abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68521872
En maar met het hele kabinet naar de duivelse graaicultuur wijzen. Tuurlijk jongens.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_68521873
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hebben ze de achterbank eruit gehaald dan??
Dan zou het weer geen probleem moeten zijn. Horizontaal vervoeren van die zwakkeren is misschien iets om over na te denken. Een ambulance misschien?
pi_68521937
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:51 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dan zou het weer geen probleem moeten zijn. Horizontaal vervoeren van die zwakkeren is misschien iets om over na te denken. Een ambulance misschien?
Ik dacht dat er voor deze catagorie mensen speciale busjes rondreden
pi_68521971
Ach, tegen de verkiezingstijd is iedereen het alweer vergeten.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_68521973
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:55 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Ik dacht dat er voor deze catagorie mensen speciale busjes rondreden
Dat klopt, busjes hebben ze daarvoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2009 09:58:23 ]
  donderdag 30 april 2009 @ 10:04:10 #31
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_68522079
Volgende actie:
BPM en BTW hoeven niet meegerekend te worden bij de aanschaf van een auto voor een minister.
Het is toch vestzeak-broekzak met dit soort belastingen.
Dan kunnen ze allemaal een A8 nemen en nog bijna onder de 50.000 blijven.

Geen roetfiler ?
Ze hebben dus een diesel, lijkt me ook logisch als ze veel kilometer maakt.
Instap diesel is 94.000, voor de A8L 98.000. Energielabel D en E resp.

Als je meer ruimte wil, kun je toch ook geween een RS6 Avant nemen
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_68522133
Past trouwens wel bij die campagne van Sire. onbewust asociaal enzo.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_68522227
Ze doen net of ze ritten maken van 5 uur per dag. tyfus honden.. op de fiets moeten ze komen zoals vroeger.
  donderdag 30 april 2009 @ 10:18:02 #34
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_68522341
lekker bericht weer. De mogelijkheid dat er echt lichamelijke klachten zijn wordt niet eens overwogen. Het gaat hier steeds meer op hart van Nederland lijken
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_68522390
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef teamlead het volgende:
lekker bericht weer. De mogelijkheid dat er echt lichamelijke klachten zijn wordt niet eens overwogen. Het gaat hier steeds meer op hart van Nederland lijken
En die lul van een Vosss ligt helemaal onderuit die sukkel.
pi_68522408
quote:
hou toch op, welke lichamelijke klachten kunnen ertoe leiden dat een auto van 50k niet voldoet en een auto van 90k wel? Doorzie je dan ook niet dat dit gewoon graaien is?
pi_68522440
Hoe lang zitten ze in die auto? Een A6 is gewoon een vette bak hoor en als hij been ruimte wil koopt hij maar ene mercedes Vito zet ie er een slaap bank in.
  donderdag 30 april 2009 @ 10:26:02 #38
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_68522486
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:21 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

hou toch op, welke lichamelijke klachten kunnen ertoe leiden dat een auto van 50k niet voldoet en een auto van 90k wel? Doorzie je dan ook niet dat dit gewoon graaien is?
ja hoor, duurde nog lang voor die term voorbij kwam . wat heeft dit nu weer met graaien te maken?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_68522567
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:26 schreef teamlead het volgende:

[..]

ja hoor, duurde nog lang voor die term voorbij kwam . wat heeft dit nu weer met graaien te maken?
naar mijn mening is het graaien als je een lichamelijk probleem alleen kan oplossen door een duurdere auto. Ik had er totaal geen probleem in gezien als de "normauto" zou zijn aangepast aan de specifieke wensen.
pi_68522569
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:07 schreef Ridocar het volgende:
Past trouwens wel bij die campagne van Sire. onbewust asociaal enzo.
Hier is niks onbewust aan. Dit is gewoon bewust zakkenvullen.

Het verbaast me ook helemaal niks dat het hier om cda en pvda ministers gaat. Onbetrouwbare, leugenachtige teringpartijen zijn het. Wel constant met moralistische vingertjes schudden, betuttelend tot en met, een verschrikkelijke holier-than-thou mentaliteit hebben, omhoog likken maar omlaag trappen, en alleen maar bezig met eigenbelang en zelfverrijking, gekonkel en vuile gore leugens.

Onder de guillotine met deze klootzakken.
pi_68522578
Op zich is het natuurlijk een beetje onzin. Als je een auto met chauffeur hebt dan neem je de L-versie zodat degene achterin lekker kan werken en de benen kan strekken. Als je belangrijk genoeg bent voor een chauffeur, ben je ook belangrijk genoeg voor een extra ruime auto. Die dingen zijn er ook niet voor niks, die zijn er juist voor de mensen die een chauffeur hebben.

Het lijkt mij dan ook verkeerde zuinigheid om daar moeilijk over te gaan doen. Maar dat is nou eenmaal wel gebeurd, en er zijn regels voor, dan moeten de ministers zich daar ook aan houden of de regels veranderen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 30 april 2009 @ 11:02:47 #42
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_68523198
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:11 schreef LXIV het volgende:
Vergeleken met de wanmisdaden van het Europarlement is dit nog relatief onschuldig. Maar daar gaat het dan ook om Zuid- en Oosteuropeanen.
racist!
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_68523355
quote:
Camiel Eurlings is te groot.
Ik ben ruim groter dan die klootviool en rij rustig naar Parijs in een A4 ( ) als het moet.
Maar inderdaad een A6 is wel erg krap.
pi_68524292
Kamervragen?
pi_68525535
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Op zich is het natuurlijk een beetje onzin. Als je een auto met chauffeur hebt dan neem je de L-versie zodat degene achterin lekker kan werken en de benen kan strekken. Als je belangrijk genoeg bent voor een chauffeur, ben je ook belangrijk genoeg voor een extra ruime auto. Die dingen zijn er ook niet voor niks, die zijn er juist voor de mensen die een chauffeur hebben.

Het lijkt mij dan ook verkeerde zuinigheid om daar moeilijk over te gaan doen. Maar dat is nou eenmaal wel gebeurd, en er zijn regels voor, dan moeten de ministers zich daar ook aan houden of de regels veranderen.
Zelden dat wij het zo eens zijn.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 30 april 2009 @ 14:28:06 #46
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_68529475
quote:
Elke andere Nederlander moet zelf z'n auto betalen als-ie echt klachten heeft. En je maakt mij niet wijs dat er geen auto onder de 50.000 euro te vinden is waar deze kneuzen in elke gewenste houding in vervoerd kunnen worden.
censuur :O
pi_68529588
Camiel Eurlings is een sowieso loser eerste klas
<hr>
pi_68530828
Ik weet nog wel een leuke wagen voor ze.

[ Bericht 13% gewijzigd door Picchia op 30-04-2009 15:34:31 ]
pi_68530941

Oh noes! Ik krijg lichamelijke klachten.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_68531064
quote:
Op donderdag 30 april 2009 08:54 schreef KritischeMassa het volgende:
Van www.Elsevier.nl

Bron
[..]

Klaarblijkelijk zijn dit dus die "Normen en Waarden" van ons dierbare kabinet, of zou dit nu het zoet na het zuur zijn. Wat een stelletje aardappels ook...
leuk die regenten
laat ze allemaal maar in een toyota prius riijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')