Dat bedoel ik dus, mocht dit daadwerkelijk een aanslag zijn, dan had je geen betere dag kunnen bedenkenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:37 schreef YazooW het volgende:
Sow, ik word net wakker en dan zie je dit...
1 van die weinige momenten in het jaar wanneer Nederland echt 1 is, en dat is nu waarschijnlijk dus ook afgelopen...
Heeft ie een krabbel achtergelaten? "Zo dat was ff een dikke party gister hier in de hofstad met koninginnenach, helaas wel een forse kater aan overgehouden. Even ontbijten zometeen en dan nu.nl checken of er nog iets is gebeurd in het land."quote:Op donderdag 30 april 2009 13:31 schreef ClioSporT het volgende:
wel grappig, terwijl dit allemaal gaande is komt onze Jan Peter Balkenende gewoon even online op hyves.
Kerel, ik weet dit is gewoon de harde waarheid. Maar knal dit aub achter een spoiler ofzo...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:38 schreef achterop23 het volgende:
Vreselijke beelden:
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post dan niets...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:38 schreef DaMook het volgende:
Driver been shot by police. Made him miss royal bus. Hit crowd. Killed 2 confirmer by NOS. Terrorist attack confirmed. #apeldoorn
Van twitter.
Het gaat vooral om de symboliek lijkt mijquote:Op donderdag 30 april 2009 13:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap het niet, als hij die bus wilde rammen loopt die hooguit een klein deukje op. Of hij moet een bom ingebouwd hebben.
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:39 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heeft ie een krabbel achtergelaten? "Zo dat was ff een dikke party gister hier in de hofstad met koninginnenach, helaas wel een forse kater aan overgehouden. Even ontbijten zometeen en dan nu.nl checken of er nog iets is gebeurd in het land."
damn. dat zuigt bigtime.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:38 schreef DaMook het volgende:
Driver been shot by police. Made him miss royal bus. Hit crowd. Killed 2 confirmer by NOS. Terrorist attack confirmed. #apeldoorn
Van twitter.
Dag Het was maar een ongeluk-verhalenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Auto volgde de route van de koninklijke familie exact. Volgens rtl 4
Niet voor iedereen, maar genoeg mensen die daar bij kunnen en het op internet willen zetten natuurlijk...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
![]()
staat dit tegenwoordig ook op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |