LIjkt die man op de laatste foto nou gewoon een oude man?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:38 schreef achterop23 het volgende:
Vreselijke beelden:
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haal dat eens snel weg wil je.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:36 schreef Hamilcar het volgende:
(afbeelding)
Blijkbaar .. oh en als dit niet mag, delete de post maar. Geen idee of het ok is
gast doe even niet. Moet je voorstellen dat die gast er niets mee te maken heeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:42 schreef Asskicker14 het volgende:
. Wie wilt een poging wagen om het huisadres van de bezitter van die auto te bellen?
En ik word niet goed van mongolen zoals jij. Heb je nou totaal geen gezond verstand? Wat denk je als het daadwerkelijk om een aanslag met explosieven gaat, dat de koningin dan gezellig blijft rondhangen?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef Toky het volgende:
Weet je wat pas echt erg is, is dat de dader nog eerder in het ziekenhuis lag als de slachtoffers, typisch nederlands. Die vent zouden ze gewoon moeten laten creperen. En de koningin moet op dit soort momenten naar buiten naar het volk en zich binnen niet opsluiten, ze moet echt medeleven tonen. het volk ligt te creperen terwijl de vorsten en de criminelen in veiligheid worden gebracht, je wordt toch niet goed in dit land
zou ik niet doen. ongetwijfeld is die woning is al binnengevallen en wordt de lijn in de gaten gehoudenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:42 schreef Asskicker14 het volgende:
. Wie wilt een poging wagen om het huisadres van de bezitter van die auto te bellen?
Ik ben het helemaal eens met je.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef Toky het volgende:
Weet je wat pas echt erg is, is dat de dader nog eerder in het ziekenhuis lag als de slachtoffers, typisch nederlands. Die vent zouden ze gewoon moeten laten creperen. En de koningin moet op dit soort momenten naar buiten naar het volk en zich binnen niet opsluiten, ze moet echt medeleven tonen. het volk ligt te creperen terwijl de vorsten en de criminelen in veiligheid worden gebracht, je wordt toch niet goed in dit land
Als je misbruik maakt van het door de overheid aan jouw gegeven vertrouwen waardoor je over een inlogmogelijkheid beschikt het rdw te raadplegen kun je redelijk op die gegevens vertrouwen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je kan dit niet echt betrouwbaar controleren lijkt me. Laat maar achterwege voordat de wat minder bedeelden op bezoek gaan wat uiteindelijk de vorige eigenaar blijkt te zijn oid.
Het volk moet wetenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:42 schreef Slappy het volgende:
Echt walgelijk dat die camera man ook dood leuk door gaat filmen hoe ze die man gaan reanimeren![]()
Best bizar dat zulke informatie zo snel uitlekt.quote:
Dude, ik heb dat niet opgezocht. Zag het ergens anders staan en zoals je zag is het later nog een keer gepost door iemand anders. Hoe dan ook wordt dit bekend en het is al weggehaald.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Hamilcar, doe even gewoon met die adresgegevens
Straks is die auto gejat en heeft diegene van dit adres er niets mee te maken.
En dan zet jij even naam en adres op internet.
Moet je het vooral quoten, simpele.quote:
+ 1quote:Op donderdag 30 april 2009 13:43 schreef Maisnon het volgende:
Oh en wat die journalisten betreft:
Het is gewoon het werk van die mensen om de rest van de wereld te laten zien wat er zich afspeeld.
Ik weet zeker dat als er journalisten bij zitten die volledig EHBO bekwaam zijn, dat die echt wel helpen.
Maar als je niks voor de mensen kan betekenen wat medische hulp betreft en er toch al veel mensen aan komen stormen om te helpen, dan kan je wel wat voor ze betekenen door te laten zien wat voor verschrikkelijks zich af heeft gespeeld en om ons daarvan bewust te maken.
Dus alsjeblieft, het zijn geen foto's van de kut van Britney Spears of de Chihuahua van Paris Hilton ofzo.
Linkjes van gemaakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Kerel, ik weet dit is gewoon de harde waarheid. Maar knal dit aub achter een spoiler ofzo...
Niet zo moeilijk te achterhalen, wel vreemd dat het niet gepost mag worden vind ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Best bizar dat zulke informatie zo snel uitlekt.
zou dan hier uit de buurt komenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef RobertVH het volgende:
Gegevens van auto eigenaar staan ook online...
Naast het feit dat gegevens slecht zijn weg gehaald (telefoon nummer vooral) ook een beetje voorbarig om dat nu op internet te gooien...
Lekje bij de RWD dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Best bizar dat zulke informatie zo snel uitlekt.
Nee, dit staat niet op internet. Als politie kun je er wel bij. Sommige merkdealers ook, als deze auto door hun verkocht is.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
![]()
staat dit tegenwoordig ook op internet
Een koningin moet haar eigen veiligheid onderstellen aan die van het volk, er is trouwens geen explosief gevondenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En ik word niet goed van mongolen zoals jij. Heb je nou totaal geen gezond verstand? Wat denk je als het daadwerkelijk om een aanslag met explosieven gaat, dat de koningin dan gezellig blijft rondhangen?
Mafkees.
Sorry, een vereiste van mee discussieren op een forum is dat je kan LEZEN.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:36 schreef di0r1 het volgende:
Waar kan ik nou die beelden vinden van RTL? Of doelen jullie op de RTL Z livestream?
Eensch is. Ook vreemd dat het zo lang duurde (volgens Peter van der Vorst, RTL Z 8 minuten) voordat hulp diensten bij de plek waren. Mag toch verwachten dat er een betere voorbereiding is. Maar ja, beveiliging dienst schijnbaar alleen voor leden van het koninklijk huis. Het gepeupel mag creperen schijnbaar.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef Toky het volgende:
Wat een ontzettend domme reactie. Iemand wil met een auto inrijden op de Koninklijke familie en jij vind het walgelijk dat die familie dan in veiligheid wordt gebracht?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef Toky het volgende:
oh, ik zie de beelden nu pas, hij was al eerder bezig.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:35 schreef pberends het volgende:
Vreemd, als ik de beelden zo zie is er helemaal niemand aangereden. Of was die dude al langer bezig met rijden?
Is volgens mij wel een Nederlandse achternaam.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:42 schreef Superheld het volgende:
Als die auto niet gejat is, klinkt Tates niet Nederlands eigenlijk
Zou wilders smullen
(Ontsnapte) crimineel op de vlucht voor de politie kan ook...er kan nog zoveelquote:Op donderdag 30 april 2009 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
AanslagGewoon een mongooltje die tussen de mensen wil riden.
Ligt een beetje plat volgens mij..quote:Op donderdag 30 april 2009 13:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Livestream
http://www.rtl.nl/compone(...)/rtlz_livestream.xml
Lutserquote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef Toky het volgende:
Je kunt toch nooit binnen 10 minuten weten waar je mee te maken hebt? Dat er nu niks gevonden is, wil zelfs nog niet zeggen dat er over 2 uur niet wat gevonden wordt. De koningin zal heus wel een toespraak houden of weer teruggaan als het veilig is, maar in eerste instantie moet het koninklijk spul in veiligheid gebracht worden, omdat je niet weet waar je mee te maken hebt...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:45 schreef Toky het volgende:
[..]
Een koningin moet haar eigen veiligheid onderstellen aan die van het volk, er is trouwens geen explosief gevonden
Wie ben jij om zomaar dat soort persoonsgegevens te gaan rondstrooien? Je weet inhoudelijk niets van de zaak af. Dat weet niemand hier. En zelfs al wist je dat wel, dan is het verwerpelijk om eigen rechter te gaan spelen, of daar impliciet toe op te roepen.quote:
Damn..quote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef Toky het volgende:
Huisgenoten allicht?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:47 schreef Wazaah het volgende:
Eigenaar van de auto wordt nu doodgebeld door geile fokkers... Wie zegt dat ie er iets mee te maken heeft... Bellen is zinloos, want als ie opneemt is ie niet in het ziekenhuis, en dus niet de dader...
Pagina bestaat niet meer...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:26 schreef 2Drix het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)beeld_apeldoorn.xml\
zieke beelden
Denk je? Eindhoven gaat sowieso door, en Amsterdam durft het denk ik ook niet aanquote:Op donderdag 30 april 2009 13:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alles zal wel afgelast worden in heel Nederland.
Wat lul je nou man idiootquote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef Toky het volgende:
Gewoon niet doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk te achterhalen, wel vreemd dat het niet gepost mag worden vind ik.
Doe normaal. Ten eerste, de hulp (= ambulancepersoneel) was er met ongeveer 4 minuten, ruim binnen de marge. Daarnaast is het natuurlijk niet te doen om al 10 ambu's paraat te hebben om de zoveel meter langs de route. Met de hulpverlening is niets mis.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:45 schreef neo2000 het volgende:
Eensch is. Ook vreemd dat het zo lang duurde (volgens Peter van der Vorst, RTL Z 8 minuten) voordat hulp diensten bij de plek waren. Mag toch verwachten dat er een betere voorbereiding is. Maar ja, beveiliging dienst schijnbaar alleen voor leden van het koninklijk huis. Het gepeupel mag creperen schijnbaar.
Dit zou de definitieve slag kunnen zijn voor het eerste kabinet wildersquote:Op donderdag 30 april 2009 13:48 schreef Mutant01 het volgende:
Who cares about the afkomst van de dader, jebus zeg. Get a life.
Als je de beelden op RTL bekijkt, zie je dat er meteen agenten bij ongeveer alle slachtoffers zijn, er worden ook mensen direct gereanimeerdquote:Op donderdag 30 april 2009 13:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Sorry, een vereiste van mee discussieren op een forum is dat je kan LEZEN.
[..]
Eensch is. Ook vreemd dat het zo lang duurde (volgens Peter van der Vorst, RTL Z 8 minuten) voordat hulp diensten bij de plek waren. Mag toch verwachten dat er een betere voorbereiding is. Maar ja, beveiliging dienst schijnbaar alleen voor leden van het koninklijk huis. Het gepeupel mag creperen schijnbaar.
Ik heb al (te) snel een nieuw topic geopend met de mededeling.quote:
Volgens mij is het een oude man...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:50 schreef YazooW het volgende:
En dan krijg je hier weer de discussie of het een Nederlander of een buitenlander was.
We zijn weer lekker triest bezig jongens...
aan het fappen ofzo? :squote:Op donderdag 30 april 2009 13:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit zou de definitieve slag kunnen zijn voor het eerste kabinet wilders
Idd, en stel je voor dat de man een psychose had. Dan kon hij er ook nog eens niks aan doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Damn...
Handig hoor, de dader laten creperen.Zo heb je helemaal geen duidelijkheid van wat er gebeurd is. Je weet niet eens of het een aanslag is of niet. Het kan er wel op lijken maar je hebt geen zekerheid. En waarschijnlijk zou de koningin alleen maar in de weg lopen als ze nu naar buiten zou gaan, dus dat slaat nergens op. Ze zal vast nog wel spreken, maar wel later.
niet te voorkomen helaas.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:50 schreef YazooW het volgende:
En dan krijg je hier weer de discussie of het een Nederlander of een buitenlander was.
We zijn weer lekker triest bezig jongens...
even bellen op zn vast lijnquote:Op donderdag 30 april 2009 13:36 schreef Hamilcar het volgende:
Blijkbaar .. oh en als dit niet mag, delete de post maar. Geen idee of het ok is
en op fok dat rtl dat het op cnn is..quote:Op donderdag 30 april 2009 13:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Op rtl nu dat het op CNN is, die de beelden van de NOS gebruikt
Ja mijn fout, excuus daarvoor...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:51 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Wat dacht je van wachten tot dit deel vol was?
Rat.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel iets waar we ons nu al druk over moeten makenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker Patrick Kluivert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |