Dan zou het weer geen probleem moeten zijn. Horizontaal vervoeren van die zwakkeren is misschien iets om over na te denken. Een ambulance misschien?quote:Op donderdag 30 april 2009 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hebben ze de achterbank eruit gehaald dan??
Ik dacht dat er voor deze catagorie mensen speciale busjes rondredenquote:Op donderdag 30 april 2009 09:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan zou het weer geen probleem moeten zijn. Horizontaal vervoeren van die zwakkeren is misschien iets om over na te denken. Een ambulance misschien?
Dat klopt, busjes hebben ze daarvoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:55 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik dacht dat er voor deze catagorie mensen speciale busjes rondreden
En die lul van een Vosss ligt helemaal onderuit die sukkel.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef teamlead het volgende:
lekker bericht weer. De mogelijkheid dat er echt lichamelijke klachten zijn wordt niet eens overwogen. Het gaat hier steeds meer op hart van Nederland lijken
hou toch op, welke lichamelijke klachten kunnen ertoe leiden dat een auto van 50k niet voldoet en een auto van 90k wel? Doorzie je dan ook niet dat dit gewoon graaien is?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef teamlead het volgende:
lekker bericht weer. De mogelijkheid dat er echt lichamelijke klachten zijn wordt niet eens overwogen. Het gaat hier steeds meer op hart van Nederland lijken
ja hoor, duurde nog lang voor die term voorbij kwamquote:Op donderdag 30 april 2009 10:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
hou toch op, welke lichamelijke klachten kunnen ertoe leiden dat een auto van 50k niet voldoet en een auto van 90k wel? Doorzie je dan ook niet dat dit gewoon graaien is?
naar mijn mening is het graaien als je een lichamelijk probleem alleen kan oplossen door een duurdere auto. Ik had er totaal geen probleem in gezien als de "normauto" zou zijn aangepast aan de specifieke wensen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoor, duurde nog lang voor die term voorbij kwam. wat heeft dit nu weer met graaien te maken?
Hier is niks onbewust aan. Dit is gewoon bewust zakkenvullen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:07 schreef Ridocar het volgende:
Past trouwens wel bij die campagne van Sire. onbewust asociaal enzo.
racist!quote:Op donderdag 30 april 2009 09:11 schreef LXIV het volgende:
Vergeleken met de wanmisdaden van het Europarlement is dit nog relatief onschuldig. Maar daar gaat het dan ook om Zuid- en Oosteuropeanen.
Camiel Eurlings is te groot.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef teamlead het volgende:
Zelden dat wij het zo eens zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Op zich is het natuurlijk een beetje onzin. Als je een auto met chauffeur hebt dan neem je de L-versie zodat degene achterin lekker kan werken en de benen kan strekken. Als je belangrijk genoeg bent voor een chauffeur, ben je ook belangrijk genoeg voor een extra ruime auto. Die dingen zijn er ook niet voor niks, die zijn er juist voor de mensen die een chauffeur hebben.
Het lijkt mij dan ook verkeerde zuinigheid om daar moeilijk over te gaan doen. Maar dat is nou eenmaal wel gebeurd, en er zijn regels voor, dan moeten de ministers zich daar ook aan houden of de regels veranderen.
Elke andere Nederlander moet zelf z'n auto betalen als-ie echt klachten heeft. En je maakt mij niet wijs dat er geen auto onder de 50.000 euro te vinden is waar deze kneuzen in elke gewenste houding in vervoerd kunnen worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef teamlead het volgende:
leuk die regentenquote:Op donderdag 30 april 2009 08:54 schreef KritischeMassa het volgende:
Van www.Elsevier.nl
Bron
[..]
Klaarblijkelijk zijn dit dus die "Normen en Waarden" van ons dierbare kabinet, of zou dit nu het zoet na het zuur zijn. Wat een stelletje aardappels ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |