Melody Percussion Band, Fanfare en jeugdorkestquote:
quote:
Bus met de Oranjes rijdt de weg op, maar aan de andere kant komt er een auto aangescheurd wat zo tegen een monument op rijdt.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:58 schreef Ole het volgende:
verslag please!!!!!!!
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 12:04 schreef FrankyMcG het volgende:
IS dit een grap?
Als je lid van Ziggo bent kun je het ook via het internet zien hw ook bij de NOSquote:Op donderdag 30 april 2009 12:03 schreef Suijk het volgende:
Sjezus, echt? Ik zit hier nog zonder tv...wat erg!
Ja inderdaad, de NOS site zendt het gewoon uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef maril het volgende:
[..]
Als je lid van Ziggo bent kun je het ook via het internet zien hw ook bij de NOS
Een auto die hard op een versperring inrijd, kan je bijna niet stoppen. Alleen door de bestuurder neer te schieten ofzo...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Ole het volgende:
lakens kan ook tegen pottekijkers zijn natuurlijk![]()
Falende beveiliging lijkt me!!!!
Kom maar. Maar ik snap je, ik vind het ook unheimisch. Alhoewel de kans groot is dat het een aanslag is van een individuele gek. Maar dit had nooit mogen gebeuren.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het eng.
Wat?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:36 schreef sezten het volgende:
Dat is ook echt de inkopper van de eeuw.
Sorry dat plaatje.quote:
Andere methodes voor wat? De koninklijke familie om te brengen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef golfer het volgende:
Wart een waanzinnig gedoe.:{
Als je, zoals ik, tegen de monarchie bent, zijn er andere methodes te bedenken.
zag ze er niet feestelijk uit dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef SCH het volgende:
Maxima had haar kleding al aangepast. Voorkennis?
Maar morbide allemaal. Ben blij dat ik even niet meer bij r1 werk.
Wat ze ook telkens weer verzinnen voor hoofdversierselsquote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze was in het zwart met een soort dode kraai op haar hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |