Melody Percussion Band, Fanfare en jeugdorkestquote:
quote:
Bus met de Oranjes rijdt de weg op, maar aan de andere kant komt er een auto aangescheurd wat zo tegen een monument op rijdt.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:58 schreef Ole het volgende:
verslag please!!!!!!!
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 12:04 schreef FrankyMcG het volgende:
IS dit een grap?
Als je lid van Ziggo bent kun je het ook via het internet zien hw ook bij de NOSquote:Op donderdag 30 april 2009 12:03 schreef Suijk het volgende:
Sjezus, echt? Ik zit hier nog zonder tv...wat erg!
Ja inderdaad, de NOS site zendt het gewoon uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:11 schreef maril het volgende:
[..]
Als je lid van Ziggo bent kun je het ook via het internet zien hw ook bij de NOS
Een auto die hard op een versperring inrijd, kan je bijna niet stoppen. Alleen door de bestuurder neer te schieten ofzo...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Ole het volgende:
lakens kan ook tegen pottekijkers zijn natuurlijk![]()
Falende beveiliging lijkt me!!!!
Kom maar. Maar ik snap je, ik vind het ook unheimisch. Alhoewel de kans groot is dat het een aanslag is van een individuele gek. Maar dit had nooit mogen gebeuren.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het eng.
Wat?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:36 schreef sezten het volgende:
Dat is ook echt de inkopper van de eeuw.
Sorry dat plaatje.quote:
Andere methodes voor wat? De koninklijke familie om te brengen?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:24 schreef golfer het volgende:
Wart een waanzinnig gedoe.:{
Als je, zoals ik, tegen de monarchie bent, zijn er andere methodes te bedenken.
zag ze er niet feestelijk uit dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef SCH het volgende:
Maxima had haar kleding al aangepast. Voorkennis?
Maar morbide allemaal. Ben blij dat ik even niet meer bij r1 werk.
Wat ze ook telkens weer verzinnen voor hoofdversierselsquote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze was in het zwart met een soort dode kraai op haar hoofd
FOK kan er ook weer lekker mee om gaanquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
ja, anders waren ze allang naar het ziekenhuis. nu liggen ze daar.quote:
g&^&%&^% stomme idiootquote:
dan zijn ze iig heel zwaar gewond en moeilijk te stabiliseren om te vervoeren. Of erger iddquote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef maril het volgende:
[..]
ja, anders waren ze allang naar het ziekenhuis. nu liggen ze daar.
Zijn voorruit was totaal versplinterd, dus denk niet dat hij nog veel zicht hadquote:Op donderdag 30 april 2009 13:23 schreef sezten het volgende:
Of het was alleen maar zijn idee om op de mensen in te rijden, maar dan zou ik die bus ook nog even mee gepakt hebben als ik hem was (gelukkig niet zeg)
Dat is zo maar als je op de bus in wilt rijden en dan geen vol gas geeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn voorruit was totaal versplinterd, dus denk niet dat hij nog veel zicht had
Toppers treden iig niet op. Amsterdam is nog in overleg over hoe en wat.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:00 schreef Ole het volgende:
zo persconferentie Cohen..
Zal wel 'aangepaste festiviteiten ' worden of zo
je kunt toch moeilijk duizenden mensen tegelijk naar huis sturenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Toppers treden iig niet op. Amsterdam is nog in overleg over hoe en wat.
Hij was bewusteloos.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn voorruit was totaal versplinterd, dus denk niet dat hij nog veel zicht had
Maaar je kunt wel uitleggen, het waarom. En dan mag ik aannemen datquote:Op donderdag 30 april 2009 14:29 schreef Ole het volgende:
[..]
je kunt toch moeilijk duizenden mensen tegelijk naar huis sturen
Jawel, maar ik denk eerder aan een par jaar geleden, toen gingen veel mensen tegelijk naar huis en was het op CS levensgevaarlijk. Mensen werden van het perron geduwd en fijngedruktquote:Op donderdag 30 april 2009 14:33 schreef maril het volgende:
[..]
Maaar je kunt wel uitleggen, het waarom. En dan mag ik aannemen dat
men "begrip" toont
Alle officiële activiteiten, gaat het om. Dus de grote feesten op Museumplein, Rembrandtplein etc. Vrijmarkten enzo laat men ook gewoon z'n beloop gaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:51 schreef Ole het volgende:
maar het lijkt me sowieso niet dat de kroegen dichtmoeten
Hij werd ook in een ambulance vervoerd.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:52 schreef maril het volgende:
Als deze foto waar is, dan is die man toch niet naar het politiebureau vervoerd
[ afbeelding ]
OK..quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alle officiële activiteiten, gaat het om. Dus de grote feesten op Museumplein, Rembrandtplein etc. Vrijmarkten enzo laat men ook gewoon z'n beloop gaan.
Maarja, Amsterdam heeft een probleem nu, want er staan 80k mensen op het Museumplein alleen al, schijnt. En gooi je één plein dicht, dan vertrekt toch minstens de helft van die mensen daar gewoon naar een ander plein...quote:
En toch vind ik dit zwak, Rotterdam heeft meer respect.quote:
meer nog denk ik. Dat zou op zich i=ook een drama worden danquote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maarja, Amsterdam heeft een probleem nu, want er staan 80k mensen op het Museumplein alleen al, schijnt. En gooi je één plein dicht, dan vertrekt toch minstens de helft van die mensen daar gewoon naar een ander plein...
je kunt het toch ook langzaam laten doodbloeden(Al is dit een pijnlijke uitspraak)quote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maarja, Amsterdam heeft een probleem nu, want er staan 80k mensen op het Museumplein alleen al, schijnt. En gooi je één plein dicht, dan vertrekt toch minstens de helft van die mensen daar gewoon naar een ander plein...
Ja, laten we 100k+ mensen tegelijk naar CS sturen. Hoeveel meer doden wil je hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:59 schreef maril het volgende:
[..]
En toch vind ik dit zwak, Rotterdam heeft meer respect.
Dat is toch ook het plan, dat ze het laten 'uitdoven'? Maar hoe ze dat doen is best moeilijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef maril het volgende:
[..]
je kunt het toch ook langzaam laten doodbloeden(Al is dit een pijnlijke uitspraak)
Mss houden ze ook rekening met baldadigheden als alles wordt afgelast.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:59 schreef maril het volgende:
[..]
denk dat het niet anders kan. Hoe bizar ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:59 schreef maril het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk, ik ben alleen nog zo geschokt, dat ikzelf niet eens wil feesten, dat hoeft natuurlijk niet voor andere te gelden.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:01 schreef Ole het volgende:
[..]
denk dat het niet anders kan. Hoe bizar ook.
Begrijp de beslissing wel
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef sezten het volgende:
Boe geroep toen die meneer zei dat De Toppers niet zouden optreden vond ik wel erg ver gaan
quote:[b]Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef SCH het Maar het is weer wat anders als je in de stad bent, en niks hebt gezien op tv.
Die mensen zijn helemaal zat en hebben geen idee wat er gebeurd is. Laat staan het gemiddelde publiek dat de toppers trekt.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef sezten het volgende:
Boe geroep toen die meneer zei dat De Toppers niet zouden optreden vond ik wel erg ver gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |