Heb jij nu nog zin om lekker te gaan feesten dan!?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:29 schreef Rots het volgende:
twee doden, twaalf gewonden bevestigd.
Weet iemand al of Amsterdam afgelast is?
Die JIJ niet wil zien, het is hun werk.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Fotografen , ga die mensen helpen i.p.v van plaatjes schieten die ik niet wil zien.
Redelijk ziek iddquote:
Onvoorstelbaarquote:Op donderdag 30 april 2009 13:30 schreef mudkipzz het volgende:
Die ruwe beelden van RTL zijn wel focked op...
Die 4 doden zijn op zowel omroep Gelderland als AD een citaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:29 schreef sunmoonstar het volgende:
AD zegt 4 doden
http://www.ad.nl/binnenla(...)FEEST_APELDOORN.html
Ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
Zou zo'n fotograaf nou echt denken: IK MOET DE MOOISTE SHOT MAKEN ipv OMG wat is er gebeurd en hoe kan ik helpen?![]()
![]()
Denk dat die mensen daar op het plein weinig van zullen merken. Zijn te druk om in hun eigen wereldje te leven...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Om chaos te voorkomen is dat wel logisch. Maar als ik dat feestje op het Museumplein nu zie doet dat toch nogal macaber aan
Blijft respectloos. Kijk dan eerst of je die mensen kunt helpen voordat je zulke foto's maakt.quote:
Iddquote:Op donderdag 30 april 2009 13:30 schreef YoshiBignose het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
ziek
1. Ze verdienen er inderdaad geld meequote:Op donderdag 30 april 2009 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
Zou zo'n fotograaf nou echt denken: IK MOET DE MOOISTE SHOT MAKEN ipv OMG wat is er gebeurd en hoe kan ik helpen?![]()
![]()
schokkende beelden iddquote:Op donderdag 30 april 2009 13:30 schreef YoshiBignose het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
ziek
idd.. wat een lef.. achterlijk wijfquote:Op donderdag 30 april 2009 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
wat een bitch die verslaggever van de NOS dernet
Eh, ja. Iemand al meer informatie?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Heb jij nu nog zin om lekker te gaan feesten dan!?
Dit soort reacties, ik blijf er om lachenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Blijkbaar.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Hoe dan ook die foto's op Geenstijl zijn eigenlijk wel bizar goed... hoe erg de gebeurtenissen ook zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Hoe meer hulp hoe beter.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:31 schreef knep het volgende:
[..]
Die JIJ niet wil zien, het is hun werk.
Daarnaast zijn er zo te zien genoeg hulpverleners aanwezig die wel weten wat ze moeten doen.
Oh van mij mag je hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit soort reacties, ik blijf er om lachen.
Waar zijn die te vinden?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:33 schreef koemleit het volgende:
het was net op cnn.
en die beelden van rtl... dammit
Onzin. de hele kon. familie staat, dus op z'n minst vallen. De bus kan zelfs kantelen, exploderen, het publiek inschuiven, op hol slaan, wat nog al meer.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:28 schreef Maisnon het volgende:
Nja als die sneue vent de bus raakte met z'n auto dan was er nog niet veel gebeurd denk ikmisschien een flinke deuk erin.
Wat een flauwekul, hij staat in een mensenmassa. Vind je oorlogs-correspondenten ook respectloos, ze kunnen immers ook helpen?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Blijft respectloos. Kan dan eerst of je die mensen kunt helpen voordat je zulke foto's maakt.
Hoezo ? Er lopen tal van mensen die dat beter kunnen ? Ze zijn aan het werk hoor, hoe cru dat ook mag overkomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:32 schreef Smart_ass het volgende:
Blijft respectloos. Kan dan eerst of je die mensen kunt helpen voordat je zulke foto's maakt.
Ja en ze zijn zeer schokkendquote:Op donderdag 30 april 2009 13:34 schreef Desunoto het volgende:
Die beelden van RTL niet gezien. Anders dan die van NOS?
Ik ookquote:Op donderdag 30 april 2009 13:34 schreef waht het volgende:
Bah, ben benieuwd wat die bestuurder te verklaren heeft.
RTL (zie pagina 1) is dat je alle mensen ziet liggen...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:34 schreef Desunoto het volgende:
Die beelden van RTL niet gezien. Anders dan die van NOS?
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:31 schreef ClioSporT het volgende:
wel grappig, terwijl dit allemaal gaande is komt onze Jan Peter Balkenende gewoon even online op hyves.
Hij heeft de mensen van achter aangereden en "meegenomen"quote:Op donderdag 30 april 2009 13:35 schreef pberends het volgende:
Vreemd, als ik de beelden zo zie is er helemaal niemand aangereden. Of was die dude al langer bezig met rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |