Melody Percussion Band, Fanfare en jeugdorkestquote:
quote:
Bus met de Oranjes rijdt de weg op, maar aan de andere kant komt er een auto aangescheurd wat zo tegen een monument op rijdt.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:58 schreef Ole het volgende:
verslag please!!!!!!!
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 12:04 schreef FrankyMcG het volgende:
IS dit een grap?
Als je lid van Ziggo bent kun je het ook via het internet zien hw ook bij de NOSquote:Op donderdag 30 april 2009 12:03 schreef Suijk het volgende:
Sjezus, echt? Ik zit hier nog zonder tv...wat erg!
Ja inderdaad, de NOS site zendt het gewoon uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef maril het volgende:
[..]
Als je lid van Ziggo bent kun je het ook via het internet zien hw ook bij de NOS
Een auto die hard op een versperring inrijd, kan je bijna niet stoppen. Alleen door de bestuurder neer te schieten ofzo...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Ole het volgende:
lakens kan ook tegen pottekijkers zijn natuurlijk![]()
Falende beveiliging lijkt me!!!!
Kom maar. Maar ik snap je, ik vind het ook unheimisch. Alhoewel de kans groot is dat het een aanslag is van een individuele gek. Maar dit had nooit mogen gebeuren.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het eng.
Wat?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:36 schreef sezten het volgende:
Dat is ook echt de inkopper van de eeuw.
Sorry dat plaatje.quote:
Andere methodes voor wat? De koninklijke familie om te brengen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef golfer het volgende:
Wart een waanzinnig gedoe.:{
Als je, zoals ik, tegen de monarchie bent, zijn er andere methodes te bedenken.
zag ze er niet feestelijk uit dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef SCH het volgende:
Maxima had haar kleding al aangepast. Voorkennis?
Maar morbide allemaal. Ben blij dat ik even niet meer bij r1 werk.
Wat ze ook telkens weer verzinnen voor hoofdversierselsquote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze was in het zwart met een soort dode kraai op haar hoofd
FOK kan er ook weer lekker mee om gaanquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
ja, anders waren ze allang naar het ziekenhuis. nu liggen ze daar.quote:
g&^&%&^% stomme idiootquote:
dan zijn ze iig heel zwaar gewond en moeilijk te stabiliseren om te vervoeren. Of erger iddquote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef maril het volgende:
[..]
ja, anders waren ze allang naar het ziekenhuis. nu liggen ze daar.
Zijn voorruit was totaal versplinterd, dus denk niet dat hij nog veel zicht hadquote:Op donderdag 30 april 2009 13:23 schreef sezten het volgende:
Of het was alleen maar zijn idee om op de mensen in te rijden, maar dan zou ik die bus ook nog even mee gepakt hebben als ik hem was (gelukkig niet zeg)
Dat is zo maar als je op de bus in wilt rijden en dan geen vol gas geeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn voorruit was totaal versplinterd, dus denk niet dat hij nog veel zicht had
Toppers treden iig niet op. Amsterdam is nog in overleg over hoe en wat.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:00 schreef Ole het volgende:
zo persconferentie Cohen..
Zal wel 'aangepaste festiviteiten ' worden of zo
je kunt toch moeilijk duizenden mensen tegelijk naar huis sturenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Toppers treden iig niet op. Amsterdam is nog in overleg over hoe en wat.
Hij was bewusteloos.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn voorruit was totaal versplinterd, dus denk niet dat hij nog veel zicht had
Maaar je kunt wel uitleggen, het waarom. En dan mag ik aannemen datquote:Op donderdag 30 april 2009 14:29 schreef Ole het volgende:
[..]
je kunt toch moeilijk duizenden mensen tegelijk naar huis sturen
Jawel, maar ik denk eerder aan een par jaar geleden, toen gingen veel mensen tegelijk naar huis en was het op CS levensgevaarlijk. Mensen werden van het perron geduwd en fijngedruktquote:Op donderdag 30 april 2009 14:33 schreef maril het volgende:
[..]
Maaar je kunt wel uitleggen, het waarom. En dan mag ik aannemen dat
men "begrip" toont
Alle officiële activiteiten, gaat het om. Dus de grote feesten op Museumplein, Rembrandtplein etc. Vrijmarkten enzo laat men ook gewoon z'n beloop gaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:51 schreef Ole het volgende:
maar het lijkt me sowieso niet dat de kroegen dichtmoeten
Hij werd ook in een ambulance vervoerd.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:52 schreef maril het volgende:
Als deze foto waar is, dan is die man toch niet naar het politiebureau vervoerd
[ afbeelding ]
OK..quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alle officiële activiteiten, gaat het om. Dus de grote feesten op Museumplein, Rembrandtplein etc. Vrijmarkten enzo laat men ook gewoon z'n beloop gaan.
Maarja, Amsterdam heeft een probleem nu, want er staan 80k mensen op het Museumplein alleen al, schijnt. En gooi je één plein dicht, dan vertrekt toch minstens de helft van die mensen daar gewoon naar een ander plein...quote:
En toch vind ik dit zwak, Rotterdam heeft meer respect.quote:
meer nog denk ik. Dat zou op zich i=ook een drama worden danquote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maarja, Amsterdam heeft een probleem nu, want er staan 80k mensen op het Museumplein alleen al, schijnt. En gooi je één plein dicht, dan vertrekt toch minstens de helft van die mensen daar gewoon naar een ander plein...
je kunt het toch ook langzaam laten doodbloeden(Al is dit een pijnlijke uitspraak)quote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maarja, Amsterdam heeft een probleem nu, want er staan 80k mensen op het Museumplein alleen al, schijnt. En gooi je één plein dicht, dan vertrekt toch minstens de helft van die mensen daar gewoon naar een ander plein...
Ja, laten we 100k+ mensen tegelijk naar CS sturen. Hoeveel meer doden wil je hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:59 schreef maril het volgende:
[..]
En toch vind ik dit zwak, Rotterdam heeft meer respect.
Dat is toch ook het plan, dat ze het laten 'uitdoven'? Maar hoe ze dat doen is best moeilijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef maril het volgende:
[..]
je kunt het toch ook langzaam laten doodbloeden(Al is dit een pijnlijke uitspraak)
Mss houden ze ook rekening met baldadigheden als alles wordt afgelast.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:59 schreef maril het volgende:
[..]
denk dat het niet anders kan. Hoe bizar ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:59 schreef maril het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk, ik ben alleen nog zo geschokt, dat ikzelf niet eens wil feesten, dat hoeft natuurlijk niet voor andere te gelden.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:01 schreef Ole het volgende:
[..]
denk dat het niet anders kan. Hoe bizar ook.
Begrijp de beslissing wel
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef sezten het volgende:
Boe geroep toen die meneer zei dat De Toppers niet zouden optreden vond ik wel erg ver gaan
quote:[b]Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef SCH het Maar het is weer wat anders als je in de stad bent, en niks hebt gezien op tv.
Die mensen zijn helemaal zat en hebben geen idee wat er gebeurd is. Laat staan het gemiddelde publiek dat de toppers trekt.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef sezten het volgende:
Boe geroep toen die meneer zei dat De Toppers niet zouden optreden vond ik wel erg ver gaan
Amsterdam hè. Bah, Amsterdamquote:Op donderdag 30 april 2009 15:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die mensen zijn helemaal zat en hebben geen idee wat er gebeurd is. Laat staan het gemiddelde publiek dat de toppers trekt.
Dat is ook zoquote:Op donderdag 30 april 2009 15:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die mensen zijn helemaal zat en hebben geen idee wat er gebeurd is. Laat staan het gemiddelde publiek dat de toppers trekt.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:29 schreef SCH het volgende:
Misschien had ik het toch niet moeten toestaan dat Nick nog even ging oefenen met de suzuki van een vriend
Jezus, SCHquote:Op donderdag 30 april 2009 15:29 schreef SCH het volgende:
Misschien had ik het toch niet moeten toestaan dat Nick nog even ging oefenen met de suzuki van een vriend
Gelukkig weten we dat setzen ongedeerd isquote:Op donderdag 30 april 2009 15:35 schreef maril het volgende:
Ik las net op Brabant teletekst dat er 5 gewonden uit Tilburg zijn harmonie Juliana of zoiets zal ff bron zoeken
Ja die gasten zouden een rol spelen in het defilé, mooi niet dusquote:Op donderdag 30 april 2009 15:35 schreef maril het volgende:
Ik las net op Brabant teletekst dat er 5 gewonden uit Tilburg zijn harmonie Juliana of zoiets zal ff bron zoeken
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig weten we dat setzen ongedeerd is
Ja, ik wil ook zo cynisch worden, nu ik zit te lang in die dip , dus ik vond hem wel leuk, op het randje maar leukquote:
Waar speel jij dan in Setzenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Ja die gasten zouden een rol spelen in het defilé, mooi niet dus
Ik ben echt geschokt hoor, maar een klein beetje flauwe humor mag toch soms wel. Ik zit nu op de skype mijn vriendin in Chili te kutten die zo naar de ambassade gaat voor het oranje feest, "straks is dat de enige plek waar nog feestgevierd wordt"quote:Op donderdag 30 april 2009 15:43 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook zo cynisch worden, nu ik zit te lang in die dip , dus ik vond hem wel leuk, op het randje maar leuk
Maar dat bedoel ik ook grapjes maken is nu het beste.Wat moet je anders.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben echt geschokt hoor, maar een klein beetje flauwe humor mag toch soms wel. Ik zit nu op de skype mijn vriendin in Chili te kutten die zo naar de ambassade gaat voor het oranje feest, "straks is dat de enige plek waar nog feestgevierd wordt"
Hier in Utrecht is ook alles officieel afgelast
5 mensen in kritieke toestandquote:
Als je ooggetuige bent, is het natuurlijk nóg erger.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef maril het volgende:
Beatrix huilde bijna.
Soms is het een voordeel om een nachtbraker te zijn,Het waren geen fraaie beelden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef tong80 het volgende:
Ben blij dat ik het niet live heb gezien
Dan moet je je tong halfstok hangen, niet binnenhalen...quote:
quote:
Lampionenoptocht vanavond afgelast hier, hoef ik niet te spelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef sezten het volgende:
Melody Percussion Band, Fanfare en jeugdorkest![]()
Doe bij allen slagwerk, trommelen en met van die rammelaar dingen schudden![]()
Elke maandag en donderdagavond 2,5 uur repetitie (met pauze = bier).
En jeugdorkest eens in de drie weken op donderdag avond en dat is bijna 1,5 uur (gelijk erna nog 2,5 fanfare dus).
Vind het leuk om te doenAlleen ik heb niet een heel erg ritmegevoel, keihard slaan is leuker
![]()
Goed verwoordquote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)op-ons-allemaal.html
Diezelfde woorden postte ik eronder maar 'geen rechten om hier te posten'.quote:
Mag je niet op de FP postenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Diezelfde woorden postte ik eronder maar 'geen rechten om hier te posten'.
Kan de Koningin daar niet eens iets tegen doen.
Heb je een FP-ban?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Diezelfde woorden postte ik eronder maar 'geen rechten om hier te posten'.
Kan de Koningin daar niet eens iets tegen doen.
Blijkbaar, zal wel een staartje van een vorige ban zijn. Ik post namelijk nooit op de FP, afgelopen jaren al helemaal niet.quote:
Willem Alexander leidt de bus ?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, hij versloeg het als een wielerwedstrijd
quote:
quote:
Dat laatste. Rood overhemd, zwart hesje. Heeft ie altijd aan. Schijnt virusproof te zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 18:20 schreef maril het volgende:
[..]
![]()
Die viroloog die draagt ook nog steeds hetzelfde, of het is een viespeuk of hij heeft zijn kast vol hangen van hetzelfde.
Niet voor de gek denk ik maar dat is een soort terughoudendheid en zorgvuldigheid. En geleerd van te snel daarmee komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:13 schreef maril het volgende:
Eigenlijk wist CNN al eerder dat er 4 doden waren(om 14.00), we worden echt compleet voor de gek gehouden als kijker. Maar misschien durft CNN wel te zeggen wat ze zien.
vreselijkquote:
jij zit toch binnen?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:40 schreef sezten het volgende:
Hah lekker zonnetje hier, word erg bruin
Dat is niet bevestigd, het enige wat nu zeker is dat het 2 mannen en 2 vrouwen zijn.quote:
Oh dat heb ik dan gemist, sorry.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:34 schreef _Mike_ het volgende:
Laten we hopen dat dit niet het einde is van de koninginnedag zoals we hem kennen.
Neeuh dat verwacht ik niet denk ik...... misschien dat het volgend jaar wat sober wordt gevierd..quote:
Ja mijn moeder stond echt te trillen op haar benen, barstte bijna in tranen uit (wat ik hoorde door de telefoon)quote:Op donderdag 30 april 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
Wat erg sientje, hoet is het met je ouders?
Ik kan mij voorstellen dat je blij was dat ze belden , Mon Dieu.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja mijn moeder stond echt te trillen op haar benen, barstte bijna in tranen uit (wat ik hoorde door de telefoon)
gelukkig dat ze me snel belde ...
Oh dan waren dat de leeftijden die ik hoorde.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:59 schreef maril het volgende:
Ik dacht 6 mannen 4 vrouwen en 3 kinderen van 16, 14, en 9 jaar.Gewonden dan.
Ja, alleen van de gewonden..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh dan waren dat de leeftijden die ik hoorde.
Ja idd.... zo in 1x voorbij echt vreselijk..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:06 schreef Ole het volgende:
jeemig sien!
Kun je nagaan wat die gast heeft aangericht.. zo het leven van hele families naar de &$^&$%^&
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:19 schreef appelsientje het volgende:
Ja idd.... zo in 1x voorbij echt vreselijk..
bizarre dag..
quote:In veel landen (onder andere België en Frankrijk) is 1 mei een doorbetaalde vrije dag. In Nederland geldt dit vreemd genoeg niet voor arbeiders, maar wel voor een kleine groep ambtenaren.
Update 20:34:quote:
erg he Bosquote:
Oh, nu meld jij ook wanneer en hoelang je gaat poepen?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef SCH het volgende:
Ik ben gaan twitteren, had me nog zo voorgenomen het niet te doen.
Zeg dat wel ik ga proberen wat te ontspannen met bewerken van foto's van mijn lieve achterneefje uit Arubaquote:Op donderdag 30 april 2009 21:11 schreef Ole het volgende:
Pffff....
Wil je dat graag weten?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, nu meld jij ook wanneer en hoelang je gaat poepen?
Is dat niet meer de stijl van Tongquote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, nu meld jij ook wanneer en hoelang je gaat poepen?
Ik denk dat mijn neef dat niet goed vind.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef SCH het volgende:
Wat een SCHeet maril, mag ik hem adopteren?
Misschien is het al gezegd of gevraagd, maar woon je in Spanje of ben je er voor werk./vakantie?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:41 schreef Ole het volgende:
wat een leuk jochie Maril!
en ach ja, ik post af en toe ook maar even wat flauwekul...
weet er gewoon niets meer over te zeggen behalve dat het allemaal zo erg is
Vader staat voor dader neem ik aan.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop niet dat de vader overlijdt.
Dat gun ik hem niet.
Ja typoquote:
Elke keer denk ik dat het anders afloopt.quote:
Dat zou mooi zijn. maar de computer gaat nu uit ga even wat lezen(Mart Smeets hoogstwaarschijnlijk)voor ik ga slapen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Elke keer denk ik dat het anders afloopt.
quote:
ja hoorquote:
Ik heb een paar biertjes gehad jaquote:Gezopen ?
Ja lijkt me raar dat je eerst aan het feesten bent en je niet realiseert wat er is gebeurd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:31 schreef Kopbal het volgende:
Tyfus man, kom je terug van een dagje goed stappen. Krijg je dit soort beelden voorgeschoteld.
Bizar.
Ja ik kreeg het wel door enzo, maar toch als je dan de beelden ziet dringt het pas echt tot je door.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lijkt me raar dat je eerst aan het feesten bent en je niet realiseert wat er is gebeurd.
KUT, krijg je weer zo'n Kennedy verhaal , balenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:36 schreef borisz het volgende:
Dader inmiddels overleden.....
De Suzuki kwam van linksquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:01 schreef maril het volgende:
[..]
KUT, krijg je weer zo'n Kennedy verhaal , balen
beetje dat gevoel als met oud-en-nieuw toen met die ramp in Volendamquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:37 schreef tong80 het volgende:
Ja lijkt me raar dat je eerst aan het feesten bent en je niet realiseert wat er is gebeurd.
Jij bleef hopelijk wel zittenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Stap je verdomme in de trein terug gisteravond, voor je loopt een dame van pak m beet 75 jaar. Dus ik roep een paar keer of er iemand wil op staan voor haar, word ik van alle kanten schaapachtig aangekeken...
Onbegrijpelijk!
Ik stond al!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef appelsientje het volgende:
Jij bleef hopelijk wel zitten
Maar dat is wel lekker lomp ja..
In zn rolstoel? Anders begrijp ik em niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij bleef hopelijk wel zitten
Maar dat is wel lekker lomp ja..
volgend jaar een lintje, lijkt me !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Stap je verdomme in de trein terug gisteravond, voor je loopt een dame van pak m beet 75 jaar. Dus ik roep een paar keer of er iemand wil op staan voor haar, word ik van alle kanten schaapachtig aangekeken...
Onbegrijpelijk!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
In zn rolstoel? Anders begrijp ik em niet.
Hij gaf de bus toch ook voorrang?quote:
Vreselijk.quote:
Shitquote:
weer één uit je succesreeksen, tongquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:39 schreef tong80 het volgende:
Wat is er toch met kleine zwarte auto's ?
Kampioensschaal hebben ze laten staan
Wauw!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem heropend
Gewapende overval Scheringa museum.
Was een grootheid als ik zijn historie lees.quote:
Niet live. Wel via de TV en de Televizierploeg destijds.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:46 schreef tong80 het volgende:
Golfer Henk Nijdam overleden de vader van Jelle.
Heb je hem nog zijn fietsen ?
Wel raar hè dat oude helden snel worden vergeten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet live. Wel via de TV en de Televizierploeg destijds.
tja, er zijn hier mensen die niet eens weten wie Faas Wilkes wasquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:15 schreef tong80 het volgende:
Wel raar hè dat oude helden snel worden vergeten.
En Kick Smit kennen ze al helemaal nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, er zijn hier mensen die niet eens weten wie Faas Wilkes was
ach..best wel een beetje, wel leuke spanning !....we kregen alleen een berichtje van de coach dat er morgen 19 (nagenoeg) fitte spelers zijn. Nu heb ik een klein voorgevoel wie er wel eens tot de 5 niet spelende spelers zou kunnen behorenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:29 schreef tong80 het volgende:
Ben je al zenuwachtig Bjoro voor DE wedstrijd ?
Die speelde toch bij Valenciaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, er zijn hier mensen die niet eens weten wie Faas Wilkes was
Jij bent van de generatie van na berry van Aerle.quote:
berry van wie ???????????quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef tong80 het volgende:
Jij bent van de generatie van na berry van Aerle.
#1 tong80 348179quote:
Anky komt toch ook al bij Pauw en Witteman?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:26 schreef golfer het volgende:
Even een poging wagen met een nieuw praatprogramma: Vrouw en Paard.
quote:
Vrouw: zegt ietsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef golfer het volgende:
Allemaal wijven en dan 1 deskundige: een man.
Ik keek even wie de gast was en ging snel terug naar mijn held André van Duin.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:26 schreef golfer het volgende:
Even een poging wagen met een nieuw praatprogramma: Vrouw en Paard.
Wat vind je van X-faktor?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keek even wie de gast was en ging snel terug naar mijn held André van Duin.
De enige vaste waarde in Nederland na Berry van Aerle
Je vergeet Hennie Stoelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keek even wie de gast was en ging snel terug naar mijn held André van Duin.
De enige vaste waarde in Nederland na Berry van Aerle
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Groep 8. Sterker nog ik heb nog ooit die stukjes van Rachel geplaybacked
.
Bonte avond, tijdens groep 8 kamp.quote:
Ik keek alleen maar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Bonte avond, tijdens groep 8 kamp.
Die goede ouwe tijden.
Buurman en buurman moeten winnenquote:
Ik hoop eigenlijk dat je een dusdanig lange ban krijgt totdat je eens een beetje leert begrijpen wat je opschrijft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:59 schreef sezten het volgende:
Tot over 2 dagen Hools
Ga een ban krijgen voor een loyaliteits actie.
Iemand zegt met sarcasme op een ban van iemand voor het ontkennen van de holocaust van ¨ja die is toch ook nooit gebeurd¨ afkeurend dat het nergens op slaat om hem te ontkennen en die krijgt 48 uur.
Ik kan het niet uitstaan.
Doei
Blijkbaar heel veel anderen ook niet. Inclusief de mods die het editten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:10 schreef sezten het volgende:
Snap je dat ik het niet meen? Je snapt de hele context niet Golfer.
Laat ik even snel zeggen dat ik de holocaust niet wil ontkennen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar heel veel anderen ook niet. Inclusief de mods die het editten.
Gevalletje wat je al eerder deed bij die herdenking voor de slachtoffer van LFC.
Niet empathisch provoceren is niet altijd de beste manier om je standpunt te verkondigen.
Je laten bannen kan op een andere manier en veel directer. Gewoon even bij een FA aanvragen en je bent weg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:19 schreef sezten het volgende:
Ik wil alleen maar een ban uitlokken verder niks.. ik meende de woorden niet
Je hebt mij niet gekwetst. Ik was alleen wat verbaasd over je gebrek aan inlevingsvermogen.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:26 schreef Mike het volgende:
sezten, 48 uur voor je solidariteitsactie.
Ik vond het wel een goed programma, was wel blij dat Hanneke groenteman er ook was.quote:
Ik zat me rot te ergeren aan dat bekakte wijf van de NRC die eigenlijk bepaalde mensen wilde verbieden om kinderen te krijgen, die Mees ofzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:57 schreef maril het volgende:
Ik vond het wel een goed programma, was wel blij dat Hanneke groenteman er ook was.
Tja maar je hoeft er ook niet mee eens te zijn staat los van of een programma goed is of niet. Het is een discussieprogramma, dus verschillende meningen. Ik vond het interessant. Ik heb ook moeite met zo' n stelling zoals Mees die verwoord.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zat me rot te ergeren aan dat bekakte wijf van de NRC die eigenlijk bepaalde mensen wilde verbieden om kinderen te krijgen, die Mees ofzo.
Die zijn meestal slimmer hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:50 schreef sjimz het volgende:
sezten, je bent echt een mongool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |