Dan nog, ik neem aan dat je werkt? 18 jarig heeft recht op meer dan 4 euro per uur. Als je 15 uur in de week werkt hebt je het toch al.. en houd je nog geld over ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je bent al minstens 50 kwijt aan verzekering zo ongeveer + wegenbelasting + brandstof + onderhoud
Hahaha, je moet toch ergens beginnenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vooral omdat ik niet genoegen neem met een Suzuki Alto ofzo
Denk er aan dat ik ook een 3000 voor school moet betalen voor volgend jaarquote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan nog, ik neem aan dat je werkt? 18 jarig heeft recht op meer dan 4 euro per uur. Als je 15 uur in de week werkt hebt je het toch al.. en houd je nog geld over ook.
Het is geen terreinwagen of Volvoquote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha, je moet toch ergens beginnenIk vind een Suzuki Alto op je 18e nog niet zo heel verkeerd!
Studiefinanciering, daarbij moet je die 3000 zelf ophoesten of helpen je ouders daarbij? En wat ik al zei, je houd geld over als je 15 uur in de week werkt, waarschijnlijk zul je wel meer werken.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk er aan dat ik ook een 3000 voor school moet betalen voor volgend jaar
Ik schijn aan stufi maar heel weinig te krijgen omdat mijn vader iets meer gaat verdienen. Ik moet het helemaal zelf betalen, maar mijn ouders schieten wel bij als ik het niet red.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Studiefinanciering, daarbij moet je die 3000 zelf ophoesten of helpen je ouders daarbij? En wat ik al zei, je houd geld over als je 15 uur in de week werkt, waarschijnlijk zul je wel meer werken.
XC90, neh dat vind ik geen echte Volvoquote:Op woensdag 29 april 2009 22:08 schreef Zeroku het volgende:
Maar als je een Volvo of SUV wilt dan houd het denk ik snel op ja.
Een Suzuki Samurai is goedkoper rijden geloof ikquote:Op woensdag 29 april 2009 22:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
koop een 340
Tyfuslelijk, maar kost geen moer.
Dat topic over zoek de stok.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:18 schreef Renesite het volgende:
Wie had het laatst over het plaatsje 'Leeuwen' ?
oh.quote:
Altijd fijn he, veel loon krijgenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb twee keer zoveel loon als ik op had gerekend dus dus dus dus dus nu ben ik bijna schuldloos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG
Ik ben zo blij!
OMG weet je hoe fucking vet die auto is?!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
XC90, neh dat vind ik geen echte Volvo
Schuldenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb twee keer zoveel loon als ik op had gerekend dus dus dus dus dus nu ben ik bijna schuldloos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG
Ik ben zo blij!
Ja ik had op 80 gerekend, had wel gedacht dat het iets meer zou zijn maar verder niet over nagedacht, is het 145quote:
Kvind m niet zo stoer als de 240/740/850 enzo. Het vierkante tijdperkquote:Op woensdag 29 april 2009 22:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
OMG weet je hoe fucking vet die auto is?!
Ik hoop bij mijn volgende loonstrookje toch wel over de 500 euro te zittenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik had op 80 gerekend, had wel gedacht dat het iets meer zou zijn maar verder niet over nagedacht, is het 145En en en ik krijg nog 25 euro van euroclix
En dan zijn mijn schulden bij mijn ouders EINDELIJK afbetaald en kan ik gaan sparen
![]()
240quote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kvind m niet zo stoer als de 240/740/850 enzo. Het vierkante tijdperk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |