als het een allochtoon was is wilders echt niet meer te stoppen in de peilingenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:35 schreef IHVK het volgende:
beter is t geen aanslag cq allochtoon. om nog meer rottigheid te voorkomen. triest en ziek dit. gaat lekker in 2009.
Op die foto die hier al 250x is gepost zie je toch dat ze aangereden zijn, de voorbumper vliegt zelfs door de lucht.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:35 schreef pberends het volgende:
Vreemd, als ik de beelden zo zie is er helemaal niemand aangereden. Of was die dude al langer bezig met rijden?
erg onnederlands ook om het aan het publiek te laten zien.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
jezus zeg, die beelden op rtl.
RTL Beelden: http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xmlquote:Op donderdag 30 april 2009 13:36 schreef di0r1 het volgende:
Waar kan ik nou die beelden vinden van RTL? Of doelen jullie op de RTL Z livestream?
ik mag hopen dat jij dat niet hoopt.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
als het een allochtoon was is wilders echt niet meer te stoppen in de peilingen
Stond ergens anders gepost, ik link het alleen. Geen idee hoe.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:37 schreef Mastertje het volgende:
[..]
The fuck? hoe krijg je daaar toegang tot...
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xmlquote:Op donderdag 30 april 2009 13:36 schreef di0r1 het volgende:
Waar kan ik nou die beelden vinden van RTL? Of doelen jullie op de RTL Z livestream?
Dan lijkt het toch relatief mee te vallen. Het is zo druk daar, en dan maar zo weinig mensen geraaktquote:Op donderdag 30 april 2009 13:37 schreef YazooW het volgende:
Sow, ik word net wakker en dan zie je dit...
1 van die weinige momenten in het jaar wanneer Nederland echt 1 is, en dat is nu waarschijnlijk dus ook afgelopen...
+ die beelden van RTLZ zijn wel heel ernstig hoor, had je misschien wel even meer dan alleen "ziek" bij kunnen zetten.
Precies; die man was duidelijk in shock.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die man was compleet lamgeslagen en confuus van wat hij heeft gezien, hij heeft eerste hulp verleend en als je daar mee klaar bent komt het besef pas van wat er is gebeurd. Ik denk dat als hij gekalmeerd is er meer zinnigs uit komt. Fijn dat je een persoon die mensen heeft geholpen als kneus betitelt, siert je echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |