j9d oud, maar 3 keer bagger zoals het lijkt:quote:Op zondag 3 mei 2009 02:18 schreef rompompom het volgende:
Wéér drie 17 jarigen door m'n scouts, oprotten met die bende!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Transfervergelijking is ongeveer 3 ton
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
quote:I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Jeremias Mesker and is 15 years old.
Without any further training, this player will remain with poor Winger. Coach this player right and he will reach his potential of solid Scoring before you know it!
Do we sign him, boss?
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond de allesbeslissende pot... een gelijkspel volstaat voor handhaving... ik ben benieuwd!
Deze mid nog ff aangeschaft voor 985k, omdat ik vanavond mn twee beste mids moet missen.quote:Manuel Sánchez [playerid=48772811]
32 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 11-08-2009
Geboren in: España
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 03-05-2009 (14/38), )
Total Skill Index (TSI): 42 260
Loon: 39012¤/week inclusief een 20% bonu (32 510 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: uitstekend
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
idemquote:Op zondag 3 mei 2009 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond de allesbeslissende pot... een gelijkspel volstaat voor handhaving... ik ben benieuwd!
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond de allesbeslissende pot... een gelijkspel volstaat voor handhaving kampioenschap ... ik ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |