abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2009 @ 17:59:57 #51
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_68534710
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:49 schreef Iblis het volgende:

Behalve Eimert, die om voor mij onduidelijke redenen door het NCTb dus als een belangrijk doelwit wordt ingeschaald,
Er zit een contingent Nederlandse militairen in Uruzgan. Niet iedereen is het daarmee eens.
pi_68534919
Te bizar gewoon.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:22:54 #53
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68535089
Heeft iemand het email-adres van meneer Balkende? Ik zou hem graag willen vragen of hij dit wil uitleggen aan mij als domme burger.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:31:59 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68535265
AHhaahah seriously?

A6 niet goed genoeg?

Wacht

Wat een grap !

Een audi A6 is al een dikke bak, en dat is niet goed genoeg voor de poezelige ruggetjes van de heren en dames ministers? En ik maar denken dat er bezuinigd moest worden .
Huilen dan.
pi_68537007
Heeft Maria van der Hoeven soms een dubbele hernia ofzo?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_68537166
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft Maria van der Hoeven soms een dubbele hernia ofzo?
Het wordt tijd dat hier kamervragen over komen

Dit is gewoon fraude met overheidsgeld
  donderdag 30 april 2009 @ 19:42:25 #57
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_68537167
WTF. Kan me voorstellen dat er dan 1 minister is die dan echt klachen heeft, maar ineens 5?
pi_68537492
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef Zwansen het volgende:
WTF. Kan me voorstellen dat er dan 1 minister is die dan echt klachen heeft, maar ineens 5?
ja dat zou ik ook denken, maar dit geniale geval denkt daar anders over
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef teamlead het volgende:
lekker bericht weer. De mogelijkheid dat er echt lichamelijke klachten zijn wordt niet eens overwogen. Het gaat hier steeds meer op hart van Nederland lijken
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:56:16 #59
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68552138
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef teamlead het volgende:
lekker bericht weer. De mogelijkheid dat er echt lichamelijke klachten zijn wordt niet eens overwogen. Het gaat hier steeds meer op hart van Nederland lijken
Omdat het de grootst mogelijke lulkoek is en iedereen met een beetje verstand (of meer) ziet dat van 100 KM afstand met z'n ogen dicht nog
Intelligent, but fucked up.
pi_68552246
haha.. vaak genoeg dubbelgevouwen op de achterbank van een of ander koekblik gezeten zonder 'lichamelijke klachten' op te lopen. En nu is vervoerd worden in een ruime luxe sedan als een A6 opeens schadelijk voor je gezondheid. Ordinair plukken over de rug van de bevolking noem ik dit.
pi_68552404
Ze moeten gewoon een handvol van die ministeries opheffen. Dat scheelt een stuk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:15:51 #62
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_68552639
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:06 schreef du_ke het volgende:
Ze moeten gewoon een handvol van die ministeries opheffen. Dat scheelt een stuk.
"Ze" zijn die ministeries zelf. Zie daar waarom het aantal ambtenaren in Nederland over de geschiedenis gezien alleen maar verder toeneemt. Ooit was er niet een
censuur :O
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:17:52 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68552695
quote:
Eén vind ik nog teveel.. oké, als je je met je 1.90 oid op de achterbank van een fiat panda moet proppen kan ik me voorstellen dat je er MOGELIJK rugklachten van krijgt, maar een audi A6?

Hoe doen die miljoenen Nederlanders dat toch, die zich géén A6 kunnen veroorloven .
Huilen dan.
pi_68552912
Ik vind een A6 eigenlijk wel wat karig voor een minister, een A8, 7 serie of S-klasse hoort eigenlijk wel bij zo'n functies vind ik, met het kleinste motormodel. Wel is het natuurlijk raar dat vijf ministers een briefje bij de dokter geregeld hebben om zo onder de regels uit te kunnen komen. Het doet een beetje denken aan de klasgenoten op school die dan altijd een briefje van hun ouders mee kregen dat ze ziek waren als ze hun verslag niet af hadden of niet goed hadden geleerd voor een proefwerk.
pi_68553085
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:15 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

"Ze" zijn die ministeries zelf. Zie daar waarom het aantal ambtenaren in Nederland over de geschiedenis gezien alleen maar verder toeneemt. Ooit was er niet een
En ooit waren alle postbodes en KPN'ers ambtenaar. Het kan dus ook afnemen.

Het bij elkaar in 1 gebouw zetten van bepaalde ministeries is een mooie eerste stap. Als er een stuk of 5-6 overblijven is dat zat.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_68553507
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, maar het is verdomd lastig om binnen de 50K te blijven met een A6. Een leuk aangeklede Golf (en dan niet eens de 6 cilinder, maar gewoon de GTI) gaat al over de 50K heen.

Laten we nou wel zijn: het is geen ruim budget, net zoals ik de keuze wel heel beperkt vind. Maar goed, dat is ook een beetje het nadeel van leasebakken, reden waarom ik ze nooit zou willen.
50k das 3 keer een modaal jaarinkomen, snap niet dat mensen dat uitgeven aan een stuk blik.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_68553730
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

50k das 3 keer een modaal jaarinkomen, snap niet dat mensen dat uitgeven aan een stuk blik.
quote:
Het bruto modaal inkomen wordt voor 2009 geschat op 31.930 euro. Het bruto modaal inkomen moet niet verward worden met het statistisch modaal inkomen. Het statistisch modaal inkomen is het meest voorkomende inkomen ofwel gelijkaan de premiegrens ZVW 32369
.

50 K is 1,5659 keer Bruto modaal
50 K is 1,5447 keer Statistisch modaal
pi_68553896
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef henkway het volgende:

[..]

[..]

.

50 K is 1,5659 keer Bruto modaal
50 K is 1,5447 keer Statistisch modaal
Dan nog veel geld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:58:51 #70
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_68554048
Misschien moeten deze arrogante graaiers eens een jaar lang in een auto rijden waar Jan Modaal in rijd.
Geef ze verdomme een prius.

Walgelijk dit
pi_68554328
Die A6 is natuurlijk een perfecte auto voor een minister dus ik denk niet dat lichamelijke klachten de reden zijn voor de aanschaf van een A8.
Ik denk dat men een A8 wil hebben omdat dat de auto is voor de topmensen uit het bedrijfsleven (als ze een Audi kiezen) en aangezien ministers ook gek zijn op staus willen ze ook meedoen met de top.
Audaces fortuna juvat
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:13:50 #72
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_68556141
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

En ooit waren alle postbodes en KPN'ers ambtenaar. Het kan dus ook afnemen.
Privatisering is wat anders dan verminderen van het aantal mensen in zo'n functie.
Bij postbodes stel ik me nog mensen voor die daadwerkelijk iets moeten produceren, een goede reden om ze niet meer als ambtenaar te kunnen hebben inderdaad...
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:17:59 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68556226
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind een A6 eigenlijk wel wat karig voor een minister, een A8, 7 serie of S-klasse hoort eigenlijk wel bij zo'n functies vind ik, met het kleinste motormodel. Wel is het natuurlijk raar dat vijf ministers een briefje bij de dokter geregeld hebben om zo onder de regels uit te kunnen komen. Het doet een beetje denken aan de klasgenoten op school die dan altijd een briefje van hun ouders mee kregen dat ze ziek waren als ze hun verslag niet af hadden of niet goed hadden geleerd voor een proefwerk.
In een tijd waar bezuinigen centraal staat geef je op zo'n manier toch echt een verkeerd signaal af. In een A6 is het ook prima toeven, ik zou willen dat ik er 1 had . Jammer alleen dat het ego van de heren en dames ministers te groot is om in een A6 te passen .
Huilen dan.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:22:03 #74
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_68556341
Ze hadden natuurlijk ook allemaal in de ziektewet kunnen gaan zitten, dat was veel duurder geweest!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_68557768
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef raptorix het volgende:

1,5 en ik snap ook niet dat ze zo goedkoop kunnen slagen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:17:22 #76
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_68559538
Waarom vraagt niemand hier zich af wat die dokter bezielt om te verklaren dat iemand die niet in een A6 vervoerd kan worden, wel in een A8 vervoerd kan worden? Zo'n arts heeft toch ook de kolder in z'n kop?

[ Bericht 1% gewijzigd door RemcoDelft op 01-05-2009 15:34:40 ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:22:41 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68559687
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom vraagt niemand hier zich af wat die dokter zich bezielt om te verklaren dat iemand die niet in een A6 vervoerd kan worden, wel in een A8 vervoerd kan worden? Zo'n arts heeft toch ook de kolder in z'n kop?
Tja goed punt idd.. zo'n arts zal de betreffende minister wel te vriend willen houden .
Huilen dan.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:58:50 #78
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_68560693
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tja goed punt idd.. zo'n arts zal de betreffende minister wel te vriend willen houden .
dat gok ik, maar als ze been ruimte willen hebben dan knikkeren ze toch 1 voorstoel er uit
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:02:36 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68560796
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat gok ik, maar als ze been ruimte willen hebben dan knikkeren ze toch 1 voorstoel er uit
Dat hele beenruimte geneuzel is sowieso bullshit eerste klasse, c'mon, miljoenen mensen doen het in een stuk goedkopere bak en die leven ook nog steeds . In zo'n A6 heb je ook plenty ruimte, 't is al een verdomd dikke wagen.

Geef er mij maar 1 !
Huilen dan.
pi_68560843
De altruïsten van onze samenleving.
pi_68560853
voor minder dan een A8 doe ik het niet hoor...

pffff ik ga niet in zo'n huifkar van een A6 zitten...

* KritischeMassa checkt al multitasking het saldo van zijn OV-Chipkaart

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2009 16:05:28 ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:26:58 #82
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68563569
We hebben het vandaag even geprobeerd (op werk diverse soorten en maten Audi's in wagenpark):

In een A6 kun je uitstekend zitten, ook als je rugklachten hebt, een A8 zit net zo goed, de Q5 zit ook goed maar daar kom je nooit in als je rugklachten hebt en de S5 zit helemaal lekker. In al die auto's beenruimte zat.

Het zal er dus wellicht meer met imago dan met rugklachten hebben te maken. Daarnaast kun je, als je rugklachten hebt, aangepaste stoelen krijgen.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_68563931
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

In een A6 kan een persoon van 2.0 meter met een zwakke rug zeer comfortabel zitten
pi_68565338
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:07 schreef Colnago het volgende:
Die A6 is natuurlijk een perfecte auto voor een minister dus ik denk niet dat lichamelijke klachten de reden zijn voor de aanschaf van een A8.
Ik denk dat men een A8 wil hebben omdat dat de auto is voor de topmensen uit het bedrijfsleven (als ze een Audi kiezen) en aangezien ministers ook gek zijn op staus willen ze ook meedoen met de top.
De overeenkomst met topmensen uit het bedrijfsleven is dat hun tijd en energie te belangrijk is om te verdoen met autorijden. Het vervoer moet zo min mogelijk belastend zijn, in die tijd moeten ze of optimaal kunnen werken of uitrusten.

Dan heb je natuurlijk altijd marginale figuren die nog geen 50 euro per uur mogen kosten die een ander dat misgunnen waar ze zelf de capaciteiten voor missen en uit pure kneuterige afgunst gaan roepen dat het schandalig is.

Ik zie zelfs figuren hier vertellen hoe blij zij zelf met een A6 zouden zijn, alsof mensen die nog nooit achterin een auto hebben gewerkt omdat ze te marginaal zijn de norm zijn voor mensen die wel wat bereikt hebben. Dat is pas arrogant.

Sinds de jaren 60 zijn er meerdere fabrikanten die een langere versie van hun topmodel aandienen om mensen wiens tijd kostbaar is om optimaal te vervoeren door een chauffeur.Een chauffeur die overigens nog veel kostbaarder is dan dat extra lange chassis.

Het is duurder, zwaarder, het rijdt minder en het is of lelijker, of het valt nauwelijks op. Toch hebben Mercedes, Jaguar, BMW, Citroen, Renault en ongetwijfeld nog een paar andere merken een lange versie in hun assortiment, want er is vraag naar. Allemaal omdat je in het standaard model zo goed kunt werken? Allemaal omdat het status is, terwijl vaak alleen de kenners het zien en de chauffeur op zich al betekent dat je veel belangrijker bent dan al die miezerige middelmatige misgunstigen hier?

Het is eigenlijk belachelijk onprofessioneel om daarop te beknibbelen. Dat is nou echt iets wat alleen maar in Nederland kan. Geef die lui standaard een auto om optimaal het landsbelang te dienen. Een auto met chauffeur dus, en dus ook het model voor een chauffeur, die zijn er niet voor niks. Als ze er dan spinners onder willen hebben moeten ze dát zelf bijleggen, dat heeft niks met hun functioneren in het landsbelang te maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:38:33 #85
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68565549
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De overeenkomst met topmensen uit het bedrijfsleven is dat hun tijd en energie te belangrijk is om te verdoen met autorijden. Het vervoer moet zo min mogelijk belastend zijn, in die tijd moeten ze of optimaal kunnen werken of uitrusten.

Dan heb je natuurlijk altijd marginale figuren die nog geen 50 euro per uur mogen kosten die een ander dat misgunnen waar ze zelf de capaciteiten voor missen en uit pure kneuterige afgunst gaan roepen dat het schandalig is.

Ik zie zelfs figuren hier vertellen hoe blij zij zelf met een A6 zouden zijn, alsof mensen die nog nooit achterin een auto hebben gewerkt omdat ze te marginaal zijn de norm zijn voor mensen die wel wat bereikt hebben. Dat is pas arrogant.

Sinds de jaren 60 zijn er meerdere fabrikanten die een langere versie van hun topmodel aandienen om mensen wiens tijd kostbaar is om optimaal te vervoeren door een chauffeur.Een chauffeur die overigens nog veel kostbaarder is dan dat extra lange chassis.

Het is duurder, zwaarder, het rijdt minder en het is of lelijker, of het valt nauwelijks op. Toch hebben Mercedes, Jaguar, BMW, Citroen, Renault en ongetwijfeld nog een paar andere merken een lange versie in hun assortiment, want er is vraag naar. Allemaal omdat je in het standaard model zo goed kunt werken? Allemaal omdat het status is, terwijl vaak alleen de kenners het zien en de chauffeur op zich al betekent dat je veel belangrijker bent dan al die miezerige middelmatige misgunstigen hier?

Het is eigenlijk belachelijk onprofessioneel om daarop te beknibbelen. Dat is nou echt iets wat alleen maar in Nederland kan. Geef die lui standaard een auto om optimaal het landsbelang te dienen. Een auto met chauffeur dus, en dus ook het model voor een chauffeur, die zijn er niet voor niks. Als ze er dan spinners onder willen hebben moeten ze dát zelf bijleggen, dat heeft niks met hun functioneren in het landsbelang te maken.
Ik vind je doorgaans een goeie poster, maar deze post slaat helemaal nergens op natuurlijk.

Waar het om gaat is dat men moedwillig de boel flest om onder de regels uit te komen, en dat nog wel op onze gemeenschappelijke kosten.

Jij doet het overkomen alsof je in een Audi A6 niet goed kunt zitten en werken, en dat lijkt me niet waar.

Je notie dat niet aan de maatschappelijke top staan gelijk staat aan middelmaat is niet alleen verwerpelijk, maar ook nog eens erg onwaar.
pi_68566942
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik vind je doorgaans een goeie poster, maar deze post slaat helemaal nergens op natuurlijk.

Waar het om gaat is dat men moedwillig de boel flest om onder de regels uit te komen, en dat nog wel op onze gemeenschappelijke kosten.
Daar ben ik het mee eens, dat schreef ik in een eerdere replie al. De regels deugen niet, maar daarmee keur ik het sjoemelen met die regels niet goed. Het ging er echter ook om of een minister in een chauffeursauto mag zitten of dat dat te dol is.
quote:
Jij doet het overkomen alsof je in een Audi A6 niet goed kunt zitten en werken, en dat lijkt me niet waar.
Volgens mij had Lodewijk de Waal als vakbondsleider vroeger een Opel Kadett met chauffeur, maar dat was ook een statement. Natuurlijk kan het, wat allemaal wel niet kan, een minister kan ook zelf rijden. Een minister kan ook in een middenklasser. Het gaat erom dat het mensen zijn die heel belangrijk werk doen, hoe slecht ze dat ook doen, en dat je dan dus zorgt dat dat zo goed mogelijk in orde is. Daar zijn speciale auto's voor, de baas van een beetje bedrijf heeft er ook zo een. Dat geld komt ook ergens vandaan en dan wordt het ook verstandig geacht om wat extra duizendjes neer te tellen voor optimaal personenvervoer.
quote:
Je notie dat niet aan de maatschappelijke top staan gelijk staat aan middelmaat is niet alleen verwerpelijk, maar ook nog eens erg onwaar.
Het gaat erom dat velen hier roepen 'als het goed genoeg is voor mij, dan is het dat voor een minister ook', dat vind ik tegelijk miezerig en arrogant.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_68567010
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het gaat erom dat velen hier roepen 'als het goed genoeg is voor mij, dan is het dat voor een minister ook', dat vind ik tegelijk miezerig en arrogant.
Daar gaat het niet om het gaat om het verzinnen van leugens voor eigen gewin, ten koste van de schatkist.
Gewoon fraude en oplichting dus .
pi_68567021
quote:

[..]

wat heb jij een ontzettend misplaatst superioriteitsgevoel, man man

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2009 19:38:21 ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:39:36 #89
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68567134
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, dat schreef ik in een eerdere replie al. De regels deugen niet, maar daarmee keur ik het sjoemelen met die regels niet goed. Het ging er echter ook om of een minister in een chauffeursauto mag zitten of dat dat te dol is.
[..]

Volgens mij had Lodewijk de Waal als vakbondsleider vroeger een Opel Kadett met chauffeur, maar dat was ook een statement. Natuurlijk kan het, wat allemaal wel niet kan, een minister kan ook zelf rijden. Een minister kan ook in een middenklasser. Het gaat erom dat het mensen zijn die heel belangrijk werk doen, hoe slecht ze dat ook doen, en dat je dan dus zorgt dat dat zo goed mogelijk in orde is. Daar zijn speciale auto's voor, de baas van een beetje bedrijf heeft er ook zo een. Dat geld komt ook ergens vandaan en dan wordt het ook verstandig geacht om wat extra duizendjes neer te tellen voor optimaal personenvervoer.
[..]

Okee, duidelijk

Al vind ik dat gemeenschapsgeld in deze tijd prima besteed is aan een nog altijd prima auto waar de meesten van ons nooit in zullen rijden.

Waarom het dan beter moet ongaat me.

PS.
Een Opel Kadett met chauffeur. Goedkoop was niet goed genoeg, het moest ook erg lelijk zijn? Was het er zo een zonder echte bekleding aan de binnenkant (dus gewoon plastic en metaal)?
pi_68567326
Schandalig!!! Ik kan me hier enorm over opwinden. Ik hoop dat Nederland dit ooit zo beu wordt, dat hier tegen opgetreden wordt.

Overigens zou Audi een aanklacht wegens 'smaad' of iets dergelijks in moeten dienen Immers wordt er gesteld dat je in een a6 al gauw niet fatsoenlijk kan zitten, hetgeen zelfs door een arts beaamt wordt.

Nou, als je voor zoveel geld een auto koop wil je natuurlijk wel fatsoenlijk kunnen zitten. Een A6 zal dan afvallen als keuzemogelijkheid.
pi_68567568
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:45 schreef Gulo het volgende:
Schandalig!!! Ik kan me hier enorm over opwinden. Ik hoop dat Nederland dit ooit zo beu wordt, dat hier tegen opgetreden wordt.

Overigens zou Audi een aanklacht wegens 'smaad' of iets dergelijks in moeten dienen Immers wordt er gesteld dat je in een a6 al gauw niet fatsoenlijk kan zitten, hetgeen zelfs door een arts beaamt wordt.

Nou, als je voor zoveel geld een auto koop wil je natuurlijk wel fatsoenlijk kunnen zitten. Een A6 zal dan afvallen als keuzemogelijkheid.
een schadevergoeding van de NL overheid moet er zeker inzitten, wie tipt ze?
pi_68573301
quote:
Ik lees anders maar drie ministers met persoonlijke klachten...
pi_68576391
quote:

[..]

Volgens mij heb je de post van LordNemephis niet gelezen.
Audaces fortuna juvat
pi_68576525
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef Woffel het volgende:

Ik lees anders maar drie ministers met persoonlijke klachten...
Er zou eigenlijk een medische keuring moeten komen voor ministers want blijkbaar zijn ze niet zo gezond.
Audaces fortuna juvat
pi_68576640
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:43 schreef DS4 het volgende:

Nee, maar het is verdomd lastig om binnen de 50K te blijven met een A6. Een leuk aangeklede Golf (en dan niet eens de 6 cilinder, maar gewoon de GTI) gaat al over de 50K heen.

Volgens mij kost die GTI 31.000 euro dus wat moet je er dan voor 20.000 aan aankleden?
Audaces fortuna juvat
pi_68577233
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef Colnago het volgende:

[..]

Er zou eigenlijk een medische keuring moeten komen voor ministers want blijkbaar zijn ze niet zo gezond.
herkeuring voor ministers!!!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 01:25:18 #97
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68580617
quote:

[..]

In dat geval volstaat een Audi niet. Sterker nog, volstaat een auto niet. Dan zouden de dames en heren volksvertegenwoordigers een trein tot beschikking moeten hebben.

En om er meteen maar een compleet overbodige maar desalniettemin smakelijke Godwin tegenaan te gooien: Hitler had dat ook.
quote:

Mijn werkgever brengt iets van 300 euro per uur in rekening. En denk je dat dat rechtstreeks naar mijn bankrekening wordt doorgesluisd? The bastard. Maarja, zo een zooi Audi's kost ook wat hè.
quote:
Ow ja want een groot gedeelte van Nederland laat zich rondrijden door een chauffeur. Daarom zie je in files ook zo ontzettend veel dikke auto's waarin iemand achterin hard zit te werken.
quote:
Die luxe automodellen waren er al in de jaren twintig van de vorige eeuw lieverd.
quote:
Ja. In sommige gevallen zonder meer.
En wat bedoel je precies met 'middelmatige misgunstigen', arrogante kwal?
quote:
Ja, Nederland is ook zo enorm groot dat je al snel meer dan vijf uur in die auto zit. Wat kost dat wel niet?!?
DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND

Hahaha eikel.
pi_68581177
Ministers kennen geen crisis, daarom zijn ze ook minister
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 03:33:48 #99
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68582196
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Ministers kennen geen crisis, daarom zijn ze ook minister
Die kennen maar één crisis: Als ze nodig naar het toilet moeten.
pi_68584873
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
miljoenen mensen doen het in een stuk goedkopere bak
Ik waag te betwijfelen dat miljoenen mensen een chauffeur hebben.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')