Geen denigrerend taalgebruik tegen Delain hequote:Op woensdag 29 april 2009 21:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
jaja that song that angels sing blabla
Je bent goed.quote:
Ik weet het niet, ben je nog geen 16 dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:22 schreef Zeroku het volgende:
Iemand enig idee trouwens of je 16 moet zijn voor Sonisphere?
Mja, als je het veel te vaak luistert komt het uiteindelijk je strot uitquote:Op woensdag 29 april 2009 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen denigrerend taalgebruik tegen Delain he!
Dat is echt zo'n vraag waar je het antwoord toch al op weetquote:Op woensdag 29 april 2009 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ben je nog geen 16 dan?
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n vraag waar je het antwoord toch al op weet
Ik luister het netquote:Op woensdag 29 april 2009 21:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mja, als je het veel te vaak luistert komt het uiteindelijk je strot uit
Ik niet.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ben je nog geen 16 dan?
Oh, ja, sorryquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
... Ik moet aan mijn postcount denken
![]()
___!
Ik heb nergens last van, ben toch 18. En ik ga voornamelijk voor Metallicaquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik luister het net!
[..]
Ik niet.
[..], maar Slipknot en Lamb of God zijn wel weer vetjes
.
Mwah, vorig jaar op pinkpop al gezien. Kamelot is trouwens ook wel vetquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, ben toch 18. En ik ga voornamelijk voor Metallica
Ik ga echt als vervanging van het concert in Maart waar niemand met me mee wilde. En er willen wel mensen mee naar Sonispherequote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwah, vorig jaar op pinkpop al gezien. Kamelot is trouwens ook wel vet.
Maandag moet ik wel imagen op school hequote:Op woensdag 29 april 2009 21:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel... T is zondag al!
Ja ik wil ook wel gaan, als ik zeker wist dat je geen 16 hoefde te zijn had ik ze straks al besteld. Vriend van me zei dat je met begeleiding gewoon zo binnen mocht maar weet niet zeker..quote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga echt als vervanging van het concert in Maart waar niemand met me mee wilde. En er willen wel mensen mee naar Sonisphere
Vet raar, ik wil zo spelen dus ik download die plugin. Alleen na het restarten van FF gebeurt er niks.quote:
Degene die mee gaan bij mij zijn 19,18 en 17... Ben zelf tegen die tijd ook 19quote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel gaan, als ik zeker wist dat je geen 16 hoefde te zijn had ik ze straks al besteld. Vriend van me zei dat je met begeleiding gewoon zo binnen mocht maar weet niet zeker..
Meld je ziekquote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maandag moet ik wel imagen op school he?
Mja, zijn best veel problemen nog inderdaad. IE al geprobeerd? Bij m'n vriendin doet ie het ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:31 schreef duncannn het volgende:
[..]
Vet raar, ik wil zo spelen dus ik download die plugin. Alleen na het restarten van FF gebeurt er niks.
Ja bij IE krijg ik precies hetzelfde. Ik probeer het ff op pc ipv laptop.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mja, zijn best veel problemen nog inderdaad. IE al geprobeerd? Bij m'n vriendin doet ie het ook niet.
Ik heb een key sinds 2007 ergens al.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef Hyman het volgende:
Een chinese webwinkel is geen webwinkel zonder wow gold en ander gold
Koop wowgoldquote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef Hyman het volgende:
Een chinese webwinkel is geen webwinkel zonder wow gold en ander gold
quote:
Viel Spass!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens hetzelfde
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]TopickillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens hetzelfde
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Kijk eens wat het kost om te verzendenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef Hyman het volgende:
11 euro voor een broek, waar je hier 140 euro betaalt
Bestel eens wat!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef Hyman het volgende:
En hoe wil je Yen gaan betalen?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef Hyman het volgende:
In naturaquote:
quote:
Helemaal stonedquote:Op woensdag 29 april 2009 21:57 schreef Zeroku het volgende:
[..], binnenkort Chinese maffia aan zn deur
.
quote:
Ben ik goed in,quote:
Welterustenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ben ik goed in,
Snuifje cyanide onder je post plakken![]()
Maargoed. sinds ik al vanaf 0:00 wakker ben. Ga ik nu maar slapen![]()
![]()
Ligt aan je budget, je hebt al auto's van 4-500 euroquote:Op woensdag 29 april 2009 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Echt kut dat ik geen eigen auto kan betalen, staat zoveel tofs op marktplaats
Ja maar ik kijk naar de maandelijkse lastenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt aan je budget, je hebt al auto's van 4-500 euro
18 euro per maandquote:Op woensdag 29 april 2009 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk naar de maandelijkse lasten
Je bent al minstens 50 kwijt aan verzekering zo ongeveer + wegenbelasting + brandstof + onderhoudquote:
Vooral omdat ik niet genoegen neem met een Suzuki Alto ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef Fidelity het volgende:
Een auto erg veel vaste lasten meeMeer dan 18 euro volgens mij
Dan nog, ik neem aan dat je werkt? 18 jarig heeft recht op meer dan 4 euro per uur. Als je 15 uur in de week werkt hebt je het toch al.. en houd je nog geld over ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je bent al minstens 50 kwijt aan verzekering zo ongeveer + wegenbelasting + brandstof + onderhoud
Hahaha, je moet toch ergens beginnenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vooral omdat ik niet genoegen neem met een Suzuki Alto ofzo
Denk er aan dat ik ook een 3000 voor school moet betalen voor volgend jaarquote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan nog, ik neem aan dat je werkt? 18 jarig heeft recht op meer dan 4 euro per uur. Als je 15 uur in de week werkt hebt je het toch al.. en houd je nog geld over ook.
Het is geen terreinwagen of Volvoquote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha, je moet toch ergens beginnenIk vind een Suzuki Alto op je 18e nog niet zo heel verkeerd!
Studiefinanciering, daarbij moet je die 3000 zelf ophoesten of helpen je ouders daarbij? En wat ik al zei, je houd geld over als je 15 uur in de week werkt, waarschijnlijk zul je wel meer werken.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk er aan dat ik ook een 3000 voor school moet betalen voor volgend jaar
Ik schijn aan stufi maar heel weinig te krijgen omdat mijn vader iets meer gaat verdienen. Ik moet het helemaal zelf betalen, maar mijn ouders schieten wel bij als ik het niet red.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Studiefinanciering, daarbij moet je die 3000 zelf ophoesten of helpen je ouders daarbij? En wat ik al zei, je houd geld over als je 15 uur in de week werkt, waarschijnlijk zul je wel meer werken.
XC90, neh dat vind ik geen echte Volvoquote:Op woensdag 29 april 2009 22:08 schreef Zeroku het volgende:
Maar als je een Volvo of SUV wilt dan houd het denk ik snel op ja.
Een Suzuki Samurai is goedkoper rijden geloof ikquote:Op woensdag 29 april 2009 22:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
koop een 340
Tyfuslelijk, maar kost geen moer.
Dat topic over zoek de stok.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef Renesite het volgende:
Wie had het laatst over het plaatsje 'Leeuwen' ?
oh.quote:
Altijd fijn he, veel loon krijgenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb twee keer zoveel loon als ik op had gerekend dus dus dus dus dus nu ben ik bijna schuldloos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG
Ik ben zo blij!
OMG weet je hoe fucking vet die auto is?!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
XC90, neh dat vind ik geen echte Volvo
Schuldenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb twee keer zoveel loon als ik op had gerekend dus dus dus dus dus nu ben ik bijna schuldloos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG
Ik ben zo blij!
Ja ik had op 80 gerekend, had wel gedacht dat het iets meer zou zijn maar verder niet over nagedacht, is het 145quote:
Kvind m niet zo stoer als de 240/740/850 enzo. Het vierkante tijdperkquote:Op woensdag 29 april 2009 22:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
OMG weet je hoe fucking vet die auto is?!
Ik hoop bij mijn volgende loonstrookje toch wel over de 500 euro te zittenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik had op 80 gerekend, had wel gedacht dat het iets meer zou zijn maar verder niet over nagedacht, is het 145En en en ik krijg nog 25 euro van euroclix
En dan zijn mijn schulden bij mijn ouders EINDELIJK afbetaald en kan ik gaan sparen
![]()
240quote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kvind m niet zo stoer als de 240/740/850 enzo. Het vierkante tijdperk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |