Niet zo moeilijk te achterhalen, wel vreemd dat het niet gepost mag worden vind ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Best bizar dat zulke informatie zo snel uitlekt.
zou dan hier uit de buurt komenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef RobertVH het volgende:
Gegevens van auto eigenaar staan ook online...
Naast het feit dat gegevens slecht zijn weg gehaald (telefoon nummer vooral) ook een beetje voorbarig om dat nu op internet te gooien...
Lekje bij de RWD dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Best bizar dat zulke informatie zo snel uitlekt.
Nee, dit staat niet op internet. Als politie kun je er wel bij. Sommige merkdealers ook, als deze auto door hun verkocht is.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
![]()
staat dit tegenwoordig ook op internet
Een koningin moet haar eigen veiligheid onderstellen aan die van het volk, er is trouwens geen explosief gevondenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En ik word niet goed van mongolen zoals jij. Heb je nou totaal geen gezond verstand? Wat denk je als het daadwerkelijk om een aanslag met explosieven gaat, dat de koningin dan gezellig blijft rondhangen?
Mafkees.
Sorry, een vereiste van mee discussieren op een forum is dat je kan LEZEN.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:36 schreef di0r1 het volgende:
Waar kan ik nou die beelden vinden van RTL? Of doelen jullie op de RTL Z livestream?
Eensch is. Ook vreemd dat het zo lang duurde (volgens Peter van der Vorst, RTL Z 8 minuten) voordat hulp diensten bij de plek waren. Mag toch verwachten dat er een betere voorbereiding is. Maar ja, beveiliging dienst schijnbaar alleen voor leden van het koninklijk huis. Het gepeupel mag creperen schijnbaar.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef Toky het volgende:
Weet je wat pas echt erg is, is dat de dader nog eerder in het ziekenhuis lag als de slachtoffers, typisch nederlands. Die vent zouden ze gewoon moeten laten creperen. En de koningin moet op dit soort momenten naar buiten naar het volk en zich binnen niet opsluiten, ze moet echt medeleven tonen. het volk ligt te creperen terwijl de vorsten en de criminelen in veiligheid worden gebracht, je wordt toch niet goed in dit land
Wat een ontzettend domme reactie. Iemand wil met een auto inrijden op de Koninklijke familie en jij vind het walgelijk dat die familie dan in veiligheid wordt gebracht?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef Toky het volgende:
Weet je wat pas echt erg is, is dat de dader nog eerder in het ziekenhuis lag als de slachtoffers, typisch nederlands. Die vent zouden ze gewoon moeten laten creperen. En de koningin moet op dit soort momenten naar buiten naar het volk en zich binnen niet opsluiten, ze moet echt medeleven tonen. het volk ligt te creperen terwijl de vorsten en de criminelen in veiligheid worden gebracht, je wordt toch niet goed in dit land
oh, ik zie de beelden nu pas, hij was al eerder bezig.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:35 schreef pberends het volgende:
Vreemd, als ik de beelden zo zie is er helemaal niemand aangereden. Of was die dude al langer bezig met rijden?
Is volgens mij wel een Nederlandse achternaam.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:42 schreef Superheld het volgende:
Als die auto niet gejat is, klinkt Tates niet Nederlands eigenlijk
Zou wilders smullen
(Ontsnapte) crimineel op de vlucht voor de politie kan ook...er kan nog zoveelquote:Op donderdag 30 april 2009 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
AanslagGewoon een mongooltje die tussen de mensen wil riden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |