abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68521305
Van www.Elsevier.nl

Bron
quote:
Zeker vijf ministers maken gebruik van uitzonderingsregels om zich in een ruimere, twee keer zo dure dienstauto te laten chaufferen. 'Het wordt een rage.'

Met een briefje van de dokter bemachtigen steeds meer ministers een duurdere auto dan toegestaan. Officieel mogen zij zich laten vervoeren in een Audi A6 of gelijkwaardige limousine. Catalogusprijs rond de 50 mille.

Rage
Door listig gebruik te maken van de voorschriften en uitzonderingsbepalingen rijden intussen zeker vijf ministers rond in de bijna dubbel zo dure Audi A8. Dit model staat voor circa 90.000 euro in de catalogus. Zo laten Camiel Eurlings, Guusje ter Horst, Maria van der Hoeven, Eimert van Middelkoop en Gerda Verburg zich rondrijden in een Audi A8, terwijl een A6 de norm is.

CDA-minister Camiel Eurlings van Verkeer was een van de eersten die ontdekte dat er meer mogelijk was dan een A6. Zijn chauffeur en hij rijden nu in een Audi A8 L, waarbij L staat voor verlengde carrosserie. De minister is behoorlijk lang. Een A6 was te krap.

De veel kleinere Maria van der Hoeven (CDA, Economische Zaken) kreeg ook lichamelijke klachten in haar A6. En dus kreeg ook zij een Audi A8.

PvdA-minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken is verantwoordelijk voor toepassing van het Voorzieningenbesluit. Maar zelfs zij stapte over op een auto die niet aan de normen voldoet: eveneens een A8. Haar woordvoerder: "Ze had eerst een A6. Maar ze zat beroerd. Niet in de zin dat ze misselijk werd of wagenziek, hoor. Er ontstonden rug-, spier- en gewrichtsklachten"

Ook CDA-minister Gerda Verburg van Landbouw zag zich genoodzaakt tot een A8. Vorig jaar ontstond een relletje toen de NOS berichtte dat zij zich in een Audi A6 diesel zónder roetfilter liet chaufferen. De minister besloot haar leven te beteren en rijdt nu in een A8.

ChristenUnie-collega Eimert van Middelkoop van Defensie rijdt ook in een A8, omdat hij van de NCTb in een gepantserde auto moet rijden.
Klaarblijkelijk zijn dit dus die "Normen en Waarden" van ons dierbare kabinet, of zou dit nu het zoet na het zuur zijn. Wat een stelletje aardappels ook...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2009 08:57:44 ]
  donderdag 30 april 2009 @ 08:58:27 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_68521340
Wat zijn dat voor vreemde snuiters die fysiek te zwak zijn om in een Audi A6 vervoerd te kunnen worden? Van gewone mensen heb ik nog nooit zo'n klacht gehoord.

De enige vergelijkbare bewindsman die ik kan bedenken is de Baghwan. Die moest ook in Rolls Royce's vervoerd worden omdat hij anders last van zijn rug kreeg.

En dat geeft ook een beetje de verhouding aan tussen het volk en de Boven Ons Gestelden.
The End Times are wild
pi_68521345
na het zuur komt het zoet maar alleen voor de ministers
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 april 2009 @ 09:00:49 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68521368
Klachten krijgen van een A6

Dan komt natuurlijk het argument dat ze heeeeel veel kilometers maken, maar dat doet de eerste de beste vertegenwoordiger of accountmanager ook.... in een golf.
  donderdag 30 april 2009 @ 09:08:19 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_68521430
Geniaal, een auto van 50 mille te oncomfortabel vinden... De arrogantie ten top!
Sowieso vind ik dat ministers en kamerleden niet per auto mogen reizen, maar dat ze per OV zouden moeten reizen. Dan hebben ze ook hun geliefde chauffeur, en weten ze meteen wat ze 15% van de forenzen aandoen door ze in zo'n slecht massavervoerssysteem te dwingen.
censuur :O
pi_68521442
Vee van de richel is 't.
  donderdag 30 april 2009 @ 09:10:38 #7
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_68521450
Niets menselijks is ze vreemd. Maar ja dit staat nog niet in verhouding met de EU parlementariërs. Sowieso zorgen dit soort figuren wel dat ze a) zoveel mogelijk voordelen krijgen en b)ze zelf altijd mogen beslissen of dit gerechtvaardigd is.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  donderdag 30 april 2009 @ 09:11:51 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_68521459
Vergeleken met de wanmisdaden van het Europarlement is dit nog relatief onschuldig. Maar daar gaat het dan ook om Zuid- en Oosteuropeanen.
The End Times are wild
  donderdag 30 april 2009 @ 09:30:58 #9
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_68521627
en toch stemt de meerderheid van het stemvee toch gewoon weer pvda/cda, ondanks dit en vele eerdere incidenten.

en zo komen ze er steeds weer mee weg en verandert t nooit in dit land.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_68521670
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:08 schreef RemcoDelft het volgende:
Geniaal, een auto van 50 mille te oncomfortabel vinden...
A6 van 50 mille is redelijk uitgekleed hoor.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_68521681
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:11 schreef LXIV het volgende:
Maar daar gaat het dan ook om Zuid- en Oosteuropeanen.
Ja, want die zijn niet te vertrouwen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 april 2009 @ 09:36:45 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68521683
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

A6 van 50 mille is redelijk uitgekleed hoor.
Hebben ze de achterbank eruit gehaald dan??
pi_68521689
Crisis my fucking ass! Ik wil ook een A8 ipv een Peug 207
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68521707
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hebben ze de achterbank eruit gehaald dan??
Eerst de motor daarna wat populaire onderdelen en dan de knol ervoor.
pi_68521714
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:37 schreef vosss het volgende:
Crisis my fucking ass! Ik wil ook een A8 ipv een Peug 207
Ben je zo beperkt nu?
pi_68521727
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:40 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ben je zo beperkt nu?
Nouja, ik heb ook mijn Delta nog. Die Peug is van de zaak
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 april 2009 @ 09:42:59 #17
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68521744
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:41 schreef vosss het volgende:
Die Peug is van de zaak
Heb je dan niet enorme last van je rug?!??
pi_68521747
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:

Hebben ze de achterbank eruit gehaald dan??
Nee, maar het is verdomd lastig om binnen de 50K te blijven met een A6. Een leuk aangeklede Golf (en dan niet eens de 6 cilinder, maar gewoon de GTI) gaat al over de 50K heen.

Laten we nou wel zijn: het is geen ruim budget, net zoals ik de keuze wel heel beperkt vind. Maar goed, dat is ook een beetje het nadeel van leasebakken, reden waarom ik ze nooit zou willen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_68521749
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:41 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja, ik heb ook mijn Delta nog. Die Peug is van de zaak
Die Lancia gaat nog een keer cult worden.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 april 2009 @ 09:44:07 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68521757
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, maar het is verdomd lastig om binnen de 50K te blijven met een A6. Een leuk aangeklede Golf (en dan niet eens de 6 cilinder, maar gewoon de GTI) gaat al over de 50K heen.

Laten we nou wel zijn: het is geen ruim budget, net zoals ik de keuze wel heel beperkt vind. Maar goed, dat is ook een beetje het nadeel van leasebakken, reden waarom ik ze nooit zou willen.
Allemaal leuk en aardig, maar wat dat heeft dat met het comfort te maken dat dusdanig zou zijn dat je er ziek van wordt.

Dikke bullshit natuurlijk.
pi_68521766
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Heb je dan niet enorme last van je rug?!??
JAWEL DAAROM WIL IK OOK EEN A8 JEWEETTOCH!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68521776
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:

Allemaal leuk en aardig, maar wat dat heeft dat met het comfort te maken dat dusdanig zou zijn dat je er ziek van wordt.

Dikke bullshit natuurlijk.
O, dat dit smoesjes zijn is een ander verhaal. Wat dat betreft is het lachwekkend, eerst een enorm restrictieve regel maken en dan met z'n allen met smoesjes wat anders doen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_68521782
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:43 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die Lancia gaat nog een keer cult worden.
Als ie voor die tijd nog niet uit elkaar geroest is misschien
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68521811
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Als ie voor die tijd nog niet uit elkaar geroest is misschien


Roesten valt wel mee, het is meer de techniek die meeste zorgen brengt.
  donderdag 30 april 2009 @ 09:49:44 #25
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_68521850
Hebben die mensen ooit op van die vermeend vandalisme-bestendige stoelen in tram of bus gezeten? Keihard, beroerde hoofdsteunen, en in bussen een ellende voor elk bot in je lijf.

Behalve Eimert, die om voor mij onduidelijke redenen door het NCTb dus als een belangrijk doelwit wordt ingeschaald, snap ik niet dat er zo gemakkelijk een duurdere auto wordt aangeschaft. Chronisch zieken en gehandicapten moeten vaak hemel en aarde bewegen om aangepaste voorzieningen te krijgen – niet zelden met forse eigen bijdrage – maar hier is direct geld voor. Is er dan niemand die zegt: ‘Kijk eens of je het met een rugkussentje ook kunt oplossen?’

Geld van een ander uitgeven blijkt wel weer een stuk makkelijker, want ik geloof nooit dat ze een eigen auto zo gemakkelijk de deur uit hadden gedaan.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_68521872
En maar met het hele kabinet naar de duivelse graaicultuur wijzen. Tuurlijk jongens.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_68521873
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hebben ze de achterbank eruit gehaald dan??
Dan zou het weer geen probleem moeten zijn. Horizontaal vervoeren van die zwakkeren is misschien iets om over na te denken. Een ambulance misschien?
pi_68521937
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:51 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dan zou het weer geen probleem moeten zijn. Horizontaal vervoeren van die zwakkeren is misschien iets om over na te denken. Een ambulance misschien?
Ik dacht dat er voor deze catagorie mensen speciale busjes rondreden
pi_68521971
Ach, tegen de verkiezingstijd is iedereen het alweer vergeten.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_68521973
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:55 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Ik dacht dat er voor deze catagorie mensen speciale busjes rondreden
Dat klopt, busjes hebben ze daarvoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2009 09:58:23 ]
  donderdag 30 april 2009 @ 10:04:10 #31
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_68522079
Volgende actie:
BPM en BTW hoeven niet meegerekend te worden bij de aanschaf van een auto voor een minister.
Het is toch vestzeak-broekzak met dit soort belastingen.
Dan kunnen ze allemaal een A8 nemen en nog bijna onder de 50.000 blijven.

Geen roetfiler ?
Ze hebben dus een diesel, lijkt me ook logisch als ze veel kilometer maakt.
Instap diesel is 94.000, voor de A8L 98.000. Energielabel D en E resp.

Als je meer ruimte wil, kun je toch ook geween een RS6 Avant nemen
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_68522133
Past trouwens wel bij die campagne van Sire. onbewust asociaal enzo.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_68522227
Ze doen net of ze ritten maken van 5 uur per dag. tyfus honden.. op de fiets moeten ze komen zoals vroeger.
  donderdag 30 april 2009 @ 10:18:02 #34
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_68522341
lekker bericht weer. De mogelijkheid dat er echt lichamelijke klachten zijn wordt niet eens overwogen. Het gaat hier steeds meer op hart van Nederland lijken
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_68522390
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef teamlead het volgende:
lekker bericht weer. De mogelijkheid dat er echt lichamelijke klachten zijn wordt niet eens overwogen. Het gaat hier steeds meer op hart van Nederland lijken
En die lul van een Vosss ligt helemaal onderuit die sukkel.
pi_68522408
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef teamlead het volgende:
lekker bericht weer. De mogelijkheid dat er echt lichamelijke klachten zijn wordt niet eens overwogen. Het gaat hier steeds meer op hart van Nederland lijken
hou toch op, welke lichamelijke klachten kunnen ertoe leiden dat een auto van 50k niet voldoet en een auto van 90k wel? Doorzie je dan ook niet dat dit gewoon graaien is?
pi_68522440
Hoe lang zitten ze in die auto? Een A6 is gewoon een vette bak hoor en als hij been ruimte wil koopt hij maar ene mercedes Vito zet ie er een slaap bank in.
  donderdag 30 april 2009 @ 10:26:02 #38
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_68522486
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:21 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

hou toch op, welke lichamelijke klachten kunnen ertoe leiden dat een auto van 50k niet voldoet en een auto van 90k wel? Doorzie je dan ook niet dat dit gewoon graaien is?
ja hoor, duurde nog lang voor die term voorbij kwam . wat heeft dit nu weer met graaien te maken?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_68522567
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:26 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja hoor, duurde nog lang voor die term voorbij kwam . wat heeft dit nu weer met graaien te maken?
naar mijn mening is het graaien als je een lichamelijk probleem alleen kan oplossen door een duurdere auto. Ik had er totaal geen probleem in gezien als de "normauto" zou zijn aangepast aan de specifieke wensen.
pi_68522569
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:07 schreef Ridocar het volgende:
Past trouwens wel bij die campagne van Sire. onbewust asociaal enzo.
Hier is niks onbewust aan. Dit is gewoon bewust zakkenvullen.

Het verbaast me ook helemaal niks dat het hier om cda en pvda ministers gaat. Onbetrouwbare, leugenachtige teringpartijen zijn het. Wel constant met moralistische vingertjes schudden, betuttelend tot en met, een verschrikkelijke holier-than-thou mentaliteit hebben, omhoog likken maar omlaag trappen, en alleen maar bezig met eigenbelang en zelfverrijking, gekonkel en vuile gore leugens.

Onder de guillotine met deze klootzakken.
pi_68522578
Op zich is het natuurlijk een beetje onzin. Als je een auto met chauffeur hebt dan neem je de L-versie zodat degene achterin lekker kan werken en de benen kan strekken. Als je belangrijk genoeg bent voor een chauffeur, ben je ook belangrijk genoeg voor een extra ruime auto. Die dingen zijn er ook niet voor niks, die zijn er juist voor de mensen die een chauffeur hebben.

Het lijkt mij dan ook verkeerde zuinigheid om daar moeilijk over te gaan doen. Maar dat is nou eenmaal wel gebeurd, en er zijn regels voor, dan moeten de ministers zich daar ook aan houden of de regels veranderen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 30 april 2009 @ 11:02:47 #42
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_68523198
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:11 schreef LXIV het volgende:
Vergeleken met de wanmisdaden van het Europarlement is dit nog relatief onschuldig. Maar daar gaat het dan ook om Zuid- en Oosteuropeanen.
racist!
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_68523355
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef teamlead het volgende:
lekker bericht weer. De mogelijkheid dat er echt lichamelijke klachten zijn wordt niet eens overwogen. Het gaat hier steeds meer op hart van Nederland lijken
Camiel Eurlings is te groot.
Ik ben ruim groter dan die klootviool en rij rustig naar Parijs in een A4 ( ) als het moet.
Maar inderdaad een A6 is wel erg krap.
pi_68524292
Kamervragen?
pi_68525535
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Op zich is het natuurlijk een beetje onzin. Als je een auto met chauffeur hebt dan neem je de L-versie zodat degene achterin lekker kan werken en de benen kan strekken. Als je belangrijk genoeg bent voor een chauffeur, ben je ook belangrijk genoeg voor een extra ruime auto. Die dingen zijn er ook niet voor niks, die zijn er juist voor de mensen die een chauffeur hebben.

Het lijkt mij dan ook verkeerde zuinigheid om daar moeilijk over te gaan doen. Maar dat is nou eenmaal wel gebeurd, en er zijn regels voor, dan moeten de ministers zich daar ook aan houden of de regels veranderen.
Zelden dat wij het zo eens zijn.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 30 april 2009 @ 14:28:06 #46
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_68529475
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef teamlead het volgende:
lekker bericht weer. De mogelijkheid dat er echt lichamelijke klachten zijn wordt niet eens overwogen. Het gaat hier steeds meer op hart van Nederland lijken
Elke andere Nederlander moet zelf z'n auto betalen als-ie echt klachten heeft. En je maakt mij niet wijs dat er geen auto onder de 50.000 euro te vinden is waar deze kneuzen in elke gewenste houding in vervoerd kunnen worden.
censuur :O
pi_68529588
Camiel Eurlings is een sowieso loser eerste klas
<hr>
pi_68530828
Ik weet nog wel een leuke wagen voor ze.



[ Bericht 13% gewijzigd door Picchia op 30-04-2009 15:34:31 ]
pi_68530941


Oh noes! Ik krijg lichamelijke klachten.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_68531064
quote:
Op donderdag 30 april 2009 08:54 schreef KritischeMassa het volgende:
Van www.Elsevier.nl

Bron
[..]

Klaarblijkelijk zijn dit dus die "Normen en Waarden" van ons dierbare kabinet, of zou dit nu het zoet na het zuur zijn. Wat een stelletje aardappels ook...
leuk die regenten
laat ze allemaal maar in een toyota prius riijden
  donderdag 30 april 2009 @ 17:59:57 #51
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_68534710
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:49 schreef Iblis het volgende:

Behalve Eimert, die om voor mij onduidelijke redenen door het NCTb dus als een belangrijk doelwit wordt ingeschaald,
Er zit een contingent Nederlandse militairen in Uruzgan. Niet iedereen is het daarmee eens.
pi_68534919
Te bizar gewoon.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:22:54 #53
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68535089
Heeft iemand het email-adres van meneer Balkende? Ik zou hem graag willen vragen of hij dit wil uitleggen aan mij als domme burger.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:31:59 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68535265
AHhaahah seriously?

A6 niet goed genoeg?

Wacht





Wat een grap !

Een audi A6 is al een dikke bak, en dat is niet goed genoeg voor de poezelige ruggetjes van de heren en dames ministers? En ik maar denken dat er bezuinigd moest worden .
Huilen dan.
pi_68537007
Heeft Maria van der Hoeven soms een dubbele hernia ofzo?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_68537166
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft Maria van der Hoeven soms een dubbele hernia ofzo?
Het wordt tijd dat hier kamervragen over komen

Dit is gewoon fraude met overheidsgeld
  donderdag 30 april 2009 @ 19:42:25 #57
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_68537167
WTF. Kan me voorstellen dat er dan 1 minister is die dan echt klachen heeft, maar ineens 5?
pi_68537492
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef Zwansen het volgende:
WTF. Kan me voorstellen dat er dan 1 minister is die dan echt klachen heeft, maar ineens 5?
ja dat zou ik ook denken, maar dit geniale geval denkt daar anders over
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef teamlead het volgende:
lekker bericht weer. De mogelijkheid dat er echt lichamelijke klachten zijn wordt niet eens overwogen. Het gaat hier steeds meer op hart van Nederland lijken
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:56:16 #59
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68552138
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef teamlead het volgende:
lekker bericht weer. De mogelijkheid dat er echt lichamelijke klachten zijn wordt niet eens overwogen. Het gaat hier steeds meer op hart van Nederland lijken
Omdat het de grootst mogelijke lulkoek is en iedereen met een beetje verstand (of meer) ziet dat van 100 KM afstand met z'n ogen dicht nog
Intelligent, but fucked up.
pi_68552246
haha.. vaak genoeg dubbelgevouwen op de achterbank van een of ander koekblik gezeten zonder 'lichamelijke klachten' op te lopen. En nu is vervoerd worden in een ruime luxe sedan als een A6 opeens schadelijk voor je gezondheid. Ordinair plukken over de rug van de bevolking noem ik dit.
pi_68552404
Ze moeten gewoon een handvol van die ministeries opheffen. Dat scheelt een stuk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:15:51 #62
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_68552639
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:06 schreef du_ke het volgende:
Ze moeten gewoon een handvol van die ministeries opheffen. Dat scheelt een stuk.
"Ze" zijn die ministeries zelf. Zie daar waarom het aantal ambtenaren in Nederland over de geschiedenis gezien alleen maar verder toeneemt. Ooit was er niet een
censuur :O
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:17:52 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68552695
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef Zwansen het volgende:
WTF. Kan me voorstellen dat er dan 1 minister is die dan echt klachen heeft, maar ineens 5?
Eén vind ik nog teveel.. oké, als je je met je 1.90 oid op de achterbank van een fiat panda moet proppen kan ik me voorstellen dat je er MOGELIJK rugklachten van krijgt, maar een audi A6?

Hoe doen die miljoenen Nederlanders dat toch, die zich géén A6 kunnen veroorloven .
Huilen dan.
pi_68552912
Ik vind een A6 eigenlijk wel wat karig voor een minister, een A8, 7 serie of S-klasse hoort eigenlijk wel bij zo'n functies vind ik, met het kleinste motormodel. Wel is het natuurlijk raar dat vijf ministers een briefje bij de dokter geregeld hebben om zo onder de regels uit te kunnen komen. Het doet een beetje denken aan de klasgenoten op school die dan altijd een briefje van hun ouders mee kregen dat ze ziek waren als ze hun verslag niet af hadden of niet goed hadden geleerd voor een proefwerk.
pi_68553085
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:15 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

"Ze" zijn die ministeries zelf. Zie daar waarom het aantal ambtenaren in Nederland over de geschiedenis gezien alleen maar verder toeneemt. Ooit was er niet een
En ooit waren alle postbodes en KPN'ers ambtenaar. Het kan dus ook afnemen.

Het bij elkaar in 1 gebouw zetten van bepaalde ministeries is een mooie eerste stap. Als er een stuk of 5-6 overblijven is dat zat.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_68553507
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, maar het is verdomd lastig om binnen de 50K te blijven met een A6. Een leuk aangeklede Golf (en dan niet eens de 6 cilinder, maar gewoon de GTI) gaat al over de 50K heen.

Laten we nou wel zijn: het is geen ruim budget, net zoals ik de keuze wel heel beperkt vind. Maar goed, dat is ook een beetje het nadeel van leasebakken, reden waarom ik ze nooit zou willen.
50k das 3 keer een modaal jaarinkomen, snap niet dat mensen dat uitgeven aan een stuk blik.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_68553730
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

50k das 3 keer een modaal jaarinkomen, snap niet dat mensen dat uitgeven aan een stuk blik.
quote:
Het bruto modaal inkomen wordt voor 2009 geschat op 31.930 euro. Het bruto modaal inkomen moet niet verward worden met het statistisch modaal inkomen. Het statistisch modaal inkomen is het meest voorkomende inkomen ofwel gelijkaan de premiegrens ZVW 32369
.

50 K is 1,5659 keer Bruto modaal
50 K is 1,5447 keer Statistisch modaal
pi_68553896
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef henkway het volgende:

[..]


[..]

.

50 K is 1,5659 keer Bruto modaal
50 K is 1,5447 keer Statistisch modaal
Dan nog veel geld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:58:51 #70
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_68554048
Misschien moeten deze arrogante graaiers eens een jaar lang in een auto rijden waar Jan Modaal in rijd.
Geef ze verdomme een prius.

Walgelijk dit
pi_68554328
Die A6 is natuurlijk een perfecte auto voor een minister dus ik denk niet dat lichamelijke klachten de reden zijn voor de aanschaf van een A8.
Ik denk dat men een A8 wil hebben omdat dat de auto is voor de topmensen uit het bedrijfsleven (als ze een Audi kiezen) en aangezien ministers ook gek zijn op staus willen ze ook meedoen met de top.
Audaces fortuna juvat
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:13:50 #72
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_68556141
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

En ooit waren alle postbodes en KPN'ers ambtenaar. Het kan dus ook afnemen.
Privatisering is wat anders dan verminderen van het aantal mensen in zo'n functie.
Bij postbodes stel ik me nog mensen voor die daadwerkelijk iets moeten produceren, een goede reden om ze niet meer als ambtenaar te kunnen hebben inderdaad...
censuur :O
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:17:59 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68556226
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind een A6 eigenlijk wel wat karig voor een minister, een A8, 7 serie of S-klasse hoort eigenlijk wel bij zo'n functies vind ik, met het kleinste motormodel. Wel is het natuurlijk raar dat vijf ministers een briefje bij de dokter geregeld hebben om zo onder de regels uit te kunnen komen. Het doet een beetje denken aan de klasgenoten op school die dan altijd een briefje van hun ouders mee kregen dat ze ziek waren als ze hun verslag niet af hadden of niet goed hadden geleerd voor een proefwerk.
In een tijd waar bezuinigen centraal staat geef je op zo'n manier toch echt een verkeerd signaal af. In een A6 is het ook prima toeven, ik zou willen dat ik er 1 had . Jammer alleen dat het ego van de heren en dames ministers te groot is om in een A6 te passen .
Huilen dan.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:22:03 #74
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_68556341
Ze hadden natuurlijk ook allemaal in de ziektewet kunnen gaan zitten, dat was veel duurder geweest!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_68557768
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef raptorix het volgende:

50k das 3 keer een modaal jaarinkomen, snap niet dat mensen dat uitgeven aan een stuk blik.
1,5 en ik snap ook niet dat ze zo goedkoop kunnen slagen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:17:22 #76
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_68559538
Waarom vraagt niemand hier zich af wat die dokter bezielt om te verklaren dat iemand die niet in een A6 vervoerd kan worden, wel in een A8 vervoerd kan worden? Zo'n arts heeft toch ook de kolder in z'n kop?

[ Bericht 1% gewijzigd door RemcoDelft op 01-05-2009 15:34:40 ]
censuur :O
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:22:41 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68559687
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom vraagt niemand hier zich af wat die dokter zich bezielt om te verklaren dat iemand die niet in een A6 vervoerd kan worden, wel in een A8 vervoerd kan worden? Zo'n arts heeft toch ook de kolder in z'n kop?
Tja goed punt idd.. zo'n arts zal de betreffende minister wel te vriend willen houden .
Huilen dan.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:58:50 #78
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_68560693
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tja goed punt idd.. zo'n arts zal de betreffende minister wel te vriend willen houden .
dat gok ik, maar als ze been ruimte willen hebben dan knikkeren ze toch 1 voorstoel er uit
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:02:36 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68560796
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat gok ik, maar als ze been ruimte willen hebben dan knikkeren ze toch 1 voorstoel er uit
Dat hele beenruimte geneuzel is sowieso bullshit eerste klasse, c'mon, miljoenen mensen doen het in een stuk goedkopere bak en die leven ook nog steeds . In zo'n A6 heb je ook plenty ruimte, 't is al een verdomd dikke wagen.

Geef er mij maar 1 !
Huilen dan.
pi_68560843
De altruïsten van onze samenleving.
pi_68560853
voor minder dan een A8 doe ik het niet hoor...

pffff ik ga niet in zo'n huifkar van een A6 zitten...

* KritischeMassa checkt al multitasking het saldo van zijn OV-Chipkaart

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2009 16:05:28 ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:26:58 #82
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68563569
We hebben het vandaag even geprobeerd (op werk diverse soorten en maten Audi's in wagenpark):

In een A6 kun je uitstekend zitten, ook als je rugklachten hebt, een A8 zit net zo goed, de Q5 zit ook goed maar daar kom je nooit in als je rugklachten hebt en de S5 zit helemaal lekker. In al die auto's beenruimte zat.

Het zal er dus wellicht meer met imago dan met rugklachten hebben te maken. Daarnaast kun je, als je rugklachten hebt, aangepaste stoelen krijgen.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_68563931
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat gok ik, maar als ze been ruimte willen hebben dan knikkeren ze toch 1 voorstoel er uit
In een A6 kan een persoon van 2.0 meter met een zwakke rug zeer comfortabel zitten
pi_68565338
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:07 schreef Colnago het volgende:
Die A6 is natuurlijk een perfecte auto voor een minister dus ik denk niet dat lichamelijke klachten de reden zijn voor de aanschaf van een A8.
Ik denk dat men een A8 wil hebben omdat dat de auto is voor de topmensen uit het bedrijfsleven (als ze een Audi kiezen) en aangezien ministers ook gek zijn op staus willen ze ook meedoen met de top.
De overeenkomst met topmensen uit het bedrijfsleven is dat hun tijd en energie te belangrijk is om te verdoen met autorijden. Het vervoer moet zo min mogelijk belastend zijn, in die tijd moeten ze of optimaal kunnen werken of uitrusten.

Dan heb je natuurlijk altijd marginale figuren die nog geen 50 euro per uur mogen kosten die een ander dat misgunnen waar ze zelf de capaciteiten voor missen en uit pure kneuterige afgunst gaan roepen dat het schandalig is.

Ik zie zelfs figuren hier vertellen hoe blij zij zelf met een A6 zouden zijn, alsof mensen die nog nooit achterin een auto hebben gewerkt omdat ze te marginaal zijn de norm zijn voor mensen die wel wat bereikt hebben. Dat is pas arrogant.

Sinds de jaren 60 zijn er meerdere fabrikanten die een langere versie van hun topmodel aandienen om mensen wiens tijd kostbaar is om optimaal te vervoeren door een chauffeur.Een chauffeur die overigens nog veel kostbaarder is dan dat extra lange chassis.

Het is duurder, zwaarder, het rijdt minder en het is of lelijker, of het valt nauwelijks op. Toch hebben Mercedes, Jaguar, BMW, Citroen, Renault en ongetwijfeld nog een paar andere merken een lange versie in hun assortiment, want er is vraag naar. Allemaal omdat je in het standaard model zo goed kunt werken? Allemaal omdat het status is, terwijl vaak alleen de kenners het zien en de chauffeur op zich al betekent dat je veel belangrijker bent dan al die miezerige middelmatige misgunstigen hier?

Het is eigenlijk belachelijk onprofessioneel om daarop te beknibbelen. Dat is nou echt iets wat alleen maar in Nederland kan. Geef die lui standaard een auto om optimaal het landsbelang te dienen. Een auto met chauffeur dus, en dus ook het model voor een chauffeur, die zijn er niet voor niks. Als ze er dan spinners onder willen hebben moeten ze dát zelf bijleggen, dat heeft niks met hun functioneren in het landsbelang te maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:38:33 #85
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68565549
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De overeenkomst met topmensen uit het bedrijfsleven is dat hun tijd en energie te belangrijk is om te verdoen met autorijden. Het vervoer moet zo min mogelijk belastend zijn, in die tijd moeten ze of optimaal kunnen werken of uitrusten.

Dan heb je natuurlijk altijd marginale figuren die nog geen 50 euro per uur mogen kosten die een ander dat misgunnen waar ze zelf de capaciteiten voor missen en uit pure kneuterige afgunst gaan roepen dat het schandalig is.

Ik zie zelfs figuren hier vertellen hoe blij zij zelf met een A6 zouden zijn, alsof mensen die nog nooit achterin een auto hebben gewerkt omdat ze te marginaal zijn de norm zijn voor mensen die wel wat bereikt hebben. Dat is pas arrogant.

Sinds de jaren 60 zijn er meerdere fabrikanten die een langere versie van hun topmodel aandienen om mensen wiens tijd kostbaar is om optimaal te vervoeren door een chauffeur.Een chauffeur die overigens nog veel kostbaarder is dan dat extra lange chassis.

Het is duurder, zwaarder, het rijdt minder en het is of lelijker, of het valt nauwelijks op. Toch hebben Mercedes, Jaguar, BMW, Citroen, Renault en ongetwijfeld nog een paar andere merken een lange versie in hun assortiment, want er is vraag naar. Allemaal omdat je in het standaard model zo goed kunt werken? Allemaal omdat het status is, terwijl vaak alleen de kenners het zien en de chauffeur op zich al betekent dat je veel belangrijker bent dan al die miezerige middelmatige misgunstigen hier?

Het is eigenlijk belachelijk onprofessioneel om daarop te beknibbelen. Dat is nou echt iets wat alleen maar in Nederland kan. Geef die lui standaard een auto om optimaal het landsbelang te dienen. Een auto met chauffeur dus, en dus ook het model voor een chauffeur, die zijn er niet voor niks. Als ze er dan spinners onder willen hebben moeten ze dát zelf bijleggen, dat heeft niks met hun functioneren in het landsbelang te maken.
Ik vind je doorgaans een goeie poster, maar deze post slaat helemaal nergens op natuurlijk.

Waar het om gaat is dat men moedwillig de boel flest om onder de regels uit te komen, en dat nog wel op onze gemeenschappelijke kosten.

Jij doet het overkomen alsof je in een Audi A6 niet goed kunt zitten en werken, en dat lijkt me niet waar.

Je notie dat niet aan de maatschappelijke top staan gelijk staat aan middelmaat is niet alleen verwerpelijk, maar ook nog eens erg onwaar.
Intelligent, but fucked up.
pi_68566942
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik vind je doorgaans een goeie poster, maar deze post slaat helemaal nergens op natuurlijk.

Waar het om gaat is dat men moedwillig de boel flest om onder de regels uit te komen, en dat nog wel op onze gemeenschappelijke kosten.
Daar ben ik het mee eens, dat schreef ik in een eerdere replie al. De regels deugen niet, maar daarmee keur ik het sjoemelen met die regels niet goed. Het ging er echter ook om of een minister in een chauffeursauto mag zitten of dat dat te dol is.
quote:
Jij doet het overkomen alsof je in een Audi A6 niet goed kunt zitten en werken, en dat lijkt me niet waar.
Volgens mij had Lodewijk de Waal als vakbondsleider vroeger een Opel Kadett met chauffeur, maar dat was ook een statement. Natuurlijk kan het, wat allemaal wel niet kan, een minister kan ook zelf rijden. Een minister kan ook in een middenklasser. Het gaat erom dat het mensen zijn die heel belangrijk werk doen, hoe slecht ze dat ook doen, en dat je dan dus zorgt dat dat zo goed mogelijk in orde is. Daar zijn speciale auto's voor, de baas van een beetje bedrijf heeft er ook zo een. Dat geld komt ook ergens vandaan en dan wordt het ook verstandig geacht om wat extra duizendjes neer te tellen voor optimaal personenvervoer.
quote:
Je notie dat niet aan de maatschappelijke top staan gelijk staat aan middelmaat is niet alleen verwerpelijk, maar ook nog eens erg onwaar.
Het gaat erom dat velen hier roepen 'als het goed genoeg is voor mij, dan is het dat voor een minister ook', dat vind ik tegelijk miezerig en arrogant.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_68567010
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het gaat erom dat velen hier roepen 'als het goed genoeg is voor mij, dan is het dat voor een minister ook', dat vind ik tegelijk miezerig en arrogant.
Daar gaat het niet om het gaat om het verzinnen van leugens voor eigen gewin, ten koste van de schatkist.
Gewoon fraude en oplichting dus .
pi_68567021
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De overeenkomst met topmensen uit het bedrijfsleven is dat hun tijd en energie te belangrijk is om te verdoen met autorijden. Het vervoer moet zo min mogelijk belastend zijn, in die tijd moeten ze of optimaal kunnen werken of uitrusten.

Dan heb je natuurlijk altijd marginale figuren die nog geen 50 euro per uur mogen kosten die een ander dat misgunnen waar ze zelf de capaciteiten voor missen en uit pure kneuterige afgunst gaan roepen dat het schandalig is.

Ik zie zelfs figuren hier vertellen hoe blij zij zelf met een A6 zouden zijn, alsof mensen die nog nooit achterin een auto hebben gewerkt omdat ze te marginaal zijn de norm zijn voor mensen die wel wat bereikt hebben. Dat is pas arrogant.

Sinds de jaren 60 zijn er meerdere fabrikanten die een langere versie van hun topmodel aandienen om mensen wiens tijd kostbaar is om optimaal te vervoeren door een chauffeur.Een chauffeur die overigens nog veel kostbaarder is dan dat extra lange chassis.

Het is duurder, zwaarder, het rijdt minder en het is of lelijker, of het valt nauwelijks op. Toch hebben Mercedes, Jaguar, BMW, Citroen, Renault en ongetwijfeld nog een paar andere merken een lange versie in hun assortiment, want er is vraag naar. Allemaal omdat je in het standaard model zo goed kunt werken? Allemaal omdat het status is, terwijl vaak alleen de kenners het zien en de chauffeur op zich al betekent dat je veel belangrijker bent dan al die miezerige middelmatige misgunstigen hier?

Het is eigenlijk belachelijk onprofessioneel om daarop te beknibbelen. Dat is nou echt iets wat alleen maar in Nederland kan. Geef die lui standaard een auto om optimaal het landsbelang te dienen. Een auto met chauffeur dus, en dus ook het model voor een chauffeur, die zijn er niet voor niks. Als ze er dan spinners onder willen hebben moeten ze dát zelf bijleggen, dat heeft niks met hun functioneren in het landsbelang te maken.
wat heb jij een ontzettend misplaatst superioriteitsgevoel, man man



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2009 19:38:21 ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:39:36 #89
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68567134
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, dat schreef ik in een eerdere replie al. De regels deugen niet, maar daarmee keur ik het sjoemelen met die regels niet goed. Het ging er echter ook om of een minister in een chauffeursauto mag zitten of dat dat te dol is.
[..]

Volgens mij had Lodewijk de Waal als vakbondsleider vroeger een Opel Kadett met chauffeur, maar dat was ook een statement. Natuurlijk kan het, wat allemaal wel niet kan, een minister kan ook zelf rijden. Een minister kan ook in een middenklasser. Het gaat erom dat het mensen zijn die heel belangrijk werk doen, hoe slecht ze dat ook doen, en dat je dan dus zorgt dat dat zo goed mogelijk in orde is. Daar zijn speciale auto's voor, de baas van een beetje bedrijf heeft er ook zo een. Dat geld komt ook ergens vandaan en dan wordt het ook verstandig geacht om wat extra duizendjes neer te tellen voor optimaal personenvervoer.
[..]

Het gaat erom dat velen hier roepen 'als het goed genoeg is voor mij, dan is het dat voor een minister ook', dat vind ik tegelijk miezerig en arrogant.
Okee, duidelijk

Al vind ik dat gemeenschapsgeld in deze tijd prima besteed is aan een nog altijd prima auto waar de meesten van ons nooit in zullen rijden.

Waarom het dan beter moet ongaat me.

PS.
Een Opel Kadett met chauffeur. Goedkoop was niet goed genoeg, het moest ook erg lelijk zijn? Was het er zo een zonder echte bekleding aan de binnenkant (dus gewoon plastic en metaal)?
Intelligent, but fucked up.
pi_68567326
Schandalig!!! Ik kan me hier enorm over opwinden. Ik hoop dat Nederland dit ooit zo beu wordt, dat hier tegen opgetreden wordt.

Overigens zou Audi een aanklacht wegens 'smaad' of iets dergelijks in moeten dienen Immers wordt er gesteld dat je in een a6 al gauw niet fatsoenlijk kan zitten, hetgeen zelfs door een arts beaamt wordt.

Nou, als je voor zoveel geld een auto koop wil je natuurlijk wel fatsoenlijk kunnen zitten. Een A6 zal dan afvallen als keuzemogelijkheid.
pi_68567568
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:45 schreef Gulo het volgende:
Schandalig!!! Ik kan me hier enorm over opwinden. Ik hoop dat Nederland dit ooit zo beu wordt, dat hier tegen opgetreden wordt.

Overigens zou Audi een aanklacht wegens 'smaad' of iets dergelijks in moeten dienen Immers wordt er gesteld dat je in een a6 al gauw niet fatsoenlijk kan zitten, hetgeen zelfs door een arts beaamt wordt.

Nou, als je voor zoveel geld een auto koop wil je natuurlijk wel fatsoenlijk kunnen zitten. Een A6 zal dan afvallen als keuzemogelijkheid.
een schadevergoeding van de NL overheid moet er zeker inzitten, wie tipt ze?
pi_68573301
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef Zwansen het volgende:
WTF. Kan me voorstellen dat er dan 1 minister is die dan echt klachen heeft, maar ineens 5?
Ik lees anders maar drie ministers met persoonlijke klachten...
pi_68576391
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De overeenkomst met topmensen uit het bedrijfsleven is dat hun tijd en energie te belangrijk is om te verdoen met autorijden. Het vervoer moet zo min mogelijk belastend zijn, in die tijd moeten ze of optimaal kunnen werken of uitrusten.

Dan heb je natuurlijk altijd marginale figuren die nog geen 50 euro per uur mogen kosten die een ander dat misgunnen waar ze zelf de capaciteiten voor missen en uit pure kneuterige afgunst gaan roepen dat het schandalig is.

Ik zie zelfs figuren hier vertellen hoe blij zij zelf met een A6 zouden zijn, alsof mensen die nog nooit achterin een auto hebben gewerkt omdat ze te marginaal zijn de norm zijn voor mensen die wel wat bereikt hebben. Dat is pas arrogant.

Sinds de jaren 60 zijn er meerdere fabrikanten die een langere versie van hun topmodel aandienen om mensen wiens tijd kostbaar is om optimaal te vervoeren door een chauffeur.Een chauffeur die overigens nog veel kostbaarder is dan dat extra lange chassis.

Het is duurder, zwaarder, het rijdt minder en het is of lelijker, of het valt nauwelijks op. Toch hebben Mercedes, Jaguar, BMW, Citroen, Renault en ongetwijfeld nog een paar andere merken een lange versie in hun assortiment, want er is vraag naar. Allemaal omdat je in het standaard model zo goed kunt werken? Allemaal omdat het status is, terwijl vaak alleen de kenners het zien en de chauffeur op zich al betekent dat je veel belangrijker bent dan al die miezerige middelmatige misgunstigen hier?

Het is eigenlijk belachelijk onprofessioneel om daarop te beknibbelen. Dat is nou echt iets wat alleen maar in Nederland kan. Geef die lui standaard een auto om optimaal het landsbelang te dienen. Een auto met chauffeur dus, en dus ook het model voor een chauffeur, die zijn er niet voor niks. Als ze er dan spinners onder willen hebben moeten ze dát zelf bijleggen, dat heeft niks met hun functioneren in het landsbelang te maken.
Volgens mij heb je de post van LordNemephis niet gelezen.
Audaces fortuna juvat
pi_68576525
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Woffel het volgende:


Ik lees anders maar drie ministers met persoonlijke klachten...
Er zou eigenlijk een medische keuring moeten komen voor ministers want blijkbaar zijn ze niet zo gezond.
Audaces fortuna juvat
pi_68576640
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:43 schreef DS4 het volgende:


Nee, maar het is verdomd lastig om binnen de 50K te blijven met een A6. Een leuk aangeklede Golf (en dan niet eens de 6 cilinder, maar gewoon de GTI) gaat al over de 50K heen.


Volgens mij kost die GTI 31.000 euro dus wat moet je er dan voor 20.000 aan aankleden?
Audaces fortuna juvat
pi_68577233
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef Colnago het volgende:

[..]

Er zou eigenlijk een medische keuring moeten komen voor ministers want blijkbaar zijn ze niet zo gezond.
herkeuring voor ministers!!!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 01:25:18 #97
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68580617
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De overeenkomst met topmensen uit het bedrijfsleven is dat hun tijd en energie te belangrijk is om te verdoen met autorijden. Het vervoer moet zo min mogelijk belastend zijn, in die tijd moeten ze of optimaal kunnen werken of uitrusten.
In dat geval volstaat een Audi niet. Sterker nog, volstaat een auto niet. Dan zouden de dames en heren volksvertegenwoordigers een trein tot beschikking moeten hebben.

En om er meteen maar een compleet overbodige maar desalniettemin smakelijke Godwin tegenaan te gooien: Hitler had dat ook.
quote:
Dan heb je natuurlijk altijd marginale figuren die nog geen 50 euro per uur mogen kosten die een ander dat misgunnen waar ze zelf de capaciteiten voor missen en uit pure kneuterige afgunst gaan roepen dat het schandalig is.

Mijn werkgever brengt iets van 300 euro per uur in rekening. En denk je dat dat rechtstreeks naar mijn bankrekening wordt doorgesluisd? The bastard. Maarja, zo een zooi Audi's kost ook wat hè.
quote:
Ik zie zelfs figuren hier vertellen hoe blij zij zelf met een A6 zouden zijn, alsof mensen die nog nooit achterin een auto hebben gewerkt omdat ze te marginaal zijn de norm zijn voor mensen die wel wat bereikt hebben. Dat is pas arrogant.
Ow ja want een groot gedeelte van Nederland laat zich rondrijden door een chauffeur. Daarom zie je in files ook zo ontzettend veel dikke auto's waarin iemand achterin hard zit te werken.
quote:
Sinds de jaren 60 zijn er meerdere fabrikanten die een langere versie van hun topmodel aandienen om mensen wiens tijd kostbaar is om optimaal te vervoeren door een chauffeur.Een chauffeur die overigens nog veel kostbaarder is dan dat extra lange chassis.
Die luxe automodellen waren er al in de jaren twintig van de vorige eeuw lieverd.
quote:
Het is duurder, zwaarder, het rijdt minder en het is of lelijker, of het valt nauwelijks op. Toch hebben Mercedes, Jaguar, BMW, Citroen, Renault en ongetwijfeld nog een paar andere merken een lange versie in hun assortiment, want er is vraag naar. Allemaal omdat je in het standaard model zo goed kunt werken? Allemaal omdat het status is, terwijl vaak alleen de kenners het zien en de chauffeur op zich al betekent dat je veel belangrijker bent dan al die miezerige middelmatige misgunstigen hier?
Ja. In sommige gevallen zonder meer.
En wat bedoel je precies met 'middelmatige misgunstigen', arrogante kwal?
quote:
Het is eigenlijk belachelijk onprofessioneel om daarop te beknibbelen. Dat is nou echt iets wat alleen maar in Nederland kan. Geef die lui standaard een auto om optimaal het landsbelang te dienen. Een auto met chauffeur dus, en dus ook het model voor een chauffeur, die zijn er niet voor niks. Als ze er dan spinners onder willen hebben moeten ze dát zelf bijleggen, dat heeft niks met hun functioneren in het landsbelang te maken.
Ja, Nederland is ook zo enorm groot dat je al snel meer dan vijf uur in die auto zit. Wat kost dat wel niet?!?
DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND

Hahaha eikel.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_68581177
Ministers kennen geen crisis, daarom zijn ze ook minister
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 03:33:48 #99
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68582196
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Ministers kennen geen crisis, daarom zijn ze ook minister
Die kennen maar één crisis: Als ze nodig naar het toilet moeten.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_68584873
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
miljoenen mensen doen het in een stuk goedkopere bak
Ik waag te betwijfelen dat miljoenen mensen een chauffeur hebben.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')